welke homo heeft mijn pass veranderd op barafranca.nl (dafanfan)quote:Een fout trad op tijdens het inloggen:
Je hebt het verkeerde wachtwoord ingevoerd.
Klik hier om je wachtwoord te laten hersturen
L o g i n
Lees je mail nerd.quote:Op zondag 8 mei 2005 22:58 schreef jorryt het volgende:
[..]
welke homo heeft mijn pass veranderd op barafranca.nl (dafanfan)
Ik ben ook nooit in die database geweest.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:29 schreef skive het volgende:
ik vind het zuur voor gabez dat the.big.ticket niet ff die ip ban er af gehaald heeft
fal0r
Dat topic heerschtequote:Op zondag 8 mei 2005 20:46 schreef Fuxl het volgende:
DaFan het geniale omerta-OC topic moet ook in de OP!
jij bent niet de enige die admins jouw richting op "masseerd" blijkbaar...quote:Op maandag 9 mei 2005 10:21 schreef iefow het volgende:
weer lekker toevallig dat die wakka het net overleefd
Volgens mij voel jij je aangesproken....quote:Op maandag 9 mei 2005 14:01 schreef skive het volgende:
[..]
zit je nou alweer in jezelf te praten buccola
anders Pm jij je naam ff naar mij, anders doe je gewoon ff niet mee...quote:Op maandag 9 mei 2005 16:07 schreef the.big.ticket het volgende:
lol Buccola.
Ik ga binnenkort ook maar weer eens Obay plunderen en chiefjes schieten. Deze nacht geeft inspiratie![]()
Effe geld zoeken
Count me in next war![]()
Kutzooi, ik wil ranken.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:51 schreef the.big.ticket het volgende:
[..]
Hier ook. Ontwenning kickt weer in
Iemand zei gister avond pcies zelfde tegen me....geheim hint dit?quote:Op maandag 9 mei 2005 16:41 schreef the.big.ticket het volgende:
Buccola, het is trouwens "ik ben beter dan JIJ"![]()
Volgens mij ben ik nog hot. Vanmiddag heistje gedaan (eindelijk weer eens KS-heist) en Philly kom ik nooit, alleen als de coke er toevallig schandalig goedkoop is.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:52 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Kutzooi, ik wil ranken.
Heistje doen dalijk? In philly.
quote:Op maandag 9 mei 2005 16:58 schreef Gallorini het volgende:
Hallo..!! Ga eens niet zo achterlijk ontopic ofzo.. : x
Net goed..!! xDquote:Op maandag 9 mei 2005 17:02 schreef jorryt het volgende:
mooi is dat, wil ik Oyaji ff vangen met mn pokeball krijg ik gline ¬¬
anders kom jij je ff melden op ircquote:Op maandag 9 mei 2005 16:41 schreef the.big.ticket het volgende:
Buccola, het is trouwens "ik ben beter dan JIJ"![]()
* Tomasso slaps Buccola en de restquote:Op maandag 9 mei 2005 18:59 schreef Buccola het volgende:
[..]
/msg teckna Auto's jatten lukt niet
Mij lukt het ook niet....denk een bug ofzo![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 18:59 schreef Buccola het volgende:
[..]
/msg teckna Auto's jatten lukt niet
Mij lukt het ook niet....denk een bug ofzo![]()
Jaja zelfs ik kan ergens overheen kijkenquote:Op maandag 9 mei 2005 21:41 schreef GHans7 het volgende:
NIks vol Rammie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |