Was ie een keer bescheiden is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Co heeft zelf ooit volgens mij gezegd dat hij amper buitenlandse talen sprak, vandaar.
1. Wie is Annemarie Postma?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:42 schreef methodmich het volgende:
Nee, ene Astrid nog iets. Medewerkster achter de schermen.
Fortes zou Co in een onderhoud hebben gezegd dat hij Co niet meer kon vertrouwen, omdat zijn vrouw dat ook niet kon. Adriaanse zou hem er toen uit hebben gesodemieterd. Fortes was er achtergekomen via zijn eigen ex, Ellemieke Vermolen.
De affaire met Annemarie Postma speelde in zijn Ajax-tijd.
Waarom schendt dat Fortes'/Fortes' vrouws vertrouwen dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:42 schreef methodmich het volgende:
Nee, ene Astrid nog iets. Medewerkster achter de schermen.
Fortes zou Co in een onderhoud hebben gezegd dat hij Co niet meer kon vertrouwen, omdat zijn vrouw dat ook niet kon. Adriaanse zou hem er toen uit hebben gesodemieterd. Fortes was er achtergekomen via zijn eigen ex, Ellemieke Vermolen.
De affaire met Annemarie Postma speelde in zijn Ajax-tijd.
Valt me ook op. Toen ik hoorde dat die weg moest bij AZ hoopt ik dat ie naar Twente zou gaan maarja dat heeft ie gelukkig niet gedaanquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:36 schreef Suijk het volgende:
Fortes valt nu ook bij RBC door de mand eigenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |