abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 mei 2005 @ 11:57:44 #1
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_26797930
Köln, Porto, Celtic, Club Brugge, wat zal het worden...

Discuseer hier verder over:

Het vervolg op: Het grote Co Adriaanse fan-topic. Deel 2
De Narcis van Gabon
pi_26798025
Hij past in landen van orde en tucht. Köln of België dus.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 mei 2005 @ 13:12:05 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_26799515
Köln is een mooie club voor 'm. Traditionsverein met een lossere mentaliteit dan in de rest van Duitsland. Er gebeurt altijd wel iets. En er zijn de laatste jaren weer mogelijkheden kwa geld.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 7 mei 2005 @ 14:42:17 #4
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_26801773
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 13:12 schreef tong80 het volgende:
Köln is een mooie club voor 'm. Traditionsverein met een lossere mentaliteit dan in de rest van Duitsland. Er gebeurt altijd wel iets. En er zijn de laatste jaren weer mogelijkheden kwa geld.

Gewoon een midden-motor-ploeg die hij kan omvormen tot een topper. Daarin heeft hij zich uitmuntend bewezen. En past ook een beetje bij zijn karakter.

Het is niet de generaal " ala R.M." maar een verdomd goeie sergant-majoor.

FC Köln of Celtic is wel een goeie club waar hij weer zijn streken kan vertonen.

Gelet op de Schotse mentaliteit en historie zou ik voor Celtic kiezen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Drugshond op 07-05-2005 14:49:36 ]
pi_26804869
Als Co Adriaanse Schotten kan leren voetballen, dan is ie misschien wel een onderschatte genius ja.
www.thuisuiteten.nl
pi_26830620
Co wordt vast en zeker bondscoach van Noord-Korea.
quote:
Het seizoen dreigt voor AZ in mineur te eindigen. Door weer een nederlaag in de laatste minuten is de tweede plaats onbereikbaar geworden. Coach Co Adriaanse neemt dat zijn spelers zeer kwalijk.
Een 'kleuterklasje' noemde hij zijn spelers, die hij verwijt zich opnieuw te hebben laten verrassen, deze keer door ADO Den Haag. 'Zielig' en 'ongelooflijk' vond hij het bovendien dat de Alkmaarders na zoveel ervaring te hebben opgedaan in Europa 'een duel als dit' weggaven.

De wedstrijd in het Zuiderpark begon nog wel zo mooi voor Adriaanse en zijn mannen. Het publiek van ADO verwelkomde hen met een ovationeel applaus toen ze het veld opkwamen voor de warming up. Adriaanse nam het eerbetoon van zijn oude fans dankbaar in ontvangst.

Vorig seizoen baalde Adriaanse dat AZ ondanks het bereiken van Europees voetbal de vierde plaats verspeelde aan SC Heerenveen. De viering in Alkmaar hoefde wat hem betreft niet meer.

Als trainer van Willem II stapte hij exact vijf jaar geleden één wedstrijd voor het einde van de competitie en het verlopen van zijn contract gefrustreerd op. Adriaanse vond dat de Tilburgers een wanprestatie hadden geleverd door thuis met 4-1 te verliezen van Cambuur, dat mede daardoor directe degradatie ontliep. De Amsterdammer vond zijn aanwezigheid nutteloos en vertrok.
Bron: VI
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 8 mei 2005 @ 18:54:50 #7
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_26830731
Ik ben op zoek naar die uitspraak van Co Adriaanse, over die aap die een kokosnoot vangt of iets dergelijks... Wie weet wat ik bedoel?
pi_26832853
als het goed gaat is ie leuk
als het slecht gaat is het een eikel
pi_26839203
Wat een loser is het toch
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26839586
Co is een sukkel, vooral als hij weer eens heeft verloren. AZ had ik best een finale gegund, Co niet. Daarom vond ik die goal van Garcia te gek.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 9 mei 2005 @ 00:23:51 #11
15600 BB-King
Long live the King!
pi_26841390
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Co is een sukkel, vooral als hij weer eens heeft verloren. AZ had ik best een finale gegund, Co niet. Daarom vond ik die goal van Garcia te gek.
Liegebeest.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  maandag 9 mei 2005 @ 00:28:33 #12
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_26841498
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:23 schreef BB-King het volgende:

[..]

Liegebeest.
neen... die gast vond dat echt leuk...

Overigens wat Co vandaag heeft gedaan.. het kan zijn karakter zijn.. nou fijn karakter heb je dan... vond hem juist normaler worden, maar dit.. pff.. wat een lul.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_26841894
Newcastle zou een hele mooie club voor Co zijn.

Alleen zijn die stumperds daar zo dom om Souness langer de tijd te geven en ook volgend seizoen te gaan verkloten.
  maandag 9 mei 2005 @ 09:37:22 #14
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_26845186
co lijkt me niet echt geschikt voor newcastle
De Narcis van Gabon
  maandag 9 mei 2005 @ 09:51:32 #15
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_26845453
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:28 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Overigens wat Co vandaag heeft gedaan.. het kan zijn karakter zijn.. nou fijn karakter heb je dan... vond hem juist normaler worden, maar dit.. pff.. wat een lul.
Tja, dat is de echte Co. En die is niet zo blij als het slecht gaat
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  maandag 9 mei 2005 @ 10:03:14 #16
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26845678
quote:
Op maandag 9 mei 2005 09:37 schreef PogueMahone het volgende:
co lijkt me niet echt geschikt voor newcastle
Mij ook niet echt IMHO
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 9 mei 2005 @ 10:06:51 #17
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_26845742
Co moet gewoon naar Köln gaan, in 2 jaar leuke prestaties neerzetten en dan stoppen als trainer
De Narcis van Gabon
  maandag 9 mei 2005 @ 10:17:23 #18
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26845965
quote:
Op maandag 9 mei 2005 10:06 schreef PogueMahone het volgende:
Co moet gewoon naar Köln gaan, in 2 jaar leuke prestaties neerzetten en dan stoppen als trainer
en algemeen directeur bij ajax worden
  maandag 9 mei 2005 @ 11:18:40 #19
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_26847391
ik denk trouwens dat Co opnieuw voortijdig afnokt
De Narcis van Gabon
  maandag 9 mei 2005 @ 11:27:46 #20
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_26847631
Hij laat zich wel een beetje kennen hoor...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_26847737
Co laat zich altijd kennen. Co hangt de getapte jongen uit als het goed gaat, maar zo gauw als het slecht gaat reageert hij erg gefrustreerd, ligt het aan alles en iedereen behalve Adriaanse, moet hij opeens naar de bus toe of stopt hij er gewoon mee. Co is gewoon een kinderachtig mannetje.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 mei 2005 @ 11:57:32 #22
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26848333
Co kan gewoon niet echt goed tegen z'n verlies en dat is voor iemand in de sport niet eens zo'n slechte eigenschap omdat dat soms voor net dat beetje meer motivatie zorgt.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 9 mei 2005 @ 12:29:36 #23
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_26849104
quote:
Op maandag 9 mei 2005 11:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Co laat zich altijd kennen. Co hangt de getapte jongen uit als het goed gaat, maar zo gauw als het slecht gaat reageert hij erg gefrustreerd, ligt het aan alles en iedereen behalve Adriaanse, moet hij opeens naar de bus toe of stopt hij er gewoon mee. Co is gewoon een kinderachtig mannetje.
Kan hij er wat aan doen dat zijn team er in 3 minuten 2 goals doorlaat nee dus, en ik zou ook geirriteerd zijn als ik zou verliezen van de 15e, alhoewel ik er erg blij mee ben , maar das wat anders.
Begrijpbare reactie, lijkt mij zo.
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
  maandag 9 mei 2005 @ 13:45:02 #24
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_26851318
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:29 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Kan hij er wat aan doen dat zijn team er in 3 minuten 2 goals doorlaat nee dus, en ik zou ook geirriteerd zijn als ik zou verliezen van de 15e, alhoewel ik er erg blij mee ben , maar das wat anders.
tegen ajax ging ie ook al voortijdijg weg van de persconferentie
  maandag 9 mei 2005 @ 13:48:02 #25
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_26851400
quote:
Op maandag 9 mei 2005 13:45 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

tegen ajax ging ie ook al voortijdijg weg van de persconferentie
Tja, wat wil je als je van Ajax hebt verloren

Neuh, het lijkt me een sportman, altijd voor de winst gaan, en je kut voelen als je hebt verloren, lijkt mij meer emotie, wat hij toonde gisteren
  maandag 9 mei 2005 @ 13:59:15 #26
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_26851715
quote:
Op maandag 9 mei 2005 13:48 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Tja, wat wil je als je van Ajax hebt verloren

Neuh, het lijkt me een sportman, altijd voor de winst gaan, en je kut voelen als je hebt verloren, lijkt mij meer emotie, wat hij toonde gisteren
zal vast wel emotie staan maar ik vind het een beetje zwak.
pi_26852085
Juist Co, zo ken ik je weer!!!!

Precies de reden waarom ik dus een hekel heb aan Co, behalve het feit dat hij bij Ajax mensen beschadigd heeft.

Want als de finale was gehaald, had Co zichzelf in mooie volzinnen weer op de borst geklopt, had Co een prima tactiek verzonnen en hoefden de spelers bij wijze van spreken alleen nog maar te scoren.

Maar nee, Co verliest in Den Haag, ook al omdat Co weigert er een verdediger in te doen in het "Haags kwartiertje" als zijn team onder druk komt. En wie hebben het gedaan? Jawel, de SPELERS. Knap Co, hulde! Loop ook nog maar weg, volgende week, bij een nieuwe tegenvaller.

Jouw kleuterklasje was toch de ploeg van de "snelste counter ooit op de velden te zien geweest"? De ploeg waar "voor het eerst alle invallers scoorden"? Nee, Co weet al dat hij vertrekt en geeft nog een fijne trap na. Net als bij Willem II.

De echte Co komt gelukkig weer boven, de Co waarvan ik gewoon alleen hierom altijd hoop dat hij op zijn bek gaat. Dat ie maar lekker ver weg mag gaan straks.
www.thuisuiteten.nl
pi_26852240
Wat een frusti post MM.

Hij verliest de halve finale van de UEFA Cup, is daar nog helemaal ziek van. Hij ziet dat zijn team totaal uitgeput het laatste half uur tegen ADO door moet komen en krijgt in de laatste 2 minuten 2 goals tegen. Ook daar is hij goed ziek van.

Pure emotie, ik vind dat wel mooi. Jammer dat deze man uit Nederland vertrekt, hulde aan de grijze muizen in Nederland.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_26852308
Niks pure emotie of frustratie. Volg Co zijn loopbaan maar. Co is een laffe zak, die zichzelf alle credits toedient als hij wint, maar de spelers de schuld geeft van een nederlaag.

Henk Timmer was gepikeerd en zeer, zeer, zeer terecht. De ware Co kwam lekker boven en dat is voor een Co-hater gewoon genieten.

En Co had niet hoeven verliezen in Den Haag als hij echt zo'n tacticus was... Dan had ie moeten wisselen.
www.thuisuiteten.nl
pi_26852435
Het is zo zwart-wit bij jou. Als er weer iets gezegd wordt dat jouw mening staaft, kom je er mee op de proppen. Hij heeft vaak genoeg zijn spelers credits gegeven voor de prestaties dit jaar.
Klik dan als je durft
  maandag 9 mei 2005 @ 14:25:21 #31
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_26852441
Ben het wel een beetje eens met mm. Hij is niet voor niets de trainer, dus hij moet gewoon het fatsoen hebben om in ieder geval de pers te woord te staan. Dat is gewoon triest gedrag.
Wat een vrouw!
spits!
pi_26852492
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:25 schreef Suijk het volgende:
Het is zo zwart-wit bij jou. Als er weer iets gezegd wordt dat jouw mening staaft, kom je er mee op de proppen. Hij heeft vaak genoeg zijn spelers credits gegeven voor de prestaties dit jaar.
Wanneer dan? Altijd met het ondertoontje dat hij het zo knap had neergezet hoor. Maar als je voorbeelden hebt, graag.
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 mei 2005 @ 14:31:54 #33
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26852655
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:26 schreef methodmich het volgende:

[..]

Wanneer dan? Altijd met het ondertoontje dat hij het zo knap had neergezet hoor. Maar als je voorbeelden hebt, graag.
Zoveel beter dan die Hoerinjo die zichzelf nostop op de borst klopt maar als-ie wint. Als-ie een enkele keer verliest is het van iedereen de schuld, van de tegenstander ("het is schandalig hoe de tegenstander alleen verdedigde") tot de scheidsrechters, maar niet van hem. Slimmer is wel dat-ie z'n team er niet de schuld van geeft. Ik ben heel nieuwsgierig wat er zou gebeuren als z'n team een aantal wedstrijden achter elkaar verliest en niet de PL wint. Maarik vrees dat we daar lang op moeten wachten ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_26852692
Mourinho en Co zijn vergelijkbaar, ja. Maar dat is de vraag niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_26852770
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:26 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hij heeft regelmatig gezegd dat sommige van zijn spelers goed genoeg zijn voor oranje, dat Timmer AZ soms in de wedstrijd heeft gehouden, dat de mentaliteit om te winnen bij zijn team heel groot was.
Ik zeg dus niet dat ik het altijd met hem eens ben, maar ik begrijp wel veel dingen die hij doet.
Het is ook bijna altijd genieten met hem op de tv.
Klik dan als je durft
  maandag 9 mei 2005 @ 14:37:34 #36
55651 JaWi
Shalom.
pi_26852834
En wat laat Co zich weer kennen .
slettebak [@] gmail.com
  maandag 9 mei 2005 @ 14:38:31 #37
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_26852864
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:35 schreef Suijk het volgende:

[..]

Hij heeft regelmatig gezegd dat sommige van zijn spelers goed genoeg zijn voor oranje, dat Timmer AZ soms in de wedstrijd heeft gehouden, dat de mentaliteit om te winnen bij zijn team heel groot was.
Ik zeg dus niet dat ik het altijd met hem eens ben, maar ik begrijp wel veel dingen die hij doet.
Het is ook bijna altijd genieten met hem op de tv.
Dat laatste is zeker. Behalve als ie twee keer op rij zijn verantwoordelijkheden als trainer ontloopt door te weigeren de pers te woord te staan. Dan toon je je een (te) slechte verliezer m.i.

Ik heb overigens helemaal geen hekel aan Co, integendeel zelfs.
Wat een vrouw!
spits!
pi_26852880
Ja, hoe zei hij dat? Begin dit jaar:

Nou, AZ is zo goed als Oranje hoor. Wie hebben die dan? Castelen komt van Den Haag, die is echt niet beter dan Landzaat.

En hij praat altijd eigen spelers Oranje in, zie Konterman bij Willem II destijds. Dan kan ie weer zo fijn zeggen dat ze onder hem international zijn geworden.

Alles wat Co doet en zegt heeft als diepere intentie de verheerlijking van Co zelf, dat straalt er echt aan alle kanten vanaf.

De man is heus geen slechte trainer, maar dit soort dingen maken dat én topclubs hem niet hoeven én veel mensen, waaronder ik, hem niet pruimen.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 9 mei 2005 @ 14:43:12 #39
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26852984
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:38 schreef methodmich het volgende:
Ja, hoe zei hij dat? Begin dit jaar:

Nou, AZ is zo goed als Oranje hoor. Wie hebben die dan? Castelen komt van Den Haag, die is echt niet beter dan Landzaat.

En hij praat altijd eigen spelers Oranje in, zie Konterman bij Willem II destijds. Dan kan ie weer zo fijn zeggen dat ze onder hem international zijn geworden.

Alles wat Co doet en zegt heeft als diepere intentie de verheerlijking van Co zelf, dat straalt er echt aan alle kanten vanaf.

De man is heus geen slechte trainer, maar dit soort dingen maken dat én topclubs hem niet hoeven én veel mensen, waaronder ik, hem niet pruimen.
Ik ben het helemaal met je eens.... hij heeft knappe dingen gedaan met AZ... maar hij is gewoon een L*L.... vind zichzelf zooo goed... en hij kan echt slecht tegen zijn verlies.. Om zo je spelers nog een trap na te geven... weinig erg weinig respect!
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_26853033
Schaar je Ruud Gullit ook in dezelfde categorie?
De man die niet te benijden is, die zijn spelers publiekelijk afbrandt, die 'het allemaal even niet weet'?

Of Koeman? Die als enige fout van zichzelf kon aangeven dat hij 'enkele spelers misschien niet had moeten halen'?
Iedereen veegt zijn eigen straatje schoon, en bij Co komt het er wat amusanter uit dan bij de rest.

De enige topcoach op dit moment in Nederland is Hiddink. Wat hij zegt en doet klopt namelijk met elkaar.
Klik dan als je durft
  maandag 9 mei 2005 @ 14:48:22 #41
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26853113
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:45 schreef Suijk het volgende:
Schaar je Ruud Gullit ook in dezelfde categorie?
De man die niet te benijden is, die zijn spelers publiekelijk afbrandt, die 'het allemaal even niet weet'?

Of Koeman? Die als enige fout van zichzelf kon aangeven dat hij 'enkele spelers misschien niet had moeten halen'?
Iedereen veegt zijn eigen straatje schoon, en bij Co komt het er wat amusanter uit dan bij de rest.
Natuurlijk veeg bijna iedereen zijn straatje schoon... maar ik vind het gewoon niet van enig stijl tonen om je spelers nog eens na te trappen na de sloppende wedstrijd van donderdag...
quote:
De enige topcoach op dit moment in Nederland is Hiddink. Wat hij zegt en doet klopt namelijk met elkaar.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_26853127
Koeman heeft nooit zijn spelers de schuld gegeven van zijn ontslag.

En Gullit is een waardeloze coach, dat heb ik al tijden geleden geschreven en aangegeven.
www.thuisuiteten.nl
pi_26859983
Ik vind het nog steeds een leuk figuur, hij liet zich weer fantastisch kennen gisteren.
That's all folks!
pi_26860030
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:29 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Hij had er een verdediger bij moeten gooien om het Haags kwartiertje te overleven, maar dat liet hij na.
pi_26860184
Ik hoop dat hij naar Celtic gaat,
Zou een mooie club voor hem zijn
pi_26860326
Nee, Celtic verliest te weinig. Co moet naar een club waar de verwachtingen veel te hoog zijn en waar hij weleens gaat verliezen.
pi_26860509
Celtic trainen is 4 wedstrijden per jaar en dan de bekertoernooien.
www.thuisuiteten.nl
pi_26860567
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee, Celtic verliest te weinig. Co moet naar een club waar de verwachtingen veel te hoog zijn en waar hij weleens gaat verliezen.
PSG is zo'n club.

Adriaanse liet zich ontzettend kennen dit weekend. Hij kan dus absoluut niet tegen zijn verlies.
Aard van het beestje, zullen we maar zeggen..
  dinsdag 10 mei 2005 @ 16:12:56 #49
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_26885805
Geen Köln dus, Celtic dan maar...
De Narcis van Gabon
pi_26890473
Porto ziet Co naar verluidt zelf niet zo zitten, omdat ie geen Portugees spreekt.

Engels beheerst ie een beetje, dus zal ie Celtic allicht proberen.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 mei 2005 @ 19:09:28 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_26890603
'Beheerst ie een beetje.' Wat heerlijk denigrerend weer

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_26891358
Co heeft zelf ooit volgens mij gezegd dat hij amper buitenlandse talen sprak, vandaar.

Duits had het best geweest voor hem. Of Club Brugge...
www.thuisuiteten.nl
pi_26891496
De beste man blijft lachwekkend. Ben blij dat hij in ieder geval niet meer bij Ajax terugkeert.

Overigens zou hij inderdaad het beste naar Duitsland kunnen gaan. Kan hij daar z'n Berlijnse Muur verder gaan ontwikkelen! Wellicht dat hij daar dan wel succes heeft!
pi_26891642
Ook, maar meer voor de "ordnung"! In Duitsland lacht ook niemand rond de wedstrijd, dat mag Co wel.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 mei 2005 @ 19:52:53 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_26892011
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Co heeft zelf ooit volgens mij gezegd dat hij amper buitenlandse talen sprak, vandaar.
Was ie een keer bescheiden is het weer niet goed.

pi_26913117
Co zou eerder een relatie gehad hebben met een NOS-medewerkster, waar José Fortes achter was gekomen. Boze tongen beweren nu dat dit de reden van Fortes' gedwongen vertrek was. Ook zou dit de reden zijn waarom Co per sé naar het buitenland wilde en weg ging bij AZ. Sappig...
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 11 mei 2005 @ 15:25:21 #57
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_26915175
Co was dus wel behoorlijk bezig met de vrouwtjes
De Narcis van Gabon
pi_26915461
Het AZ-forum schijnt er destijds voor dichtgegooid te zijn...
www.thuisuiteten.nl
pi_26915774
Co wipt met Dione!
Wat een vrouw!
spits!
pi_26915852
Nee, ene Astrid nog iets. Medewerkster achter de schermen.

Fortes zou Co in een onderhoud hebben gezegd dat hij Co niet meer kon vertrouwen, omdat zijn vrouw dat ook niet kon. Adriaanse zou hem er toen uit hebben gesodemieterd. Fortes was er achtergekomen via zijn eigen ex, Ellemieke Vermolen.

De affaire met Annemarie Postma speelde in zijn Ajax-tijd.
www.thuisuiteten.nl
pi_26916528
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 15:42 schreef methodmich het volgende:

Fortes zou Co in een onderhoud hebben gezegd dat hij Co niet meer kon vertrouwen, omdat zijn vrouw dat ook niet kon. Adriaanse zou hem er toen uit hebben gesodemieterd. Fortes was er achtergekomen via zijn eigen ex, Ellemieke Vermolen.

1. Wie is Annemarie Postma?
2. Wat een domme opmerking van Fortes. Waarom houdt ie daar zijn bek niet over?
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 11 mei 2005 @ 16:01:41 #62
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_26916670
postma is een columniste/schrijfster geloof ik
De Narcis van Gabon
pi_26917121
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 15:42 schreef methodmich het volgende:

Waarom schendt dat Fortes'/Fortes' vrouws vertrouwen dan?
pi_26917910
Fortes valt nu ook bij RBC door de mand eigenlijk...

En Annemarie Postma is een betweterig vrouwtje in een rolstoel.
Klik dan als je durft
pi_26918122
Casanova Co had een relatie met NOS-regisseuse Astrid Wisman...
pi_26918265
Die Co toch
  Trouwste user 2022 woensdag 11 mei 2005 @ 18:11:07 #67
7889 tong80
Spleenheup
pi_26920756
Het is net een echt mens.

woensdag 11 mei 2005 @ 18:17:33 #68
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26920940
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 16:36 schreef Suijk het volgende:
Fortes valt nu ook bij RBC door de mand eigenlijk...
Valt me ook op. Toen ik hoorde dat die weg moest bij AZ hoopt ik dat ie naar Twente zou gaan maarja dat heeft ie gelukkig niet gedaan
  woensdag 11 mei 2005 @ 18:19:24 #69
120199 Echtwelkloon
Wat had je dan?
pi_26920998
Wat doet Co toch steeds krampachtig tegenover de media over zijn volgende werkgever.. Lijkt bijna Advocaat wel. Alsof de media de ultieme vijand is ofzo.
Ik heb mooie rooie kaplaarzen!
pi_26922301
Fortes bedoelde Co's vrouw natuurlijk, bij "Ik kan je niet meer vertrouwen, want je vrouw kan dat ook niet."

En vermoedelijk zal hij het de moeite gevonden hebben de selectie in te lichten, DD. Wellicht omdat ie toen al even niet speelde, wellicht omdat ie het raar vond van Co, wie zal het zeggen....
www.thuisuiteten.nl
  maandag 23 mei 2005 @ 13:19:02 #71
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_27272541
Shaktar Donetsk alsdus Borst
De Narcis van Gabon
pi_27272626
Een terechte opmerking van Fortes, Co Adriaanse blijkt een onbetrouwbare huichelaar te zijn. Co kwam erg gefrustreerd over dit weekend in de media met zijn antwoorden op vragen over de wedstrijd tegen RBC Roosendaal en vragen over zijn nieuwe werkgever. De coach van FC Porto is overigens opgestapt, wellicht dat het dus toch FC Porto gaat worden.
  maandag 23 mei 2005 @ 13:23:52 #74
55651 JaWi
Shalom.
pi_27272729
En Porto aldus Jack.
slettebak [@] gmail.com
  maandag 23 mei 2005 @ 13:25:22 #75
104895 fayakill
echt werie
pi_27272783
Hij zou toch het geld boven de sportieve uitdaging kiezen...

Shaktar is het chelsea van het oosten dus ik denk dat hij voor die gaat
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_27272920
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:22 schreef jimjim1983 het volgende:
wat liep ie zielig te doen zeg
Ontzettend zielig en vooral gefrustreerd. Ik ben blij dat hij opzout naar het buitenland. Shaktar is een club met potentie en veel geld, ik hoop daarom dat hij naar FC Porto gaat. Met vedettes kan hij niet omgaan, met de Zuideuropese cultuur ook vast en zeker niet. Daar gaat hij dus gruwelijk op zijn bek en dat zou schitterend zijn als deze windbuil op zijn smoel gaat.

Het zal ook wel FC Porto worden. Tussen het gefrustreerde gemompel van Co door, viel op te maken dat zijn nieuwe werkgever eerst nog wat zaakjes zou moeten afhandelen met de huidige trainer. Die is nu opgestapt, de weg is vrij voor de gefrustreerde Co.
quote:
José Couceiro heeft ontslag genomen bij FC Porto. De trainer achtte het niet raadzaam om door te gaan bij De Draken.
Na het duel met Académica (1-1) maakte Couceiro zijn afscheid bekend. 'Ik heb een aanbod van het bestuur geweigerd. Ik denk dat het beter is voor mij en de club dat ik vertrek. Ik ga hier als gelukkig man weg.'

Couceiro was in februari de derde trainer die de zware erfenis van José Mourinho moest overnemen. Luigi Del Neri en Víctor Fernandez waren al na enkele maanden aan de kant geschoven. Onder Couceiro bleef FC Porto lang in de race om de titel, die op de laatste speeldag naar Benfica ging.

Co Adriaanse wordt nadrukkelijk in verband gebracht met FC Porto. De Nederlandse coach heeft zijn keuze gemaakt, maar laat het aan zijn nieuwe club het nieuws naar buiten te brengen. Volgens de Portugese media heeft Adriaanse al voor twee jaar getekend bij FC Porto.
Bron: VI.nl

[ Bericht 33% gewijzigd door CherrymoonTraxx op 23-05-2005 13:35:06 ]
pi_27273137
Shaktar zou een goede club voor hem zijn.
  maandag 23 mei 2005 @ 14:15:30 #78
104895 fayakill
echt werie
pi_27274542
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ontzettend zielig en vooral gefrustreerd. Ik ben blij dat hij opzout naar het buitenland. Shaktar is een club met potentie en veel geld, ik hoop daarom dat hij naar FC Porto gaat. Met vedettes kan hij niet omgaan, met de Zuideuropese cultuur ook vast en zeker niet. Daar gaat hij dus gruwelijk op zijn bek en dat zou schitterend zijn als deze windbuil op zijn smoel gaat.

Het zal ook wel FC Porto worden. Tussen het gefrustreerde gemompel van Co door, viel op te maken dat zijn nieuwe werkgever eerst nog wat zaakjes zou moeten afhandelen met de huidige trainer. Die is nu opgestapt, de weg is vrij voor de gefrustreerde Co.
maar hij heeft zoveel betekend voor het nederlandse voetbal
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_27278340
quote:
**Alles wijst erop dat Co Adriaanse de
nieuwe trainer van FC Porto wordt.

Adriaanse landde maandagochtend op het
vliegveld van Porto.Diverse Portugese
media melden dat hij al tot een akkoord
is gekomen over een tweejarig contract.

Zondagavond diende José Couceiro bij FC
Porto zijn ontslag in nadat zijn ploeg
er niet in was geslaagd de nationale
titel te veroveren.Porto speelde thuis
met 1-1 gelijk tegen Académica Coďmbra,
waardoor de achterstand op Benfica (1-1
bij Boavista) op de laatste speeldag
intact bleef.

FC Porto heeft voor later vanmiddag een
persconferentie aangekondigd.
Lijkt me duidelijk.
  maandag 23 mei 2005 @ 16:07:02 #80
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_27278369
quote:
Op maandag 23 mei 2005 13:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

[..]

Bron: VI.nl
Je bent een kloon van MM!
Wat een vrouw!
spits!
pi_27281385
Nee hoor, het is gewoon duidelijk dat Co een eikel is. Werd alleen maar weer duidelijk. Desondanks hoop ik niet dat hij komt, want dat betekent ontslag ergens in december en dan staat Porto al op onoverbrugbare achterstand...
www.thuisuiteten.nl
  maandag 23 mei 2005 @ 17:42:04 #82
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_27281434
stom van Co. wordt niks.
De Narcis van Gabon
pi_27282633
Gefeliciteerd mm. Co wordt zo gepresenteerd.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27282669
Gefeliciteerd Co, heeft de Telegraaf toch een goede bron gehad
pi_27282857
Hugo Borst
pi_27283743
Hij is op het vliegveld gesignaleerd. Zonde en een uiterst domme beslissing van zowel de clubleiding als Co.

Overigens doen ze wel alles om Co te helpen. Alle goede spelers worden verkocht, blijven de jonkies over die heel misschien nog wel naar Co willen luisteren. Helaas verstaan ze hem niet. Jan Olde Riekerink zijn onvermijdelijk assistent.

Het gaat me aan het hart dat Porto nu verkloot zal worden, maar het feit dat Co op deze manier flink op de bek zal gaan is weer wel aardig.
www.thuisuiteten.nl
pi_27283779
mm, wat als Co dat Porto de dubbel laat winnen?
  maandag 23 mei 2005 @ 19:03:34 #88
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27283869
Elke club krijgt de trainer die het verdient.

Kut-clubs krijgen dus kut-trainers. Co past dus prima bij Porto.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_27283893
quote:
Op maandag 23 mei 2005 18:59 schreef cultheld het volgende:
mm, wat als Co dat Porto de dubbel laat winnen?
Grappenmaker. En dan nog vind ik het een eikel. Maar ja, hij is in december hopelijk weer weg!
www.thuisuiteten.nl
pi_27283975
quote:
Op maandag 23 mei 2005 19:04 schreef methodmich het volgende:

[..]

Grappenmaker. En dan nog vind ik het een eikel. Maar ja, hij is in december hopelijk weer weg!
Als ie Kromkamp, Mathijsen, Vlaar, Timmer en Perez mee neemt?
pi_27284167
Timmer zal ie sowieso niet meenemen, dan is ie gelijk gezien. Niemand passeert Vitor Baía. En die anderen maak je ook geen kampioensteam mee.
www.thuisuiteten.nl
pi_27284231
Ik had Co liever in Oekraine gezien dan in Portugal. Past hij namelijk veel beter bij met z'n Stalinistische aanpak en z'n befaamde Berlijnse muur.
pi_27284373
In Oekraine hebben ze het wel een beetje gehad met de Stalinistische aanpak. Co gaat dus naar Porto, alle vedettes zijn daar verpatst aan Dinamo Moskou, Co kan dus gaan werken met broekies. Dat wordt helemaal niets daar in Portugal, zijn aanpak gaat daar gewoon niet werken.
pi_27284387
Wel geinig als Co zonder idee van de gemiddelde Portugese / Braziliaanse speler straks Ricardo Quaresma en Diego op de eerste training ziet.
www.thuisuiteten.nl
pi_27284441
Ik zie Adriaanse er wel voor aan om Park of zo weg te kapen.
pi_27284575
Park in de Superliga? Die knul is niet achterlijk, daar past ie niet.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 23 mei 2005 @ 19:28:14 #97
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_27284660
quote:
Op maandag 23 mei 2005 19:19 schreef methodmich het volgende:
Wel geinig als Co zonder idee van de gemiddelde Portugese / Braziliaanse speler straks Ricardo Quaresma en Diego op de eerste training ziet.
Je denkt nog steeds dat Co, nadat ie al ruim een maand geleden getekend heeft, niet intussen over alle spelers al rapporten heeft en ze heeft zien spelen
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_27284726
Als dat wel zo is, lijdt de man aan chronische zelfoverschatting. Zijn manier van werken past totaal niet in Portugal. En rapporten kunnen mooier worden natuurlijk. Wie rapporteert er voor hem? Couceiro niet hoor.
www.thuisuiteten.nl
pi_27286201
Ik gun hem het beste.
Klik dan als je durft
pi_27286240
Vriendelijk van je Suijk. Hij zal het nodig hebben!
www.thuisuiteten.nl
pi_27286276
Met de pers daar zal hij ook zijn lol op kunnen, zeker als hij daar net zoals hier de onbetrouwbare zak hooi uithangt.
pi_27286291
Ik ben niet zo haatdragend.
Ben het wel met je eens dat Portugal nou niet het meest ideale land is voor Co om succes te hebben.
Klik dan als je durft
pi_27286545
De pers begrijpt al die ludieke geintjes toch niet, vrees ik.

Ben vooral benieuwd naar de eerste aanvaringen met de trotse vedettes.
www.thuisuiteten.nl
pi_27286625
Welke vedettes? Vitor Baia misschien maar voor de rest hebben ze die niet volgens mij...
pi_27286706
Ricardo Quaresma, Hélder Postiga, Hugo Leal, Diego... Allemaal jongens die zich vedette wanen en zich daar naar gedragen.
www.thuisuiteten.nl
pi_27286759
Dat wordt leuk!
pi_27286858
Een weddenschapje afsluiten na hoeveel weken (of dagen) Hélder Postiga naar het tweede is gezet?
Klik dan als je durft
pi_27286918
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:27 schreef Suijk het volgende:
Een weddenschapje afsluiten na hoeveel weken (of dagen) Hélder Postiga naar het tweede is gezet?
Meteen na de eerste training zou wel humor zijn!
pi_27286951
30 rondjes om het stadion
pi_27287031
Na een verloren oefenwedstrijd vanaf Madeira naar huis lopen.
  maandag 23 mei 2005 @ 20:41:18 #111
55651 JaWi
Shalom.
pi_27287315
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:09 schreef Suijk het volgende:
Ik gun hem het beste.
Zo is het.
slettebak [@] gmail.com
  Trouwste user 2022 maandag 23 mei 2005 @ 21:55:37 #112
7889 tong80
Spleenheup
pi_27290066
Morgen om 12.00 uur wordt ie gepresenteerd in Porto.

Bron : Voetbal Insite.

pi_27290083
11 uur
pi_27290857
  maandag 23 mei 2005 @ 23:20:47 #115
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_27293318
Shit, Co naar zo'n kutclub, dat gaat nooit goed.

Ze deugen niet die Portugezen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_27293814
En Porto wordt al helemaal leeggekocht door Dinamo
pi_27293974
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:37 schreef the_legend_killer het volgende:
En Porto wordt al helemaal leeggekocht door Dinamo
Met dat geld kan Co weer een aantal NL spelers mee halen... kromkamp en landzaat misschien?
pi_27294052
Co trainer van porto dat wordt leuk
pi_27294286
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:43 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Met dat geld kan Co weer een aantal NL spelers mee halen... kromkamp en landzaat misschien?
Dat wel , maar ik hoop dat hij mislukt bij Porto zodat Benfica weer kampioen kan worden
pi_27294314
Co dus in de CL. Kan ie zich toch bewijzen op het podium waar ie zo naar snakt. Zal denk ik niet makkelijk worden.
pi_27294386
Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in, al ben ik bang dat hij niet veel tijd krijgt.
That's all folks!
pi_27294503
dat is meestal bij zo'n club.
Je moet er direct vanaf het begin staan
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 mei 2005 @ 00:24:37 #123
7889 tong80
Spleenheup
pi_27295060
Hij neemt ze eerst mee naar paintball denk ik.

Trouwste user 2022 dinsdag 24 mei 2005 @ 00:34:25 #124
7889 tong80
Spleenheup
pi_27295284
Even posten want ik zie de volgernde pagina niet.

dinsdag 24 mei 2005 @ 09:06:58 #125
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_27298623
Seitaridis weg (rechtsachter)
Maniche weg (centrale middenvelder)

Vervangers: vul maar in...
Wat een vrouw!
spits!
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 mei 2005 @ 10:46:46 #126
7889 tong80
Spleenheup
pi_27301322
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 09:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Seitaridis weg (rechtsachter)
Maniche weg (centrale middenvelder)

Vervangers: vul maar in...
Als ze het geld hebben.

pi_27310272
quote:
Adriaanse belooft Porto de titel
PORTO - Co Adriaanse heeft FC Porto dinsdag bij zijn presentatie als coach direct de Portugese landstitel beloofd. De eigenzinnige trainer deed de fans bij zijn komst twee beloften: de titel en aantrekkelijk, aanvallend voetbal.

Adriaanse tekent bij de Portugese topclub een tweejarig contract met een optie voor een derde jaar. Jan Olde Riekerink is zijn assistent. Adriaanse, die AZ na een succesjaar verlaat, doet geen concessies aan zijn stijl. Portugese clubs willen nog wel eens op het resultaat spelen en het accent op de verdediging leggen. Daar heeft Adriaanse geen trek in. "Ik wil dat Porto een aanvallende speelstijl laat zien, die attractief is voor het publiek. De toeschouwers moeten tevreden zijn na een wedstrijd van FC Porto."

Adriaanse wil de club en de spelers de komende weken leren kennen. "Ik vraag de supporters de club te steunen en vertrouwen te hebben in het werk dat we hier gaan verzetten. Hopelijk komen mijn beloften uit, net als die van José Mourinho in het verleden."

De huidige coach van Chelsea zegde bij zijn binnenkomst bij FC Porto de aanhang ook successen toe, die hij vervolgens daadwerkelijk boekte. Porto won onder zijn bewind onder meer de UEFA-beker en de Champions League.

Adriaanse sprak dinsdag van een "grote stap" in zijn carričre. "Ik heb jarenlang in Nederland getraind en nu kom ik terecht bij een topclub, een van de beste van de wereld. In Nederland herinnert iedereen zich de recente Europese successen in de UEFA Cup, Champions League en de Wereldbeker", zei Adriaanse tegen zijn Portugese gehoor.

De technische staf dient nog verder te worden ingevuld. Olde Riekerink komt erbij, de huidige keeperstrainer blijft, verder is nog niets duidelijk. De machtige voorzitter, Jorge Nuno Pinto da Costa, eist dat er nog een assistent-coach bijkomt die zowel Engels als Portugees spreekt. Zo wordt een goede communicatie tussen Adriaanse en de spelers gewaarborgd.

De Portugese pers wilde dinsdag graag weten of Adriaanse plannen heeft om Nederlandse spelers mee te nemen naar Portugal. De nieuwe hoofdtrainer ontweek de vraag behendig: "Het is niet van belang uit welk land een speler komt, het gaat erom of hij goed in het team past."

Bij AZ was de voormalig coach van onder meer Willem II en Ajax weinig luxe gewend, in Porto wordt dat geheel anders. Na een bezichtiging van het stadion en trainingscomplex was Adriaanse onder de indruk. "Alle voorwaarden om goed te werken zijn aanwezig. En er is een modern en fantastisch stadion, dat zich bij uitstek leent voor prachtige topwedstrijden."
pi_27311337
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 10:46 schreef tong80 het volgende:

[..]

Als ze het geld hebben.

Omdat die voorzitter dollartekens zag, zijn ze misschien wel de club met de hoogste transferinkomsten de laatste 2 jaar. Weet het eigenlijk wel zeker.

Maar goed, Co wil ook nog eens op zijn eigen manier gaan aanvallen. Leuk. Overigens is die voorzitter niet mals, als Co niet doet wat hij wil, is ie weg.
www.thuisuiteten.nl
pi_27311534
En Co kan ook nog eens zijn team naar zijn wensen versterken. Mooi dat hij ook FC Porto attractief wil laten voetballen. Dat moeten de doorgaans technische Portugese voetballers wel kunnen.

Met Olde Riekerink heeft hij overigens een goede assistent meegenomen. Ik ben zeer benieuwd!
That's all folks!
pi_27311593
Naar zijn wensen? Dus allemaal Nederlanders van AZ en Willem II... Ben je lekker mee. Co kent de Portugese markt vast niet.

En Jantje Van Gaal is idd voor Co een goeie, slijmerige assistent.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 24 mei 2005 @ 16:01:00 #131
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27311643
Porto en attractief voetballen. Dat is net zoiets als Duitsland wat verdient wereldkampioen wordt
pi_27311727
Nou ja, dat is niet helemaal waar. Zie dat CL-jaar. Ploeg met de meeste goals na uitgespeelde aanvallen door combinaties. Veel balbezit.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 24 mei 2005 @ 16:48:26 #133
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_27313328
Reactie Co nu @ Ned.2
sig verwijderd door FA
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 mei 2005 @ 18:11:01 #134
7889 tong80
Spleenheup
pi_27315824
Hup Co.

dinsdag 24 mei 2005 @ 18:21:24 #135
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27316123
Co gaat eerst al die volgevreten vedettes van Porto in het 2e zetten, boetes uitdelen voor scheef parkeren en de vetpercentages op het prikbord hangen en dan met allemaal talenten, gehaald uit de Nederlandse eerste divisie een topteam smeden.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_27316330
Ricky van de Bergh en Mustafa naar Porto
pi_27316402
Mijn complimenten, Nederland heeft er weer een trainer bij die werkzaam is bij een buitenlandse topclub!!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_27317466
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 18:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Co gaat eerst al die volgevreten vedettes van Porto in het 2e zetten, boetes uitdelen voor scheef parkeren en de vetpercentages op het prikbord hangen en dan met allemaal talenten, gehaald uit de Nederlandse eerste divisie een topteam smeden.
Ja, moet ie vooral doen. Belachelijk idee.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:08:51 #139
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27317625
Co zegt nu in zoveel woorden dat hij Kromkamp naar Porto gaat halen om te beginnen, hij zei ook "dat je bij versterkingen al snel uitkomt bij spelers die je goed kent" Dus ik verwacht toch wel een paar spelers van AZ en willem II op de loonlijst van Porto binnenkort.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_27317663
Hij durft dus de confrontatie met de aanwezige spelers niet aan, maar kiest zijn eigen volgzame slaafjes? Vind ik niet slim. Zie Van Gaal in Barcelona.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:58:11 #141
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_27319088
quote:
Op maandag 23 mei 2005 19:12 schreef methodmich het volgende:
Niemand passeert Vitor Baía.
Die idioot van een bondscoach wel.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_27319160
Ja, maar dat is natuurlijk makkelijker. Qua nationale ploeg wil een groot deel van het land geen Baía, als typische Porto-held.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 24 mei 2005 @ 20:01:40 #143
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_27319221
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar dat is natuurlijk makkelijker. Qua nationale ploeg wil een groot deel van het land geen Baía, als typische Porto-held.
Als Ricardo dan het alternatief is, zou ik schreeuwen om Baia.
pi_27333659
quote:
Co nu al een held in Porto

Door Rob den Hartog

,,FC Porto wordt volgend seizoen kampioen. Dat beloof ik. Met aantrekkelijk, aanvallend voetbal.''

In alle sportprogramma's op radio en televisie waren die woorden van Co Adriaanse gisteren groot nieuws in Portugal. Eindeloos werden de gloedvolle uitspraken herhaald die hij deed tijdens zijn spectaculaire presentatie in het Estadio do Dragoa, de hypermoderne thuishaven van FC Porto.

Vandaag pakken de sportbladen ook groot uit. Adriaanse heeft bij zijn eerste publieke optreden in Portugal een verpletterende indruk achtergelaten. De dolenthousiaste supporters kijken nu al verheerlijkt uit naar maandag 4 juli, de eerste officiële werkdag van hun nieuwe held. Na een seizoen vol kommer en kwel moet hij de gouden tijden van de in de sprankelende havenstad verafgode José Mourinho doen herleven.

Als een grootvorst stond Adriaanse gisteren voor een enorme batterij camera's. Uiterlijk zonder een spoortje nervositeit, beantwoordde hij alle vragen van het massaal uitgerukte journaille.

Terzijde gestaan door Pinto da Costa, de almachtige president van FC Porto, die superlatieven te kort kwam om zijn nieuwe oogappel de hemel in te prijzen. ,,Adriaanse staat voor goed voetbal en discipline. Hij is de man die deze club nodig heeft. We geven hem de tijd een nieuwe ploeg neer te zetten. Ook als hij drie keer verliest. Mijn vertrouwen in onze nieuwe man is grenzeloos.''

Adriaanse groeide en groeide bij die woorden van zijn nieuwe werkgever. ,,Ik heb afgelopen tijd best wel eens getwijfeld of het rond zou komen, maar ik ben ontzettend blij met deze club. Dit is absolute top. De organisatie staat, het trainingscomplex is misschien wel het mooiste van Europa. Kortom, alle omstandigheden zijn perfect om hier te kunnen presteren.''

Ook de nadrukkelijke aanwezigheid van Pinto do Costa schrikt Adriaanse niet af. ,,Ik ken ook alle verhalen, maar ga op mijn eigen gevoel af. Ik heb de president leren kennen als een aimabel mens, met wie ik in het Frans prima kan communiceren. Hij staat nog dichter bij de ploeg dan Scheringa bij AZ. Daar kan ik best mee leven, want de club is van hem. Porto is een grote club, maar desondanks een grote familie. Mijn kracht is spelers beter te maken en dat zal ook hier lukken.''

De taalbarričre beschouwt Adriaanse slechts als een tijdelijk probleem. ,,Drie dagen geleden ben ik begonnen met Portugees. Binnen drie, vier maanden moet ik die taal onder de knie hebben. Dat is belangrijk, want communicatie is de basis van succes. Begin juli begint mijn eigenlijke werk. Dan heb ik zeven weken de tijd om aan resultaten te bouwen. Tussentijds stel ik een tweede assistent aan, die uit dit prachtige land komt en de taal spreekt. Ook een keeperstrainer staat hoog op mijn wensenlijst.''

Adriaanse was in zijn element. Corrigeerde met een glimlach een Portugese verslaggever die ooit uit zijn mond optekende dat hij geen liefhebber is van het gecontroleerde, vaak verdedigende voetbal van Portugese clubs. ,,Dat heb ik nooit zo gezegd'', counterde hij charmant. ,,Dat heeft u misschien verkeerd begrepen.''

Later erkende hij in puur Nederlands gezelschap, dat hij wel degelijk vindt dat FC Porto onder zijn bewind avontuurlijker zal voetballen. ,,Ik heb de statistieken er op nagekeken. Slechts 20 doelpunten in 17 thuiswedstrijden. Dat kán niet. En het aantal gele en rode kaarten moet omlaag. Dit seizoen waren dat er geloof ik 90.''

Vakantie zit er voor Adriaanse deze zomer niet in. Op 4 juli, zijn eerste werkdag, wil de perfectionist optimaal aan de slag gaan bij zijn nieuwe club. Tegen die tijd zal hij stapels dvd's hebben bekeken en precies weten wat de zwakke en sterke kanten zijn van FC Porto. ,,Een gedegen analyse van de selectie, dat is nu mijn eerste klus. Pas daarna kan ik bekijken wat er hier moet veranderen.''

Voor de fans telt sinds de sprankelende presentatie van Co Adriaanse maar één ding: zijn belofte dat hun favorieten komend seizoen het gehate Benfica uit de hoofdstad Lissabon voorbij streven. ,,Daar zal ik me met alles wat in me zit keihard voor werken, dag en nacht.''
4 keer verliezen en hij ligt eruit dus.
pi_27334053
Of je dat kunt stellen weet ik niet, het is meer bij wijze van spreken denk ik.
That's all folks!
pi_27334306
Uiteraard, maar van de andere kant kan het natuurlijk wel. Voorzitters die met complimenten strooien terwijl ze ditzelfde jaar nog 3 trainers aanstelde, die bij hun aanstelling met dezelfde soort positivisme bejegend werden, die moet je maar met een korrel zout nemen. Alles hangt af van het resultaat.

Ik heb maar 1 probleem met deze poppenkast. Ik gun Co zijn succes die ie allang verdiend en volgens mij hoort ie bij de beste coaches ter wereld, maar ik gun de Portugezen eigenlijk geen Co...
pi_27340590
Mourinho is onder het bewind van Pinto da Costa zo'n beetje de enige die niet ontslagen is.
www.thuisuiteten.nl
pi_27341207
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 14:46 schreef methodmich het volgende:
Mourinho is onder het bewind van Pinto da Costa zo'n beetje de enige die niet ontslagen is.
Was jij het nou die Mourinho wel eens vergeleek met Co?
Klik dan als je durft
pi_27341249
De Mourinho van nu heeft qua karakter wel wat trekken die overeenkomen met Co inderdaad. Als trainer niet.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 25 mei 2005 @ 18:31:00 #150
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27347768
Ik ben enorm benieuwd! Adriaanse heeft veel hooi op zijn vork genomen,maar dit kan de bekroning opleveren van zijn trainerscarriere. Slaagt hij erin met Porto hoofdprijzen te winnen staat hij definitief in het rijtje van de allergrootsten. Het gevaar is wel dat de verwachtingen enorm hoog zijn gespannen en dat er bij uitblijvende resultaten snel gemor ontstaat..

Maar ik heb er vertrouwen in en ik gun het Co meer dan wie dan ook dat hij hoofdprijzen gaat binnenhalen met Porto!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_27348553
quote:
Paul Rosenmöller en... Co Adriaanse
TV Ned 1 - za 28 mei 20.32 uur

'Als je verliest, ben je heel eenzaam'

Na het pijnlijke ontslag bij Ajax heeft trainer Co Adriaanse van AZ afgelopen jaar sportieve revanche genomen door AZ van de onderste regionen naar de top van de eredivisie te leiden en na ruim twintig jaar weer Europees voetbal te laten spelen. Buiten het veld staat de trainer van het jaar 2004 bekend om zijn uitgesproken mening.

In de tweede aflevering van 'Paul Rosenmöller en ...' volgt Paul Rosenmöller Adriaanse tijdens zijn werk als trainer en worden plaatsen bezocht die voor Adriaanse belangrijk zijn. Zo belanden ze in de wijk waar hij opgroeide, de Spaarndammerbuurt in Amsterdam, en op de basisschool waar Adriaanse jarenlang gymleraar is geweest.

Daarnaast volgt Rosenmöller Adriaanse als deze samen met zijn vader zijn dementerende moeder in een verpleeghuis bezoekt. Adriaanse zegt zich vaak schuldig te voelen: "Dat ik denk: je staat midden in het leven, je verdient goed, staat midden in de publiciteit. En aan de andere kant weet je: mijn moeder zit in een verpleeghuis. Moet ik niet ontslag nemen en de jaren dat mijn moeder nog leeft er dagelijks voor haar zijn?"

Tijdens de voorbereidingen van de belangrijke UEFA-wedstrijd tegen Villareal praat Rosenmöller met Adriaanse over het trainersvak en de omgang met de media. Door de goede prestaties van AZ is de pers nu lovend over de trainer. Dat was in de periode na zijn ontslag bij Ajax wel anders. Adriaanse zegt over deze moeilijke tijd:

"Toen wilde ik ook eigenlijk geen trainer meer zijn. Ik dacht: dit nooit meer. Dat je niet meer zelf de regie van je leven in handen hebt. Want dat heb je dus niet als trainer. (...)
Er wordt over je geregeerd. Media kunnen jouw carričre heel erg positief of negatief beďnvloeden. Je zit in een enorme afhankelijkheidspositie."

Adriaanse noemt het vak van trainer zeer eenzaam: "Zeker als je verliest, sta je helemaal alleen. Kijk, als je wint is iedereen om je heen blij. Dan komen ze naar je toe en tikken ze je op je schouder. Maar als je verliest ben je heel eenzaam."
  woensdag 25 mei 2005 @ 18:59:15 #152
55651 JaWi
Shalom.
pi_27348628
Die Rosenmöller had volgensmij al weken een harde leuter omdat hij de primeur had .
slettebak [@] gmail.com
pi_27348648
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 18:31 schreef BloodhoundFromHell het volgende:. Slaagt hij erin met Porto hoofdprijzen te winnen staat hij definitief in het rijtje van de allergrootsten.
Zouden zijn eerste prijzen man. Dus niks definitief in een rijtje van groten.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 25 mei 2005 @ 19:43:12 #154
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_27349931
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:

[..]

Zouden zijn eerste prijzen man. Dus niks definitief in een rijtje van groten.
Wat een enorm zure zeikerd ben je eigenlijk Methodmich, als het hier over Adriaanse gaat..... ik heb nog geen positief woord over hem gehoord, altijd maar proberen om hem de grond in te werken, altijd elke poging aangrijpen om Co af te zeiken.

Als Co je niet bevalt, dan kan je hem toch negeren in plaats van hier telkens de zure zeikerd uit te hangen??? Tis een fan-topic, geen zeik-topic.... je weet waar de 'nieuw topic' knop zit, dus open je eigenste Co afzeik topic, in plaats van hier de hele tijd te kankeren, nu weten we het wel.
pi_27350259
Beetje tegengas kunnen al die adepten wel gebruiken hoor... Bovendien dient hier Co besproken te worden in al zijn facetten. Dat heet een forum.
www.thuisuiteten.nl
pi_27350787
Het is wel de waarheid, Co heeft nog geen enkele prijs gepakt. Telkens als het lastig wordt loopt hij ook weg. Alleen als het goed gaat hangt hij de getapte jongen uit, als het minder gaat dan ligt het aan iedereen van de wasjuffrouw tot de pers, behalve aan Co.
pi_27350880
Ja, maar dat zien zijn fans niet. Die ontkennen dat net zo hardnekkig als ik dan op mijn beurt de soms wel degelijk aardige prestaties van Co ontken, dan krijg je uiteindelijk een mooi beeld ergens in het midden.
www.thuisuiteten.nl
pi_27362404
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 20:12 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar dat zien zijn fans niet.
Dat zien ze heus wel.
pi_27381140
De eerste aankoop van Co is een goede, keeper Hélton van Uniăo Leiria komt tot 2010.
www.thuisuiteten.nl
pi_27381200
quote:
Op donderdag 26 mei 2005 17:42 schreef methodmich het volgende:
De eerste aankoop van Co is een goede, keeper Hélton van Uniăo Leiria komt tot 2010.
Het was toch geen goede coach?
pi_27381393
Daarom kan hij toch nog wel een goede aankoop doen of er in ieder geval zijn fiat aangeven? Dat staat er los van.
www.thuisuiteten.nl
pi_27387288
Helton is een man voor de toekomst, inderdaad een goede aankoop.
That's all folks!
  donderdag 26 mei 2005 @ 23:05:01 #163
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_27390765
Ik heb er een hard hoofd in, omdat hij toch geen tijd krijgt en de club vast leegloopt. Maar als hij twee jaar krijgt om puur te bouwen, zou het vast wel kunnen lukken. Mits hij de paaseieren in Alkmaar laat.
pi_27393185
Met het geld dat hij voor handen heeft is er wel wat mogelijk.
That's all folks!
pi_27411620
Ik denk alleen dat Co geen Nederlanders moet halen, maar door moet gaan met hetgene waar Couceiro mee bezig was en wat Porto eerder succes bracht: jonge uitblinkende spelers uit de Superliga halen, van kleinere clubs.
www.thuisuiteten.nl
pi_27436424
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 18:56 schreef Radegast het volgende:

[..]
Schopje,

Vanavond dus
pi_27436476
Ik kijk toch niet. Ik kan die vent niet uitstaan....

Rosemoller hé
pi_27437672
quote:
Op vrijdag 27 mei 2005 16:49 schreef methodmich het volgende:
Ik denk alleen dat Co geen Nederlanders moet halen, maar door moet gaan met hetgene waar Couceiro mee bezig was en wat Porto eerder succes bracht: jonge uitblinkende spelers uit de Superliga halen, van kleinere clubs.
Dan wordt het geen vakantie voor Co, maar deze filosofie is wel het beste. Kromkamp meenemen lijkt me wel een goede zet.
That's all folks!
pi_27437730
Co is wel ok, Rosemöller niet
Maar het gaat om Co, niet om Paultje
20:30 @ ned.1
  zondag 29 mei 2005 @ 15:29:09 #170
17328 methodmich
Nummer 10
pi_27453625
quote:
Op zaterdag 28 mei 2005 20:23 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Dan wordt het geen vakantie voor Co, maar deze filosofie is wel het beste. Kromkamp meenemen lijkt me wel een goede zet.
Mij niet, voor Kromkamp zelf. Die moet gewoon in Duitsland of bij Valencia gaan spelen.
www.thuisuiteten.nl
pi_27457707
Ik vond het een leuke uitzending
pi_30017086
Co heeft met Porto de eerste uit-overwinning binnen in de seizoensopening. 2-3. Terechte overwinning, matige partij.
pi_30017177
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 00:37 schreef LuukBes het volgende:
Co heeft met Porto de eerste uit-overwinning binnen in de seizoensopening. 2-3. Terechte overwinning, matige partij.
Was al de 2e wedstrijd hoor... vorige week ook al 1-0 gewonnen thuis van Amadora.
pi_30017227
Oh.

Ik las ergens seizoensopening, zeker fout gelezen.
pi_30017250
Co is goed bezig.
pi_30023728
Tegen Naval en Estrela Amadora, twee promovendi. Niet te vroeg juichen dus. 1-0 en 2-3 is dan niet bijzonder overtuigend.
www.thuisuiteten.nl
pi_30024960
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 11:24 schreef methodmich het volgende:
Tegen Naval en Estrela Amadora, twee promovendi. Niet te vroeg juichen dus. 1-0 en 2-3 is dan niet bijzonder overtuigend.
Niet bijzonder overtuigend, maar wel gewoon goed. Want in Portugal win je nooit makkelijk met 2+ goals verschil.
pi_30024986
Dat is maar hoe je het wilt uitleggen. Dit zijn standaardzeges voor FC Porto, ongeacht wie ze traint.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 augustus 2005 @ 15:22:47 #179
7889 tong80
Spleenheup
pi_30029528
Ja maar vroeger wonnen ze met 0-1.

pi_30032790
Nu ook, 3-2 vinden ze in Portugal erger dan 1-0 trouwens.

Je kan Co pas na enkele duels met betere teams beoordelen, niet met de Portugese varianten van Heracles en Sparta.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 27 augustus 2005 @ 17:28:41 #181
7889 tong80
Spleenheup
pi_30033009
Ik zag Porto op het Amsterdam toernament en ik genoot van de spelopvatting van Porto. Ze verloren welliswaar maar speelden puur op de aanval.

pi_30491035
Voetbal: Adriaanse schrapt Benni uit opstelling
Gepubliceerd op zondag 11 september 2005
PORTO (ANP) - Co Adriaanse heeft de Zuid-Afrikaanse international Benni McCarthy vlak voor aanvang van de competitiewedstrijd tegen Rio Ave (3-0) te verstaan gegeven dat hij niet zou spelen. Reden: de nieuwe haardos van de spits.

De oud-Ajacied verscheen met een hoofd vol rastavlechtjes op de training. ,,Van zo'n kapsel heb je alleen maar last bij het voetballen. Hij ziet helemaal niks'', lichtte de Nederlandse trainer van FC Porto toe. Adriaanse heeft een grondige hekel aan rebellie. Bij AZ gooide hij zonder pardon aanvoerder Jose Fortes Rodrigues uit de selectie nadat die het had gewaagd zijn kwaliteiten als coach in twijfel te trekken.

Het kan zijn dat Benni zich om meer redenen de woede van Adriaanse op de hals heeft gehaald. ,,Hij heeft een regel van de disciplinaire code overtreden'', zei de succesvolle coach zondag in het sportblad A Bola. ,,Het was geen moeilijke beslissing. Iedere prof moet bepaalde zaken respecteren. Ook de allerbesten en allerduursten. Ik moet er ook nog wel twee keer over nadenken voordat ik hem dinsdag opstel tegen Glasgow Rangers.''
  Trouwste user 2022 zondag 11 september 2005 @ 18:40:30 #183
7889 tong80
Spleenheup
pi_30491154
Ja Gullit was onder hem nooit doorgebroken

zondag 11 september 2005 @ 18:47:04 #184
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_30491315
goeie zet van Co, dat soort ongedisciplineerd gedrag meteen aanpakken! En hij heeft nog gelijk ook, met die vlechhtjes zie je geen bal!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 11 september 2005 @ 18:51:47 #185
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_30491420
quote:
Op zondag 11 september 2005 18:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
goeie zet van Co, dat soort ongedisciplineerd gedrag meteen aanpakken! En hij heeft nog gelijk ook, met die vlechhtjes zie je geen bal!
Ah vandaar dat Gullit en Valderama zo slecht speelden altijd.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_30491475
Rare actie. 'Een regel van de disciplinaire code', dan lijkt er toch wat meer aan de hand.
Klik dan als je durft
pi_30495915
Benni zal wel nog steeds kwaad zijn dat ie niet wegmocht.
  Trouwste user 2022 zondag 11 september 2005 @ 21:20:57 #188
7889 tong80
Spleenheup
pi_30496274
Ben nie kwaad.

zondag 11 september 2005 @ 21:31:43 #189
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30496647
quote:
Op zondag 11 september 2005 21:20 schreef tong80 het volgende:
Ben nie kwaad.

hahaha die moet je opsturen naar "het wereldje" van VI. Dan kom je er zeker op te staan!

Beetje raar van Co.. maar zolang die blijft winnen is die de man!
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueńos" Alfredo Di Stefano
pi_30510361
hij is gewoon jaloers omdat zo'n kapsel hem niet staat.

Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_30513033
ADRIAANTJUH!
ADRIAANTJUH!!

ADRIAANTJUH!!!!!!!!!!

Dat is wat hij toch altijd zei?
pi_30520510
Benni is uit de selectie verwijderd momenteel. Zonde van Co.

Overigens gebruikt ie Quaresma toch maar weer wel, schoorvoetend op teruggekomen. Straks ook weer Benni dus.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 12 september 2005 @ 19:59:29 #193
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_30521564
Co roeleert gewoon met zijn disciplinaire maatregelen! Ik vond de boetes die Co uitdeelde als de auto niet recht in het parkeervak stond ook al zon briljant idee, of de vetpercentages die in de kleedkamer hingen en waar straffen op stonden als die hoog waren, of het verplicht schoenenpoetsen door spelers als ze te laat op de training kwamen!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 12 september 2005 @ 20:07:17 #194
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_30521839
Co op TV in Portugal!

Co heeft nieuwe sponsor voor Porto geregeld:

[ Bericht 29% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 12-09-2005 20:12:55 ]
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Trouwste user 2022 maandag 12 september 2005 @ 20:20:46 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_30522204
Hij heeft Queresma weer aan het voetballen gekregen met als dank eden briljant doelpunt van deze speler in de 88ste minuut.

maandag 12 september 2005 @ 20:27:51 #196
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_30522431
Co is gewoon de meest briljante voetbaltrainer die ooit op deze aardbol heeft rondgelopen/
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  Trouwste user 2022 maandag 12 september 2005 @ 20:45:14 #197
7889 tong80
Spleenheup
pi_30522978
quote:
Op maandag 12 september 2005 20:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Co is gewoon de meest briljante voetbaltrainer die ooit op deze aardbol heeft rondgelopen/
Vergeet Jan Pruin niet.

pi_30542244
Op de persconferentie heeft hij ook weer op z'n Co's gesproken. Hij heeft gezegd dat hij in vergelijking met Mourinho een loser is, als je z'n palmares bekijkt. Verder zei hij dat hij niet bang voor de Rangers is. " De beste speler die de Rangers had was Arveladze. Maar hij speelt nu bij mijn oude club, AZ."
That's all folks!
  dinsdag 13 september 2005 @ 15:32:33 #199
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30542610
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:20 schreef -Vaduz- het volgende:
De beste speler die de Rangers had was Arveladze. Maar hij speelt nu bij mijn oude club, AZ."
Klopt helemaal.

Co is de man, vind 't nog steeds jammer dat ie trainer is in Portugal.

Over een paar jaar komt Co naar de MLS. En dan wordt voetbal populairder dan NBA, NFL, MLB en NHL bij elkaar.

En dan president van de VS en dan komt alles goed in de wereld.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Trouwste user 2022 dinsdag 13 september 2005 @ 20:40:14 #200
7889 tong80
Spleenheup
pi_30551461

Popo heeft weer eens te veel gezopen

pi_30551528
Hoe staat het inmiddels met z'n Portugees? Hij wilde toch direct de taal eigen maken?
pi_30579718
En zijn eerste nederlaag in een officieel duel ook achter de kiezen. Tegen een zwakke ploeg nog wel. Zal ie niet blij mee zijn.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 14 september 2005 @ 20:16:08 #203
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_30582023
Tijd voor disciplinaire maatregelen!

strafrondjes lopen door het park? de hele week het gras maaien met de hand? een week naar een strafkamp op water en brood?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_30582723
quote:
Op woensdag 14 september 2005 20:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Tijd voor disciplinaire maatregelen!

strafrondjes lopen door het park? de hele week het gras maaien met de hand? een week naar een strafkamp op water en brood?
Ben bang dat hij dat in Portugal niet hoeft te proberen..
pi_30582812
quote:
Op woensdag 14 september 2005 20:39 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

Ben bang dat hij dat in Portugal niet hoeft te proberen..
Heeft 'ie hier ook niet gedaan hoor
pi_30609988
Nee, als ie dat in Oporto doet is het direct klaar.
www.thuisuiteten.nl
pi_30610731
Co ADRIAANTJUH!!

ADRIAANTJUH!!!

ADRIAAAANTJUH!!!
  Trouwste user 2022 maandag 19 september 2005 @ 14:35:46 #208
7889 tong80
Spleenheup
pi_30726198
Gelijkspelletje voor Co uit tegen Braga, nog steeds ongeslagen dus.

pi_30735341
In de competitie wel ja.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 19 september 2005 @ 19:36:58 #210
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_30735367
Ik Vind dat er een standbeeld van Co moet komen, waar wij Nederlanders hem kunnen eren nu hij zo ver weg is.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 19 september 2005 @ 19:39:39 #211
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30735442
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:24 schreef methodmich het volgende:
Benni is uit de selectie verwijderd momenteel. Zonde van Co.

Overigens gebruikt ie Quaresma toch maar weer wel, schoorvoetend op teruggekomen. Straks ook weer Benni dus.
Terechte beslissing.

Benni liet de kapper dus in de kleedkamer komen zonder medeweten van iemand anders.

Kan ie mooi in z'n vrije tijd doen, en zeker niet op het voetbalcomplex.

Go Co!
  Trouwste user 2022 maandag 19 september 2005 @ 19:49:55 #212
7889 tong80
Spleenheup
pi_30735761
Precies daarom werd Mido ook weggestuurd omdat ie met een schaar gooide in de kleedkamer.

pi_30735874
Dat was niet onder Co.

En Benni liet hem in zijn hotelkamer komen, niet in de kleedkamer. Bovendien is ie al weer teruggekeerd, Co durft de confrontaties nog niet aan.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 19 september 2005 @ 19:56:43 #214
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30735978
Volgens mijn bron was het in de kleedkamer.

En er was ook een prostituee aanwezig.

En Benni had ook Sinterklaas ontvoerd en vastgebonden.

Lijkt me een logisch beslissing.

pi_30736065
Die prostituée was de ex-vrouw van Co, die hij berooid achter liet in Nederland.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 22 september 2005 @ 20:17:58 #216
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30835064
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Die prostituée was de ex-vrouw van Co, die hij berooid achter liet in Nederland.
Is dat een metafoor voor Ajax?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueńos" Alfredo Di Stefano
pi_30835107
Nee, Co is een gemene rokkenjager.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 22 september 2005 @ 20:20:39 #218
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30835165
Niks mis met rokkenjagers, staat los van z'n uitstekende werk.
pi_30835210
Als jij het zou doen, kwam je er niet mee weg popo.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 22 september 2005 @ 20:22:34 #220
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30835243
Niet meer nee, maar ik heb m'n beste tijd ook gehad nu.
pi_30835320
Misschien kan je wat pupillen basketbaltraining gaan geven dan?
www.thuisuiteten.nl
pi_31015964
Desastreus begin van de Champions League voor Porto.
Verliezen van de Rangers en Artmedia.

Maar Co kan zich straks helemaal gaan richten op de competitie en simpel kampioen worden
pi_31016406
Maar goed dat Porto niet uit speelde, anders hadden de spelers een probleem
pi_31016729
Niet meer lang en dan is ie terug in NL.
pi_31022689
Dat is wel triest voor Co..

maar ja, hij is nooit absolute top geweest..beetje typerend voor het nederlandse voetbal
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_31024790
quote:
Adriaanse: 'Het is mijn schuld, ik schaam me'

FC Porto wilde woensdag zijn 112e verjaardag luister bijzetten met een overwinning op Artmedia Bratislava. Maar de Slowaken verpestten de goede sfeer in het Estádio do Dragăo door een 2-0 achterstand om te buigen in de 3-2 overwinning.
'Ik ben verantwoordelijk voor alles en ik schaam me. Het is een grote teleurstelling dat Porto heeft verloren op zijn verjaardag', boog coach Co Adriaanse na afloop het hoofd. 'Op papier waren we goed georganiseerd, maar op het veld bleek dat heel anders te zijn.'

De voormalig coach van AZ kreeg direct vragen of hij zijn aanvallende strijdwijze niet zou moeten aanpassen. 'Ik ben niet een coach die snel van tactiek verandert. We speelden goed. Ik dacht dat we de wedstrijd domineerden. FC Porto was beter, we hadden heel erg veel kansen. Na rust nam ik risico door de aanval te versterken, maar dat leverde geen resultaat op. Normaal gesproken win je die wedstrijden, waarom zou je dan van speelstijl veranderen?'

Vladimir Weiss, de coach van Artmedia, loofde zijn eigen tactiek. 'We wisten dat Porto veel via de vleugels zou aanvallen, dus onze tactiek was om er voordeel van te nemen, door veel diagonaal te spelen. Gelukkig werkte die strategie. Onze eerste goal gaf ons het geloof voor de comeback.'

De Portugese media snapten ook weinig van de nederlaag. Zoals Record: 'FC Porto verloor terwijl het in supervorm verkeerde tegen de Slowaken van Artmedia. Op de 112e verjaardag domineerden de Dragőes vanaf de aftrap, kwamen met met 2-0 voor, maar stonden toe dat resultaat om te laten keren in de tweede helft.'

En A Bola: 'FC Porto domineerde vanaf het begin en creëerde ontelbare mogelijkheden voor het doel. Artmedia leek geen enkele vuist te kunnen maken tegen de krachtigste van alle Portugese clubs. Maar ook al maakt Porto veel goals, het wordt teniet gedaan door de deplorabele vorm waarin de verdediging verkeert.'

Adriaanse was echter niet van plan zijn defensie de schuld te geven: 'Ik heb heel goede verdedigers.' En: 'Ik deed de voorbereiding, ik maakte de opstelling en ik bepaalde de tactiek.'

FC Porto heeft na de tweede nederlaag in de Champions League, heel wat werk te verzetten wil de Portugese koploper nog in aanmerking komen voor een plek in de knock-outfase van deze competitie. De komende twee duels wacht koploper Internazionale.

vi.nl
That's all folks!
pi_31034759
Haha, die Co toch.

Maar zolang hij nog eerste staat, zal hij nog wel even mogen blijven. CL-uitschakeling en zakken in de stand is exit.
www.thuisuiteten.nl
pi_31080281
quote:
.C. Porto
Co Adriaanse deixa o aviso: ŤSe acenarem lenços brancos, vou-me emborať
Co Adriaanse năo poderia ter sido mais claro. O técnico holandęs tem conscięncia que os adeptos năo podem estar satisfeitos com a surpreendente derrota com o Artmedia, mas avisa que é preciso ter pacięncia. E vai mais longe: lenços brancos nas bancadas traduzir-se-ăo na sua saída.

ASF
ŤOs adeptos tęm de esperar. Se assobiarem e mostrarem lenços brancos, vou-me embora. Eles é que tęm de decidir, pois eu năo mudoť, afirmou Co Adriaanse, fazendo questăo de recordar que năo foi ele a oferecer-se para orientar os Ťdragőesť.

ŤO FC Porto foi-me buscar, sabia que eu era um treinador de 58 anos, que tenho a minha filosofia e o meu sistemať, assinalou.

O técnico holandęs, bem ao estilo que já vai caracterizando as suas conversas com a imprensa, refere que há muitos técnicos que poderiam assumir os destinos dos azuis-e-brancos: ŤSe os adeptos năo gostam de mim, entăo os dirigentes cometeram um erro e tęm de ir buscar outro treinador. Há por aí tantos, que gostam de jogar sempre pelo seguro, ŕ defesať.
Oftewel: als er witte zakdoekjes komen, stapt Co zelf op. Hij vraagt om geduld, maar als de fans dat niet hebben ziet hij geen reden meer om door te gaan.
www.thuisuiteten.nl
pi_31080443
Weer zo'n impulsieve uitspraak van Co, hij moet gewoon blijven zitten.
That's all folks!
pi_31080532
Nou, hij zegt dat hij 58 is, te oud om zijn visie te veranderen en als fans dat niet trekken, dan gaat ie gewoon wat anders doen.
www.thuisuiteten.nl
pi_31084228
quote:
Co Adriaanse ook bij Porto al in de problemen

Het lijkt maar niet te combineren, Co Adriaanse als oefenmeester en een topclub, ditmaal genaamd FC Porto. Na zijn tweede nederlaag in de Champions League valt een bestuurslid over zijn speelstijl.

Porto-bestuurslid Poncio Monteiro liet tegenover radiozender Antena 1 weten dat Adriaanse bij de 2-0 voorsprong niet meer zo aanvallend had moeten spelen. 'Dat weet toch iedereen', verweet hij de oefenmeester.

Hierop reageerde Adriaanse furieus. 'Dat is nu eenmaal mijn persoonlijkheid. Dan hebben ze de verkeerde aangesteld', zegt Adriaanse.
'Als de supporters me niet willen, hoeven ze alleen hun witte zakdoekjes uit hun broek te trekken en ik ga naar huis'.
  maandag 3 oktober 2005 @ 22:33:26 #232
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31159169
Verwende nesten die Porto mensen.

Er is geen reet meer van dat CL team over dus wat willen ze nou?

13 uit 5 in de competitie en nog zeuren over de CL resultaten.

Co rocks.
pi_31182253
Ze hebben gelijk, weg met die rare Co. Ook weer een voorsprong weggeven tegen Marítimo, dat is gewoon naďef. Laat hem dat elders doen.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:57:29 #234
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31189693
De lui bij porto zijn niet goed wijs. Als ze Co niet de vrije hand en tijd willen geven hebben ze hun huiswerk niet gedaan voor ze Co aanstelden.

Je moet Co gewoon carte blanche geven voor 3 jaar dan komt het vanzelf het succes en kun je oogsten in dat 3e jaar., daar staat Co garant voor., Co moet de tijd hebben rustig een team te bouwen en kneden. niet meteen lopen miepen als er een keer een zeperd bij zit, dat is normaal in het begin van zon ombouwfase van slaapverwekkend en laf countervoetbal naar Co's spektakelstukken.

[ Bericht 5% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 04-10-2005 23:02:39 ]
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 23:09:43 #235
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31190120
Ik ben het met BHFH eens, 't zal niet vaak voorkomen maar nu zeker wel.
pi_31233457
Co een bouwer noemen is niet echt terecht, gezien zijn verleden. Bovendien is hij niet vies van een counter. Hij is gewoon te naďef voor Europees topvoetbal. Dat werkt alleen hier.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 13 oktober 2005 @ 21:00:16 #237
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31419481
quote:
Adriaanse tegen Koeman: 'Nu is alles anders'

13/10/2005 20:48

Zaterdag staan FC Porto en Benfica tegenover elkaar in het Estádio do Dragăo. Op geheel eigen wijze blikte Co Adriaanse vooruit met de Portugese pers op de confrontatie met Ronald Koeman.

'Nee, ik ben niet zenuwachtig. Ik ben nooit zenuwachtig', verzekerde Adriaanse zijn toehoorders. 'Ik denk dat het een speciale wedstrijd zal worden voor zowel FC Porto als Benfica. Het gaat om Clássico, en beide ploegen willen winnen.'

Zaterdagavond zal Adriaanse naast Benfica ook nog Ronald Koeman treffen, zijn opvolger bij Ajax. 'Het is de eerste keer dat we elkaar tegenkomen in Portugal, het is een andere situatie. Het is een Portugese klassieker. Onze spelers en onze clubs zijn Portugees. Het is geen wedstrijd tussen hem en mij, maar tussen FC Porto en Benfica.'

In Nederland duelleerde Adriaanse al enkele malen met Koeman, waarbij Adriaanse als coach van Willem II, Ajax of AZ aantrad en Koeman als trainer van Vitesse en Ajax. De resultaten spreken vooral in het voordeel van Koeman (zie tabel).

Weet ook Adriaanse: 'Het is waar dat ik in Nederland slechts twee keer heb gelijkgespeeld in de acht keren dat ik Koeman ben tegengekomen, maar deze wedstrijd in Portugal zal anders zijn. De cultuur, de tactiek en de sfeer, alles is anders.'

'Ik heb de laatste wedstrijden van Benfica gezien. Ze speelden goed tegen Manchester United, ondanks de nederlaag, en ze deden het in de competitie ook goed tegen Guimarăes. ' FC Porto bezet de eerste plaats met een voorsprong van zes punten op Benfica.

'Ik denk niet dat Koeman zijn tactiek zal aanpassen, hooguit enkele details. Ik verwacht het Benfica van de laatste weken te zien. Ik zal mijn filosofie ook niet veranderen', voorspelde Adriaanse, die nog niet weet of Benni McCarthy op tijd fit is en Lucho González op tijd terug is uit Argentinië.

Adriaanse tegen Koeman in de eredivisie

datum locatie Adriaanse - Koeman uitslag
10/04/2005 Amsterdam AZ - Ajax 2-4
03/10/2004 Alkmaar AZ - Ajax 0-0
28/03/2004 Alkmaar AZ - Ajax 1-1
01/11/2003 Amsterdam AZ - Ajax 2-3
27/04/2003 Alkmaar AZ - Ajax 1-3
17/05/2001 Amsterdam Ajax - Vitesse 1-2
15/10/2000 Arnhem Ajax - Vitesse 2-3
08/04/2000 Tilburg Willem II - Vitesse 0-4
pi_31442702
Die balans is wel erg negatief voor Co door de jaren heen zeg. Benfica is licht favoriet, denk ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_31465543
quote:
’Ik heb Nederland nog geen moment gemist’
Door ROB HARTOG

Porto - Vanavond zit Co Adriaanse voor het eerst als coach op de bank bij de beladen Portugese voetbalklassieker tussen FC Porto en Benfica. Weer een nieuwe ervaring voor de 58-jarige Amsterdammer, die al ruim drie maanden dagelijks geniet van het zonovergoten leven in Portugal.

FOTO ANP

De Portugese zon doet Co Adriaanse zichtbaar goed. De bruine kop, nonchalante houding en ontspannen blik in zijn ogen vertellen zonder woorden dat het leven hem prima bevalt in Porto, de bruisende havenstad waar alleen de automobilisten haast hebben. ,,Ik heb Nederland nog geen moment gemist’’, erkent hij volmondig.

Al jaren droomde Adriaanse van een buitenlands avontuur. Tijdens zijn laatste maanden in Alkmaar verklapte hij regelmatig dat hij compleet was uitgekeken op zijn geboorteland. Als coach miste hij de waardering voor zijn werk, als mens ergerde hij zich steeds meer aan het, volgens hem, toenemende gebrek aan onderling respect binnen de Nederlandse samenleving. ,,Het was inderdaad tijd om weg te gaan. De geest was daar al een poosje rijp voor’’, geeft hij toe. ,,Het liefst was ik al eerder vertrokken, maar er kwam alsmaar geen club voor me. Soms vrat dat aan me. Ik ben tenslotte al 58, de tijd begon te dringen.’’ Met FC Porto kreeg Adriaanse eindelijk de buitenlandse topclub waarnaar hij al jaren hunkerde.

,,Alles ruikt hier naar voetbal. Dit is een hele grote club. Kijk de geschiedenis er maar op na. Je wint niet zomaar de UEFA Cup en de Champions League. De omstandigheden om te werken zijn perfect. De faciliteiten ideaal. Een prachtig stadion, een luxueus trainingscomplex en een jonge, kwalitatief sterke spelersgroep. En de club geeft me alle ruimte om te handelen zoals mij dunkt dat het goed is. De president heeft me intensief gevolgd voordat hij me als trainer binnenhaalde. Kent mijn visie op voetbal en staat daar volledig achter.’’

De fanatieke aanhang van FC Porto draagt de nieuwe trainer op handen. Weliswaar vallen de prestaties in de Champions League tot nu toe bitter tegen, maar in de competitie staat de club samen met Sporting Braga en Nacional Madeira fier boven aan, vier punten los van aartsrivaal Benfica. ,,Als ik boodschappen doe, is iedereen heel aardig tegen me’’, zegt Adriaanse. ,,Van alle kanten krijg ik dan schouderklopjes en complimenten. Ik heb onze supporters bij mijn introductie het kampioenschap én goed voetbal beloofd. De fans zien ook dat we keihard werken om die belofte waar te maken.’’

Ondanks die bijna zorgeloos uitgesproken woorden, drong een week geleden tot Nederland door dat Adriaanse publiekelijk zijn excuses had aangeboden voor het slechte spel van zijn ploeg. En dat hij dreigde subiet op te stappen zodra de toeschouwers op de tribune begonnen te zwaaien met witte zakdoekjes, in zuidelijk Europa het vaste ritueel van supporters om hun ongenoegen kenbaar te maken. ,,Dat is in Nederland verkeerd op de televisie gekomen. Er is geknipt in de beelden’’, weerlegt Adriaanse. ,,De club bestond precies 112 jaar. Samen met de president hebben we de supporters bij een thuiswedstrijd in ons stadion uitgenodigd om die verjaardag te vieren. Jammer genoeg verspeelden we in de slotfase een 2-0 voorsprong en werd het gelijk. Toen heb ik na afloop inderdaad mijn excuses aangeboden. Als je zoveel mensen uitnodigt voor een feestje en dat festijn valt uiteindelijk een beetje tegen, dan is het volgens mij alleen maar fatsoenlijk je daar openlijk voor te verontschuldigen. De supporters hebben dat erg gewaardeerd.’’

Co Adriaanse weet evenwel als geen ander dat zijn krediet snel opraakt zodra de prestaties tegenvallen. In dat opzicht staat hij voor een cruciale week, met vanavond de beladen klassieker tegen Benfica en volgende week het duel met Internazionale, een wedstrijd die FC Porto niet mag verliezen, wil het nog uitzicht houden op het bereiken van de tweede ronde van de Champions League. ,,Natuurlijk geeft dat enige druk’’, zo beseft de Amsterdammer. ,,Dat hoort nu eenmaal bij een topclub. Zeker in een land als Portugal waar de belangstelling voor voetbal zo groot is. Ook in de media. Dagelijks verschijnen hier drie sportkranten, dus alles wat bij de club voorvalt wordt uitvergroot. Gelukkig gebeurt dat wel met kennis van zaken. De pers hier is minder hard dan in Nederland. En heeft verstand van voetbal. Méér dan in Nederland, waar de meeste journalisten er naast het voetbal nog een andere sport bijdoen.’’

Na ruim drie maanden Porto kan Co Adriaanse inmiddels bijna alles lezen wat over hem wordt geschreven. Alleen zelf Portugees spreken wil nog niet zo best lukken. Hij moet dan teruggrijpen op het Engels of het Frans. ,,Lezen gaat goed, spreken is nog te moeilijk voor me. Het Portugees is een lastige taal. Maar ik krijg dat binnenkort heus wel onder de knie. Ik ben aan mijn achttiende taalles toe.’’

Adriaanse beseft dat het zo snel mogelijk machtig worden van de taal van levensbelang is om als coach in Porto te slagen. ,,Ik erken dat het een handicap is dat ik nog geen Portugees spreek. Communicatie is heel belangrijk. Ik durf te zeggen dat het een van mijn kwaliteiten is. Als je voor een groep staat, is de voetbaltaal meestal genoeg en die woorden ken ik nu natuurlijk wel. Coaching bij een wedstrijd is ook geen probleem. Maar als je als trainer een diepgaand individueel gesprek wilt voeren met een speler, is het heel vervelend wanneer je elkaar niet verstaat. Dat is een belemmering, ja. Helaas heb ik de tijd niet om een week onder te duiken in een klooster om intensief de taal te leren, maar eigenlijk zou dat wel moeten.’’

Koeman: Als je verliest, ben je direct een slechte coach

Ronald Koeman heeft er begrip voor dat de Portugese media de klassieker FC Porto - Benfica ook een beetje beschouwen als een strijd tussen hem en Co Adriaanse. ,,Natuurlijk gaat het primair om de clubs, maar ik snap best dat het een extra tintje geeft dat beide teams een Nederlandse coach hebben’’, zei hij gisteren in Lissabon vlak voor het vertrek per bus naar het circa 300 kilometer noordelijker gelegen Porto.

,,Temeer omdat ze hier ook weten dat we wederzijds wel eens wat onaardige opmerkingen over elkaar hebben gemaakt, nadat ik Adriaanse bij Ajax als trainer heb opgevolgd. Overigens ben ik daar nooit mee begonnen.’’

De trainer van Benfica heeft het prima naar zijn zin in Lissabon. Zeker nu er verbetering zit in de prestatiecurve van zijn ploeg voelt hij zich op zijn gemak in de Portugese hoofdstad. ,,Dat geldt ook voor mijn gezin’’, vertelt hij. ,,Ons voordeel is wel dat we de taal begrijpen omdat we Spaans spreken, dat heeft wel wat raakvlakken met het Portugees. Het is geen voorwaarde om als voetbaltrainer te slagen, maar het is wel handig als je met anderen kunt communiceren. Ik heb in het begin wel moeten wennen aan de andere cultuur. Als coach kun je het alleen maar goed doen als je wint. Als je hier verliest, ben je meteen een slechte trainer.’’

Koeman realiseert zich dat vanavond in het Drakenstadion voor hem veel op het spel staat. Niet alleen omdat de botsingen tussen de voetbalgrootmachten Benfica en FC Porto van oudsher beladen zijn, maar ook omdat de kloof op de ranglijst tussen beide clubs oploopt naar zeven punten bij winst van zijn tegenstrever Adriaanse.
ad.nl
pi_31477782
Co gaat ontslagen worden, en zal twee maanden intens treuren.

En dan gaat de telefoon, ....... Wie o wie, zou dat zijn?
  zondag 16 oktober 2005 @ 02:31:48 #241
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_31480964
Co man..waar ben je mee bezig

gaat helemaal mis
pi_31481177
Weet iemand hoe Lucho Gonzalez en Lisandro Lopez het doen bij Porto?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31482877
witte zakdoekjes voor co!
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  zondag 16 oktober 2005 @ 09:22:41 #244
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31482968
het gaat erom waar hij staat aan het eind van het seizoen, zolang Porto kampioen wordt is er niets aan de hand
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31483121
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 00:25 schreef Radegast het volgende:
Co gaat ontslagen worden, en zal twee maanden intens treuren.

En dan gaat de telefoon, ....... Wie o wie, zou dat zijn?
Een oliesjeik?
pi_31485565
Als hij woensdag verliest, mag hij denk ik wel een vrachwagen op het veld zetten om alle zakdoekjes op te vangen
  Trouwste user 2022 zondag 16 oktober 2005 @ 12:25:42 #247
7889 tong80
Spleenheup
pi_31485606
Kranten zijn vandaag erg negatief. Co zou te aanvallend laten spelen. Verlies tegen inter kan wel eens zijn laatste wedstrijd zijn.

pi_31486263
zou zonde voor Porto zijn.. Als Co mag blijven kan het best zo zijn dat hij dit jaar 3e wordt en ontslagen wordt maar dat het jaar daarna geoogst kan worden dankzij het voorwerk van Co.
  zondag 16 oktober 2005 @ 13:24:48 #249
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_31486639
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 09:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het gaat erom waar hij staat aan het eind van het seizoen, zolang Porto kampioen wordt is er niets aan de hand
of je trapt ff een open deur in. dan moet er wel gewonnen worden!!

nog een paar (misschien zelfs 1) wedstrijdjes verlies en hij ligt eruit
  zondag 16 oktober 2005 @ 13:37:31 #250
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31486832
ik zie Co wel naar feyenoord gaan, dit seizoen nog.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 16 oktober 2005 @ 15:14:28 #251
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31488761
Co zou toch vertrekken als de witte zakdoekjes kwamen?
pi_31488917
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 09:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Een oliesjeik?
Martin van Geel.
  Trouwste user 2022 zondag 16 oktober 2005 @ 15:23:17 #253
7889 tong80
Spleenheup
pi_31488939
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 15:14 schreef DeTolk het volgende:
Co zou toch vertrekken als de witte zakdoekjes kwamen?
Hij zei achteraf dat het Benfica suporters waren die hadden gezwaaid.Waarop de Porto aanhang weer kwaad werd.

pi_31489287
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 02:43 schreef fernando_redondo het volgende:
Weet iemand hoe Lucho Gonzalez en Lisandro Lopez het doen bij Porto?
Lucho staat tweede in het A Bola klassement speler v/h jaar tot nu toe, López is vooral ongelukkig en gisteren geblesseerd geraakt. Co ziet het niet zo in hem zitten.
www.thuisuiteten.nl
pi_31489297
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 13:01 schreef JorgeCampos het volgende:
zou zonde voor Porto zijn.. Als Co mag blijven kan het best zo zijn dat hij dit jaar 3e wordt en ontslagen wordt maar dat het jaar daarna geoogst kan worden dankzij het voorwerk van Co.
Welk voorwerk dan?
www.thuisuiteten.nl
pi_31489313
Overigens was ook Barry Opdam weer bezig met enkele karakteriserende uitspraken in zijn VI-interview. Co heeft bij AZ minder vrienden gemaakt dan hij zelf denkt.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 16 oktober 2005 @ 15:41:25 #257
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_31489323
hoe is de relatie tussen McCarthy en Co nu? speelt hij..?

ik vond dat Co toen te ver ging in zijn disciplinaire maatregelen..
pi_31490414
McCarthy speelt, maar zal niet dol zijn op ome Co.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 16 oktober 2005 @ 16:40:54 #259
7889 tong80
Spleenheup
pi_31490619
Kromkamp von Luc Nijholt de beste trainer die ie had gehad

pi_31490640
Dat zegt al genoeg natuurlijk. Raar dat Jan niet naar Telstar is dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_31490921
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 16:40 schreef tong80 het volgende:
Kromkamp von Luc Nijholt de beste trainer die ie had gehad

Volgens mij zei Ronnie Vlaar dat.
pi_31490967
Klopt Radegast.
That's all folks!
pi_31491071
quote:
Welk voorwerk dan?
ja nu nog niks natuurlijk, maar als hij daar een jaar zit acht ik 'm wel in staat om een goed aanvallend team te smeden. Is 'm bij Willem II en Az tenslotte ook gelukt. (geen topclubs.. misschien past hij daar gewoon niet bij)
pi_31491249
Nee, precies. Iedereen moet braaf naar ome Co luisteren en dat weigeren toppers. En aangezien ome Co altijd zelf wint en zijn team verliest, levert dat bij mondige spelers ook problemen op.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 16 oktober 2005 @ 17:38:51 #265
7889 tong80
Spleenheup
pi_31491923
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 16:55 schreef Radegast het volgende:

[..]

Volgens mij zei Ronnie Vlaar dat.
Oh ja, maar het blijft vermakelijk.

pi_31514230
Overigens heeft Co ook het journaille tegen zich in het harnas gewerkt, door zijn weigering een Nederlandse toespraak samen te vatten in het Engels. "Ik ben trainer, geen vertaler."

Gevolg was nog pittigere stukjes.
www.thuisuiteten.nl
pi_31515591
Ja, Co is snel weer thuis. Nog een klein maandje denk ik.
pi_31525080
quote:
Lucho staat tweede in het A Bola klassement speler v/h jaar tot nu toe, López is vooral ongelukkig en gisteren geblesseerd geraakt.
Ik verwacht zelf dat hij binnen de korste keren een van de betere middenvelders van Europa zal zijn. Hopelijk komt dat uit
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 03:24:40 #269
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31525136
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 17:33 schreef methodmich het volgende:
"Ik ben trainer, geen vertaler."

Geweldig.
pi_31525174
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 03:24 schreef popolon het volgende:

[..]

Geweldig.
Hij zorgt in elk geval voor leuke uitspraken, maar ik denk niet dat ze dat in Portugal lang zullen waarderen als Co de tweede ronde CL niet haalt en blijft aanmodderen.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 03:31:59 #271
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31525187
Klopt, maar Co hoort daar ook helemaal niet, Porto is een kloteploeg.

't Blijft gewoon een fantastische joker die de saaie trainerswereld mooi op weet te fleuren.
pi_31525200
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 03:31 schreef popolon het volgende:
Klopt, maar Co hoort daar ook helemaal niet, Porto is een kloteploeg.

't Blijft gewoon een fantastische joker die de saaie trainerswereld mooi op weet te fleuren.
Co hoort daar ook niet denk ik nee, past meer in Duitsland.

Maar het is geen grijze muis en zal een hoofdstuk vormen in het werk der Nederlandsche trainers.
Yeah baby Yeah!
pi_31540479
Co moet werken met slaafse spelers. In Japan bijvoorbeeld.
www.thuisuiteten.nl
pi_31540745
Hij moet gaan afbouwen bij De Graafschap of Telstar.
pi_31544500
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 19:02 schreef methodmich het volgende:
Co moet werken met slaafse spelers. In Japan bijvoorbeeld.
Co moet bondscoach worden van Noord-Korea of China. Bij Porto past hij helemaal niet. Na zijn afgang in de CL tegen Bratislava nu een debacle tegen Benfica. Nog een wanprestatie en hij ligt eruit. Niemand zit daar te wachten op het voetbal zoals Co dat wil zien.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:26:42 #276
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31544585
Inderdaad, CMT, ik denk dat Co zeker een goede coach zou zijn van Japan of China, twee landen die hunkeren naar succes inderdaad en ook landen waarbij je als coach nog de kans krijgt wat te bouwen.

Als men bij Porto Co laat gaan, verdienen ze hem niet. Je moet Co gewoon de tijd geven 2 jaar te bouwen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31558797
Dat is onzin natuurlijk. Co is een korte termijn man. Na 2 jaar is ie al op.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 donderdag 20 oktober 2005 @ 17:45:29 #278
7889 tong80
Spleenheup
pi_31583815
Na gisteravond kan ie weer even ademhalen.

donderdag 20 oktober 2005 @ 18:51:33 #279
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_31585001
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 14:11 schreef methodmich het volgende:
Dat is onzin natuurlijk. Co is een korte termijn man. Na 2 jaar is ie al op.
krijg anders het idee dat 2 jaar behoorlijk lang is daar in in het zuiden van europa.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 18:55:50 #280
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31585075
Co heeft met briljant voetbal inter van de mat gespeeld en heeft de critici de mond gesnoerd!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31585673

Kijk je sowieso wel eens duels van Co, BHFH?
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 20 oktober 2005 @ 22:13:53 #282
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_31589883
chbf, jij bent echt dom he
pi_31598887
Hup Co!

(even een positieve uitlating in dit topic )
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_31699394
Co is weer bezig

Postiga in het 2e elftal zetten
  Trouwste user 2022 woensdag 26 oktober 2005 @ 15:23:08 #285
7889 tong80
Spleenheup
pi_31701765
Orkaan Adriaanse eist weer een nieuw slachtoffer bij Porto
door René Zwaap

Woensdag 26 oktober 2005 - Co Adriaanse maakt het zich niet gemakkelijk. Nu heeft hij het Portugese toptalent Helder Postiga uit de selectie gezet.

Lissabon

Hij lag al met meerdere sterren van zijn nieuwe club in de clinch. Sinds gisteren heeft Co Adriaanse bij Porto weer een nieuw slachtoffer gemaakt. Dit keer moet Helder Postiga het veld ruimen. Het Portugese troetelkind en veelvuldig international is verbannen naar de B-selectie en zal waarschijnlijk per 1 januari 2006 worden verkocht. Adriaanse weigert ieder commentaar en spreekt van ’een interne aangelegenheid van de club’.
Het was al een tijdje duidelijk dat Adriaanse en Postiga niet door één deur konden. Op het trainingsveld speelden zich heftige dialogen af.
Helder Postiga geldt als een van de toptalenten van het Portugese voetbal. In de nationale selectieis de wendbare spits een vaste waarde. Maar zijn licht ontvlambare temperament speelt hem voortdurend parten.
Ook Porto-verdediger Bruno Alves ligt in de clinch met Adriaanse. Deze lijkt sinds zijn aantreden als een wervelwind huis te houden in de selectie. Na de met rood bestrafte kopstoot tegen Benfica-spits Nuno Gomes is Alves uit de gratie. Alves liep tegen een interne schorsing aan en ook hij lijkt zijn plaats in de selectie kwijt te zijn. Eerder verwijderde Adriaanse ook al Benni McCarthy van de training omdat diens nieuwe kapsel hem niet aanstond. Benni beloofde beterschap.
Maar toeval of niet, de resultaten werden wel beter. Of het aan de ingrepen van Adriaanseligt, is niet met zekerheid te zeggen. Maar na de 2-0 overwinning op Inter Milaan in de Champions League en de belangrijke winst afgelopen zondag op Madeira tegen directe concurrent Nacional zit hij weer stevig in het zadel.

Uit het Brabants Dagblad.

woensdag 26 oktober 2005 @ 15:29:12 #286
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31701935
Geweldig, wat een kerel.
pi_31702023
Postiga is een leuke net-niet voetballer, mis je weinig aan. Klote mentaliteit. Mislukt bij Tottenham.
pi_31703470
Maar in de Superliga wel één van de beste spelers. Bovendien ook zeer creatief. Dat past vooral niet bij Co's machinale denken.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 26 oktober 2005 @ 18:19:24 #289
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31705915
Co is bezig met de bezem door de selectie te halen. Weg met al die verwaande kwasten. Dicipline en tucht moet er zijn. Het begint al zijn vruchten af te werpen, de resultaten worden al beter. Alle rotte appels moeten boete doen en zich inpassen in Co's regime. Korte koppie, stipt op tijd aanwezig, niet ongesschoren op de training, auto recht in het vak, met twee woorden spreken, opstaan en een korte buiging als Co het veld op komt en altijd in het gelid het veld op en afmarcheren. , zo hoort Orrdnung muss sein! En wie niet luisteren wil, wordt uit de selectie gezet, ongeacht de reputatie van de speler! Zo hoort het!!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31732041
Misschien kan Co beter het nationaal militairenteam trainen dan....

Wat een onzin zeg.
www.thuisuiteten.nl
pi_31732347
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
Misschien kan Co beter het nationaal militairenteam trainen dan....

Wat een onzin zeg.
Een beetje meer respect voor de trainer zou ik niet verkeerd vinden eigenlijk.
Yeah baby Yeah!
pi_31732439
Co heeft zelf ook geen respect voor zijn spelers, is inmiddels uit de vele interviews met AZ-spelers gebleken. Zoals het ook al in Tilburg en Amsterdam was. Dus nee, Co verdient mijn respect niet. Integendeel. Bij Porto ook al weer de nodige acties die weinig respect afdwingen.
www.thuisuiteten.nl
pi_31732656
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
Co heeft zelf ook geen respect voor zijn spelers, is inmiddels uit de vele interviews met AZ-spelers gebleken. Zoals het ook al in Tilburg en Amsterdam was. Dus nee, Co verdient mijn respect niet. Integendeel. Bij Porto ook al weer de nodige acties die weinig respect afdwingen.
Je grootste kracht is het respecteren van je vijand Method, en zo ergis het toch niet met Co?

Hij heeft zich inderdaad af en toe behoorlijk laten kennen en als speler had ik hem zeker klemgeluld, maar het is nu eenmaal een moeilijke man en omdat ie met zijn kop wekelijks op tv kmt valt dat op, maar in het bedrijfsleven werken er zo duizenden.
Yeah baby Yeah!
pi_31732736
Zo erg is het niet met Co?

Mwah, als je bij elke nederlaag je spelers de schuld geeft en zelf bij zeges vooraan staat te dansen....

Als je openlijk op TV spelers bekritiseert en een hele voetbalcultuur (de Braziliaanse) schoffeert...

Ik weet niet of het zo erg niet is.
www.thuisuiteten.nl
pi_31732836
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Zo erg is het niet met Co?

Mwah, als je bij elke nederlaag je spelers de schuld geeft en zelf bij zeges vooraan staat te dansen....

Als je openlijk op TV spelers bekritiseert en een hele voetbalcultuur (de Braziliaanse) schoffeert...

Ik weet niet of het zo erg niet is.
A) dat zijn inderdaad diplomatieke blunders van Co en hadden door de voorzitter bestraft moeten worden imo.
B) Dat die zaken blijven hangen in je geheugen ligt ook aan de ondermaatse journalistiek die Co simpel de grond in konden lullen met dergelijke stomme uitspraken over zijn spelers en de voetbalcultuur (wat heeft hij daar precies over gezegd?).

Ik heb weinig met Co op als man/persoon, maar ik respecter zijn keuze voor Porto ('t kan vriezen, 't kan dooien) en de resultaten en het voetbal dat hij met Willem II en AZ heeft laten zien.
Yeah baby Yeah!
pi_31732894
Nou, de Portugese media hebben Co toch echt met alle egards behandeld. Ze quoten gewoon alles en dan valt dit extra op.

Maar goed, mijn mening is duidelijk. Ik vind Co niet meer van deze tijd als trainer.
www.thuisuiteten.nl
pi_31732977
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Nou, de Portugese media hebben Co toch echt met alle egards behandeld. Ze quoten gewoon alles en dan valt dit extra op.

Maar goed, mijn mening is duidelijk. Ik vind Co niet meer van deze tijd als trainer.
Co verneukt inderdaad ook zichzelf nu in de media door zaken te ontkennen die overduidelijk zijn en dat zal niet echt gewaardeerd worden, maar men rekent hem pas af als de resultaten écht ondermaats zijn.

Zijn methoden vind ik ook niet passen bij de Nederlandse voetbalcultuur inderdaad, maar in Duitsland of een land waar respect voor autoriteiten hoog in het vaandel staat zou hij het aardig doen denk ik.
Yeah baby Yeah!
pi_31733069
Dat ben ik met je eens, dat laatste. Geschikt voor Duitsland en Azië.
www.thuisuiteten.nl
pi_31733482
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Dat ben ik met je eens, dat laatste. Geschikt voor Duitsland en Azië.
Misschien kan hij van Noord-Korea wel een dreamteam maken, wie weet, de jeugd presterde op het afgelopen WK behoorlijk.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:26:39 #300
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31741107
wat een gezeur , Co is gewoon een wereldtrainer die als niemand anders een team kan bouwen. Discipline en tucht is een cruciaal onderdeel van zijn methode. Co als trainer is een garantie op succes, mits je hem de vrije hand geeft.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31741245
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 23:26 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
wat een gezeur , Co is gewoon een wereldtrainer die als niemand anders een team kan bouwen. Discipline en tucht is een cruciaal onderdeel van zijn methode. Co als trainer is een garantie op succes, mits je hem de vrije hand geeft.
- en je jonge spelers hebt.
- en spelers die nog niks gewonnen hebben.
- en spelers die respect hebben voor autoriteiten.
- en spelers die in de paashaas geloven.
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')