Hij zei achteraf dat het Benfica suporters waren die hadden gezwaaid.Waarop de Porto aanhang weer kwaad werd.quote:Op zondag 16 oktober 2005 15:14 schreef DeTolk het volgende:
Co zou toch vertrekken als de witte zakdoekjes kwamen?
Lucho staat tweede in het A Bola klassement speler v/h jaar tot nu toe, López is vooral ongelukkig en gisteren geblesseerd geraakt. Co ziet het niet zo in hem zitten.quote:Op zondag 16 oktober 2005 02:43 schreef fernando_redondo het volgende:
Weet iemand hoe Lucho Gonzalez en Lisandro Lopez het doen bij Porto?
Welk voorwerk dan?quote:Op zondag 16 oktober 2005 13:01 schreef JorgeCampos het volgende:
zou zonde voor Porto zijn.. Als Co mag blijven kan het best zo zijn dat hij dit jaar 3e wordt en ontslagen wordt maar dat het jaar daarna geoogst kan worden dankzij het voorwerk van Co.
Volgens mij zei Ronnie Vlaar dat.quote:Op zondag 16 oktober 2005 16:40 schreef tong80 het volgende:
Kromkamp von Luc Nijholt de beste trainer die ie had gehad
ja nu nog niks natuurlijk, maar als hij daar een jaar zit acht ik 'm wel in staat om een goed aanvallend team te smeden. Is 'm bij Willem II en Az tenslotte ook gelukt. (geen topclubs.. misschien past hij daar gewoon niet bij)quote:Welk voorwerk dan?
Oh ja, maar het blijft vermakelijk.quote:
Ik verwacht zelf dat hij binnen de korste keren een van de betere middenvelders van Europa zal zijn. Hopelijk komt dat uitquote:Lucho staat tweede in het A Bola klassement speler v/h jaar tot nu toe, López is vooral ongelukkig en gisteren geblesseerd geraakt.
Hij zorgt in elk geval voor leuke uitspraken, maar ik denk niet dat ze dat in Portugal lang zullen waarderen als Co de tweede ronde CL niet haalt en blijft aanmodderen.quote:
Co hoort daar ook niet denk ik nee, past meer in Duitsland.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 03:31 schreef popolon het volgende:
Klopt, maar Co hoort daar ook helemaal niet, Porto is een kloteploeg.
't Blijft gewoon een fantastische joker die de saaie trainerswereld mooi op weet te fleuren.
Co moet bondscoach worden van Noord-Korea of China. Bij Porto past hij helemaal niet. Na zijn afgang in de CL tegen Bratislava nu een debacle tegen Benfica. Nog een wanprestatie en hij ligt eruit. Niemand zit daar te wachten op het voetbal zoals Co dat wil zien.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 19:02 schreef methodmich het volgende:
Co moet werken met slaafse spelers. In Japan bijvoorbeeld.
krijg anders het idee dat 2 jaar behoorlijk lang is daar in in het zuiden van europa.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 14:11 schreef methodmich het volgende:
Dat is onzin natuurlijk. Co is een korte termijn man. Na 2 jaar is ie al op.
Een beetje meer respect voor de trainer zou ik niet verkeerd vinden eigenlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 18:56 schreef methodmich het volgende:
Misschien kan Co beter het nationaal militairenteam trainen dan....
Wat een onzin zeg.
Je grootste kracht is het respecteren van je vijand Method, en zo ergis het toch niet met Co?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:08 schreef methodmich het volgende:
Co heeft zelf ook geen respect voor zijn spelers, is inmiddels uit de vele interviews met AZ-spelers gebleken. Zoals het ook al in Tilburg en Amsterdam was. Dus nee, Co verdient mijn respect niet. Integendeel. Bij Porto ook al weer de nodige acties die weinig respect afdwingen.
A) dat zijn inderdaad diplomatieke blunders van Co en hadden door de voorzitter bestraft moeten worden imo.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:17 schreef methodmich het volgende:
Zo erg is het niet met Co?
Mwah, als je bij elke nederlaag je spelers de schuld geeft en zelf bij zeges vooraan staat te dansen....
Als je openlijk op TV spelers bekritiseert en een hele voetbalcultuur (de Braziliaanse) schoffeert...
Ik weet niet of het zo erg niet is.
Co verneukt inderdaad ook zichzelf nu in de media door zaken te ontkennen die overduidelijk zijn en dat zal niet echt gewaardeerd worden, maar men rekent hem pas af als de resultaten écht ondermaats zijn.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:23 schreef methodmich het volgende:
Nou, de Portugese media hebben Co toch echt met alle egards behandeld. Ze quoten gewoon alles en dan valt dit extra op.
Maar goed, mijn mening is duidelijk. Ik vind Co niet meer van deze tijd als trainer.
Misschien kan hij van Noord-Korea wel een dreamteam maken, wie weet, de jeugd presterde op het afgelopen WK behoorlijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Dat ben ik met je eens, dat laatste. Geschikt voor Duitsland en Azië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |