nee hoor, ik was op 8.00 uur wakker maar toen werd mijn nichtje (slaapt hier) ook wakker dus die heb ik maar even aangekleed ectquote:Op zondag 8 mei 2005 08:45 schreef hicham het volgende:
Volgens mij slapen opm en lars nog eventjes door![]()

wtfquote:Op zondag 8 mei 2005 09:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
Fuck het regent en hagelt hier als een gek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

ik denk dat lars wel wat dichterbij woontquote:Op zondag 8 mei 2005 07:05 schreef Youssef het volgende:
Lars woont net zo ver als ons van de megameet denk ik. Nou ja, een aantal km dichterbij maar niet gek veel.

Valt mee hoorquote:Op zondag 8 mei 2005 08:45 schreef hicham het volgende:
Hmm, schiet niet echt op zo he?
Volgens mij slapen opm en lars nog eventjes door![]()

11.15 zijn wij pas bij Shell Houtenquote:Op zondag 8 mei 2005 09:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ok, 11.00 uur dus in v'daalheb ik nog een klein uurtje de tijd

Succes daaro, hopen dat ie in het echt wat spraakzamer isquote:Op zondag 8 mei 2005 09:44 schreef Patrick281 het volgende:
Damn wat vervelend dat weer voor jullieal hoop ik ook wel droog te blijven in Zeeland bij het kijken naar de KLX.
![]()
[afbeelding]
Ik wil er over een uur en een kwartier zijn, blijft er nog wat van de dag over daarna.
Misschien rij ik ook nog wel even door naar Den Helder voor die VX.![]()
![]()
![]()

Zit nu aan m'n ontbijtquote:Op zondag 8 mei 2005 09:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij zouden het net kunnen redden ze vertrekken pas om half 11 dus jullie zouden het ook moeten kunnen redden

is dat dan "MARTIE AAN" naar 2020 of "MARTIE HELP" naar 2020quote:Op zondag 8 mei 2005 09:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
wij gaan nu rijden![]()
als er iets is dan stuur maar SMS

proefritje naar v'daalquote:Op zondag 8 mei 2005 09:44 schreef Patrick281 het volgende:
Damn wat vervelend dat weer voor jullieal hoop ik ook wel droog te blijven in Zeeland bij het kijken naar de KLX.
![]()
[afbeelding]
Ik wil er over een uur en een kwartier zijn, blijft er nog wat van de dag over daarna.
Misschien rij ik ook nog wel even door naar Den Helder voor die VX.![]()
![]()
![]()

en dan gaat martie 70 km omrijden ofzoquote:Op zondag 8 mei 2005 10:02 schreef hicham het volgende:
We halen denk ik sowieso niet meer de Bosche stoet, dus we moeten nu met Martie afspreken op de MM of gewoon doen dat Martie naar Larsovic gaat en dat we vandaaruit vertrekken naar de MM?

Niks mis met omrijden hoor, we hebben vorige week nog een omrij-meet gehadquote:Op zondag 8 mei 2005 10:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
en dan gaat martie 70 km omrijden ofzo

bewust omrijden is niks mis mee, neequote:Op zondag 8 mei 2005 10:04 schreef hicham het volgende:
Niks mis met omrijden hoor, we hebben vorige week nog een omrij-meet gehad

quote:Op zondag 8 mei 2005 09:48 schreef hicham het volgende:
is dat dan "MARTIE AAN" naar 2020 of "MARTIE HELP" naar 2020
Ok, doei![]()

quote:Op zondag 8 mei 2005 10:09 schreef hicham het volgende:
-edit
Haal regelmatig Lars en Martie door elkaar

Treffen zal wel lukken, regen mag heel eventjes (tegen de vliegjes op m'n pak)quote:Op zondag 8 mei 2005 10:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie mekaar allemaal treffenen duim voor weinig regen.
Misschien komt de MM een weekje te vroeg voor mij.

quote:

Lummels.quote:Op zondag 8 mei 2005 10:27 schreef hicham het volgende:
Ok eikelientje
Mzzl
Tijd om me om te kleden, youssef staat al in z'n motorpak te SMSen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |