Gewoon een midden-motor-ploeg die hij kan omvormen tot een topper. Daarin heeft hij zich uitmuntend bewezen. En past ook een beetje bij zijn karakter.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:12 schreef tong80 het volgende:
Köln is een mooie club voor 'm. Traditionsverein met een lossere mentaliteit dan in de rest van Duitsland. Er gebeurt altijd wel iets. En er zijn de laatste jaren weer mogelijkheden kwa geld.
Bron: VIquote:Het seizoen dreigt voor AZ in mineur te eindigen. Door weer een nederlaag in de laatste minuten is de tweede plaats onbereikbaar geworden. Coach Co Adriaanse neemt dat zijn spelers zeer kwalijk.
Een 'kleuterklasje' noemde hij zijn spelers, die hij verwijt zich opnieuw te hebben laten verrassen, deze keer door ADO Den Haag. 'Zielig' en 'ongelooflijk' vond hij het bovendien dat de Alkmaarders na zoveel ervaring te hebben opgedaan in Europa 'een duel als dit' weggaven.
De wedstrijd in het Zuiderpark begon nog wel zo mooi voor Adriaanse en zijn mannen. Het publiek van ADO verwelkomde hen met een ovationeel applaus toen ze het veld opkwamen voor de warming up. Adriaanse nam het eerbetoon van zijn oude fans dankbaar in ontvangst.
Vorig seizoen baalde Adriaanse dat AZ ondanks het bereiken van Europees voetbal de vierde plaats verspeelde aan SC Heerenveen. De viering in Alkmaar hoefde wat hem betreft niet meer.
Als trainer van Willem II stapte hij exact vijf jaar geleden één wedstrijd voor het einde van de competitie en het verlopen van zijn contract gefrustreerd op. Adriaanse vond dat de Tilburgers een wanprestatie hadden geleverd door thuis met 4-1 te verliezen van Cambuur, dat mede daardoor directe degradatie ontliep. De Amsterdammer vond zijn aanwezigheid nutteloos en vertrok.
Liegebeest.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Co is een sukkel, vooral als hij weer eens heeft verloren. AZ had ik best een finale gegund, Co niet. Daarom vond ik die goal van Garcia te gek.
neen... die gast vond dat echt leuk...quote:
Tja, dat is de echte Co. En die is niet zo blij als het slecht gaatquote:Op maandag 9 mei 2005 00:28 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Overigens wat Co vandaag heeft gedaan.. het kan zijn karakter zijn.. nou fijn karakter heb je dan... vond hem juist normaler worden, maar dit.. pff.. wat een lul.
Mij ook niet echt IMHOquote:Op maandag 9 mei 2005 09:37 schreef PogueMahone het volgende:
co lijkt me niet echt geschikt voor newcastle
en algemeen directeur bij ajax wordenquote:Op maandag 9 mei 2005 10:06 schreef PogueMahone het volgende:
Co moet gewoon naar Köln gaan, in 2 jaar leuke prestaties neerzetten en dan stoppen als trainer
Kan hij er wat aan doen dat zijn team er in 3 minuten 2 goals doorlaatquote:Op maandag 9 mei 2005 11:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Co laat zich altijd kennen. Co hangt de getapte jongen uit als het goed gaat, maar zo gauw als het slecht gaat reageert hij erg gefrustreerd, ligt het aan alles en iedereen behalve Adriaanse, moet hij opeens naar de bus toe of stopt hij er gewoon mee. Co is gewoon een kinderachtig mannetje.
tegen ajax ging ie ook al voortijdijg weg van de persconferentiequote:Op maandag 9 mei 2005 12:29 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Kan hij er wat aan doen dat zijn team er in 3 minuten 2 goals doorlaatnee dus, en ik zou ook geirriteerd zijn als ik zou verliezen van de 15e, alhoewel ik er erg blij mee ben
, maar das wat anders.
Begrijpbare reactie, lijkt mij zo.
Tja, wat wil je als je vanquote:Op maandag 9 mei 2005 13:45 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
tegen ajax ging ie ook al voortijdijg weg van de persconferentie![]()
zal vast wel emotie staan maar ik vind het een beetje zwak.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:48 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Tja, wat wil je als je vanAjax
hebt verloren
Neuh, het lijkt me een sportman, altijd voor de winst gaan, en je kut voelen als je hebt verloren, lijkt mij meer emotie, wat hij toonde gisteren![]()
Wanneer dan? Altijd met het ondertoontje dat hij het zo knap had neergezet hoor. Maar als je voorbeelden hebt, graag.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:25 schreef Suijk het volgende:
Het is zo zwart-wit bij jou. Als er weer iets gezegd wordt dat jouw mening staaft, kom je er mee op de proppen. Hij heeft vaak genoeg zijn spelers credits gegeven voor de prestaties dit jaar.
Zoveel beter dan die Hoerinjo die zichzelf nostop op de borst klopt maar als-ie wint. Als-ie een enkele keer verliest is het van iedereen de schuld, van de tegenstander ("het is schandalig hoe de tegenstander alleen verdedigde") tot de scheidsrechters, maar niet van hem. Slimmer is wel dat-ie z'n team er niet de schuld van geeft. Ik ben heel nieuwsgierig wat er zou gebeuren als z'n team een aantal wedstrijden achter elkaar verliest en niet de PL wint. Maarik vrees dat we daar lang op moeten wachten ...quote:Op maandag 9 mei 2005 14:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wanneer dan? Altijd met het ondertoontje dat hij het zo knap had neergezet hoor. Maar als je voorbeelden hebt, graag.
Hij heeft regelmatig gezegd dat sommige van zijn spelers goed genoeg zijn voor oranje, dat Timmer AZ soms in de wedstrijd heeft gehouden, dat de mentaliteit om te winnen bij zijn team heel groot was.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wanneer dan? Altijd met het ondertoontje dat hij het zo knap had neergezet hoor. Maar als je voorbeelden hebt, graag.
Dat laatste is zeker. Behalve als ie twee keer op rij zijn verantwoordelijkheden als trainer ontloopt door te weigeren de pers te woord te staan. Dan toon je je een (te) slechte verliezer m.i.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:35 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij heeft regelmatig gezegd dat sommige van zijn spelers goed genoeg zijn voor oranje, dat Timmer AZ soms in de wedstrijd heeft gehouden, dat de mentaliteit om te winnen bij zijn team heel groot was.
Ik zeg dus niet dat ik het altijd met hem eens ben, maar ik begrijp wel veel dingen die hij doet.
Het is ook bijna altijd genieten met hem op de tv.
Ik ben het helemaal met je eens.... hij heeft knappe dingen gedaan met AZ... maar hij is gewoon een L*L.... vind zichzelf zooo goed... en hij kan echt slecht tegen zijn verlies.. Om zo je spelers nog een trap na te geven... weinig erg weinig respect!quote:Op maandag 9 mei 2005 14:38 schreef methodmich het volgende:
Ja, hoe zei hij dat? Begin dit jaar:
Nou, AZ is zo goed als Oranje hoor. Wie hebben die dan? Castelen komt van Den Haag, die is echt niet beter dan Landzaat.
En hij praat altijd eigen spelers Oranje in, zie Konterman bij Willem II destijds. Dan kan ie weer zo fijn zeggen dat ze onder hem international zijn geworden.
Alles wat Co doet en zegt heeft als diepere intentie de verheerlijking van Co zelf, dat straalt er echt aan alle kanten vanaf.
De man is heus geen slechte trainer, maar dit soort dingen maken dat én topclubs hem niet hoeven én veel mensen, waaronder ik, hem niet pruimen.
Natuurlijk veeg bijna iedereen zijn straatje schoon... maar ik vind het gewoon niet van enig stijl tonen om je spelers nog eens na te trappen na de sloppende wedstrijd van donderdag...quote:Op maandag 9 mei 2005 14:45 schreef Suijk het volgende:
Schaar je Ruud Gullit ook in dezelfde categorie?
De man die niet te benijden is, die zijn spelers publiekelijk afbrandt, die 'het allemaal even niet weet'?
Of Koeman? Die als enige fout van zichzelf kon aangeven dat hij 'enkele spelers misschien niet had moeten halen'?
Iedereen veegt zijn eigen straatje schoon, en bij Co komt het er wat amusanter uit dan bij de rest.
quote:De enige topcoach op dit moment in Nederland is Hiddink. Wat hij zegt en doet klopt namelijk met elkaar.
Hij had er een verdediger bij moeten gooien om het Haags kwartiertje te overleven, maar dat liet hij na.quote:Op maandag 9 mei 2005 12:29 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Kan hij er wat aan doen dat zijn team er in 3 minuten 2 goals doorlaatnee dus, en ik zou ook geirriteerd zijn als ik zou verliezen van de 15e, alhoewel ik er erg blij mee ben
, maar das wat anders.
Begrijpbare reactie, lijkt mij zo.
PSG is zo'n club.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee, Celtic verliest te weinig. Co moet naar een club waar de verwachtingen veel te hoog zijn en waar hij weleens gaat verliezen.
Was ie een keer bescheiden is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Co heeft zelf ooit volgens mij gezegd dat hij amper buitenlandse talen sprak, vandaar.
1. Wie is Annemarie Postma?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:42 schreef methodmich het volgende:
Nee, ene Astrid nog iets. Medewerkster achter de schermen.
Fortes zou Co in een onderhoud hebben gezegd dat hij Co niet meer kon vertrouwen, omdat zijn vrouw dat ook niet kon. Adriaanse zou hem er toen uit hebben gesodemieterd. Fortes was er achtergekomen via zijn eigen ex, Ellemieke Vermolen.
De affaire met Annemarie Postma speelde in zijn Ajax-tijd.
Waarom schendt dat Fortes'/Fortes' vrouws vertrouwen dan?quote:Op woensdag 11 mei 2005 15:42 schreef methodmich het volgende:
Nee, ene Astrid nog iets. Medewerkster achter de schermen.
Fortes zou Co in een onderhoud hebben gezegd dat hij Co niet meer kon vertrouwen, omdat zijn vrouw dat ook niet kon. Adriaanse zou hem er toen uit hebben gesodemieterd. Fortes was er achtergekomen via zijn eigen ex, Ellemieke Vermolen.
De affaire met Annemarie Postma speelde in zijn Ajax-tijd.
Valt me ook op. Toen ik hoorde dat die weg moest bij AZ hoopt ik dat ie naar Twente zou gaan maarja dat heeft ie gelukkig niet gedaanquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:36 schreef Suijk het volgende:
Fortes valt nu ook bij RBC door de mand eigenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |