Idd. Maar het blijft een arrogante zak!quote:Op zondag 19 december 2004 12:48 schreef Suijk het volgende:
Tja, of je de man mag of niet, dit is gewoon een prestatie van formaat. Ik heb er erg veel respect voor in ieder geval.
Niet nog een keer, het moet wel leuk blijven.quote:
Co is een 1337 Tweaker denk ikquote:Op zondag 19 december 2004 17:07 schreef ThomasBerge het volgende:
"teletekst pagina 667, foto van maken, downloaden naar de computer en bij voetbalplaatjes opslaan"
Prachtige uitspraak van de man die nog verstand van de computer heeft ook
Naar Feyenoord halenquote:Op zondag 19 december 2004 13:03 schreef popolon het volgende:
Co moet gewoon doen waar ie goed in is, subtoppers de top in brengen.
Kun jij je persoonlijke afkeer van deze man laten varen en hem ook enig krediet toeschuiven? Je moet toch toegeven dat hij met deze selectie dingen heeft gedaan die niemand vooraf had bedacht.quote:Op zondag 19 december 2004 15:15 schreef methodmich het volgende:
Co speelt niet aanvallend, Co begint tot de 1-0 aanvallend en speelt daarna op de counter. Maar het blijkt succesvol.
En zijn uitspraken worden per zege tenenkrommender en dat is altijd leuk!
AZ heeft maar een modale selectie, dan is het knap om daar het maximaal haalbare uit te halen. Scheringa zit daar al een behoorlijke tijd, maar er is nog nooit echt iets bereikt. En onmondige spelers, dat klopt misschien wel (al kunnen wij dat nooit helemaal zeker weten), maar is dat een reden dat het zo goed gaat? Die counterspelers heeft Co zeker en dat geeft Co ook gewoon toe (dat verhaaltje over die snelste counter ooit), gewoon optimaal gebruik maken van je kwaliteiten. Ik vind het wel knap.quote:Op zondag 19 december 2004 17:32 schreef methodmich het volgende:
AZ doet het leuk, maar dat komt vooral door Scheringa en door het feit dat ze onmondige spelers hebben. En doordat ze de spelers hebben die razendsnel kunnen counteren.
In Nederland ben je al snel arrogant als je zegt wat je denkt of je visie verkondigd. Mij lijkt juist dat de achterliggende gedachte van een uitspraak arrogant kan zijn. En het lijkt me stug dat iemand hier de achterliggende gedachte van zijn uitspraken weet. En daarbij kan ik me geen arrogante uitspraak herinneren als "We worden wel even kampioen" of "Die wedstrijd wordt een makkie". Tot nu toe heeft hij het enthousiasme juist geprobeerd te dempen door niet meteen van de daken te schreeuwen dat AZ kampioen kan worden. Dat heeft hij twee weken geleden pas voor het eerst gezegd. Iets wat hij makkelijk eerder had kunnen doen zonder dat half Nederland hem uit zou lachen, want AZ speelt gewoon goed en efficient voetbal.quote:Op zondag 19 december 2004 18:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik gun Co de titel, snap het gezeik over z'n arrogantie niet echt. Oud zeer?
Dit is geen argumentatie natuurlijk MMquote:Op zondag 19 december 2004 17:39 schreef methodmich het volgende:
Wat een heerlijk taaltje van jou. Waarom zien we direct dat je 16 bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |