abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 mei 2005 @ 11:57:44 #1
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_26797930
Köln, Porto, Celtic, Club Brugge, wat zal het worden...

Discuseer hier verder over:

Het vervolg op: Het grote Co Adriaanse fan-topic. Deel 2
De Narcis van Gabon
pi_26798025
Hij past in landen van orde en tucht. Köln of België dus.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 zaterdag 7 mei 2005 @ 13:12:05 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_26799515
Köln is een mooie club voor 'm. Traditionsverein met een lossere mentaliteit dan in de rest van Duitsland. Er gebeurt altijd wel iets. En er zijn de laatste jaren weer mogelijkheden kwa geld.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 7 mei 2005 @ 14:42:17 #4
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_26801773
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 13:12 schreef tong80 het volgende:
Köln is een mooie club voor 'm. Traditionsverein met een lossere mentaliteit dan in de rest van Duitsland. Er gebeurt altijd wel iets. En er zijn de laatste jaren weer mogelijkheden kwa geld.

Gewoon een midden-motor-ploeg die hij kan omvormen tot een topper. Daarin heeft hij zich uitmuntend bewezen. En past ook een beetje bij zijn karakter.

Het is niet de generaal " ala R.M." maar een verdomd goeie sergant-majoor.

FC Köln of Celtic is wel een goeie club waar hij weer zijn streken kan vertonen.

Gelet op de Schotse mentaliteit en historie zou ik voor Celtic kiezen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Drugshond op 07-05-2005 14:49:36 ]
pi_26804869
Als Co Adriaanse Schotten kan leren voetballen, dan is ie misschien wel een onderschatte genius ja.
www.thuisuiteten.nl
pi_26830620
Co wordt vast en zeker bondscoach van Noord-Korea.
quote:
Het seizoen dreigt voor AZ in mineur te eindigen. Door weer een nederlaag in de laatste minuten is de tweede plaats onbereikbaar geworden. Coach Co Adriaanse neemt dat zijn spelers zeer kwalijk.
Een 'kleuterklasje' noemde hij zijn spelers, die hij verwijt zich opnieuw te hebben laten verrassen, deze keer door ADO Den Haag. 'Zielig' en 'ongelooflijk' vond hij het bovendien dat de Alkmaarders na zoveel ervaring te hebben opgedaan in Europa 'een duel als dit' weggaven.

De wedstrijd in het Zuiderpark begon nog wel zo mooi voor Adriaanse en zijn mannen. Het publiek van ADO verwelkomde hen met een ovationeel applaus toen ze het veld opkwamen voor de warming up. Adriaanse nam het eerbetoon van zijn oude fans dankbaar in ontvangst.

Vorig seizoen baalde Adriaanse dat AZ ondanks het bereiken van Europees voetbal de vierde plaats verspeelde aan SC Heerenveen. De viering in Alkmaar hoefde wat hem betreft niet meer.

Als trainer van Willem II stapte hij exact vijf jaar geleden één wedstrijd voor het einde van de competitie en het verlopen van zijn contract gefrustreerd op. Adriaanse vond dat de Tilburgers een wanprestatie hadden geleverd door thuis met 4-1 te verliezen van Cambuur, dat mede daardoor directe degradatie ontliep. De Amsterdammer vond zijn aanwezigheid nutteloos en vertrok.
Bron: VI
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 8 mei 2005 @ 18:54:50 #7
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_26830731
Ik ben op zoek naar die uitspraak van Co Adriaanse, over die aap die een kokosnoot vangt of iets dergelijks... Wie weet wat ik bedoel?
pi_26832853
als het goed gaat is ie leuk
als het slecht gaat is het een eikel
pi_26839203
Wat een loser is het toch
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26839586
Co is een sukkel, vooral als hij weer eens heeft verloren. AZ had ik best een finale gegund, Co niet. Daarom vond ik die goal van Garcia te gek.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  maandag 9 mei 2005 @ 00:23:51 #11
15600 BB-King
Long live the King!
pi_26841390
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Co is een sukkel, vooral als hij weer eens heeft verloren. AZ had ik best een finale gegund, Co niet. Daarom vond ik die goal van Garcia te gek.
Liegebeest.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
  maandag 9 mei 2005 @ 00:28:33 #12
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_26841498
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:23 schreef BB-King het volgende:

[..]

Liegebeest.
neen... die gast vond dat echt leuk...

Overigens wat Co vandaag heeft gedaan.. het kan zijn karakter zijn.. nou fijn karakter heb je dan... vond hem juist normaler worden, maar dit.. pff.. wat een lul.
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_26841894
Newcastle zou een hele mooie club voor Co zijn.

Alleen zijn die stumperds daar zo dom om Souness langer de tijd te geven en ook volgend seizoen te gaan verkloten.
  maandag 9 mei 2005 @ 09:37:22 #14
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_26845186
co lijkt me niet echt geschikt voor newcastle
De Narcis van Gabon
  maandag 9 mei 2005 @ 09:51:32 #15
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_26845453
quote:
Op maandag 9 mei 2005 00:28 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Overigens wat Co vandaag heeft gedaan.. het kan zijn karakter zijn.. nou fijn karakter heb je dan... vond hem juist normaler worden, maar dit.. pff.. wat een lul.
Tja, dat is de echte Co. En die is niet zo blij als het slecht gaat
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
  maandag 9 mei 2005 @ 10:03:14 #16
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26845678
quote:
Op maandag 9 mei 2005 09:37 schreef PogueMahone het volgende:
co lijkt me niet echt geschikt voor newcastle
Mij ook niet echt IMHO
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  maandag 9 mei 2005 @ 10:06:51 #17
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_26845742
Co moet gewoon naar Köln gaan, in 2 jaar leuke prestaties neerzetten en dan stoppen als trainer
De Narcis van Gabon
  maandag 9 mei 2005 @ 10:17:23 #18
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26845965
quote:
Op maandag 9 mei 2005 10:06 schreef PogueMahone het volgende:
Co moet gewoon naar Köln gaan, in 2 jaar leuke prestaties neerzetten en dan stoppen als trainer
en algemeen directeur bij ajax worden
  maandag 9 mei 2005 @ 11:18:40 #19
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_26847391
ik denk trouwens dat Co opnieuw voortijdig afnokt
De Narcis van Gabon
  maandag 9 mei 2005 @ 11:27:46 #20
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_26847631
Hij laat zich wel een beetje kennen hoor...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_26847737
Co laat zich altijd kennen. Co hangt de getapte jongen uit als het goed gaat, maar zo gauw als het slecht gaat reageert hij erg gefrustreerd, ligt het aan alles en iedereen behalve Adriaanse, moet hij opeens naar de bus toe of stopt hij er gewoon mee. Co is gewoon een kinderachtig mannetje.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 mei 2005 @ 11:57:32 #22
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26848333
Co kan gewoon niet echt goed tegen z'n verlies en dat is voor iemand in de sport niet eens zo'n slechte eigenschap omdat dat soms voor net dat beetje meer motivatie zorgt.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  maandag 9 mei 2005 @ 12:29:36 #23
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_26849104
quote:
Op maandag 9 mei 2005 11:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Co laat zich altijd kennen. Co hangt de getapte jongen uit als het goed gaat, maar zo gauw als het slecht gaat reageert hij erg gefrustreerd, ligt het aan alles en iedereen behalve Adriaanse, moet hij opeens naar de bus toe of stopt hij er gewoon mee. Co is gewoon een kinderachtig mannetje.
Kan hij er wat aan doen dat zijn team er in 3 minuten 2 goals doorlaat nee dus, en ik zou ook geirriteerd zijn als ik zou verliezen van de 15e, alhoewel ik er erg blij mee ben , maar das wat anders.
Begrijpbare reactie, lijkt mij zo.
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
  maandag 9 mei 2005 @ 13:45:02 #24
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_26851318
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:29 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Kan hij er wat aan doen dat zijn team er in 3 minuten 2 goals doorlaat nee dus, en ik zou ook geirriteerd zijn als ik zou verliezen van de 15e, alhoewel ik er erg blij mee ben , maar das wat anders.
tegen ajax ging ie ook al voortijdijg weg van de persconferentie
  maandag 9 mei 2005 @ 13:48:02 #25
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_26851400
quote:
Op maandag 9 mei 2005 13:45 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

tegen ajax ging ie ook al voortijdijg weg van de persconferentie
Tja, wat wil je als je van Ajax hebt verloren

Neuh, het lijkt me een sportman, altijd voor de winst gaan, en je kut voelen als je hebt verloren, lijkt mij meer emotie, wat hij toonde gisteren
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
  maandag 9 mei 2005 @ 13:59:15 #26
28553 jimjim1983
Villalobos
pi_26851715
quote:
Op maandag 9 mei 2005 13:48 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Tja, wat wil je als je van Ajax hebt verloren

Neuh, het lijkt me een sportman, altijd voor de winst gaan, en je kut voelen als je hebt verloren, lijkt mij meer emotie, wat hij toonde gisteren
zal vast wel emotie staan maar ik vind het een beetje zwak.
pi_26852085
Juist Co, zo ken ik je weer!!!!

Precies de reden waarom ik dus een hekel heb aan Co, behalve het feit dat hij bij Ajax mensen beschadigd heeft.

Want als de finale was gehaald, had Co zichzelf in mooie volzinnen weer op de borst geklopt, had Co een prima tactiek verzonnen en hoefden de spelers bij wijze van spreken alleen nog maar te scoren.

Maar nee, Co verliest in Den Haag, ook al omdat Co weigert er een verdediger in te doen in het "Haags kwartiertje" als zijn team onder druk komt. En wie hebben het gedaan? Jawel, de SPELERS. Knap Co, hulde! Loop ook nog maar weg, volgende week, bij een nieuwe tegenvaller.

Jouw kleuterklasje was toch de ploeg van de "snelste counter ooit op de velden te zien geweest"? De ploeg waar "voor het eerst alle invallers scoorden"? Nee, Co weet al dat hij vertrekt en geeft nog een fijne trap na. Net als bij Willem II.

De echte Co komt gelukkig weer boven, de Co waarvan ik gewoon alleen hierom altijd hoop dat hij op zijn bek gaat. Dat ie maar lekker ver weg mag gaan straks.
www.thuisuiteten.nl
pi_26852240
Wat een frusti post MM.

Hij verliest de halve finale van de UEFA Cup, is daar nog helemaal ziek van. Hij ziet dat zijn team totaal uitgeput het laatste half uur tegen ADO door moet komen en krijgt in de laatste 2 minuten 2 goals tegen. Ook daar is hij goed ziek van.

Pure emotie, ik vind dat wel mooi. Jammer dat deze man uit Nederland vertrekt, hulde aan de grijze muizen in Nederland.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_26852308
Niks pure emotie of frustratie. Volg Co zijn loopbaan maar. Co is een laffe zak, die zichzelf alle credits toedient als hij wint, maar de spelers de schuld geeft van een nederlaag.

Henk Timmer was gepikeerd en zeer, zeer, zeer terecht. De ware Co kwam lekker boven en dat is voor een Co-hater gewoon genieten.

En Co had niet hoeven verliezen in Den Haag als hij echt zo'n tacticus was... Dan had ie moeten wisselen.
www.thuisuiteten.nl
pi_26852435
Het is zo zwart-wit bij jou. Als er weer iets gezegd wordt dat jouw mening staaft, kom je er mee op de proppen. Hij heeft vaak genoeg zijn spelers credits gegeven voor de prestaties dit jaar.
Klik dan als je durft
  maandag 9 mei 2005 @ 14:25:21 #31
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_26852441
Ben het wel een beetje eens met mm. Hij is niet voor niets de trainer, dus hij moet gewoon het fatsoen hebben om in ieder geval de pers te woord te staan. Dat is gewoon triest gedrag.
Wat een vrouw!
spits!
pi_26852492
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:25 schreef Suijk het volgende:
Het is zo zwart-wit bij jou. Als er weer iets gezegd wordt dat jouw mening staaft, kom je er mee op de proppen. Hij heeft vaak genoeg zijn spelers credits gegeven voor de prestaties dit jaar.
Wanneer dan? Altijd met het ondertoontje dat hij het zo knap had neergezet hoor. Maar als je voorbeelden hebt, graag.
www.thuisuiteten.nl
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 mei 2005 @ 14:31:54 #33
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_26852655
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:26 schreef methodmich het volgende:

[..]

Wanneer dan? Altijd met het ondertoontje dat hij het zo knap had neergezet hoor. Maar als je voorbeelden hebt, graag.
Zoveel beter dan die Hoerinjo die zichzelf nostop op de borst klopt maar als-ie wint. Als-ie een enkele keer verliest is het van iedereen de schuld, van de tegenstander ("het is schandalig hoe de tegenstander alleen verdedigde") tot de scheidsrechters, maar niet van hem. Slimmer is wel dat-ie z'n team er niet de schuld van geeft. Ik ben heel nieuwsgierig wat er zou gebeuren als z'n team een aantal wedstrijden achter elkaar verliest en niet de PL wint. Maarik vrees dat we daar lang op moeten wachten ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_26852692
Mourinho en Co zijn vergelijkbaar, ja. Maar dat is de vraag niet.
www.thuisuiteten.nl
pi_26852770
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:26 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hij heeft regelmatig gezegd dat sommige van zijn spelers goed genoeg zijn voor oranje, dat Timmer AZ soms in de wedstrijd heeft gehouden, dat de mentaliteit om te winnen bij zijn team heel groot was.
Ik zeg dus niet dat ik het altijd met hem eens ben, maar ik begrijp wel veel dingen die hij doet.
Het is ook bijna altijd genieten met hem op de tv.
Klik dan als je durft
  maandag 9 mei 2005 @ 14:37:34 #36
55651 JaWi
Shalom.
pi_26852834
En wat laat Co zich weer kennen .
slettebak [@] gmail.com
  maandag 9 mei 2005 @ 14:38:31 #37
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_26852864
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:35 schreef Suijk het volgende:

[..]

Hij heeft regelmatig gezegd dat sommige van zijn spelers goed genoeg zijn voor oranje, dat Timmer AZ soms in de wedstrijd heeft gehouden, dat de mentaliteit om te winnen bij zijn team heel groot was.
Ik zeg dus niet dat ik het altijd met hem eens ben, maar ik begrijp wel veel dingen die hij doet.
Het is ook bijna altijd genieten met hem op de tv.
Dat laatste is zeker. Behalve als ie twee keer op rij zijn verantwoordelijkheden als trainer ontloopt door te weigeren de pers te woord te staan. Dan toon je je een (te) slechte verliezer m.i.

Ik heb overigens helemaal geen hekel aan Co, integendeel zelfs.
Wat een vrouw!
spits!
pi_26852880
Ja, hoe zei hij dat? Begin dit jaar:

Nou, AZ is zo goed als Oranje hoor. Wie hebben die dan? Castelen komt van Den Haag, die is echt niet beter dan Landzaat.

En hij praat altijd eigen spelers Oranje in, zie Konterman bij Willem II destijds. Dan kan ie weer zo fijn zeggen dat ze onder hem international zijn geworden.

Alles wat Co doet en zegt heeft als diepere intentie de verheerlijking van Co zelf, dat straalt er echt aan alle kanten vanaf.

De man is heus geen slechte trainer, maar dit soort dingen maken dat én topclubs hem niet hoeven én veel mensen, waaronder ik, hem niet pruimen.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 9 mei 2005 @ 14:43:12 #39
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26852984
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:38 schreef methodmich het volgende:
Ja, hoe zei hij dat? Begin dit jaar:

Nou, AZ is zo goed als Oranje hoor. Wie hebben die dan? Castelen komt van Den Haag, die is echt niet beter dan Landzaat.

En hij praat altijd eigen spelers Oranje in, zie Konterman bij Willem II destijds. Dan kan ie weer zo fijn zeggen dat ze onder hem international zijn geworden.

Alles wat Co doet en zegt heeft als diepere intentie de verheerlijking van Co zelf, dat straalt er echt aan alle kanten vanaf.

De man is heus geen slechte trainer, maar dit soort dingen maken dat én topclubs hem niet hoeven én veel mensen, waaronder ik, hem niet pruimen.
Ik ben het helemaal met je eens.... hij heeft knappe dingen gedaan met AZ... maar hij is gewoon een L*L.... vind zichzelf zooo goed... en hij kan echt slecht tegen zijn verlies.. Om zo je spelers nog een trap na te geven... weinig erg weinig respect!
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_26853033
Schaar je Ruud Gullit ook in dezelfde categorie?
De man die niet te benijden is, die zijn spelers publiekelijk afbrandt, die 'het allemaal even niet weet'?

Of Koeman? Die als enige fout van zichzelf kon aangeven dat hij 'enkele spelers misschien niet had moeten halen'?
Iedereen veegt zijn eigen straatje schoon, en bij Co komt het er wat amusanter uit dan bij de rest.

De enige topcoach op dit moment in Nederland is Hiddink. Wat hij zegt en doet klopt namelijk met elkaar.
Klik dan als je durft
  maandag 9 mei 2005 @ 14:48:22 #41
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_26853113
quote:
Op maandag 9 mei 2005 14:45 schreef Suijk het volgende:
Schaar je Ruud Gullit ook in dezelfde categorie?
De man die niet te benijden is, die zijn spelers publiekelijk afbrandt, die 'het allemaal even niet weet'?

Of Koeman? Die als enige fout van zichzelf kon aangeven dat hij 'enkele spelers misschien niet had moeten halen'?
Iedereen veegt zijn eigen straatje schoon, en bij Co komt het er wat amusanter uit dan bij de rest.
Natuurlijk veeg bijna iedereen zijn straatje schoon... maar ik vind het gewoon niet van enig stijl tonen om je spelers nog eens na te trappen na de sloppende wedstrijd van donderdag...
quote:
De enige topcoach op dit moment in Nederland is Hiddink. Wat hij zegt en doet klopt namelijk met elkaar.
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_26853127
Koeman heeft nooit zijn spelers de schuld gegeven van zijn ontslag.

En Gullit is een waardeloze coach, dat heb ik al tijden geleden geschreven en aangegeven.
www.thuisuiteten.nl
pi_26859983
Ik vind het nog steeds een leuk figuur, hij liet zich weer fantastisch kennen gisteren.
That's all folks!
pi_26860030
quote:
Op maandag 9 mei 2005 12:29 schreef hollander76 het volgende:

[..]

Hij had er een verdediger bij moeten gooien om het Haags kwartiertje te overleven, maar dat liet hij na.
pi_26860184
Ik hoop dat hij naar Celtic gaat,
Zou een mooie club voor hem zijn
pi_26860326
Nee, Celtic verliest te weinig. Co moet naar een club waar de verwachtingen veel te hoog zijn en waar hij weleens gaat verliezen.
pi_26860509
Celtic trainen is 4 wedstrijden per jaar en dan de bekertoernooien.
www.thuisuiteten.nl
pi_26860567
quote:
Op maandag 9 mei 2005 18:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Nee, Celtic verliest te weinig. Co moet naar een club waar de verwachtingen veel te hoog zijn en waar hij weleens gaat verliezen.
PSG is zo'n club.

Adriaanse liet zich ontzettend kennen dit weekend. Hij kan dus absoluut niet tegen zijn verlies.
Aard van het beestje, zullen we maar zeggen..
  dinsdag 10 mei 2005 @ 16:12:56 #49
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_26885805
Geen Köln dus, Celtic dan maar...
De Narcis van Gabon
pi_26890473
Porto ziet Co naar verluidt zelf niet zo zitten, omdat ie geen Portugees spreekt.

Engels beheerst ie een beetje, dus zal ie Celtic allicht proberen.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 mei 2005 @ 19:09:28 #51
7889 tong80
Spleenheup
pi_26890603
'Beheerst ie een beetje.' Wat heerlijk denigrerend weer

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_26891358
Co heeft zelf ooit volgens mij gezegd dat hij amper buitenlandse talen sprak, vandaar.

Duits had het best geweest voor hem. Of Club Brugge...
www.thuisuiteten.nl
pi_26891496
De beste man blijft lachwekkend. Ben blij dat hij in ieder geval niet meer bij Ajax terugkeert.

Overigens zou hij inderdaad het beste naar Duitsland kunnen gaan. Kan hij daar z'n Berlijnse Muur verder gaan ontwikkelen! Wellicht dat hij daar dan wel succes heeft!
pi_26891642
Ook, maar meer voor de "ordnung"! In Duitsland lacht ook niemand rond de wedstrijd, dat mag Co wel.
www.thuisuiteten.nl
  Trouwste user 2022 dinsdag 10 mei 2005 @ 19:52:53 #55
7889 tong80
Spleenheup
pi_26892011
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:31 schreef methodmich het volgende:
Co heeft zelf ooit volgens mij gezegd dat hij amper buitenlandse talen sprak, vandaar.
Was ie een keer bescheiden is het weer niet goed.

pi_26913117
Co zou eerder een relatie gehad hebben met een NOS-medewerkster, waar José Fortes achter was gekomen. Boze tongen beweren nu dat dit de reden van Fortes' gedwongen vertrek was. Ook zou dit de reden zijn waarom Co per sé naar het buitenland wilde en weg ging bij AZ. Sappig...
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 11 mei 2005 @ 15:25:21 #57
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_26915175
Co was dus wel behoorlijk bezig met de vrouwtjes
De Narcis van Gabon
pi_26915461
Het AZ-forum schijnt er destijds voor dichtgegooid te zijn...
www.thuisuiteten.nl
pi_26915774
Co wipt met Dione!
Wat een vrouw!
spits!
pi_26915852
Nee, ene Astrid nog iets. Medewerkster achter de schermen.

Fortes zou Co in een onderhoud hebben gezegd dat hij Co niet meer kon vertrouwen, omdat zijn vrouw dat ook niet kon. Adriaanse zou hem er toen uit hebben gesodemieterd. Fortes was er achtergekomen via zijn eigen ex, Ellemieke Vermolen.

De affaire met Annemarie Postma speelde in zijn Ajax-tijd.
www.thuisuiteten.nl
pi_26916528
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 15:42 schreef methodmich het volgende:

Fortes zou Co in een onderhoud hebben gezegd dat hij Co niet meer kon vertrouwen, omdat zijn vrouw dat ook niet kon. Adriaanse zou hem er toen uit hebben gesodemieterd. Fortes was er achtergekomen via zijn eigen ex, Ellemieke Vermolen.

1. Wie is Annemarie Postma?
2. Wat een domme opmerking van Fortes. Waarom houdt ie daar zijn bek niet over?
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 11 mei 2005 @ 16:01:41 #62
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_26916670
postma is een columniste/schrijfster geloof ik
De Narcis van Gabon
pi_26917121
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 15:42 schreef methodmich het volgende:

Waarom schendt dat Fortes'/Fortes' vrouws vertrouwen dan?
pi_26917910
Fortes valt nu ook bij RBC door de mand eigenlijk...

En Annemarie Postma is een betweterig vrouwtje in een rolstoel.
Klik dan als je durft
pi_26918122
Casanova Co had een relatie met NOS-regisseuse Astrid Wisman...
pi_26918265
Die Co toch
  Trouwste user 2022 woensdag 11 mei 2005 @ 18:11:07 #67
7889 tong80
Spleenheup
pi_26920756
Het is net een echt mens.

woensdag 11 mei 2005 @ 18:17:33 #68
67174 Dos37
Come on Twente
pi_26920940
quote:
Op woensdag 11 mei 2005 16:36 schreef Suijk het volgende:
Fortes valt nu ook bij RBC door de mand eigenlijk...
Valt me ook op. Toen ik hoorde dat die weg moest bij AZ hoopt ik dat ie naar Twente zou gaan maarja dat heeft ie gelukkig niet gedaan
  woensdag 11 mei 2005 @ 18:19:24 #69
120199 Echtwelkloon
Wat had je dan?
pi_26920998
Wat doet Co toch steeds krampachtig tegenover de media over zijn volgende werkgever.. Lijkt bijna Advocaat wel. Alsof de media de ultieme vijand is ofzo.
Ik heb mooie rooie kaplaarzen!
pi_26922301
Fortes bedoelde Co's vrouw natuurlijk, bij "Ik kan je niet meer vertrouwen, want je vrouw kan dat ook niet."

En vermoedelijk zal hij het de moeite gevonden hebben de selectie in te lichten, DD. Wellicht omdat ie toen al even niet speelde, wellicht omdat ie het raar vond van Co, wie zal het zeggen....
www.thuisuiteten.nl
  maandag 23 mei 2005 @ 13:19:02 #71
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_27272541
Shaktar Donetsk alsdus Borst
De Narcis van Gabon
pi_27272626
Een terechte opmerking van Fortes, Co Adriaanse blijkt een onbetrouwbare huichelaar te zijn. Co kwam erg gefrustreerd over dit weekend in de media met zijn antwoorden op vragen over de wedstrijd tegen RBC Roosendaal en vragen over zijn nieuwe werkgever. De coach van FC Porto is overigens opgestapt, wellicht dat het dus toch FC Porto gaat worden.
  maandag 23 mei 2005 @ 13:23:52 #74
55651 JaWi
Shalom.
pi_27272729
En Porto aldus Jack.
slettebak [@] gmail.com
  maandag 23 mei 2005 @ 13:25:22 #75
104895 fayakill
echt werie
pi_27272783
Hij zou toch het geld boven de sportieve uitdaging kiezen...

Shaktar is het chelsea van het oosten dus ik denk dat hij voor die gaat
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')