1. Wie is Annemarie Postma?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:42 schreef methodmich het volgende:
Nee, ene Astrid nog iets. Medewerkster achter de schermen.
Fortes zou Co in een onderhoud hebben gezegd dat hij Co niet meer kon vertrouwen, omdat zijn vrouw dat ook niet kon. Adriaanse zou hem er toen uit hebben gesodemieterd. Fortes was er achtergekomen via zijn eigen ex, Ellemieke Vermolen.
De affaire met Annemarie Postma speelde in zijn Ajax-tijd.
Waarom schendt dat Fortes'/Fortes' vrouws vertrouwen dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:42 schreef methodmich het volgende:
Nee, ene Astrid nog iets. Medewerkster achter de schermen.
Fortes zou Co in een onderhoud hebben gezegd dat hij Co niet meer kon vertrouwen, omdat zijn vrouw dat ook niet kon. Adriaanse zou hem er toen uit hebben gesodemieterd. Fortes was er achtergekomen via zijn eigen ex, Ellemieke Vermolen.
De affaire met Annemarie Postma speelde in zijn Ajax-tijd.
Valt me ook op. Toen ik hoorde dat die weg moest bij AZ hoopt ik dat ie naar Twente zou gaan maarja dat heeft ie gelukkig niet gedaanquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:36 schreef Suijk het volgende:
Fortes valt nu ook bij RBC door de mand eigenlijk...
Ontzettend zielig en vooral gefrustreerd. Ik ben blij dat hij opzout naar het buitenland. Shaktar is een club met potentie en veel geld, ik hoop daarom dat hij naar FC Porto gaat. Met vedettes kan hij niet omgaan, met de Zuideuropese cultuur ook vast en zeker niet. Daar gaat hij dus gruwelijk op zijn bek en dat zou schitterend zijn als deze windbuil op zijn smoel gaat.quote:
Bron: VI.nlquote:José Couceiro heeft ontslag genomen bij FC Porto. De trainer achtte het niet raadzaam om door te gaan bij De Draken.
Na het duel met Académica (1-1) maakte Couceiro zijn afscheid bekend. 'Ik heb een aanbod van het bestuur geweigerd. Ik denk dat het beter is voor mij en de club dat ik vertrek. Ik ga hier als gelukkig man weg.'
Couceiro was in februari de derde trainer die de zware erfenis van José Mourinho moest overnemen. Luigi Del Neri en Víctor Fernandez waren al na enkele maanden aan de kant geschoven. Onder Couceiro bleef FC Porto lang in de race om de titel, die op de laatste speeldag naar Benfica ging.
Co Adriaanse wordt nadrukkelijk in verband gebracht met FC Porto. De Nederlandse coach heeft zijn keuze gemaakt, maar laat het aan zijn nieuwe club het nieuws naar buiten te brengen. Volgens de Portugese media heeft Adriaanse al voor twee jaar getekend bij FC Porto.
maar hij heeft zoveel betekend voor het nederlandse voetbalquote:Op maandag 23 mei 2005 13:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ontzettend zielig en vooral gefrustreerd. Ik ben blij dat hij opzout naar het buitenland. Shaktar is een club met potentie en veel geld, ik hoop daarom dat hij naar FC Porto gaat. Met vedettes kan hij niet omgaan, met de Zuideuropese cultuur ook vast en zeker niet. Daar gaat hij dus gruwelijk op zijn bek en dat zou schitterend zijn als deze windbuil op zijn smoel gaat.
Het zal ook wel FC Porto worden. Tussen het gefrustreerde gemompel van Co door, viel op te maken dat zijn nieuwe werkgever eerst nog wat zaakjes zou moeten afhandelen met de huidige trainer. Die is nu opgestapt, de weg is vrij voor de gefrustreerde Co.
Lijkt me duidelijk.quote:**Alles wijst erop dat Co Adriaanse de
nieuwe trainer van FC Porto wordt.
Adriaanse landde maandagochtend op het
vliegveld van Porto.Diverse Portugese
media melden dat hij al tot een akkoord
is gekomen over een tweejarig contract.
Zondagavond diende José Couceiro bij FC
Porto zijn ontslag in nadat zijn ploeg
er niet in was geslaagd de nationale
titel te veroveren.Porto speelde thuis
met 1-1 gelijk tegen Académica Coďmbra,
waardoor de achterstand op Benfica (1-1
bij Boavista) op de laatste speeldag
intact bleef.
FC Porto heeft voor later vanmiddag een
persconferentie aangekondigd.
Je bent een kloon van MM!quote:Op maandag 23 mei 2005 13:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ontzettend zielig en vooral gefrustreerd. Ik ben blij dat hij opzout naar het buitenland. Shaktar is een club met potentie en veel geld, ik hoop daarom dat hij naar FC Porto gaat. Met vedettes kan hij niet omgaan, met de Zuideuropese cultuur ook vast en zeker niet. Daar gaat hij dus gruwelijk op zijn bek en dat zou schitterend zijn als deze windbuil op zijn smoel gaat.
Het zal ook wel FC Porto worden. Tussen het gefrustreerde gemompel van Co door, viel op te maken dat zijn nieuwe werkgever eerst nog wat zaakjes zou moeten afhandelen met de huidige trainer. Die is nu opgestapt, de weg is vrij voor de gefrustreerde Co.
[..]
Bron: VI.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |