abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 december 2004 @ 12:36:48 #1
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24078346
Met een mooie foto van vi.nl

Vervolg van Het grote Co Adriaanse fan-topic
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_24078662
Tja, of je de man mag of niet, dit is gewoon een prestatie van formaat. Ik heb er erg veel respect voor in ieder geval.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zondag 19 december 2004 @ 12:50:39 #3
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_24078702
quote:
Op zondag 19 december 2004 12:48 schreef Suijk het volgende:
Tja, of je de man mag of niet, dit is gewoon een prestatie van formaat. Ik heb er erg veel respect voor in ieder geval.
Idd. Maar het blijft een arrogante zak!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  zondag 19 december 2004 @ 12:52:21 #4
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24078748
Hoe spraakmakender hoe beter

Zonder King Co was het allemaal maar een saaie bedoeling
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_24078788
ik ben ook fan van Co! coole uitspraken, kben het vaak met em eens, vaak ook niet, en hij speelt met zn teams aanvallend voetbal. Wat wil je nog meer? gelijk contracteren voor ajax
  zondag 19 december 2004 @ 13:03:27 #6
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_24079017
quote:
Op zondag 19 december 2004 12:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
gelijk contracteren voor ajax
Niet nog een keer, het moet wel leuk blijven.

Co moet gewoon doen waar ie goed in is, subtoppers de top in brengen.
pi_24082098
Co speelt niet aanvallend, Co begint tot de 1-0 aanvallend en speelt daarna op de counter. Maar het blijkt succesvol.

En zijn uitspraken worden per zege tenenkrommender en dat is altijd leuk!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24084557
"teletekst pagina 667, foto van maken, downloaden naar de computer en bij voetbalplaatjes opslaan"

Prachtige uitspraak van de man die nog verstand van de computer heeft ook
pi_24084619
Hij zei downloaden op. Dus het valt mee.
www.thuisuiteten.nl
pi_24084652
Geweldige coach, vreselijke man.
pi_24084681
quote:
Op zondag 19 december 2004 17:07 schreef ThomasBerge het volgende:
"teletekst pagina 667, foto van maken, downloaden naar de computer en bij voetbalplaatjes opslaan"

Prachtige uitspraak van de man die nog verstand van de computer heeft ook
Co is een 1337 Tweaker denk ik
pi_24084714
quote:
Op zondag 19 december 2004 13:03 schreef popolon het volgende:
Co moet gewoon doen waar ie goed in is, subtoppers de top in brengen.
Naar Feyenoord halen
pi_24084753
quote:
Op zondag 19 december 2004 15:15 schreef methodmich het volgende:
Co speelt niet aanvallend, Co begint tot de 1-0 aanvallend en speelt daarna op de counter. Maar het blijkt succesvol.

En zijn uitspraken worden per zege tenenkrommender en dat is altijd leuk!
Kun jij je persoonlijke afkeer van deze man laten varen en hem ook enig krediet toeschuiven? Je moet toch toegeven dat hij met deze selectie dingen heeft gedaan die niemand vooraf had bedacht.
Wat is er dan zo tenenkrommend aan zijn uitspraken? Koeman (die van jou moet blijven) laat wekelijks zijn brevet van onvermogen verlengen en doet per slechte wedstrijd nog veel dommere uitspraken, ik vind dat een beetje vreemd.
Ik loop echt niet weg met Co, vind het ook een walgelijke vent, maar dit is nu al een seizoen dat heel Alkmaar zich lang zal heugen en dat is voor een heel groot deel de verdienste van Co.
Klik dan als je durft
pi_24085040
AZ doet het leuk, maar dat komt vooral door Scheringa en door het feit dat ze onmondige spelers hebben. En doordat ze de spelers hebben die razendsnel kunnen counteren.
www.thuisuiteten.nl
pi_24085114
Zoveelste onzin van hem. Speelt AZ eens 1 wedstrijd slim iets meer teruggetrokken omdat het tweede moet opdraven, komt de betweter himself ook weer met wat 'counteronzin' aanspammen. AZ-Ajax, AZ-Auxerre, AZ-Feyenoord, zo maar 3 wedstijden waarin AZ op de helft van de tegenstander zeer aanvallend speelde. Uitwedstrijden zijn altijd voorzichtiger.

Als AZ defensief speelt, speelt Ajax ultra-defensief. Klagen over de speelstijl van Co, als fan van het Catanaccio-Ajax van Koeman, is totally lachwekkend.
pi_24085174
Wat een heerlijk taaltje van jou. Waarom zien we direct dat je 16 bent?
www.thuisuiteten.nl
pi_24085252
quote:
Op zondag 19 december 2004 17:32 schreef methodmich het volgende:
AZ doet het leuk, maar dat komt vooral door Scheringa en door het feit dat ze onmondige spelers hebben. En doordat ze de spelers hebben die razendsnel kunnen counteren.
AZ heeft maar een modale selectie, dan is het knap om daar het maximaal haalbare uit te halen. Scheringa zit daar al een behoorlijke tijd, maar er is nog nooit echt iets bereikt. En onmondige spelers, dat klopt misschien wel (al kunnen wij dat nooit helemaal zeker weten), maar is dat een reden dat het zo goed gaat? Die counterspelers heeft Co zeker en dat geeft Co ook gewoon toe (dat verhaaltje over die snelste counter ooit), gewoon optimaal gebruik maken van je kwaliteiten. Ik vind het wel knap.
Klik dan als je durft
pi_24085281
Misschien wel, maar ik heb bij Co altijd het gevoel "wat levert dit op de lange termijn nou op?"

Verdraaid weinig dus.
www.thuisuiteten.nl
pi_24085567
Nou, Europees voetbal dus.
pi_24085861
Counteren hoort bij het voetbal. Iedereen speelt graag tegen een 'voetballende tegenstander', dan 'kom je meer aan voetballen toe'. Aan counteren inderdaad, snelle omschakeling is de politiek correcte naam ervoor.

Ik gun Co de titel, snap het gezeik over z'n arrogantie niet echt. Oud zeer?
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  zondag 19 december 2004 @ 18:26:08 #21
52589 sjun
uit solidariteit
pi_24086160
Co Adriaanse doet het weer eens prima. Als Real Madrid Leo Beenhakker kon aanstellen, dan toch zeker Co Adriaanse die fantastisch voetbal brengt in de stadions.
Barça zal het gezien de stand wel bij Rijkaard houden
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
  zondag 19 december 2004 @ 19:05:25 #22
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_24087030
quote:
Op zondag 19 december 2004 18:13 schreef FritsVanEgters het volgende:

Ik gun Co de titel, snap het gezeik over z'n arrogantie niet echt. Oud zeer?
In Nederland ben je al snel arrogant als je zegt wat je denkt of je visie verkondigd. Mij lijkt juist dat de achterliggende gedachte van een uitspraak arrogant kan zijn. En het lijkt me stug dat iemand hier de achterliggende gedachte van zijn uitspraken weet. En daarbij kan ik me geen arrogante uitspraak herinneren als "We worden wel even kampioen" of "Die wedstrijd wordt een makkie". Tot nu toe heeft hij het enthousiasme juist geprobeerd te dempen door niet meteen van de daken te schreeuwen dat AZ kampioen kan worden. Dat heeft hij twee weken geleden pas voor het eerst gezegd. Iets wat hij makkelijk eerder had kunnen doen zonder dat half Nederland hem uit zou lachen, want AZ speelt gewoon goed en efficient voetbal.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr_Brownstone op 19-12-2004 22:03:36 (woord vergeten waardoor een zin niet lekker liep) ]
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
  Trouwste user 2022 zondag 19 december 2004 @ 19:19:11 #23
7889 tong80
Spleenheup
pi_24087289
Hij blijft een grootheid.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24087396
quote:
Op zondag 19 december 2004 17:39 schreef methodmich het volgende:
Wat een heerlijk taaltje van jou. Waarom zien we direct dat je 16 bent?
Dit is geen argumentatie natuurlijk MM
Adriaanse is een geweldige coach, die de kunst van het counteren wel verstaat, maar ook lef toont en als de omstandigheden het toelaten voor de aanval gaat
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_24098461
Dan moet je het toch maar eens goed bekijken. Je zult zien dat AZ een patroon heeft. Snel, met veel pressie en aanvallend beginnen, waarbij ze hopen de 1-0 te maken. Daarna leunen ze grotendeels achteruit, om snel counterend door te gaan.

Daar is niks mee, maar het is wel vreemd als het verward wordt met zeer aanvallend wordt. Ook enkele spelers die tegen AZ speelden hebben dit trouwens al opgemerkt.

Bovendien blijf ik op Co tegen houden dat hij zichzelf altijd de hemel in prijst bij goed spel en bij minder spel altijd zijn spelers verwijt dat ze de tactiek niet goed uitgevoerd hebben.
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')