abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27286276
Met de pers daar zal hij ook zijn lol op kunnen, zeker als hij daar net zoals hier de onbetrouwbare zak hooi uithangt.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_27286291
Ik ben niet zo haatdragend.
Ben het wel met je eens dat Portugal nou niet het meest ideale land is voor Co om succes te hebben.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_27286545
De pers begrijpt al die ludieke geintjes toch niet, vrees ik.

Ben vooral benieuwd naar de eerste aanvaringen met de trotse vedettes.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_27286625
Welke vedettes? Vitor Baia misschien maar voor de rest hebben ze die niet volgens mij...
pi_27286706
Ricardo Quaresma, Hélder Postiga, Hugo Leal, Diego... Allemaal jongens die zich vedette wanen en zich daar naar gedragen.
www.thuisuiteten.nl
pi_27286759
Dat wordt leuk!
pi_27286858
Een weddenschapje afsluiten na hoeveel weken (of dagen) Hélder Postiga naar het tweede is gezet?
Klik dan als je durft
pi_27286918
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:27 schreef Suijk het volgende:
Een weddenschapje afsluiten na hoeveel weken (of dagen) Hélder Postiga naar het tweede is gezet?
Meteen na de eerste training zou wel humor zijn!
pi_27286951
30 rondjes om het stadion
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27287031
Na een verloren oefenwedstrijd vanaf Madeira naar huis lopen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 23 mei 2005 @ 20:41:18 #111
55651 JaWi
Shalom.
pi_27287315
quote:
Op maandag 23 mei 2005 20:09 schreef Suijk het volgende:
Ik gun hem het beste.
Zo is het.
slettebak [@] gmail.com
  Trouwste user 2022 maandag 23 mei 2005 @ 21:55:37 #112
7889 tong80
Spleenheup
pi_27290066
Morgen om 12.00 uur wordt ie gepresenteerd in Porto.

Bron : Voetbal Insite.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_27290083
11 uur
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_27290857
  maandag 23 mei 2005 @ 23:20:47 #115
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_27293318
Shit, Co naar zo'n kutclub, dat gaat nooit goed.

Ze deugen niet die Portugezen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_27293814
En Porto wordt al helemaal leeggekocht door Dinamo
pi_27293974
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:37 schreef the_legend_killer het volgende:
En Porto wordt al helemaal leeggekocht door Dinamo
Met dat geld kan Co weer een aantal NL spelers mee halen... kromkamp en landzaat misschien?
pi_27294052
Co trainer van porto dat wordt leuk
pi_27294286
quote:
Op maandag 23 mei 2005 23:43 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

Met dat geld kan Co weer een aantal NL spelers mee halen... kromkamp en landzaat misschien?
Dat wel , maar ik hoop dat hij mislukt bij Porto zodat Benfica weer kampioen kan worden
pi_27294314
Co dus in de CL. Kan ie zich toch bewijzen op het podium waar ie zo naar snakt. Zal denk ik niet makkelijk worden.
pi_27294386
Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in, al ben ik bang dat hij niet veel tijd krijgt.
That's all folks!
pi_27294503
dat is meestal bij zo'n club.
Je moet er direct vanaf het begin staan
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 mei 2005 @ 00:24:37 #123
7889 tong80
Spleenheup
pi_27295060
Hij neemt ze eerst mee naar paintball denk ik.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 mei 2005 @ 00:34:25 #124
7889 tong80
Spleenheup
pi_27295284
Even posten want ik zie de volgernde pagina niet.

dinsdag 24 mei 2005 @ 09:06:58 #125
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_27298623
Seitaridis weg (rechtsachter)
Maniche weg (centrale middenvelder)

Vervangers: vul maar in...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 mei 2005 @ 10:46:46 #126
7889 tong80
Spleenheup
pi_27301322
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 09:06 schreef Dylan Dog het volgende:
Seitaridis weg (rechtsachter)
Maniche weg (centrale middenvelder)

Vervangers: vul maar in...
Als ze het geld hebben.

pi_27310272
quote:
Adriaanse belooft Porto de titel
PORTO - Co Adriaanse heeft FC Porto dinsdag bij zijn presentatie als coach direct de Portugese landstitel beloofd. De eigenzinnige trainer deed de fans bij zijn komst twee beloften: de titel en aantrekkelijk, aanvallend voetbal.

Adriaanse tekent bij de Portugese topclub een tweejarig contract met een optie voor een derde jaar. Jan Olde Riekerink is zijn assistent. Adriaanse, die AZ na een succesjaar verlaat, doet geen concessies aan zijn stijl. Portugese clubs willen nog wel eens op het resultaat spelen en het accent op de verdediging leggen. Daar heeft Adriaanse geen trek in. "Ik wil dat Porto een aanvallende speelstijl laat zien, die attractief is voor het publiek. De toeschouwers moeten tevreden zijn na een wedstrijd van FC Porto."

Adriaanse wil de club en de spelers de komende weken leren kennen. "Ik vraag de supporters de club te steunen en vertrouwen te hebben in het werk dat we hier gaan verzetten. Hopelijk komen mijn beloften uit, net als die van José Mourinho in het verleden."

De huidige coach van Chelsea zegde bij zijn binnenkomst bij FC Porto de aanhang ook successen toe, die hij vervolgens daadwerkelijk boekte. Porto won onder zijn bewind onder meer de UEFA-beker en de Champions League.

Adriaanse sprak dinsdag van een "grote stap" in zijn carrière. "Ik heb jarenlang in Nederland getraind en nu kom ik terecht bij een topclub, een van de beste van de wereld. In Nederland herinnert iedereen zich de recente Europese successen in de UEFA Cup, Champions League en de Wereldbeker", zei Adriaanse tegen zijn Portugese gehoor.

De technische staf dient nog verder te worden ingevuld. Olde Riekerink komt erbij, de huidige keeperstrainer blijft, verder is nog niets duidelijk. De machtige voorzitter, Jorge Nuno Pinto da Costa, eist dat er nog een assistent-coach bijkomt die zowel Engels als Portugees spreekt. Zo wordt een goede communicatie tussen Adriaanse en de spelers gewaarborgd.

De Portugese pers wilde dinsdag graag weten of Adriaanse plannen heeft om Nederlandse spelers mee te nemen naar Portugal. De nieuwe hoofdtrainer ontweek de vraag behendig: "Het is niet van belang uit welk land een speler komt, het gaat erom of hij goed in het team past."

Bij AZ was de voormalig coach van onder meer Willem II en Ajax weinig luxe gewend, in Porto wordt dat geheel anders. Na een bezichtiging van het stadion en trainingscomplex was Adriaanse onder de indruk. "Alle voorwaarden om goed te werken zijn aanwezig. En er is een modern en fantastisch stadion, dat zich bij uitstek leent voor prachtige topwedstrijden."
pi_27311337
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 10:46 schreef tong80 het volgende:

[..]

Als ze het geld hebben.

Omdat die voorzitter dollartekens zag, zijn ze misschien wel de club met de hoogste transferinkomsten de laatste 2 jaar. Weet het eigenlijk wel zeker.

Maar goed, Co wil ook nog eens op zijn eigen manier gaan aanvallen. Leuk. Overigens is die voorzitter niet mals, als Co niet doet wat hij wil, is ie weg.
www.thuisuiteten.nl
pi_27311534
En Co kan ook nog eens zijn team naar zijn wensen versterken. Mooi dat hij ook FC Porto attractief wil laten voetballen. Dat moeten de doorgaans technische Portugese voetballers wel kunnen.

Met Olde Riekerink heeft hij overigens een goede assistent meegenomen. Ik ben zeer benieuwd!
That's all folks!
pi_27311593
Naar zijn wensen? Dus allemaal Nederlanders van AZ en Willem II... Ben je lekker mee. Co kent de Portugese markt vast niet.

En Jantje Van Gaal is idd voor Co een goeie, slijmerige assistent.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 24 mei 2005 @ 16:01:00 #131
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27311643
Porto en attractief voetballen. Dat is net zoiets als Duitsland wat verdient wereldkampioen wordt
pi_27311727
Nou ja, dat is niet helemaal waar. Zie dat CL-jaar. Ploeg met de meeste goals na uitgespeelde aanvallen door combinaties. Veel balbezit.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 24 mei 2005 @ 16:48:26 #133
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_27313328
Reactie Co nu @ Ned.2
sig verwijderd door FA
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 mei 2005 @ 18:11:01 #134
7889 tong80
Spleenheup
pi_27315824
Hup Co.

dinsdag 24 mei 2005 @ 18:21:24 #135
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27316123
Co gaat eerst al die volgevreten vedettes van Porto in het 2e zetten, boetes uitdelen voor scheef parkeren en de vetpercentages op het prikbord hangen en dan met allemaal talenten, gehaald uit de Nederlandse eerste divisie een topteam smeden.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_27316330
Ricky van de Bergh en Mustafa naar Porto
pi_27316402
Mijn complimenten, Nederland heeft er weer een trainer bij die werkzaam is bij een buitenlandse topclub!!
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_27317466
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 18:21 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Co gaat eerst al die volgevreten vedettes van Porto in het 2e zetten, boetes uitdelen voor scheef parkeren en de vetpercentages op het prikbord hangen en dan met allemaal talenten, gehaald uit de Nederlandse eerste divisie een topteam smeden.
Ja, moet ie vooral doen. Belachelijk idee.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:08:51 #139
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27317625
Co zegt nu in zoveel woorden dat hij Kromkamp naar Porto gaat halen om te beginnen, hij zei ook "dat je bij versterkingen al snel uitkomt bij spelers die je goed kent" Dus ik verwacht toch wel een paar spelers van AZ en willem II op de loonlijst van Porto binnenkort.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_27317663
Hij durft dus de confrontatie met de aanwezige spelers niet aan, maar kiest zijn eigen volgzame slaafjes? Vind ik niet slim. Zie Van Gaal in Barcelona.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 24 mei 2005 @ 19:58:11 #141
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_27319088
quote:
Op maandag 23 mei 2005 19:12 schreef methodmich het volgende:
Niemand passeert Vitor Baía.
Die idioot van een bondscoach wel.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_27319160
Ja, maar dat is natuurlijk makkelijker. Qua nationale ploeg wil een groot deel van het land geen Baía, als typische Porto-held.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 24 mei 2005 @ 20:01:40 #143
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_27319221
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 20:00 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar dat is natuurlijk makkelijker. Qua nationale ploeg wil een groot deel van het land geen Baía, als typische Porto-held.
Als Ricardo dan het alternatief is, zou ik schreeuwen om Baia.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_27333659
quote:
Co nu al een held in Porto

Door Rob den Hartog

,,FC Porto wordt volgend seizoen kampioen. Dat beloof ik. Met aantrekkelijk, aanvallend voetbal.''

In alle sportprogramma's op radio en televisie waren die woorden van Co Adriaanse gisteren groot nieuws in Portugal. Eindeloos werden de gloedvolle uitspraken herhaald die hij deed tijdens zijn spectaculaire presentatie in het Estadio do Dragoa, de hypermoderne thuishaven van FC Porto.

Vandaag pakken de sportbladen ook groot uit. Adriaanse heeft bij zijn eerste publieke optreden in Portugal een verpletterende indruk achtergelaten. De dolenthousiaste supporters kijken nu al verheerlijkt uit naar maandag 4 juli, de eerste officiële werkdag van hun nieuwe held. Na een seizoen vol kommer en kwel moet hij de gouden tijden van de in de sprankelende havenstad verafgode José Mourinho doen herleven.

Als een grootvorst stond Adriaanse gisteren voor een enorme batterij camera's. Uiterlijk zonder een spoortje nervositeit, beantwoordde hij alle vragen van het massaal uitgerukte journaille.

Terzijde gestaan door Pinto da Costa, de almachtige president van FC Porto, die superlatieven te kort kwam om zijn nieuwe oogappel de hemel in te prijzen. ,,Adriaanse staat voor goed voetbal en discipline. Hij is de man die deze club nodig heeft. We geven hem de tijd een nieuwe ploeg neer te zetten. Ook als hij drie keer verliest. Mijn vertrouwen in onze nieuwe man is grenzeloos.''

Adriaanse groeide en groeide bij die woorden van zijn nieuwe werkgever. ,,Ik heb afgelopen tijd best wel eens getwijfeld of het rond zou komen, maar ik ben ontzettend blij met deze club. Dit is absolute top. De organisatie staat, het trainingscomplex is misschien wel het mooiste van Europa. Kortom, alle omstandigheden zijn perfect om hier te kunnen presteren.''

Ook de nadrukkelijke aanwezigheid van Pinto do Costa schrikt Adriaanse niet af. ,,Ik ken ook alle verhalen, maar ga op mijn eigen gevoel af. Ik heb de president leren kennen als een aimabel mens, met wie ik in het Frans prima kan communiceren. Hij staat nog dichter bij de ploeg dan Scheringa bij AZ. Daar kan ik best mee leven, want de club is van hem. Porto is een grote club, maar desondanks een grote familie. Mijn kracht is spelers beter te maken en dat zal ook hier lukken.''

De taalbarrière beschouwt Adriaanse slechts als een tijdelijk probleem. ,,Drie dagen geleden ben ik begonnen met Portugees. Binnen drie, vier maanden moet ik die taal onder de knie hebben. Dat is belangrijk, want communicatie is de basis van succes. Begin juli begint mijn eigenlijke werk. Dan heb ik zeven weken de tijd om aan resultaten te bouwen. Tussentijds stel ik een tweede assistent aan, die uit dit prachtige land komt en de taal spreekt. Ook een keeperstrainer staat hoog op mijn wensenlijst.''

Adriaanse was in zijn element. Corrigeerde met een glimlach een Portugese verslaggever die ooit uit zijn mond optekende dat hij geen liefhebber is van het gecontroleerde, vaak verdedigende voetbal van Portugese clubs. ,,Dat heb ik nooit zo gezegd'', counterde hij charmant. ,,Dat heeft u misschien verkeerd begrepen.''

Later erkende hij in puur Nederlands gezelschap, dat hij wel degelijk vindt dat FC Porto onder zijn bewind avontuurlijker zal voetballen. ,,Ik heb de statistieken er op nagekeken. Slechts 20 doelpunten in 17 thuiswedstrijden. Dat kán niet. En het aantal gele en rode kaarten moet omlaag. Dit seizoen waren dat er geloof ik 90.''

Vakantie zit er voor Adriaanse deze zomer niet in. Op 4 juli, zijn eerste werkdag, wil de perfectionist optimaal aan de slag gaan bij zijn nieuwe club. Tegen die tijd zal hij stapels dvd's hebben bekeken en precies weten wat de zwakke en sterke kanten zijn van FC Porto. ,,Een gedegen analyse van de selectie, dat is nu mijn eerste klus. Pas daarna kan ik bekijken wat er hier moet veranderen.''

Voor de fans telt sinds de sprankelende presentatie van Co Adriaanse maar één ding: zijn belofte dat hun favorieten komend seizoen het gehate Benfica uit de hoofdstad Lissabon voorbij streven. ,,Daar zal ik me met alles wat in me zit keihard voor werken, dag en nacht.''
4 keer verliezen en hij ligt eruit dus.
pi_27334053
Of je dat kunt stellen weet ik niet, het is meer bij wijze van spreken denk ik.
That's all folks!
pi_27334306
Uiteraard, maar van de andere kant kan het natuurlijk wel. Voorzitters die met complimenten strooien terwijl ze ditzelfde jaar nog 3 trainers aanstelde, die bij hun aanstelling met dezelfde soort positivisme bejegend werden, die moet je maar met een korrel zout nemen. Alles hangt af van het resultaat.

Ik heb maar 1 probleem met deze poppenkast. Ik gun Co zijn succes die ie allang verdiend en volgens mij hoort ie bij de beste coaches ter wereld, maar ik gun de Portugezen eigenlijk geen Co...
pi_27340590
Mourinho is onder het bewind van Pinto da Costa zo'n beetje de enige die niet ontslagen is.
www.thuisuiteten.nl
pi_27341207
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 14:46 schreef methodmich het volgende:
Mourinho is onder het bewind van Pinto da Costa zo'n beetje de enige die niet ontslagen is.
Was jij het nou die Mourinho wel eens vergeleek met Co?
Klik dan als je durft
pi_27341249
De Mourinho van nu heeft qua karakter wel wat trekken die overeenkomen met Co inderdaad. Als trainer niet.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 25 mei 2005 @ 18:31:00 #150
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_27347768
Ik ben enorm benieuwd! Adriaanse heeft veel hooi op zijn vork genomen,maar dit kan de bekroning opleveren van zijn trainerscarriere. Slaagt hij erin met Porto hoofdprijzen te winnen staat hij definitief in het rijtje van de allergrootsten. Het gevaar is wel dat de verwachtingen enorm hoog zijn gespannen en dat er bij uitblijvende resultaten snel gemor ontstaat..

Maar ik heb er vertrouwen in en ik gun het Co meer dan wie dan ook dat hij hoofdprijzen gaat binnenhalen met Porto!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')