Wat moet ik daar?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 03:23 schreef DaFan het volgende:
The.big.ticket zeg je irc nick eens of kom naar #vaffanculo
Nee ik zit nog met Shiezon te ouwehoerenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 03:43 schreef hipkiller het volgende:
the.big.ticket en nu heel rap naar #vaffanculo :p
Pff vreemden, ik heb toegang tot het fok oldbieforum dudequote:Op zaterdag 7 mei 2005 04:34 schreef skive het volgende:
WTF allemaal vreemden :/
net voor de reset was het leukquote:
Alweer joh? Dat spel wordt ook 10 keer per versie geresetquote:
Vertel?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:04 schreef DaFan het volgende:
Btw: als je 48 uur je pc aan laat staan en de computer het rankwerk voor je laat doen, heb je met flesjes schieten ook al 20% Ks
Ow zat eerst een bug toen ze die nieuwe imagecodes kregen. Dat had Gabez al snel door toen heb ik accountje gemaakt en ik leefde ongeveer 50 uur.quote:
hmm lekker handig weerquote:Beste Omerta speler,
Zoals je hebt kunnen zien heeft Omerta vandaag plat gelegen. Dit was nodig vanwege een security issue.
Door de dingen die vannacht zijn gebeurd moeten we je wachtwoord resetten, en je aanraden om overal waar je je oude Omerta wachtwoord gebruikte, een andere wachtwoord te nemen.
Je username is: *******
Je nieuwe wachtwoord is: *********
- N.B. VANWEGE SECURITY ISSUES RADEN WE JE AAN AL JE WACHTWOORDEN TE VERANDEREN -
We hopen dit soort 'lekken' niet meer te hebben in de toekomst, en bieden nogmaals ons excuses aan dat dit heeft kunnen gebeuren.
Het Omerta team
Melden ticketquote:[16:03] -Moritz- I need to talk to those who have accessed our database. Please do not be afraid, and contact me...
Woei, komt mijn lurken in WGR ook nog van pasquote:[16:17] <Moritz> omdat als zij ermee gaan lopen strooien als ze hem hebben dat zij dan juridisch gezien heel erg goed genaaid kunnen worden, en omdat wij dat ook allemaal liever voorkomen uiteraard
woei idd, wel weer dood gegaan tijdens mijn afwezigheid, je kunt die koters ook geen dag alleen laten hèquote:
Jaha Buccola, gesnaptquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:25 schreef Buccola het volgende:
(AAAA) http://img19.echo.cx/img19/7273/hahahahahahahah8lz.jpg
(AAAA) dat plaatje is gevaarlijk:p
(BBBB) haha
(BBBB) mijn printscreen
(BBBB)
(AAAA) serieus?
(BBBB) ja
(AAAA) je bent een admin?
(BBBB) iedereen kon erop gisteren
(BBBB) nope
![]()
Als het goed is weet ik dan wie BBBB isquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:25 schreef Buccola het volgende:
(AAAA) http://img19.echo.cx/img19/7273/hahahahahahahah8lz.jpg
(AAAA) dat plaatje is gevaarlijk:p
(BBBB) haha
(BBBB) mijn printscreen
(BBBB)
(AAAA) serieus?
(BBBB) ja
(AAAA) je bent een admin?
(BBBB) iedereen kon erop gisteren
(BBBB) nope
![]()
als jij begint met een E op irc wel jaahquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:44 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Als het goed is weet ik dan wie BBBB is![]()
Omdat ie actief op zoek is naar degene die in de db is geweest. En niet schroomde om zomaar #vaffanculo binnen te denderenquote:
duh die gast is opgepakt en heeft in de cel gezetenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1. mooi nu hoef ik mn w8woord niet meer op te vragen:P
2. wie gebruikt zon w8woord nou bij andere dingen
Goed-Beter-Best-Vaffanculo
Backupsquote:Op zondag 8 mei 2005 13:42 schreef Gabez het volgende:
waarom heeft niemand ff de table met IP bans leeggemaakt ?
welke homo heeft mijn pass veranderd op barafranca.nl (dafanfan)quote:Een fout trad op tijdens het inloggen:
Je hebt het verkeerde wachtwoord ingevoerd.
Klik hier om je wachtwoord te laten hersturen
L o g i n
Lees je mail nerd.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:58 schreef jorryt het volgende:
[..]
welke homo heeft mijn pass veranderd op barafranca.nl (dafanfan)
Ik ben ook nooit in die database geweest.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:29 schreef skive het volgende:
ik vind het zuur voor gabez dat the.big.ticket niet ff die ip ban er af gehaald heeft
fal0r
Dat topic heerschtequote:Op zondag 8 mei 2005 20:46 schreef Fuxl het volgende:
DaFan het geniale omerta-OC topic moet ook in de OP!
jij bent niet de enige die admins jouw richting op "masseerd" blijkbaar...quote:Op maandag 9 mei 2005 10:21 schreef iefow het volgende:
weer lekker toevallig dat die wakka het net overleefd
Volgens mij voel jij je aangesproken....quote:Op maandag 9 mei 2005 14:01 schreef skive het volgende:
[..]
zit je nou alweer in jezelf te praten buccola
anders Pm jij je naam ff naar mij, anders doe je gewoon ff niet mee...quote:Op maandag 9 mei 2005 16:07 schreef the.big.ticket het volgende:
lol Buccola.
Ik ga binnenkort ook maar weer eens Obay plunderen en chiefjes schieten. Deze nacht geeft inspiratie![]()
Effe geld zoeken
Count me in next war![]()
Kutzooi, ik wil ranken.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:51 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Hier ook. Ontwenning kickt weer in
Iemand zei gister avond pcies zelfde tegen me....geheim hint dit?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:41 schreef the.big.ticket het volgende:
Buccola, het is trouwens "ik ben beter dan JIJ"![]()
Volgens mij ben ik nog hot. Vanmiddag heistje gedaan (eindelijk weer eens KS-heist) en Philly kom ik nooit, alleen als de coke er toevallig schandalig goedkoop is.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:52 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Kutzooi, ik wil ranken.
Heistje doen dalijk? In philly.
quote:Op maandag 9 mei 2005 16:58 schreef Gallorini het volgende:
Hallo..!! Ga eens niet zo achterlijk ontopic ofzo.. : x
Net goed..!! xDquote:Op maandag 9 mei 2005 17:02 schreef jorryt het volgende:
mooi is dat, wil ik Oyaji ff vangen met mn pokeball krijg ik gline ¬¬
anders kom jij je ff melden op ircquote:Op maandag 9 mei 2005 16:41 schreef the.big.ticket het volgende:
Buccola, het is trouwens "ik ben beter dan JIJ"![]()
* Tomasso slaps Buccola en de restquote:Op maandag 9 mei 2005 18:59 schreef Buccola het volgende:
[..]
/msg teckna Auto's jatten lukt niet
Mij lukt het ook niet....denk een bug ofzo![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 18:59 schreef Buccola het volgende:
[..]
/msg teckna Auto's jatten lukt niet
Mij lukt het ook niet....denk een bug ofzo![]()
Jaja zelfs ik kan ergens overheen kijkenquote:Op maandag 9 mei 2005 21:41 schreef GHans7 het volgende:
NIks vol Rammie
die is doodquote:Op dinsdag 10 mei 2005 00:09 schreef DaFan het volgende:
Deltree.
ik ben niet voor iedereen liev hoorquote:
dan schiet ik jouquote:Op dinsdag 10 mei 2005 07:17 schreef Gabez het volgende:
Skive ik ben ook een capo kindje van je maar binnenkort schiet ik je
goeiemorgen trouwens
stage lopen is flex voor omerta....beetje ongestoord rankenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:34 schreef the.big.ticket het volgende:
Mogguh
Weer een lekker dagje op stage. Kan ik ongestoord wat ranking scoren, zonder dat er om de twee minuten een of andere gek op IRC loopt te pm-en.![]()
Thema van vandaag: Bullets shoppen![]()
ghehequote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:52 schreef Cart_man het volgende:
kiekeboe...
Op een stage hoor je overigens te werken. Kijk maar naar mij.
_o_quote:
Dacht ik alquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:34 schreef jorryt het volgende:
zucht ok ik verklap het maar: school, kheb nu grieks maar moet aan een opdracht werken
grieksquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:34 schreef jorryt het volgende:
zucht ok ik verklap het maar: school, kheb nu grieks maar moet aan een opdracht werken
stuur mij eens een ingame bericht....watjequote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:27 schreef the.big.ticket het volgende:
Neeeeeeeeee
zit ik niet op IRC, gaan ze me allemaal ingame lastig vallen![]()
OMFG
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:52 schreef Buccola het volgende:
[..]
stuur mij eens een ingame bericht....watje![]()
Status: Doodquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:55 schreef Gabez het volgende:
Ikkuh, mijn nick is Yasha :/
stuur nu maar gewoon....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:54 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Je kent me toch niet. Speel pas sinds de reset lekker mee. Daarvoor was ik steeds killskill voor Messina
Ja die heeft Ubica verradenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:59 schreef Buccola het volgende:
[..]
stuur nu maar gewoon....
jij weet iig mijn nick![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:47 schreef Fuxl het volgende:
Ik heb 'm gevonden!!![]()
Omerta, Organised Crimes
Goede shit!
16 februari 2004, de dag dat DaFan op Barafranca.com het levenslicht zag....quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:12 schreef GHans7 het volgende:
[..].
Ik wist niet dat dit gewoon al meer dan een freakin' jaar geleden is
16 oktober, omerta 1....30k alles neer, dat waren pas tieden!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:41 schreef jorryt het volgende:
tss ik speelde al barafranca op 16 januari =]
Hoe heet jij dan jawiquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:06 schreef JaWi het volgende:
Hoe heet je dan cart_man ?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:28 schreef Gabez het volgende:
Toen ik Mr Backfire was was het nog leuk
Schiet je gelijk af als vaffanculo komt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 22:58 schreef skive het volgende:
hoelang zou ik hebben :p
dat zeg ik...quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:06 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Schiet je gelijk af als vaffanculo komt.
Skive.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:20 schreef skive het volgende:
[..]
dat zeg ik...
![]()
enne cartman krijg jij is lekker een zhoa...
You have now succesfully started the Feyenoord Family
Verstuurd, en voor je ervaring mag je me doden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:34 schreef Bill_E het volgende:
Ik wil je geld wel?
Teminste als het om .nl gaat
ingame woda
quote:Op woensdag 11 mei 2005 02:34 schreef Bill_E het volgende:
Ik wil je geld wel?
Teminste als het om .nl gaat
ingame woda
Bleeghquote:
Feyenoordquote:Op dinsdag 10 mei 2005 23:20 schreef skive het volgende:
[..]
dat zeg ik...
![]()
enne cartman krijg jij is lekker een zhoa...
You have now succesfully started the Feyenoord Family
stage pwnd beetje omerta ranken en fok onder kladderenquote:Op woensdag 11 mei 2005 08:48 schreef the.big.ticket het volgende:
Mogguh
Dat zijn die mensen die je op stage sturen![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:21 schreef Buccola het volgende:
[..]
stage pwnd beetje omerta ranken en fok onder kladderen![]()
ik begin binnekort op .nl een familiequote:Op woensdag 11 mei 2005 13:53 schreef iefow het volgende:
woei net op bezoek geweest bij een koning bedrijf niet te zuinig, wat ik daar allemaal geleerd heb is met geen pen te beschrijven [/kots]
wat zal ik eens gaan doen, op .nl of op .com rellen... of gewoon allebei...
Whahhaquote:Op woensdag 11 mei 2005 16:03 schreef jorryt het volgende:
[..]
nieuwe versie van massavernietingskampen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |