abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30551528
Hoe staat het inmiddels met z'n Portugees? Hij wilde toch direct de taal eigen maken?
pi_30579718
En zijn eerste nederlaag in een officieel duel ook achter de kiezen. Tegen een zwakke ploeg nog wel. Zal ie niet blij mee zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 14 september 2005 @ 20:16:08 #203
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_30582023
Tijd voor disciplinaire maatregelen!

strafrondjes lopen door het park? de hele week het gras maaien met de hand? een week naar een strafkamp op water en brood?
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_30582723
quote:
Op woensdag 14 september 2005 20:16 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Tijd voor disciplinaire maatregelen!

strafrondjes lopen door het park? de hele week het gras maaien met de hand? een week naar een strafkamp op water en brood?
Ben bang dat hij dat in Portugal niet hoeft te proberen..
pi_30582812
quote:
Op woensdag 14 september 2005 20:39 schreef jpzegthallo het volgende:

[..]

Ben bang dat hij dat in Portugal niet hoeft te proberen..
Heeft 'ie hier ook niet gedaan hoor
pi_30609988
Nee, als ie dat in Oporto doet is het direct klaar.
www.thuisuiteten.nl
pi_30610731
Co ADRIAANTJUH!!

ADRIAANTJUH!!!

ADRIAAAANTJUH!!!
  Trouwste user 2022 maandag 19 september 2005 @ 14:35:46 #208
7889 tong80
Spleenheup
pi_30726198
Gelijkspelletje voor Co uit tegen Braga, nog steeds ongeslagen dus.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30735341
In de competitie wel ja.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 19 september 2005 @ 19:36:58 #210
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_30735367
Ik Vind dat er een standbeeld van Co moet komen, waar wij Nederlanders hem kunnen eren nu hij zo ver weg is.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 19 september 2005 @ 19:39:39 #211
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30735442
quote:
Op maandag 12 september 2005 19:24 schreef methodmich het volgende:
Benni is uit de selectie verwijderd momenteel. Zonde van Co.

Overigens gebruikt ie Quaresma toch maar weer wel, schoorvoetend op teruggekomen. Straks ook weer Benni dus.
Terechte beslissing.

Benni liet de kapper dus in de kleedkamer komen zonder medeweten van iemand anders.

Kan ie mooi in z'n vrije tijd doen, en zeker niet op het voetbalcomplex.

Go Co!
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  Trouwste user 2022 maandag 19 september 2005 @ 19:49:55 #212
7889 tong80
Spleenheup
pi_30735761
Precies daarom werd Mido ook weggestuurd omdat ie met een schaar gooide in de kleedkamer.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_30735874
Dat was niet onder Co.

En Benni liet hem in zijn hotelkamer komen, niet in de kleedkamer. Bovendien is ie al weer teruggekeerd, Co durft de confrontaties nog niet aan.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 19 september 2005 @ 19:56:43 #214
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30735978
Volgens mijn bron was het in de kleedkamer.

En er was ook een prostituee aanwezig.

En Benni had ook Sinterklaas ontvoerd en vastgebonden.

Lijkt me een logisch beslissing.

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_30736065
Die prostituée was de ex-vrouw van Co, die hij berooid achter liet in Nederland.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 22 september 2005 @ 20:17:58 #216
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_30835064
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:59 schreef methodmich het volgende:
Die prostituée was de ex-vrouw van Co, die hij berooid achter liet in Nederland.
Is dat een metafoor voor Ajax?
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_30835107
Nee, Co is een gemene rokkenjager.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 22 september 2005 @ 20:20:39 #218
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30835165
Niks mis met rokkenjagers, staat los van z'n uitstekende werk.
pi_30835210
Als jij het zou doen, kwam je er niet mee weg popo.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 22 september 2005 @ 20:22:34 #220
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_30835243
Niet meer nee, maar ik heb m'n beste tijd ook gehad nu.
pi_30835320
Misschien kan je wat pupillen basketbaltraining gaan geven dan?
www.thuisuiteten.nl
pi_31015964
Desastreus begin van de Champions League voor Porto.
Verliezen van de Rangers en Artmedia.

Maar Co kan zich straks helemaal gaan richten op de competitie en simpel kampioen worden
pi_31016406
Maar goed dat Porto niet uit speelde, anders hadden de spelers een probleem
pi_31016729
Niet meer lang en dan is ie terug in NL.
pi_31022689
Dat is wel triest voor Co..

maar ja, hij is nooit absolute top geweest..beetje typerend voor het nederlandse voetbal
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_31024790
quote:
Adriaanse: 'Het is mijn schuld, ik schaam me'

FC Porto wilde woensdag zijn 112e verjaardag luister bijzetten met een overwinning op Artmedia Bratislava. Maar de Slowaken verpestten de goede sfeer in het Estádio do Dragão door een 2-0 achterstand om te buigen in de 3-2 overwinning.
'Ik ben verantwoordelijk voor alles en ik schaam me. Het is een grote teleurstelling dat Porto heeft verloren op zijn verjaardag', boog coach Co Adriaanse na afloop het hoofd. 'Op papier waren we goed georganiseerd, maar op het veld bleek dat heel anders te zijn.'

De voormalig coach van AZ kreeg direct vragen of hij zijn aanvallende strijdwijze niet zou moeten aanpassen. 'Ik ben niet een coach die snel van tactiek verandert. We speelden goed. Ik dacht dat we de wedstrijd domineerden. FC Porto was beter, we hadden heel erg veel kansen. Na rust nam ik risico door de aanval te versterken, maar dat leverde geen resultaat op. Normaal gesproken win je die wedstrijden, waarom zou je dan van speelstijl veranderen?'

Vladimir Weiss, de coach van Artmedia, loofde zijn eigen tactiek. 'We wisten dat Porto veel via de vleugels zou aanvallen, dus onze tactiek was om er voordeel van te nemen, door veel diagonaal te spelen. Gelukkig werkte die strategie. Onze eerste goal gaf ons het geloof voor de comeback.'

De Portugese media snapten ook weinig van de nederlaag. Zoals Record: 'FC Porto verloor terwijl het in supervorm verkeerde tegen de Slowaken van Artmedia. Op de 112e verjaardag domineerden de Dragões vanaf de aftrap, kwamen met met 2-0 voor, maar stonden toe dat resultaat om te laten keren in de tweede helft.'

En A Bola: 'FC Porto domineerde vanaf het begin en creëerde ontelbare mogelijkheden voor het doel. Artmedia leek geen enkele vuist te kunnen maken tegen de krachtigste van alle Portugese clubs. Maar ook al maakt Porto veel goals, het wordt teniet gedaan door de deplorabele vorm waarin de verdediging verkeert.'

Adriaanse was echter niet van plan zijn defensie de schuld te geven: 'Ik heb heel goede verdedigers.' En: 'Ik deed de voorbereiding, ik maakte de opstelling en ik bepaalde de tactiek.'

FC Porto heeft na de tweede nederlaag in de Champions League, heel wat werk te verzetten wil de Portugese koploper nog in aanmerking komen voor een plek in de knock-outfase van deze competitie. De komende twee duels wacht koploper Internazionale.

vi.nl
That's all folks!
pi_31034759
Haha, die Co toch.

Maar zolang hij nog eerste staat, zal hij nog wel even mogen blijven. CL-uitschakeling en zakken in de stand is exit.
www.thuisuiteten.nl
pi_31080281
quote:
.C. Porto
Co Adriaanse deixa o aviso: «Se acenarem lenços brancos, vou-me embora»
Co Adriaanse não poderia ter sido mais claro. O técnico holandês tem consciência que os adeptos não podem estar satisfeitos com a surpreendente derrota com o Artmedia, mas avisa que é preciso ter paciência. E vai mais longe: lenços brancos nas bancadas traduzir-se-ão na sua saída.

ASF
«Os adeptos têm de esperar. Se assobiarem e mostrarem lenços brancos, vou-me embora. Eles é que têm de decidir, pois eu não mudo», afirmou Co Adriaanse, fazendo questão de recordar que não foi ele a oferecer-se para orientar os «dragões».

«O FC Porto foi-me buscar, sabia que eu era um treinador de 58 anos, que tenho a minha filosofia e o meu sistema», assinalou.

O técnico holandês, bem ao estilo que já vai caracterizando as suas conversas com a imprensa, refere que há muitos técnicos que poderiam assumir os destinos dos azuis-e-brancos: «Se os adeptos não gostam de mim, então os dirigentes cometeram um erro e têm de ir buscar outro treinador. Há por aí tantos, que gostam de jogar sempre pelo seguro, à defesa».
Oftewel: als er witte zakdoekjes komen, stapt Co zelf op. Hij vraagt om geduld, maar als de fans dat niet hebben ziet hij geen reden meer om door te gaan.
www.thuisuiteten.nl
pi_31080443
Weer zo'n impulsieve uitspraak van Co, hij moet gewoon blijven zitten.
That's all folks!
pi_31080532
Nou, hij zegt dat hij 58 is, te oud om zijn visie te veranderen en als fans dat niet trekken, dan gaat ie gewoon wat anders doen.
www.thuisuiteten.nl
pi_31084228
quote:
Co Adriaanse ook bij Porto al in de problemen

Het lijkt maar niet te combineren, Co Adriaanse als oefenmeester en een topclub, ditmaal genaamd FC Porto. Na zijn tweede nederlaag in de Champions League valt een bestuurslid over zijn speelstijl.

Porto-bestuurslid Poncio Monteiro liet tegenover radiozender Antena 1 weten dat Adriaanse bij de 2-0 voorsprong niet meer zo aanvallend had moeten spelen. 'Dat weet toch iedereen', verweet hij de oefenmeester.

Hierop reageerde Adriaanse furieus. 'Dat is nu eenmaal mijn persoonlijkheid. Dan hebben ze de verkeerde aangesteld', zegt Adriaanse.
'Als de supporters me niet willen, hoeven ze alleen hun witte zakdoekjes uit hun broek te trekken en ik ga naar huis'.
  maandag 3 oktober 2005 @ 22:33:26 #232
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31159169
Verwende nesten die Porto mensen.

Er is geen reet meer van dat CL team over dus wat willen ze nou?

13 uit 5 in de competitie en nog zeuren over de CL resultaten.

Co rocks.
pi_31182253
Ze hebben gelijk, weg met die rare Co. Ook weer een voorsprong weggeven tegen Marítimo, dat is gewoon naïef. Laat hem dat elders doen.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 22:57:29 #234
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31189693
De lui bij porto zijn niet goed wijs. Als ze Co niet de vrije hand en tijd willen geven hebben ze hun huiswerk niet gedaan voor ze Co aanstelden.

Je moet Co gewoon carte blanche geven voor 3 jaar dan komt het vanzelf het succes en kun je oogsten in dat 3e jaar., daar staat Co garant voor., Co moet de tijd hebben rustig een team te bouwen en kneden. niet meteen lopen miepen als er een keer een zeperd bij zit, dat is normaal in het begin van zon ombouwfase van slaapverwekkend en laf countervoetbal naar Co's spektakelstukken.

[ Bericht 5% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 04-10-2005 23:02:39 ]
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 23:09:43 #235
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31190120
Ik ben het met BHFH eens, 't zal niet vaak voorkomen maar nu zeker wel.
pi_31233457
Co een bouwer noemen is niet echt terecht, gezien zijn verleden. Bovendien is hij niet vies van een counter. Hij is gewoon te naïef voor Europees topvoetbal. Dat werkt alleen hier.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 13 oktober 2005 @ 21:00:16 #237
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31419481
quote:
Adriaanse tegen Koeman: 'Nu is alles anders'

13/10/2005 20:48

Zaterdag staan FC Porto en Benfica tegenover elkaar in het Estádio do Dragão. Op geheel eigen wijze blikte Co Adriaanse vooruit met de Portugese pers op de confrontatie met Ronald Koeman.

'Nee, ik ben niet zenuwachtig. Ik ben nooit zenuwachtig', verzekerde Adriaanse zijn toehoorders. 'Ik denk dat het een speciale wedstrijd zal worden voor zowel FC Porto als Benfica. Het gaat om Clássico, en beide ploegen willen winnen.'

Zaterdagavond zal Adriaanse naast Benfica ook nog Ronald Koeman treffen, zijn opvolger bij Ajax. 'Het is de eerste keer dat we elkaar tegenkomen in Portugal, het is een andere situatie. Het is een Portugese klassieker. Onze spelers en onze clubs zijn Portugees. Het is geen wedstrijd tussen hem en mij, maar tussen FC Porto en Benfica.'

In Nederland duelleerde Adriaanse al enkele malen met Koeman, waarbij Adriaanse als coach van Willem II, Ajax of AZ aantrad en Koeman als trainer van Vitesse en Ajax. De resultaten spreken vooral in het voordeel van Koeman (zie tabel).

Weet ook Adriaanse: 'Het is waar dat ik in Nederland slechts twee keer heb gelijkgespeeld in de acht keren dat ik Koeman ben tegengekomen, maar deze wedstrijd in Portugal zal anders zijn. De cultuur, de tactiek en de sfeer, alles is anders.'

'Ik heb de laatste wedstrijden van Benfica gezien. Ze speelden goed tegen Manchester United, ondanks de nederlaag, en ze deden het in de competitie ook goed tegen Guimarães. ' FC Porto bezet de eerste plaats met een voorsprong van zes punten op Benfica.

'Ik denk niet dat Koeman zijn tactiek zal aanpassen, hooguit enkele details. Ik verwacht het Benfica van de laatste weken te zien. Ik zal mijn filosofie ook niet veranderen', voorspelde Adriaanse, die nog niet weet of Benni McCarthy op tijd fit is en Lucho González op tijd terug is uit Argentinië.

Adriaanse tegen Koeman in de eredivisie

datum locatie Adriaanse - Koeman uitslag
10/04/2005 Amsterdam AZ - Ajax 2-4
03/10/2004 Alkmaar AZ - Ajax 0-0
28/03/2004 Alkmaar AZ - Ajax 1-1
01/11/2003 Amsterdam AZ - Ajax 2-3
27/04/2003 Alkmaar AZ - Ajax 1-3
17/05/2001 Amsterdam Ajax - Vitesse 1-2
15/10/2000 Arnhem Ajax - Vitesse 2-3
08/04/2000 Tilburg Willem II - Vitesse 0-4
pi_31442702
Die balans is wel erg negatief voor Co door de jaren heen zeg. Benfica is licht favoriet, denk ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_31465543
quote:
’Ik heb Nederland nog geen moment gemist’
Door ROB HARTOG

Porto - Vanavond zit Co Adriaanse voor het eerst als coach op de bank bij de beladen Portugese voetbalklassieker tussen FC Porto en Benfica. Weer een nieuwe ervaring voor de 58-jarige Amsterdammer, die al ruim drie maanden dagelijks geniet van het zonovergoten leven in Portugal.

FOTO ANP

De Portugese zon doet Co Adriaanse zichtbaar goed. De bruine kop, nonchalante houding en ontspannen blik in zijn ogen vertellen zonder woorden dat het leven hem prima bevalt in Porto, de bruisende havenstad waar alleen de automobilisten haast hebben. ,,Ik heb Nederland nog geen moment gemist’’, erkent hij volmondig.

Al jaren droomde Adriaanse van een buitenlands avontuur. Tijdens zijn laatste maanden in Alkmaar verklapte hij regelmatig dat hij compleet was uitgekeken op zijn geboorteland. Als coach miste hij de waardering voor zijn werk, als mens ergerde hij zich steeds meer aan het, volgens hem, toenemende gebrek aan onderling respect binnen de Nederlandse samenleving. ,,Het was inderdaad tijd om weg te gaan. De geest was daar al een poosje rijp voor’’, geeft hij toe. ,,Het liefst was ik al eerder vertrokken, maar er kwam alsmaar geen club voor me. Soms vrat dat aan me. Ik ben tenslotte al 58, de tijd begon te dringen.’’ Met FC Porto kreeg Adriaanse eindelijk de buitenlandse topclub waarnaar hij al jaren hunkerde.

,,Alles ruikt hier naar voetbal. Dit is een hele grote club. Kijk de geschiedenis er maar op na. Je wint niet zomaar de UEFA Cup en de Champions League. De omstandigheden om te werken zijn perfect. De faciliteiten ideaal. Een prachtig stadion, een luxueus trainingscomplex en een jonge, kwalitatief sterke spelersgroep. En de club geeft me alle ruimte om te handelen zoals mij dunkt dat het goed is. De president heeft me intensief gevolgd voordat hij me als trainer binnenhaalde. Kent mijn visie op voetbal en staat daar volledig achter.’’

De fanatieke aanhang van FC Porto draagt de nieuwe trainer op handen. Weliswaar vallen de prestaties in de Champions League tot nu toe bitter tegen, maar in de competitie staat de club samen met Sporting Braga en Nacional Madeira fier boven aan, vier punten los van aartsrivaal Benfica. ,,Als ik boodschappen doe, is iedereen heel aardig tegen me’’, zegt Adriaanse. ,,Van alle kanten krijg ik dan schouderklopjes en complimenten. Ik heb onze supporters bij mijn introductie het kampioenschap én goed voetbal beloofd. De fans zien ook dat we keihard werken om die belofte waar te maken.’’

Ondanks die bijna zorgeloos uitgesproken woorden, drong een week geleden tot Nederland door dat Adriaanse publiekelijk zijn excuses had aangeboden voor het slechte spel van zijn ploeg. En dat hij dreigde subiet op te stappen zodra de toeschouwers op de tribune begonnen te zwaaien met witte zakdoekjes, in zuidelijk Europa het vaste ritueel van supporters om hun ongenoegen kenbaar te maken. ,,Dat is in Nederland verkeerd op de televisie gekomen. Er is geknipt in de beelden’’, weerlegt Adriaanse. ,,De club bestond precies 112 jaar. Samen met de president hebben we de supporters bij een thuiswedstrijd in ons stadion uitgenodigd om die verjaardag te vieren. Jammer genoeg verspeelden we in de slotfase een 2-0 voorsprong en werd het gelijk. Toen heb ik na afloop inderdaad mijn excuses aangeboden. Als je zoveel mensen uitnodigt voor een feestje en dat festijn valt uiteindelijk een beetje tegen, dan is het volgens mij alleen maar fatsoenlijk je daar openlijk voor te verontschuldigen. De supporters hebben dat erg gewaardeerd.’’

Co Adriaanse weet evenwel als geen ander dat zijn krediet snel opraakt zodra de prestaties tegenvallen. In dat opzicht staat hij voor een cruciale week, met vanavond de beladen klassieker tegen Benfica en volgende week het duel met Internazionale, een wedstrijd die FC Porto niet mag verliezen, wil het nog uitzicht houden op het bereiken van de tweede ronde van de Champions League. ,,Natuurlijk geeft dat enige druk’’, zo beseft de Amsterdammer. ,,Dat hoort nu eenmaal bij een topclub. Zeker in een land als Portugal waar de belangstelling voor voetbal zo groot is. Ook in de media. Dagelijks verschijnen hier drie sportkranten, dus alles wat bij de club voorvalt wordt uitvergroot. Gelukkig gebeurt dat wel met kennis van zaken. De pers hier is minder hard dan in Nederland. En heeft verstand van voetbal. Méér dan in Nederland, waar de meeste journalisten er naast het voetbal nog een andere sport bijdoen.’’

Na ruim drie maanden Porto kan Co Adriaanse inmiddels bijna alles lezen wat over hem wordt geschreven. Alleen zelf Portugees spreken wil nog niet zo best lukken. Hij moet dan teruggrijpen op het Engels of het Frans. ,,Lezen gaat goed, spreken is nog te moeilijk voor me. Het Portugees is een lastige taal. Maar ik krijg dat binnenkort heus wel onder de knie. Ik ben aan mijn achttiende taalles toe.’’

Adriaanse beseft dat het zo snel mogelijk machtig worden van de taal van levensbelang is om als coach in Porto te slagen. ,,Ik erken dat het een handicap is dat ik nog geen Portugees spreek. Communicatie is heel belangrijk. Ik durf te zeggen dat het een van mijn kwaliteiten is. Als je voor een groep staat, is de voetbaltaal meestal genoeg en die woorden ken ik nu natuurlijk wel. Coaching bij een wedstrijd is ook geen probleem. Maar als je als trainer een diepgaand individueel gesprek wilt voeren met een speler, is het heel vervelend wanneer je elkaar niet verstaat. Dat is een belemmering, ja. Helaas heb ik de tijd niet om een week onder te duiken in een klooster om intensief de taal te leren, maar eigenlijk zou dat wel moeten.’’

Koeman: Als je verliest, ben je direct een slechte coach

Ronald Koeman heeft er begrip voor dat de Portugese media de klassieker FC Porto - Benfica ook een beetje beschouwen als een strijd tussen hem en Co Adriaanse. ,,Natuurlijk gaat het primair om de clubs, maar ik snap best dat het een extra tintje geeft dat beide teams een Nederlandse coach hebben’’, zei hij gisteren in Lissabon vlak voor het vertrek per bus naar het circa 300 kilometer noordelijker gelegen Porto.

,,Temeer omdat ze hier ook weten dat we wederzijds wel eens wat onaardige opmerkingen over elkaar hebben gemaakt, nadat ik Adriaanse bij Ajax als trainer heb opgevolgd. Overigens ben ik daar nooit mee begonnen.’’

De trainer van Benfica heeft het prima naar zijn zin in Lissabon. Zeker nu er verbetering zit in de prestatiecurve van zijn ploeg voelt hij zich op zijn gemak in de Portugese hoofdstad. ,,Dat geldt ook voor mijn gezin’’, vertelt hij. ,,Ons voordeel is wel dat we de taal begrijpen omdat we Spaans spreken, dat heeft wel wat raakvlakken met het Portugees. Het is geen voorwaarde om als voetbaltrainer te slagen, maar het is wel handig als je met anderen kunt communiceren. Ik heb in het begin wel moeten wennen aan de andere cultuur. Als coach kun je het alleen maar goed doen als je wint. Als je hier verliest, ben je meteen een slechte trainer.’’

Koeman realiseert zich dat vanavond in het Drakenstadion voor hem veel op het spel staat. Niet alleen omdat de botsingen tussen de voetbalgrootmachten Benfica en FC Porto van oudsher beladen zijn, maar ook omdat de kloof op de ranglijst tussen beide clubs oploopt naar zeven punten bij winst van zijn tegenstrever Adriaanse.
ad.nl
pi_31477782
Co gaat ontslagen worden, en zal twee maanden intens treuren.

En dan gaat de telefoon, ....... Wie o wie, zou dat zijn?
  zondag 16 oktober 2005 @ 02:31:48 #241
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_31480964
Co man..waar ben je mee bezig

gaat helemaal mis
pi_31481177
Weet iemand hoe Lucho Gonzalez en Lisandro Lopez het doen bij Porto?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_31482877
witte zakdoekjes voor co!
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  zondag 16 oktober 2005 @ 09:22:41 #244
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31482968
het gaat erom waar hij staat aan het eind van het seizoen, zolang Porto kampioen wordt is er niets aan de hand
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31483121
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 00:25 schreef Radegast het volgende:
Co gaat ontslagen worden, en zal twee maanden intens treuren.

En dan gaat de telefoon, ....... Wie o wie, zou dat zijn?
Een oliesjeik?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31485565
Als hij woensdag verliest, mag hij denk ik wel een vrachwagen op het veld zetten om alle zakdoekjes op te vangen
  Trouwste user 2022 zondag 16 oktober 2005 @ 12:25:42 #247
7889 tong80
Spleenheup
pi_31485606
Kranten zijn vandaag erg negatief. Co zou te aanvallend laten spelen. Verlies tegen inter kan wel eens zijn laatste wedstrijd zijn.

pi_31486263
zou zonde voor Porto zijn.. Als Co mag blijven kan het best zo zijn dat hij dit jaar 3e wordt en ontslagen wordt maar dat het jaar daarna geoogst kan worden dankzij het voorwerk van Co.
  zondag 16 oktober 2005 @ 13:24:48 #249
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_31486639
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 09:22 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
het gaat erom waar hij staat aan het eind van het seizoen, zolang Porto kampioen wordt is er niets aan de hand
of je trapt ff een open deur in. dan moet er wel gewonnen worden!!

nog een paar (misschien zelfs 1) wedstrijdjes verlies en hij ligt eruit
  zondag 16 oktober 2005 @ 13:37:31 #250
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31486832
ik zie Co wel naar feyenoord gaan, dit seizoen nog.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 16 oktober 2005 @ 15:14:28 #251
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_31488761
Co zou toch vertrekken als de witte zakdoekjes kwamen?
pi_31488917
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 09:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Een oliesjeik?
Martin van Geel.
  Trouwste user 2022 zondag 16 oktober 2005 @ 15:23:17 #253
7889 tong80
Spleenheup
pi_31488939
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 15:14 schreef DeTolk het volgende:
Co zou toch vertrekken als de witte zakdoekjes kwamen?
Hij zei achteraf dat het Benfica suporters waren die hadden gezwaaid.Waarop de Porto aanhang weer kwaad werd.

pi_31489287
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 02:43 schreef fernando_redondo het volgende:
Weet iemand hoe Lucho Gonzalez en Lisandro Lopez het doen bij Porto?
Lucho staat tweede in het A Bola klassement speler v/h jaar tot nu toe, López is vooral ongelukkig en gisteren geblesseerd geraakt. Co ziet het niet zo in hem zitten.
www.thuisuiteten.nl
pi_31489297
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 13:01 schreef JorgeCampos het volgende:
zou zonde voor Porto zijn.. Als Co mag blijven kan het best zo zijn dat hij dit jaar 3e wordt en ontslagen wordt maar dat het jaar daarna geoogst kan worden dankzij het voorwerk van Co.
Welk voorwerk dan?
www.thuisuiteten.nl
pi_31489313
Overigens was ook Barry Opdam weer bezig met enkele karakteriserende uitspraken in zijn VI-interview. Co heeft bij AZ minder vrienden gemaakt dan hij zelf denkt.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 16 oktober 2005 @ 15:41:25 #257
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_31489323
hoe is de relatie tussen McCarthy en Co nu? speelt hij..?

ik vond dat Co toen te ver ging in zijn disciplinaire maatregelen..
pi_31490414
McCarthy speelt, maar zal niet dol zijn op ome Co.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 16 oktober 2005 @ 16:40:54 #259
7889 tong80
Spleenheup
pi_31490619
Kromkamp von Luc Nijholt de beste trainer die ie had gehad

pi_31490640
Dat zegt al genoeg natuurlijk. Raar dat Jan niet naar Telstar is dan.
www.thuisuiteten.nl
pi_31490921
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 16:40 schreef tong80 het volgende:
Kromkamp von Luc Nijholt de beste trainer die ie had gehad

Volgens mij zei Ronnie Vlaar dat.
pi_31490967
Klopt Radegast.
That's all folks!
pi_31491071
quote:
Welk voorwerk dan?
ja nu nog niks natuurlijk, maar als hij daar een jaar zit acht ik 'm wel in staat om een goed aanvallend team te smeden. Is 'm bij Willem II en Az tenslotte ook gelukt. (geen topclubs.. misschien past hij daar gewoon niet bij)
pi_31491249
Nee, precies. Iedereen moet braaf naar ome Co luisteren en dat weigeren toppers. En aangezien ome Co altijd zelf wint en zijn team verliest, levert dat bij mondige spelers ook problemen op.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zondag 16 oktober 2005 @ 17:38:51 #265
7889 tong80
Spleenheup
pi_31491923
quote:
Op zondag 16 oktober 2005 16:55 schreef Radegast het volgende:

[..]

Volgens mij zei Ronnie Vlaar dat.
Oh ja, maar het blijft vermakelijk.

pi_31514230
Overigens heeft Co ook het journaille tegen zich in het harnas gewerkt, door zijn weigering een Nederlandse toespraak samen te vatten in het Engels. "Ik ben trainer, geen vertaler."

Gevolg was nog pittigere stukjes.
www.thuisuiteten.nl
pi_31515591
Ja, Co is snel weer thuis. Nog een klein maandje denk ik.
pi_31525080
quote:
Lucho staat tweede in het A Bola klassement speler v/h jaar tot nu toe, López is vooral ongelukkig en gisteren geblesseerd geraakt.
Ik verwacht zelf dat hij binnen de korste keren een van de betere middenvelders van Europa zal zijn. Hopelijk komt dat uit
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 03:24:40 #269
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31525136
quote:
Op maandag 17 oktober 2005 17:33 schreef methodmich het volgende:
"Ik ben trainer, geen vertaler."

Geweldig.
pi_31525174
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 03:24 schreef popolon het volgende:

[..]

Geweldig.
Hij zorgt in elk geval voor leuke uitspraken, maar ik denk niet dat ze dat in Portugal lang zullen waarderen als Co de tweede ronde CL niet haalt en blijft aanmodderen.
Yeah baby Yeah!
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 03:31:59 #271
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31525187
Klopt, maar Co hoort daar ook helemaal niet, Porto is een kloteploeg.

't Blijft gewoon een fantastische joker die de saaie trainerswereld mooi op weet te fleuren.
pi_31525200
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 03:31 schreef popolon het volgende:
Klopt, maar Co hoort daar ook helemaal niet, Porto is een kloteploeg.

't Blijft gewoon een fantastische joker die de saaie trainerswereld mooi op weet te fleuren.
Co hoort daar ook niet denk ik nee, past meer in Duitsland.

Maar het is geen grijze muis en zal een hoofdstuk vormen in het werk der Nederlandsche trainers.
Yeah baby Yeah!
pi_31540479
Co moet werken met slaafse spelers. In Japan bijvoorbeeld.
www.thuisuiteten.nl
pi_31540745
Hij moet gaan afbouwen bij De Graafschap of Telstar.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_31544500
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2005 19:02 schreef methodmich het volgende:
Co moet werken met slaafse spelers. In Japan bijvoorbeeld.
Co moet bondscoach worden van Noord-Korea of China. Bij Porto past hij helemaal niet. Na zijn afgang in de CL tegen Bratislava nu een debacle tegen Benfica. Nog een wanprestatie en hij ligt eruit. Niemand zit daar te wachten op het voetbal zoals Co dat wil zien.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:26:42 #276
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31544585
Inderdaad, CMT, ik denk dat Co zeker een goede coach zou zijn van Japan of China, twee landen die hunkeren naar succes inderdaad en ook landen waarbij je als coach nog de kans krijgt wat te bouwen.

Als men bij Porto Co laat gaan, verdienen ze hem niet. Je moet Co gewoon de tijd geven 2 jaar te bouwen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31558797
Dat is onzin natuurlijk. Co is een korte termijn man. Na 2 jaar is ie al op.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 donderdag 20 oktober 2005 @ 17:45:29 #278
7889 tong80
Spleenheup
pi_31583815
Na gisteravond kan ie weer even ademhalen.

donderdag 20 oktober 2005 @ 18:51:33 #279
33569 Daniel.San
Manic Expressive
pi_31585001
quote:
Op woensdag 19 oktober 2005 14:11 schreef methodmich het volgende:
Dat is onzin natuurlijk. Co is een korte termijn man. Na 2 jaar is ie al op.
krijg anders het idee dat 2 jaar behoorlijk lang is daar in in het zuiden van europa.
  donderdag 20 oktober 2005 @ 18:55:50 #280
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31585075
Co heeft met briljant voetbal inter van de mat gespeeld en heeft de critici de mond gesnoerd!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31585673

Kijk je sowieso wel eens duels van Co, BHFH?
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 20 oktober 2005 @ 22:13:53 #282
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_31589883
chbf, jij bent echt dom he
pi_31598887
Hup Co!

(even een positieve uitlating in dit topic )
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_31699394
Co is weer bezig

Postiga in het 2e elftal zetten
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Trouwste user 2022 woensdag 26 oktober 2005 @ 15:23:08 #285
7889 tong80
Spleenheup
pi_31701765
Orkaan Adriaanse eist weer een nieuw slachtoffer bij Porto
door René Zwaap

Woensdag 26 oktober 2005 - Co Adriaanse maakt het zich niet gemakkelijk. Nu heeft hij het Portugese toptalent Helder Postiga uit de selectie gezet.

Lissabon

Hij lag al met meerdere sterren van zijn nieuwe club in de clinch. Sinds gisteren heeft Co Adriaanse bij Porto weer een nieuw slachtoffer gemaakt. Dit keer moet Helder Postiga het veld ruimen. Het Portugese troetelkind en veelvuldig international is verbannen naar de B-selectie en zal waarschijnlijk per 1 januari 2006 worden verkocht. Adriaanse weigert ieder commentaar en spreekt van ’een interne aangelegenheid van de club’.
Het was al een tijdje duidelijk dat Adriaanse en Postiga niet door één deur konden. Op het trainingsveld speelden zich heftige dialogen af.
Helder Postiga geldt als een van de toptalenten van het Portugese voetbal. In de nationale selectieis de wendbare spits een vaste waarde. Maar zijn licht ontvlambare temperament speelt hem voortdurend parten.
Ook Porto-verdediger Bruno Alves ligt in de clinch met Adriaanse. Deze lijkt sinds zijn aantreden als een wervelwind huis te houden in de selectie. Na de met rood bestrafte kopstoot tegen Benfica-spits Nuno Gomes is Alves uit de gratie. Alves liep tegen een interne schorsing aan en ook hij lijkt zijn plaats in de selectie kwijt te zijn. Eerder verwijderde Adriaanse ook al Benni McCarthy van de training omdat diens nieuwe kapsel hem niet aanstond. Benni beloofde beterschap.
Maar toeval of niet, de resultaten werden wel beter. Of het aan de ingrepen van Adriaanseligt, is niet met zekerheid te zeggen. Maar na de 2-0 overwinning op Inter Milaan in de Champions League en de belangrijke winst afgelopen zondag op Madeira tegen directe concurrent Nacional zit hij weer stevig in het zadel.

Uit het Brabants Dagblad.

woensdag 26 oktober 2005 @ 15:29:12 #286
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_31701935
Geweldig, wat een kerel.
pi_31702023
Postiga is een leuke net-niet voetballer, mis je weinig aan. Klote mentaliteit. Mislukt bij Tottenham.
pi_31703470
Maar in de Superliga wel één van de beste spelers. Bovendien ook zeer creatief. Dat past vooral niet bij Co's machinale denken.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 26 oktober 2005 @ 18:19:24 #289
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31705915
Co is bezig met de bezem door de selectie te halen. Weg met al die verwaande kwasten. Dicipline en tucht moet er zijn. Het begint al zijn vruchten af te werpen, de resultaten worden al beter. Alle rotte appels moeten boete doen en zich inpassen in Co's regime. Korte koppie, stipt op tijd aanwezig, niet ongesschoren op de training, auto recht in het vak, met twee woorden spreken, opstaan en een korte buiging als Co het veld op komt en altijd in het gelid het veld op en afmarcheren. , zo hoort Orrdnung muss sein! En wie niet luisteren wil, wordt uit de selectie gezet, ongeacht de reputatie van de speler! Zo hoort het!!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_31732041
Misschien kan Co beter het nationaal militairenteam trainen dan....

Wat een onzin zeg.
www.thuisuiteten.nl
pi_31732347
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
Misschien kan Co beter het nationaal militairenteam trainen dan....

Wat een onzin zeg.
Een beetje meer respect voor de trainer zou ik niet verkeerd vinden eigenlijk.
Yeah baby Yeah!
pi_31732439
Co heeft zelf ook geen respect voor zijn spelers, is inmiddels uit de vele interviews met AZ-spelers gebleken. Zoals het ook al in Tilburg en Amsterdam was. Dus nee, Co verdient mijn respect niet. Integendeel. Bij Porto ook al weer de nodige acties die weinig respect afdwingen.
www.thuisuiteten.nl
pi_31732656
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
Co heeft zelf ook geen respect voor zijn spelers, is inmiddels uit de vele interviews met AZ-spelers gebleken. Zoals het ook al in Tilburg en Amsterdam was. Dus nee, Co verdient mijn respect niet. Integendeel. Bij Porto ook al weer de nodige acties die weinig respect afdwingen.
Je grootste kracht is het respecteren van je vijand Method, en zo ergis het toch niet met Co?

Hij heeft zich inderdaad af en toe behoorlijk laten kennen en als speler had ik hem zeker klemgeluld, maar het is nu eenmaal een moeilijke man en omdat ie met zijn kop wekelijks op tv kmt valt dat op, maar in het bedrijfsleven werken er zo duizenden.
Yeah baby Yeah!
pi_31732736
Zo erg is het niet met Co?

Mwah, als je bij elke nederlaag je spelers de schuld geeft en zelf bij zeges vooraan staat te dansen....

Als je openlijk op TV spelers bekritiseert en een hele voetbalcultuur (de Braziliaanse) schoffeert...

Ik weet niet of het zo erg niet is.
www.thuisuiteten.nl
pi_31732836
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Zo erg is het niet met Co?

Mwah, als je bij elke nederlaag je spelers de schuld geeft en zelf bij zeges vooraan staat te dansen....

Als je openlijk op TV spelers bekritiseert en een hele voetbalcultuur (de Braziliaanse) schoffeert...

Ik weet niet of het zo erg niet is.
A) dat zijn inderdaad diplomatieke blunders van Co en hadden door de voorzitter bestraft moeten worden imo.
B) Dat die zaken blijven hangen in je geheugen ligt ook aan de ondermaatse journalistiek die Co simpel de grond in konden lullen met dergelijke stomme uitspraken over zijn spelers en de voetbalcultuur (wat heeft hij daar precies over gezegd?).

Ik heb weinig met Co op als man/persoon, maar ik respecter zijn keuze voor Porto ('t kan vriezen, 't kan dooien) en de resultaten en het voetbal dat hij met Willem II en AZ heeft laten zien.
Yeah baby Yeah!
pi_31732894
Nou, de Portugese media hebben Co toch echt met alle egards behandeld. Ze quoten gewoon alles en dan valt dit extra op.

Maar goed, mijn mening is duidelijk. Ik vind Co niet meer van deze tijd als trainer.
www.thuisuiteten.nl
pi_31732977
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Nou, de Portugese media hebben Co toch echt met alle egards behandeld. Ze quoten gewoon alles en dan valt dit extra op.

Maar goed, mijn mening is duidelijk. Ik vind Co niet meer van deze tijd als trainer.
Co verneukt inderdaad ook zichzelf nu in de media door zaken te ontkennen die overduidelijk zijn en dat zal niet echt gewaardeerd worden, maar men rekent hem pas af als de resultaten écht ondermaats zijn.

Zijn methoden vind ik ook niet passen bij de Nederlandse voetbalcultuur inderdaad, maar in Duitsland of een land waar respect voor autoriteiten hoog in het vaandel staat zou hij het aardig doen denk ik.
Yeah baby Yeah!
pi_31733069
Dat ben ik met je eens, dat laatste. Geschikt voor Duitsland en Azië.
www.thuisuiteten.nl
pi_31733482
quote:
Op donderdag 27 oktober 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Dat ben ik met je eens, dat laatste. Geschikt voor Duitsland en Azië.
Misschien kan hij van Noord-Korea wel een dreamteam maken, wie weet, de jeugd presterde op het afgelopen WK behoorlijk.
Yeah baby Yeah!
  donderdag 27 oktober 2005 @ 23:26:39 #300
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_31741107
wat een gezeur , Co is gewoon een wereldtrainer die als niemand anders een team kan bouwen. Discipline en tucht is een cruciaal onderdeel van zijn methode. Co als trainer is een garantie op succes, mits je hem de vrije hand geeft.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')