Nog net.quote:
Foto is al zo lang geleden gepost en kom jij nu nog even daarover posten?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:26 schreef Patrick281 het volgende:
Waarom staat Rausdouwer eigenlijk bovenaan.![]()
![]()
Ja, had het gelezen. Ga dan ook niet achter vrachtwagens plakkenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Nog net.Had al een paar keren gekeken ov er nog iemand kwam hoor.
![]()
Maar ja dan is er altijd nog Motor-Forum.Net in een topic gereageerd waar jij ook in staat.
![]()
Dat lijstje moet door de leden zelf onderhouden worden, dus nieuwe pic geven + volledige motornaam en bouwjaar. Ga dat niet zelf uitzoeken hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:29 schreef Makster het volgende:
Anders heb ik nog steeds een ZXR volgens de openingspost
*afdruipt met staart tussen de benen..*quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:30 schreef hicham het volgende:
[..]
Foto is al zo lang geleden gepost en kom jij nu nog even daarover posten?Raus bovenaan omdat ze een vrouw is haar motornaam alfabetisch-technisch gezien bovenaan hoort
Sta je nog niet met je blote niksie klaar voor een knal avondmaal?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:29 schreef Makster het volgende:
Anders heb ik nog steeds een ZXR volgens de openingspost
9,95 @ Louis.dequote:MD magneettanktas CITY
CA. 8 LITER
Aerodynamische tanktas voor een echte weggeefprijs. Ideaal voor korte tourritten of een boodschapje in
de stad. 3 sterke magneten houden de tas op elke stalen tank vast, maar er worden ook riemen meegeleverd
zodat de tanktas ook op een kunststof- of aluminiumtank te bevestigen is. Ook kun je de tanktas als
buddytas gebruiken dankzij deze riemen! Voor de extra veiligheid is de tas voorzien van een balhoofdriem die
tevens een erg handige draagband vormt als je de tas te voet meeneemt.
Verder biedt de City tanktas:
anti-slip bodem
kaartleesmap
handige draaggreep
regenhoes
kleur: zwart/grijs
inhoud: ca. 8 liter
materiaal: 90% Polyamide
Maar je kan er niet aan voelen, ruiken en aaien.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:43 schreef hicham het volgende:
Dit lijkt me wel een leuke tanktas eigenlijk:
[..]
9,95 @ Louis.de
Gewoon lekker simpel & klein, of is 8 liter net iets te weinig (wel 4 pakken melk
Ah nou begrijp ik het, Youssef realiseert zich dat mijn Viper meer lawaai maakt dan z'n Aldi / Lidl demperquote:
Dta uitleggegn kost meer dan 2 regls? ::WWquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je hebt een schattig avatarwat mag het betekenen.
![]()
In godsnaam waarom.
Onze god dan wel.
mArr hi js wel er0tisj dien4mowww ^O6 :yy) !!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:46 schreef Youssef het volgende:
llo :") een taktnas van 8lijwterdas net 2by 2 bij 2 |;(
Are you making fun of me?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:44 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Maar je kan er niet aan voelen, ruiken en aaien.![]()
![]()
![]()
![]()
Watquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:38 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Sta je nog niet met je blote niksie klaar voor een knal avondmaal?![]()
Mooi is dat ik gewoon Terugvindpost lees, heb ooit wel eens ergens in een onderzoek gelezen dat alleen de eerte en de laatste letters van een woord grotendeels bepalen wat we lezen. Beter zou ik ook eens nuttige dingen onthoudenquote:
ook bouwjaar '94 ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:55 schreef Makster het volgende:
Als iemand nou ff van die ZXR400 '94 is ff KLX650R SM maakt ben ik blij, ik heb de foto al aangepast
Je moet er af en toe een verrassingsaspect in houden.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:51 schreef Makster het volgende:
[..]
WatEigenlijk was ik van plan om zo weer verder te gaan met leren
quote:
Staat in de nieuwe OP.txquote:
Goed voor jou, had m'n schoenen en jas al aangrokkenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je moet er af en toe een verrassingsaspect in houden.![]()
[..]
Not exactly.
![]()
20 euro @ Louis.dequote:magneet zwart
Lichte en compacte eendelige tanktas met magneetbevestiging en, voor absolute zekerheid, een balhoofdriem. Uitgerust met kaartenvak met zijopening, buitenvak, draaggreep en zijdelingse reflectiestrepen. De 4 magneten kun je variabel in de tas bevestigen, zodat je de tas op bij elke stalen tank kun gebruiken.
Kleur: zwart
Inhoud: ca. 15 liter
Afmetingen (L x B x H voor/achter): 36 x 25 x 16/14 cm.
Materiaal: 85% polyester
En nu ZX9R nog aanpassen.quote:
Bezoek is altijd goedquote:Goed voor jou, had m'n schoenen en jas al aangrokken
Omdat een tanktas handig is en ik mijn broertje wil overtreffen???quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:13 schreef Youssef het volgende:
Ik snap ook niet waarom hicham met zo veel bombarie tanktassen post. Beetje pompeus van hemAniweg, tanktas is best handig, vooral als vervangen van een rugteelbalzak
Bij wie ga je achterop richting de megemeet pep?
Donequote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:13 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En nu ZX9R nog aanpassen.
Damn, sommigen moet je ook echt alles voorzeggen he.
Dag koppelingquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:20 schreef Youssef het volgende:
Pompeus of niet, ik ga denk ik leren wheelieën. Nix aan die burn outs![]()
Youssef maakt z'n burnouts liever in pomperdeus zand of pomperdoes water. En nog klagen dat z'n motor vies is ookquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:23 schreef Makster het volgende:
Mijn idee, vind het alleen zo jammer dat ik dan mijn voorwiel niet gebruik. Wordt mijn achterband zo pompidomperdues van, snaak bedoel...
Aardig pomperduaal van hem hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Youssef maakt z'n burnouts liever in pomperdeus zand of pomperdoes water. En nog klagen dat z'n motor vies is ook![]()
En dat vind je raarquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:35 schreef Patrick281 het volgende:
Goed voor je ketting ook.![]()
Leuke woordgrappen.![]()
Op school werd ik al uitgelachen als ik trottoir gebruikte inplaats van stoep.
quote:
Stel je voor: veldje ergens achteraf, keiharde regen en veel wind.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:06 schreef hicham het volgende:![]()
Hier was het in de ochtend ook slecht weer maar daarna vooral droog en nog even later ook zonnigWe zien wel, jammer als het slechtweer wordt
Heeft ergens wel wat weg van een Bandit.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:58 schreef hicham het volgende:
Misschien leest ie dat SMSje wel op z'n verjaardag tijdens het douchen, weet jij veel![]()
Die VX vinnik beswel mooiWaarschijnlijk omdat ie zo glimt
Pens? Altijdquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Rare vraag misschien maar eten jullie weleens pens?Zodra ik bij onze leveranciers kon krijg ik ongewild allerlei bereidingstips om die zooi om te toveren in een lekker maal.
Weet niet of het marokkanen zijn maar ze lijken er wel verdacht veel op.
Jij komt aanlopen en begint zomaar foto's te maken of... ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:35 schreef Patrick281 het volgende:
Er was net een kwartier geleden een hoop herrie in de straat, en ik wist dat de buurman aan een minibike aan het sleutelen was van iemand. Dus snel even de cam gepakt en naar buiten gelopen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij schrok wel dat ik foto's ging maken, en hij was ook zo verdwenen.![]()
Die dingen gaan wel vooruit.![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:20 schreef Youssef het volgende:
Pompeus of niet, ik ga denk ik leren wheelieën. Nix aan die burn outs![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:45 schreef hicham het volgende:
[..]
Pens? Altijd
Moest ff het woord opzoeken op vandale.nl, had wel een vermoeden maar wist het niet zeker
Je moet er maar van houden, ik vind het geen delicatesse ofzo, en het ziet er ook niet echt smakelijk uit.
Ik ben niet kieskeurig met eten maar dat gaat dus echt mijn mond niet in.quote:Maar het is best te eten hoor
Ik noem het gewoon zoals het genoemd hoort te worden, maagquote:
Mijn mond ook niet, maar je hebt geen keuze als je met je ouders aan tafel zitquote:[..]
Ik ben niet kieskeurig met eten maar dat gaat dus echt mijn mond niet in.![]()
Gewoon bij de Marokkaanse slager of met het slachtfeest / offerfeest bij een boer met koeien en dan door een Marokkaan laten slachten ofzoquote:Nou ik toch een vragenrondje doe, halen jullie ook vlees direct bij de slachter?Ik ben er eens op gaan letten sinds we dit doen en ik zie bijna nooit een marokkaan bij het koelvak in de super maar als ik bij die slachter kom snap ik ineens waarom.
Was al blij dat ik gewoon nederlands kon spreken daar.
![]()
we hadden die van mij om half 12 al bijna buiten staan toen de 1e bui van vandaag pas kwam,quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:05 schreef Youssef het volgende:
Wordt morgen waarschijnlijk dus lekker uitslapen gewoon![]()
Dat is weer wat anders.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:58 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik noem het gewoon zoals het genoemd hoort te worden, maag
Toch?!![]()
En ik altijd maar denken dat kindermishandeling niet voorkwam onder marokkanen.quote:Mijn mond ook niet, maar je hebt geen keuze als je met je ouders aan tafel zit
Maar dan kom je er iig wel achter dat het met de smaak meevalt
Dus mag het nu wel m'n mond in
quote:Gewoon bij de Marokkaanse slager of met het slachtfeest / offerfeest bij een boer met koeien en dan door een Marokkaan laten slachten ofzoMorgen een nieuwe vragenronde als het niet regent
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:11 schreef Mercy_symbol het volgende:[/b]
[..]
we hadden die van mij om half 12 al bijna buiten staan toen de 1e bui van vandaag pas kwam,
weer binnen gezet en half uurtje gewacht, het leek toen weer zonnig te worden dus wij beiden motoren buiten gezet net helm op en klaar om te starten 2e buiregenpakken maar aangetrokken omdat de motoren toch al buiten stonden wilden we toch maar op motor gaan
zoveel regen en hagel is gewoon kut![]()
![]()
![]()
Even een dom vraagje, hoe staan jullie er tegenover?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:05 schreef Youssef het volgende:
Wordt morgen waarschijnlijk dus lekker uitslapen gewoon![]()
Jij krijgt dus wel gewoon "normaal" vlees te eten?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:21 schreef Youssef het volgende:
Ehhrr ik meng me even niet in de pens uitwisseling![]()
Na vandaag ben ik er wat anders over gaan denken.quote:Mjah, mij maakt het niets uit. Als we maar zekerheid hebben... wel of niet gaan. Wel rete jammer dat kutweer![]()
Wij hadden het er ook al over. Ik zie het niet zitten om te rijden als het alleen maar regent. Vandaag ook een stukje gereden, maar we zijn omgekeerd omdat het gewoon te koud wordt en je ook meer dan de helft van de tijd niets ziet. Een buitje is niet erg, maar het moet niet blijven gieten.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Even een dom vraagje, hoe staan jullie er tegenover?Heb even gekeken en de weersvoorspelling voor morgen: Vianen: regenkans 50% zonkans 60% Veenendaal: regenkans 60% zonkans 50%
Nou niet echt het ideale weer voor een leuke meet............ Heb weinig zin om met snelheden van rond de 100km/h druppels te gaan vangen.![]()
Wat versta jij nu dan precies onder pens?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat is weer wat anders.(de maagwand heet fang/vang
, gemengd en vermalen met nog wat andere zooi noemen ze dat gehakt.
)
Eten wat de pot schaft, zo hoort hetquote:[..]
En ik altijd maar denken dat kindermishandeling niet voorkwam onder marokkanen.![]()
Wat maken je ouders er eigenlijk mee? Het is zo taai als de pest, ruikt nou niet echt neutraal maar het is wel lekker goedkoop. (heel goedkoop waar wij het halen, kilootje is goedkoper dan wat voor vlees dan ook)
Ik neem aan dat jullie dan schapenpens eten?Is wat minder geurig dan runderpens.
![]()
quote:[..]
Wij hebben ook een islamitische leverancier er tussen zitten en die zei de eerste keer dat we kwamen: "zo jullie hebben honger!!! Of heb je een grote familie die komt eten?"
Toen we uitlegden dat het voor de honden was zei hij: "dat is zonde, kan je hem niet beter geven wat je overhoudt?"
Niet echt alles, wel een groot gedeelte maar van veel dingen weet ik niet eens wat ik eet. Ik weet dat het van een schaap of koe komt. Meer nietquote:Jullie eten dus ook gewoon de rest van ons assortiment? Tong, kopvlees, long, nier, lever etc. etc.?Wel economisch trouwens.
Alleen de botten blijven dan over en die gaan weer terug om beendermeel van te maken als voer voor............ vee.
![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
als het morgen ook dit weer gaat worden dan heb ik er niet echt veel zin in om te gaan kleumen op de motor
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:19 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Even een dom vraagje, hoe staan jullie er tegenover?Heb even gekeken en de weersvoorspelling voor morgen: Vianen: regenkans 50% zonkans 60% Veenendaal: regenkans 60% zonkans 50%
Nou niet echt het ideale weer voor een leuke meet............ Heb weinig zin om met snelheden van rond de 100km/h druppels te gaan vangen.![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:21 schreef Youssef het volgende:
Ehhrr ik meng me even niet in de pens uitwisseling![]()
Mjah, mij maakt het niets uit. Als we maar zekerheid hebben... wel of niet gaan. Wel rete jammer dat kutweer![]()
Dat wordt dus morgenochtend allemaal even in de Fok!MC posten zodat we kunnen bepalen ofhet niet doorgaat. Natuurlijk is in de zon rijden veel leukerquote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:34 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Wij hadden het er ook al over. Ik zie het niet zitten om te rijden als het alleen maar regent. Vandaag ook een stukje gereden, maar we zijn omgekeerd omdat het gewoon te koud wordt en je ook meer dan de helft van de tijd niets ziet. Een buitje is niet erg, maar het moet niet blijven gieten.![]()
Wel balen, want ik ben zo benieuwd en heb er heel veel zin in.
Gadverdammequote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:41 schreef Youssef het volgende:
Toevallig ook dat het kind de deur naar achteren waar ik sta dicht deed omdat ze daarachter zat te spelen ofzo, toen heeft die hollander/kamper zijn kans gewoon gegrepen.
Mee eens.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:41 schreef hicham het volgende:
Dat wordt dus morgenochtend allemaal even in de Fok!MC posten zodat we kunnen bepalen ofhet niet doorgaat. Natuurlijk is in de zon rijden veel leukerallee njammer dat het nu net de megameet is die min of meer letterlijk in eht water valt. Toch wel iets bijzonders. Maar goed, in de regen rijden is niet leuk en je kunt niet posen in de bocht
![]()
![]()
Dus gewoon morgenochtend bepalen wat we gaan doen. Niet -> pech, volgende keer dan maar
Voorkant optillen en draaien aan dat wiel, zie je snel genoeg of je schijf nog wel recht is.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:32 schreef Youssef het volgende:
Hoe wildeje eigenlijk controleren wat er met die schijf was Lars
Voelde me vandaag ook net een ijslolly.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:34 schreef Rausdouwer het volgende:
Wel balen, want ik ben zo benieuwd en heb er heel veel zin in.
Definitie van pens: grijs/zwart/groenachtige (preciese kleur is lastig te geven) lappen van tussen de 8 en 14kg (rund) en ongeveer een kilo bij schapen, typische pensgeur, taai, klein vetrandje aan de binnenzijde en "vouwen" aan de zijkanten. (lichtbruin) Achterkant is glad en wit/cremekleurig.quote:
Zie boven, maag vind ik persoonlijk iets anders. (hoewel het heel dicht bij elkaar in de buurt zit.quote:Eten wat de pot schaft, zo hoort hetIk weet niet meer of we het over hetzelfde hebben dus wat betreft het eten bereiden van eten moeten we nog even consensus over de pens bereiken
Tsja, we hadden niks gezegd over de telefoon maar ze vonden het al apart dat we zoveel wilden hebben en dachten dat we een grapje maakten en hadden dus niks klaar gezet.quote:![]()
We hebben nog schapenlever in de vriezer.quote:Niet echt alles, wel een groot gedeelte maar van veel dingen weet ik niet eens wat ik eet. Ik weet dat het van een schaap of koe komt. Meer nietBij het offer- / slachtvlees is altijd het eerste wat klaargemaakt wordt zodra het schaapje is geslacht, de lever. Dus die wordt meteen opgegeten en iedereen gaat dan proeven
![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:29 schreef Patrick281 het volgende:
Belangrijke mededeling: ik kom morgen niet hoor naar de megameet.![]()
Ik weet het allemaal niet meer hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:20 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Definitie van pens: grijs/zwart/groenachtige (preciese kleur is lastig te geven) lappen van tussen de 8 en 14kg (rund) en ongeveer een kilo bij schapen, typische pensgeur, taai, klein vetrandje aan de binnenzijde en "vouwen" aan de zijkanten. (lichtbruin) Achterkant is glad en wit/cremekleurig.
Ziebovenquote:[..]
Zie boven, maag vind ik persoonlijk iets anders. (hoewel het heel dicht bij elkaar in de buurt zit.) Ik noem dat fang/vang en daarmee bedoel ik de buitenste maagwand, dat is vlees wat bij rund een soort stapeling is van vet/vlees/spier/vlees/vet zeg maar. De honden vinden het prachtig aangezien ze best veel moeite moeten doen om dat rauw verscheurd te krijgen. (vanwege het vet) maar als je het zou bakken, stomen, frituren, whatever kan ik me goed voorstellen dat het vet verdwijnt (vrij licht vet) en je een sappig lapje op je bord overhoudt.
Had een jongen in mijn klas waarbij ze thuis het kraanwater kookten voordat ze er wat mee dedenquote:[..]
Tsja, we hadden niks gezegd over de telefoon maar ze vonden het al apart dat we zoveel wilden hebben en dachten dat we een grapje maakten en hadden dus niks klaar gezet.Toen we dus ook echt op kwamen dagen (nooit bij nagedacht dat hij twijfelde aan onze bestelling en of we wel serieus waren) ging hij vragen stellen.
Ach was best lachen, waren ook wat surinamers die ongeveer hetzelfde vroegen, voor we het wisten hadden we meer recepten bij elkaar dan er in een gemiddeld kookboek staan.
Wel geinig dat die suri's alles koken voor ze gaan bakken oid.
quote:[..]
We hebben nog schapenlever in de vriezer.1,50 per kg.
Wel handig om dat als eerste te eten aangezien het bloedrijk vlees is en dus snel gaat lekken...........
Hebben we met runderlever behoorlijk wat last mee gehad aangezien daar zomaar eens een litertje of 2, 3 bloed uitkomt en we dat dus niet wisten toen we het alleen gekoeld weg hadden gelegd.
(meteen invriezen die zooi of opeten natuurlijk want "gewoon" bewaren is geen optie.
)
Op het offerfeest bestel je een schaapje en krijg je een nummertje. Die halen we vervolgens op. Meestal is dat bij een bedrijf waar een vrachtwagen levende schapen worden afgeleverd en die worden dan geslacht en verkocht. Het is altijd verschillend, soms kan je erbij zijn en soms niet. Maar meestal niet volgens mij. Je ziet wel gewoon de volledige schapen hangen enzo, dus het is nog niet gesneden, alleen gevild. Je neemt de schaap dus in z'n geheel mee (kop krijg je er soms wel / soms niet bij. Meestal alleen op verzoek). Als we een keer op een ander moment in het jaar vlees kopen dan is het wel gewoon bij de Islamitische slager in de buurt. (kan ook wel zeggen Marokkaanse slager, maar hetgaat erom dat het een Islamitische isquote:Om toch nog even door te vragenschaffen jullie ouders zelf een schapie aan voor het offerfeest om te laten slachten of gaan ze voor de klant en klare optie bij een marokkaanse slachter?
![]()
Dit jaar nog was er een bruiloft in Marokko van familie van ons die op het platteland wonen. En bij een bruiloft hoor natuurlijk vleesquote:Weleens zelf bij geweest? Zit in de planning dat ik zelf ook een keertje mee ga slachten (klein spul om het te leren) maar ik weet echt niet wat ik nou kan verwachten?Ga trouwens zowel bij een islamitische slachter als een "gewone" nederlandse slachter meekijken.
Als je het doet moet je het goed doen toch?
Neeeeequote:Weet alleen hoe het werkt met kippen en konijntjes (ja die pluizige dingen worden ook gegeten en moeten dus ook geslacht worden) maar hoe het gaat met schapen, geiten, en kalveren?
Weet in ieder geval hoe een schietpen werkt.
(deze is dus niet aanwezig bij de islamiet, best lastig want ze maken volgens mij best wel veel herrie
)
quote:Op zondag 8 mei 2005 00:08 schreef Youssef het volgende:
Je krijgt een 8 voor de inhoud en een 7 voor je Nederlands hicham
Zo hoog heb ik nog nooit gehaaldquote:Op zondag 8 mei 2005 00:08 schreef Youssef het volgende:
Je krijgt een 8 voor de inhoud en een 7 voor je Nederlands hicham
quote:Op zondag 8 mei 2005 00:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Teveel (extra uitleg) tussen (tekstverneukende) haakjes.
![]()
Daar heb je (opzicht) eigenlijk (best) gelijk inquote:Op zondag 8 mei 2005 00:09 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Teveel (extra uitleg) tussen (tekstverneukende) haakjes.
![]()
quote:Op zondag 8 mei 2005 00:14 schreef Youssef het volgende:
Daar heb je (opzicht) eigenlijk (best) gelijk in
Ik rond het cijfer voor Nederlands af op een 6, de inhoud blijf ik redelijk sterk vinden voor een zwakbegaafd iemand
Ja (viel) me eigenlijk (ook wel) op tijdens het herlezenquote:Op zondag 8 mei 2005 00:14 schreef Youssef het volgende:
[..]
Daar heb je (opzicht) eigenlijk (best) gelijk in
Ik rond het cijfer voor Nederlands af op een 6, de inhoud blijf ik redelijk sterk vinden voor een zwakbegaafd iemand
Je post hier niet vaak maar je hebt onderhand wel de meeste posts na 01:30 in de Fok!MC denk ikquote:
Zo leer je nog eens watquote:Op zondag 8 mei 2005 02:24 schreef bwt het volgende:
Man, wat een verhalen zeg.
Ik weet inieder geval hoe een schaapie geslag wor.
Voor degenen die gaat tuffen morgen - succes - hopelijk droog weer.
Heb jij toevallig Turken in je buurtquote:Op zondag 8 mei 2005 05:51 schreef tommytheman het volgende:
Rijden turken nu ook al motor! en zonder omtevallen enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |