Is het niet een wat voorbarige conclusie aan de hand van 1 incident?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:25 schreef HarigeKerel het volgende:
En we waren toch zo'n tolerant landje? erg jammer dat het nu zo aan het worden is.
Juist de homo toeristen zijn fijne toeristen en een goede bron van inkomsten en dan krijgen we dit![]()
http://www.washingtonblade.com/blog/index.cfm?blog_id=523quote:I was walking through central Amsterdam with my boyfriend back to our hotel. People were still milling about on the sidewalks from Friday night's revelry. We were only blocks from the most popular gay areas; and we were holding hands.
As we passed two men standing on the side of the street, one of them deliberately spat on us, mainly hitting me in the face. Without saying a word, we stood our ground. We stopped, turned around, and asked why. The man, who looked in his 20s, had Moroccan features and spoke with a heavy accent, murmured something about "fucking fags."
Within seconds, the two somehow turned into seven — and five of them were ganging up on me, probably because at 6-foot-7 I'm a good bit bigger than my boyfriend. It seemed like every direction I turned, I got another punch to the face, and when they kicked me to the ground, time seemed to stop. My heart still races as I write about it now. It felt like the situation had spiraled completely out of my control.
Then just as quickly as it began, it was over. I was standing up on my own, and our attackers were fleeing. There had been dozens of people on the streetcorner, but none of them had acted or even yelled anything. My boyfriend had escaped his attackers and had come to my aid, and that finally convinced the others to run.
Oh er is in KLB ook een topic hierover zie ik net.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:31 schreef TimmyAsd het volgende:
Gaan we in elk subforum een topic hierover wijden?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:37 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Oh er is in KLB ook een topic hierover zie ik net.
Wel typisch dat jij als Marokkaan meteen de kant van dit soort onmensen kiest, typisch dat dan weer wel.
Dat ze tuig als jij ook maar een mod op fok laten zijn is een schande.
Als je er geen bent dan zou je voor een Marokkaan kunnen doorgaan met je opvattingen.quote:
We WAREN en tolerant land, of misschien een onverschillig land.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:25 schreef HarigeKerel het volgende:
[afbeelding]
En we waren toch zo'n tolerant landje? erg jammer dat het nu zo aan het worden is.
Juist de homo toeristen zijn fijne toeristen en een goede bron van inkomsten en dan krijgen we dit![]()
Ken ik je ergens van? Of jij mij?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:44 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Als je er geen bent dan zou je voor een Marokkaan kunnen doorgaan met je opvattingen.
Tuig van de richel.
Op zich wel typisch, de gemiddelde Nederlander weet een Turk en een Marokkaan al niet uit elkaar te houden, maar deze Amerikaan weet wel precies dat 't een Marokkaan is.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:32 schreef HarigeKerel het volgende:
De aangevallen persoon in eigen woorden over het incident.
[..]
http://www.washingtonblade.com/blog/index.cfm?blog_id=523
Doe eens even normaal a.u.b.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:44 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Als je er geen bent dan zou je voor een Marokkaan kunnen doorgaan met je opvattingen.
Tuig van de richel.
Dat vond ik ook een beetje raar, maar misschien heeft hij dat weer van de Nederlandse omstanders te horen gekregen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Op zich wel typisch, de gemiddelde Nederlander weet een Turk en een Marokkaan al niet uit elkaar te houden, maar deze Amerikaan weet wel precies dat 't een Marokkaan is.
Of fok geeft een gestoord figuur een mod status, is dat normaal?quote:
wat een homo!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:28 schreef Zwartkijken het volgende:
"zijn vriend kon ontkomen"
Wat een mietje, die vriend.
Het spijt me zeer maar iemand die in Amsterdam of in een andere beetje grote stad, weet een Turk prima van een Marokkaan te onderscheiden. We wonen niet allemaal in een boerengat.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Op zich wel typisch, de gemiddelde Nederlander weet een Turk en een Marokkaan al niet uit elkaar te houden, maar deze Amerikaan weet wel precies dat 't een Marokkaan is.
Tsss ja, iemand die er op wijst dat er al topics over dit onderwerp bestaan, hoe kan die in godsnaam een mod status krijgen. Stelletje prutsers! Links werkschuwtuig! Allochtonenknuffelaars!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:50 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Of fok geeft een gestoord figuur een mod status, is dat normaal?
Anders hou je je smoel ff gozerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:50 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Precies, het is bij mannen 99% van de keren heel erg simpel.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:51 schreef Tarak het volgende:
[..]
Het spijt me zeer maar iemand die in Amsterdam of in een andere beetje grote stad, weet een Turk prima van een Marokkaan te onderscheiden. We wonen niet allemaal in een boerengat.
1) Je kapt gewoon direct met persoonlijke aanvallenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:50 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Het is iig knap van die amerikaan dat hij dat zou wetenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:51 schreef Tarak het volgende:
[..]
Het spijt me zeer maar iemand die in Amsterdam of in een andere beetje grote stad, weet een Turk prima van een Marokkaan te onderscheiden. We wonen niet allemaal in een boerengat.
Bij hoofddoekjes is het makkelijker: Turken dragen meestal een gekleurd hoofddoekje, Marokkanen alleen maar een zwarte of een witte. Zo'n eentje met zo'n band is ook Marokkaanse en die achterlijke mode van: puntschoenen, lange vestachtige jurk + broek zijn marokkaanse hoofddoek Anita's.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:53 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Precies, het is bij mannen 99% van de keren heel erg simpel.
Bij de vrouwen is het iets moeilijker.
Ach, ik wou er al m'n hele leven tussen in. En ik heb 't nog steeds wel eens bij het verkeerde eind. En naast de Turkse en Marokkaanse smaak hebben we ook nog Algerijnen, Egyptenaren, Tunesiers, Libiers, Irakezen, Iraniers, Koeweiti, Afghanen, Saudi's, Palesteinen, Spanjaarden, Grieken en Italianen. Ik vind 't knap dat iedereen altijd gelijk ziet dat 't Marokkanen zijn. Maar ja 't zijn natuurlijk ook altijd Marokanen natuurlijk..........quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:51 schreef Tarak het volgende:
[..]
Inderdaad, iets met zwart krullend haar is gelijk Marokkaans...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ach, ik wou er al m'n hele leven tussen in. En ik heb 't nog steeds wel eens bij het verkeerde eind. En naast de Turkse en Marokkaanse smaak hebben we ook nog Algerijnen, Egyptenaren, Tunesiers, Libiers, Irakezen, Iraniers, Koeweiti, Afghanen, Saudi's, Palesteinen, Spanjaarden, Grieken en Italianen. Ik vind 't knap dat iedereen altijd gelijk ziet dat 't Marokkanen zijn. Maar ja 't zijn natuurlijk ook altijd Marokanen natuurlijk..........
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:56 schreef Tarak het volgende:
[..]
Bij hoofddoekjes is het makkelijker: Turken dragen meestal een gekleurd hoofddoekje, Marokkanen alleen maar een zwarte of een witte. Zo'n eentje met zo'n band is ook Marokkaanse en die achterlijke mode van: puntschoenen, lange vestachtige jurk + broek zijn marokkaanse hoofddoek Anita's.
Dat is inderdaad lastig te bewijzen, wees er maar trots op...... Ik ben ook weleens in m'n gezicht gespuugd door een Marokkaan omdat ik hand in hand liep met een jongen. Hoe weet ik nu dat het om homohaat gaat? Kom zeg........ Niet iedereen is een achterlijke idioot......... Het is toch pure provacatie om zoals het een stomme boer betaamt te laten zien, wie er de baas is....... Het blijven nu eenmaal boeren in een grote stad.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:56 schreef TimmyAsd het volgende:
Maar ik heb nog geen enkel punt gelezen dat het om homohaat gaat. Omdat het een homo is? Big deal. En tevens een zeer eenzijdig verhaal
Dat van die hoofddoekjes wist ik niet, ik kijk altijd naar het gezicht.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:56 schreef Tarak het volgende:
Bij hoofddoekjes is het makkelijker: Turken dragen meestal een gekleurd hoofddoekje, Marokkanen alleen maar een zwarte of een witte. Zo'n eentje met zo'n band is ook Marokkaanse en die achterlijke mode van: puntschoenen, lange vestachtige jurk + broek zijn marokkaanse hoofddoek Anita's.
Dat klopt dat verschil is lastiger te zijn. Maar die groepen zijn er wat minder.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ach, ik wou er al m'n hele leven tussen in. En ik heb 't nog steeds wel eens bij het verkeerde eind. En naast de Turkse en Marokkaanse smaak hebben we ook nog Algerijnen, Egyptenaren, Tunesiers, Libiers, Irakezen, Iraniers, Koeweiti, Afghanen, Saudi's, Palesteinen, Spanjaarden, Grieken en Italianen. Ik vind 't knap dat iedereen altijd gelijk ziet dat 't Marokkanen zijn. Maar ja 't zijn natuurlijk ook altijd Marokanen natuurlijk..........
Het kunnen ook hele andere redenen zijn geweest, maarja we kiezen uiteraard de weg van de minste weerstand. Lekker makkelijk meelullen met een Amerikaan..quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:00 schreef Tarak het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lastig te bewijzen, wees er maar trots op...... Ik ben ook weleens in m'n gezicht gespuugd door een Marokkaan omdat ik hand in hand liep met een jongen. Hoe weet ik nu dat het om homohaat gaat? Kom zeg........ Niet iedereen is een achterlijke idioot......... Het is toch pure provacatie om zoals het een stomme boer betaamt te laten zien, wie er de baas is....... Het blijven nu eenmaal boeren in een grote stad.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:56 schreef TimmyAsd het volgende:
Maar ik heb nog geen enkel punt gelezen dat het om homohaat gaat. Omdat het een homo is? Big deal.
quote:The man, who looked in his 20s, had Moroccan features and spoke with a heavy accent, murmured something about "fucking fags."
okay jij steld dus dat ze om een andere reden in elkaar zijn geslagen? omdat ze over straat liepen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:04 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het kunnen ook hele andere redenen zijn geweest, maarja we kiezen uiteraard de weg van de minste weerstand. Lekker makkelijk meelullen met een Amerikaan..![]()
De weg met de minste weerstand?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:04 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het kunnen ook hele andere redenen zijn geweest, maarja we kiezen uiteraard de weg van de minste weerstand. Lekker makkelijk meelullen met een Amerikaan..![]()
Marokkaans slachtoffergedrag ... as usualquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen ja![]()
Nogmaals, eenzijdig verhaal.. as usual
eenzijdig, dus je gaat ervan uit dat een amerikaan hier komt om ff de marocjes zwart te maken?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen ja![]()
Nogmaals, eenzijdig verhaal.. as usual
Jep, maar ze zijn er wel. Maar waar mij het om gaat is dat het mij verbaast dat een Amerikaan het verschil wel fijntjes weet op te merken terwijl hij waarschijnlijk in elkaar duikt omdat ie in elkaar geslagen wordt. Ook vind ik het raar dat hij blijkbaar in het engels als 'fucking fag' wordt aangesproken. Ik geloof best dat dit voorval heeft plaats gevonden, maar de manier waarop meneer schrijft lijkt mij iets te veel op sensatie zoeken en dingen overdrijven en uit het verband trekken.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:02 schreef Tarak het volgende:
[..]
Dat klopt dat verschil is lastiger te zijn. Maar die groepen zijn er wat minder.
Wat is het toch met mensen die iets heel anders lezenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:09 schreef beffelholt het volgende:
[..]
eenzijdig, dus je gaat ervan uit dat een amerikaan hier komt om ff de marocjes zwart te maken?
man kruip terug in je hol.
Verzin eens een reden dan. Wat zou het geweest kunnen zijn?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:04 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ook vind ik het raar dat hij blijkbaar in het engels als 'fucking fag' wordt aangesproken.
omg wat een dom volk post hier zeg. als je de info een beetje had gelezen dan had je kunnen zien dat die 2 nog ff hebben gevraagd waarom ze spuugden of zo. dus die marocjes hoorden dus dat het amerikanen waren. als ik in mijn gezicht word gekwijlt dan onthoud ik wel wie het was. als ik daarna in elkaar word getrapt dan onthou ik ook nog wel gezichten.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jep, maar ze zijn er wel. Maar waar mij het om gaat is dat het mij verbaast dat een Amerikaan het verschil wel fijntjes weet op te merken terwijl hij waarschijnlijk in elkaar duikt omdat ie in elkaar geslagen wordt. Ook vind ik het raar dat hij blijkbaar in het engels als 'fucking fag' wordt aangesproken. Ik geloof best dat dit voorval heeft plaats gevonden, maar de manier waarop meneer schrijft lijkt mij iets te veel op sensatie zoeken en dingen overdrijven en uit het verband trekken.
En de foto van zijn in elkaar geslagen gezicht?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jep, maar ze zijn er wel. Maar waar mij het om gaat is dat het mij verbaast dat een Amerikaan het verschil wel fijntjes weet op te merken terwijl hij waarschijnlijk in elkaar duikt omdat ie in elkaar geslagen wordt. Ook vind ik het raar dat hij blijkbaar in het engels als 'fucking fag' wordt aangesproken. Ik geloof best dat dit voorval heeft plaats gevonden, maar de manier waarop meneer schrijft lijkt mij iets te veel op sensatie zoeken en dingen overdrijven en uit het verband trekken.
wat een belachelijke actie!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
Waarom kan niemand nou eens gewoon zeggen wat een belachelijke actie wat een klootzakken??![]()
Toen hij bespuugd werd zal hij niet in het Nederlands gereageerd hebben, maar waarschijnlijk in het Engels. Vandaar dat er in het Engels terug geroepen werd.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Misschien omdat ze wat dingen riepen en onze amerikaan in het Engels antwoord gaf?quote:
Ach het zijn er maar een 'paar'.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:15 schreef Zwansen het volgende:
Die Marokkanen maken zich er zelf niet populairder op... Maar gelukkig voor hun zijn er nogal wat Nederlanders die koste wat het kost ze blijven verdedigen...
Het blijft natuurlijk een homo activist.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Daarom ieder normaal denkend mens weet dat die jongens voor grote problemen zorgen. Er zijn echter nog een paar maloten die het nodig vinden om het voor dat soort tuig op te nemen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:15 schreef Zwansen het volgende:
Die Marokkanen maken zich er zelf niet populairder op... Maar gelukkig voor hun zijn er nogal wat Nederlanders die koste wat het kost ze blijven verdedigen...
Als je zijn verhaal leest is aan het bovenstaande niets bijzonders, hij heeft het gastje namelijk (en vermoedelijk in het Engels) gevraagd waarom men spuugde. Ten gevolge zal men vast wel wat in het Engels hebben teruggeroepen.quote:
Of de dood van Steve Biko?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:14 schreef Vitalogy het volgende:
Wacht, de moord op Theo van Gogh was dat soms ook fake?
Ook in Amsterdam? Ik wist niet dat Amsterdam zo groot was.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Of de dood van Steve Biko?
Of de extreem-rechtse, door de CIA-gesponsorde coup tegen de democratisch gekozen regering in Chili, ook nep zeker?
Je was eerder dan ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:15 schreef Halfgedraaide het volgende:
Misschien omdat ze wat dingen riepen en onze amerikaan in het Engels antwoord gaf?
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Of de extreem-rechtse, door de CIA-gesponsorde coup tegen de democratisch gekozen regering in Chili, ook nep zeker?
Zoiets moet je aan Timmy vragen. Die zou waarschijnlijk mee gaan trappen met de Marokkanen. Want die homo zal het wel uitgelokt hebben. Iedereen heeft het op de marokkanen gemunt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:18 schreef Fester het volgende:
Waarom heeft iedereen het eigenlijk over de aanvallers of de aangevallene en niemand het over de omstanders die gewoonweg te laf zijn om iets te doen,
Ik kan me daar zo kwaad over maken, dat er vaak tientallen omstanders eromheen staan die niets doen en na afloop het hoogste woord voeren.
Dat zijn pas de hypocrieten.
Die jongens die zo laf zijn dat ze met een groep moeten aanvallen, is tot daar aan toe, die kunnen er ook niets aan doen dat ze zo zielig zijn dat ze niet op hun plaats gewezen worden, maar als niemand ze tegen gaat houden, zullen die eikeltjes alleen maar huftiger gedrag gaan vertonen en alleen maar vinden dat ze zo stoer zijn.
Hier heb ik dat ook meegemaakt dat iemand in elkaar getrimmed werd op straat en pas nadat ik die aanvallers weggeslagen had, begonnen de omstanders een beetje in beweging te komen en te zeggen tegen elkaar hoe goed ze dat wel niet aangepakt hadden. Zo ziek kan ik daarvan worden.
Ik ben ervoor dat als je als omstander niet ingrijpt dat je strafbaar bent.
Wat kan het nou schelen als je zelf een duw krijgt, als je niets doet en je de andere kant op gaat staan kijken kan ik me niet voorstellen hoe je 's nachts nog rustig kunt slapen of jezelf in de spiegel aan durft te kijken.
Dan hebben die Marokkaanse lafaards tenminste goede tegenstanders. Nu kiezen die kakkerlakken nog "mietjes" en oude vrouwen met handtasjes uit.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:18 schreef beffelholt het volgende:
hoe lang zou het duren voordat er extreem rechtse knokploegen komen die marocjes kapot slaan.
paar jaar geleden was er nog een docu op over dit soort neo-nazi praktijken in voormalig oost-duitsland.
eerlijk gezegd zou het me ook een rotzorg zijn als dit in nederland zou gaan gebeuren, met praten valt kennenlijk toch niks meer op te lossen vanwege onze intolreante marocjes en de nederlandse "helden" die ze beschermen
goh, ik dacht dat we het hadden over de nederlandse situatie?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zou een mooi gevecht zijn voor op tv. Soort van sterrenboxen. Maar dan met marokkanen VS nazi's.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:21 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Dan hebben die Marokkaanse lafaards tenminste goede tegenstanders. Nu kiezen die kakkerlakken nog "mietjes" en oude vrouwen met handtasjes uit.
Ik heb even terug gelezen en er staat inderdaad dat ze dat hebben gevraagd. Dus je hebt helemaal gelijk wat dat betreftquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:14 schreef beffelholt het volgende:
[..]
omg wat een dom volk post hier zeg. als je de info een beetje had gelezen dan had je kunnen zien dat die 2 nog ff hebben gevraagd waarom ze spuugden of zo.
Maar dan als Amerikaan ook nog weten dat het Marokkanen waren vindt ik erg knap. Bovendien onthou je niet zoveel als je echt ernstig in elkaar geslagen word.quote:als ik daarna in elkaar word getrapt dan onthou ik ook nog wel gezichten.
En jij bent de reincarnatie van Albert Einstein? Dat jij te dom bent om mijn punt te zien, zegt meer over jou dan over mij. Ik heb welgeteld 1 klein zinnetje over het hoofd gezien en dat geef ik nu toe en trek m'n punt daarover in. Gaat makkelijk he?quote:dus dat jij waarschijnlijk het IQ hebt van georgina verbaan en het geheugen van een goudvis wil dat niet zeggen dat de rest van de wereld ook zo dom is
Ik heb geen vijanden in de buurtquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:20 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Zoiets moet je aan Timmy vragen. Die zou waarschijnlijk mee gaan trappen met de Marokkanen. Want die homo zal het wel uitgelokt hebben. Iedereen heeft het op de marokkanen gemunt.
Daarna word hopelijk timmy zo hard het ziekenhuis in gemept door die marocs, en dan roepen ze bij het politiebureau "je zal het zelf wel hebben uitgelokt je probeert hun zwart te maken".![]()
De moord op Theo van Gogh vanzelfsprekend wel.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:19 schreef Tarak het volgende:
[..]Open er een topic over. Ik denk niet de CIA hier iets mee te maken heeft.
Snap ik dat ze weten wie jij bent.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:22 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik heb geen vijanden in de buurtDaarentegen weten ze wel wie ik ben
Timmy, als in dat jochie uit southpark, of ben je nog steeds over een user hier aan het zeuren?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:20 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Zoiets moet je aan Timmy vragen. Die zou waarschijnlijk mee gaan trappen met de Marokkanen. Want die homo zal het wel uitgelokt hebben. Iedereen heeft het op de marokkanen gemunt.
Daarna word hopelijk timmy zo hard het ziekenhuis in gemept door die marocs, en dan roepen ze bij het politiebureau "je zal het zelf wel hebben uitgelokt je probeert hun zwart te maken".![]()
Wilders? Fortuijn?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:24 schreef Vitalogy het volgende:
Wie is nou eigenlijk de persoon die echt wat doet tegen dit soort figuren?
En dan bedoel ik niet zo'n fascisten clown als Michiel Smit maar gewoon iemand die met beide benen op de grond staat en durft te zeggen dat dit zo niet langer kan.
Ach, hij schijnt, net als een aantal andere mensen, mij te kennen. Laat ze lekker in hun eigen wereldje. Niets mis meequote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:24 schreef Fester het volgende:
[..]
Timmy, als in dat jochie uit southpark, of ben je nog steeds over een user hier aan het zeuren?
Ik heb het over dat de omstanders niets doen en jij quote dat alsof de halve fok-crew hier mee gaat lopen doen met die (laffe) aanvallers, beetje vreemd niet, of zie ik wat over het hoofd?
Die zijn er niet want als je er iets van zegt kun je meteen gaan onderduiken. Geen verstandig mens die er meer iets over durft te zeggen. Helaas maar waar.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:24 schreef Vitalogy het volgende:
Wie is nou eigenlijk de persoon die echt wat doet tegen dit soort figuren?
En dan bedoel ik niet zo'n fascisten clown als Michiel Smit maar gewoon iemand die met beide benen op de grond staat en durft te zeggen dat dit zo niet langer kan.
geen zin om terug te lezen maar volgens mij zei hij dat de daders marokkaanse kenmerken hadden. misschien heeft die homo wel vaak met marocjes liggen ketsen? daarnaast zullen de omstanders het wel weten wanneer hij het niet weet.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik heb even terug gelezen en er staat inderdaad dat ze dat hebben gevraagd. Dus je hebt helemaal gelijk wat dat betreft
[..]
Maar dan als Amerikaan ook nog weten dat het Marokkanen waren vindt ik erg knap. Bovendien onthou je niet zoveel als je echt ernstig in elkaar geslagen word.
[..]
En jij bent de reincarnatie van Albert Einstein? Dat jij te dom bent om mijn punt te zien, zegt meer over jou dan over mij. Ik heb welgeteld 1 klein zinnetje over het hoofd gezien en dat geef ik nu toe en trek m'n punt daarover in. Gaat makkelijk he?
En 't feit dat ik vind dat meneer de Amerikaan wel heel erg bezig is met er een sensatiestuk van te maken zegt niet dat ik het niet erg vindt. Tuurlijk niet, ik vindt dit heel erg, en ik hoop van harte dat de daders hun straf krijgen. Dat kritiek op de manier van schrijven van die Amerikaan gezien wordt als goedkeuring van de daad zegt misschien wat meer over IQ
En daar zit dus het hele probleem.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:26 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Die zijn er niet want als je er iets van zegt kun je meteen gaan onderduiken. Geen verstandig mens die er meer iets over durft te zeggen. Helaas maar waar.
dat was idd een van de betere gebeurtenissen de afgelopen tijd.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:31 schreef Mikrosoft het volgende:
Ooit komt dat tuig mooi de verkeerde tegen net als die o zo lieve Marokkaanse tasjesdief die nu helaas *snik* overleden is.
Nou ja, het kan niet tippen aan dit incident, natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:33 schreef beffelholt het volgende:
[..]
dat was idd een van de betere gebeurtenissen de afgelopen tijd.
Ja ik snap je redenering. Alleen ik heb geen zin om neergestoken te worden door dat soort gastjes. Het is niet meer zoals vroeger dat je ff mee kan helpen en een gevecht kan stoppen. Als je niet uitkijkt heb je meteen een mes tussen je ribben.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:29 schreef Fester het volgende:
[..]
En daar zit dus het hele probleem.
Het gaat er niet om dat 1 iemand op landelijk niveau gaat proberen om een kudde schapen achter zich te krijgen, want dat werkt niet.
Je moet gewoon als gewone burger op straat een ander initiatief tonen.
Stel dat je daarmee 1 iemand kunt helpen, dan heb je al meer bereikt dan wat mogelijk is via de politiek.
Het is meer dan terecht dat hier een sensatiestuk van gemaakt wordt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En 't feit dat ik vind dat meneer de Amerikaan wel heel erg bezig is met er een sensatiestuk van te maken zegt niet dat ik het niet erg vindt. Tuurlijk niet, ik vindt dit heel erg, en ik hoop van harte dat de daders hun straf krijgen. Dat kritiek op de manier van schrijven van die Amerikaan gezien wordt als goedkeuring van de daad zegt misschien wat meer over IQ
Ja, en een Amerikaan zal normaal gesproken niet verder komen dan Arabisch of iets dergelijks. Er wordt weer lekker ingespeelt op de hele Marokkanen heisa. 't Interesseert me geen reet of meneer dit later van omstanders heeft gehoord. 't Klopt van geen kanten dat een dubieus 'feit' als dit in een journalistiek stuk als absolute waarheid wordt gepresenteerd.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:27 schreef beffelholt het volgende:
geen zin om terug te lezen maar volgens mij zei hij dat de daders marokkaanse kenmerken hadden.
Hij was al de lul toen ie tikken kreeg. Maar mogen we nooit meer kritiek hebben op iemand die tikken heeft gehad nu? Dan laat ik me straks wel ff in elkaar slaan en dan is ook alles wat ik daarover uit m'n duim zuig automatisch waar?quote:ook weer geinig dat die homo weer de lul is aangezien hij een "sensatie-stukje" schrijft?
Dat is niet raar, 't is raar hoe hij dubieuze dingen als absolute waarheid verkondigt.quote:die gast is hoofdredacteur van een homoblad, vind je het gek dat zo'n persoon een stuk schrijft.
Dat is zeker jammer ik had 't die eikels gegunt,maar 't is ook krankzinnig dat niemand heeft ingegrepen. Maar ja, dat zijn Nederlanders he? Op Fok een grote bek over Marokkaantjes, maar als puntje bij paaltje komtquote:jammer dat ze geen homo met een paar zwarte banden in oosterse vechtkunsten hebben aangevallen dan had hij zijn werk er ook in kunnen betrekken :S
Of 02-10-2004 dan!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:33 schreef beffelholt het volgende:
[..]
dat was idd een van de betere gebeurtenissen de afgelopen tijd.
Ik heb op FOK zeker wel een grote bek over marokkaantjes ja. In het echt ben ik iets voorzichtiger. Vriend van me is een keer gestoken in zijn rug door een marocje omdat ie er wat van zei dat 2 meiden op straat werden lastig gevallen. Ik kijk wel uit dus voordat ik actie onderneemquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat is zeker jammer ik had 't die eikels gegunt,maar 't is ook krankzinnig dat niemand heeft ingegrepen. Maar ja, dat zijn Nederlanders he? Op Fok een grote bek over Marokkaantjes, maar als puntje bij paaltje komt
Kerel, ik had graag wat willen doen als ik er bij stond, maar had ik alleen tegen die Marokkanen in moeten gaan? Of had ik eerst mensen om me heen moeten vragen of ze me willen helpen? Tegen die tijd is het kwaad al geschied... Tegen een groep van 20 man begin je als afzonderlijke voorbijgangers helemaal niks... Kan me goed voorstellen dat mensen met kinderen en ouderen het liefste snel doorlopen in zo'n situatie.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat is zeker jammer ik had 't die eikels gegunt,maar 't is ook krankzinnig dat niemand heeft ingegrepen. Maar ja, dat zijn Nederlanders he? Op Fok een grote bek over Marokkaantjes, maar als puntje bij paaltje komt
Dat het Marokkanen zijn blijkt uit de woorden van een Amerikaan die blijkbaar beter Marokkanen van andere 'getinte medelanders' weet te onderscheiden dan Nederlanders met jarenlange training. En Marokkanen bashen gaat natuurlijk altijd voor homo's bashen, nitwitquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:37 schreef gelly het volgende:
Kan iemand me uitleggen waaruit blijkt dat de dadersmarokkanen waren en dezelfde rechtse figuren die normaal gesproken anti-homo zijn het nu voor ze opnemen ?
Het slachtoffer heeft een persoonsbeschrijving gegeven waaruit blijkt dat het om marokkanen gaat. Maar die zal wel lieggen dusquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:37 schreef gelly het volgende:
Kan iemand me uitleggen waaruit blijkt dat de dadersmarokkanen waren en dezelfde rechtse figuren die normaal gesproken anti-homo zijn het nu voor ze opnemen ?
ik ben nooit anti-homo geweest en ik denk ook veel mensen niet die jij "rechts"betiteld.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:37 schreef gelly het volgende:
Ja maar menselijk zijn en tegen criminaliteit zijn = extreem rechts hier op fok.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:41 schreef beffelholt het volgende:
[..]
daarnaast zijn de meesten pro-eigen mening en tegen criminaliteit en dergelijke.
Ik vind jou juist behoorlijk anti-homo. Vooral hoe je elke keer weer - als anti-liberaal - de meest facistoide anti-homo uitspraken verdedigt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:37 schreef gelly het volgende:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Op Fok een grote bek over Marokkaantjes, maar als puntje bij paaltje komt
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:38 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik heb op FOK zeker wel een grote bek over marokkaantjes ja. In het echt ben ik iets voorzichtiger. Vriend van me is een keer gestoken in zijn rug door een marocje omdat ie er wat van zei dat 2 meiden op straat werden lastig gevallen. Ik kijk wel uit dus voordat ik actie onderneem![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:39 schreef beffelholt het volgende:
ik denk dat de meeste mensen niet in aktie durven te komen omdat je idd bang moet zijn voor een mes in je rug....
iemand die ik ken die heeft het een keer anders gedaan. nadat een vriend van hem ook door lieve marocjes werd aangepakt heeft hij een auto gepakt en op de groep marocjes ingereden.
ik keur dit natuurlijk niet goed aangezien die gast in kwestie waarschijnlijk gedronken had en dronken achter het stuur zitten niet mag
Dank u, dank u, dank u, jullie hebben inderdaad een grote bek maar zijn eigenlijk dus gewoon een stelletje homo'squote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kerel, ik had graag wat willen doen als ik er bij stond, maar had ik alleen tegen die Marokkanen in moeten gaan? Of had ik eerst mensen om me heen moeten vragen of ze me willen helpen? Tegen die tijd is het kwaad al geschied... Tegen een groep van 20 man begin je als afzonderlijke voorbijgangers helemaal niks... Kan me goed voorstellen dat mensen met kinderen en ouderen het liefste snel doorlopen in zo'n situatie.
Oke jij je zin.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat het Marokkanen zijn blijkt uit de woorden van een Amerikaan die blijkbaar beter Marokkanen van andere 'getinte medelanders' weet te onderscheiden dan Nederlanders met jarenlange training. En Marokkanen bashen gaat natuurlijk altijd voor homo's bashen, nitwit![]()
Zijn moslims links?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:40 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Overigens denk ik dat linkse mensen meer anti homo zijn hoor. Denk aan moslims![]()
Aha, onze held. Die zal die 'getinte import Nederlanders' wel morris leren.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank u, dank u, dank u, jullie hebben inderdaad een grote bek maar zijn eigenlijk dus gewoon een stelletje homo's![]()
Nu weet ik welke waarde ik aan jullie reacties in dit topic moet hechten.....
Ja hoor en meneer zou in gevecht gaan met een groep marocs. Jij woont zeker in een dorpje? Marcos in de stad zijn niet vies van een mes of andere steekwapens. Als het erop aan komt vinden ze het ook niet gek om eens een vuurwapen op je uit te proberen. Denk aan waarschuwings schoten zoals bij uitsmijters van een discotheekquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank u, dank u, dank u, jullie hebben inderdaad een grote bek maar zijn eigenlijk dus gewoon een stelletje homo's![]()
En jij kan een persoonsbeschrijving geven waarop blijkt dat de dader van een misdrijf zeker weten een Nederlander en geen Duitser, Belg, Engelsman of Rus is? Knappe jongen. Pas als de daders gepakt zijn kun je gaan roepen dat het een Marokkaan is. Of als je glazen bol dat zegt natuurlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:40 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Het slachtoffer heeft een persoonsbeschrijving gegeven waaruit blijkt dat het om marokkanen gaat. Maar die zal wel lieggen dus![]()
Moslims heb je in alle kleuren van het politieke spectrum. De extremisten waar jij nu waarschijnlijk op doelt vallen echter onder de kop rechts tot extreem rechts.quote:Overigens denk ik dat linkse mensen meer anti homo zijn hoor. Denk aan moslims![]()
Nee, hoor daar werden ze alleen maar voor bespuugd. Omdat hij daar weer wat van zei, daarom is hij in elkaar getrapt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:44 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Zijn moslims links?
En het voorval is natuurlijk schandalig, iemand in elkaar slaan is al idioot, maar het doen omdat ze hand in hand lopen is belachelijk.
sorry maar tegenover een mes doe je weinig of loop jij continu met een knuppel op zak?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:44 schreef beffelholt het volgende:
tegen 20 messentrekkende marocjes helpt maar een ding en dat is een mooie clock.
Ik denk dat de meeste Marokkaanse jongens extreem rechts zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En jij kan een persoonsbeschrijving geven waarop blijkt dat de dader van een misdrijf zeker weten een Nederlander en geen Duitser, Belg, Engelsman of Rus is? Knappe jongen. Pas als de daders gepakt zijn kun je gaan roepen dat het een Marokkaan is. Of als je glazen bol dat zegt natuurlijk
[..]
Moslims heb je in alle kleuren van het politieke spectrum. De extremisten waar jij nu waarschijnlijk op doelt vallen echter onder de kop rechts tot extreem rechts.
En je lijkt het nog oke te vinden ookquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:47 schreef Knarf het volgende:
[..]
Nee, hoor daar werden ze alleen maar voor bespuugd. Omdat hij daar weer wat van zei, daarom is hij in elkaar getrapt.
Marokkanen zijn erg gemakkelijk te herkennen hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En jij kan een persoonsbeschrijving geven waarop blijkt dat de dader van een misdrijf zeker weten een Nederlander en geen Duitser, Belg, Engelsman of Rus is? Knappe jongen. Pas als de daders gepakt zijn kun je gaan roepen dat het een Marokkaan is. Of als je glazen bol dat zegt natuurlijk
Hoezo grote bek?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:51 schreef beffelholt het volgende:
ze hadden dat smeervolk nooit naar nederland moeten halen, of die parasieten hadden weer terug moeten gaan naar hun geiten en hun lemen hut.
word nog leuk als die lonsdale mietjes een intelligente leider krijgen en zich beter gaan organiseren.
Doe daar dan wat aan.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:34 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ja ik snap je redenering. Alleen ik heb geen zin om neergestoken te worden door dat soort gastjes. Het is niet meer zoals vroeger dat je ff mee kan helpen en een gevecht kan stoppen. Als je niet uitkijkt heb je meteen een mes tussen je ribben.![]()
Hmmmm, ik zie een taak voor mij liggenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:51 schreef beffelholt het volgende:
word nog leuk als die lonsdale mietjes een intelligente leider krijgen en zich beter gaan organiseren.
Ze hebben zichzelf aangemeld als werkzoekende. Niemand is ooit "gehaald".quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:51 schreef beffelholt het volgende:
ze hadden dat smeervolk nooit naar nederland moeten halen,
hehe, hoe erg het ook klinkt... Er zijn zo ongelovelijk veel nederlanders die er op die manier over denken... Ik ben bang dat het zelfs een aanzienlijk deel van de bevolking is, tenminste waar ik woon wel. (Ok, niet de meest snuggeren maar goed )....quote:
Dus ik moet voor een paar kut marokkanen peper dure cursussen gaan volgen zodat ik die messen kan ontwijken? En stel dat ik ze zou ontwijken dan staan ze met de hele familie hoofddoek en kut neefjes voor je deur om alles even kort en klein te meppen. Nee bedankt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:55 schreef Fester het volgende:
[..]
Doe daar dan wat aan.
Zelfs bij Judo -de sport die bij velen gezien wordt als heb-je-niets-aan-op-straat-sport- heb je kata's waarbij je oefeningen doet met mes of zwaard. en veelal zit het probleem er dan nog steeds in dat als jij niets doet als omstander, de persoon naast je ook niets doet, dus dan heb je inderdaad al veel meer kans neergestoken te worden. Pas wanneer je 2 of meer mensen hebt die ingrijpen, zul je zien dat ze niet zo snel meer hun aardappelschiller pakken, maar wegrennen.
Zolang je niets doet, zal het echt niet beter worden en sta jij dus binnenkort ook de andere kant op te kijken wanneer er iets gebeurd en na afloop vertellen hoe geweldig je wel niet was.
De mentaliteit moet gewoon veranderen dat je als omstanders ingrijpt.
Die lui die met een mes over straat lopen zijn echt niet zo geweldig gecoordineerd bezig als je zou denken, dus wanneer je bang bent een mes tussen je ribben te krijgen, zorg dan dat je zelf gecoordineerder bent bij dat soort gevallen en neem een cursus zelfverdediging ofzo, dan weet jij beter hoe een mes te ontwijken of af te weren, dan dat die gast weet hoe 'ie zijn mes moet gebruiken.
Lezen is ook een vak.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:50 schreef bigshadow het volgende:
[..]
En je lijkt het nog oke te vinden ook![]()
Jongen, ik neuk met een Marokkaan(se), ik woon in een zwarte wijk en heb vrienden en bekenden uit alle windstreken. En ik heb het niet eens altijd aan het rechte eind. Mijn vriendin die een Marokaanse kop bij uitstek heeft (en een knappe ook nog) wordt regelmatig door juist degenen met een grote bek die het verschil wel weten voor alles behalve een Marokkaan aangezien. Je bent een dombo als je denkt dat je altijd kunt zien welke nationaliteit/afkomst je voor je hebt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:50 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Marokkanen zijn erg gemakkelijk te herkennen hoor.
Het verschil tussen een turk of een marokkaan is vele vele vele malen groter dan een belg of een nederlander. Maar dat kan ik eens dombo als jou denk ik niet uitleggen.
Ik verdedig niemand die iets doet wat niet door de beugel kan. Ik weet maar al te goed dat er dingen flink mis zitten. Ik maak het dagelijks mee. Ik weet alleen ook als geen ander dat dit domme gebash op alles wat maar naar Marokkaans neigt nergens over gaat, dom is en heel stigmatiserend werkt. En ik ken meer dan 1 Marokkaan en vindt er ook meer dan 1 leuk. Ik vind er ook meer dan 1 helemaal niet leuk. Maar ik weet ook dat een hoop van die 'kut'Marokkaantjes best goede jochies zijn die alleen heel ernstig van het pad af geraakt of aan het raken zijn. Die kun je proberen weer op het pad te krijgen of je kunt je tijd verdoen met gekanker wat ze alleen maar verder doet afdwalen.quote:Vertel ons eens? Waarom loopt jij marokkanen tot in den treure te verdedigen? Jij wil niet geloven dat er marokkanen zijn die zich vreselijk misdragen hier? Of jij hebt een ontiegelijke hekel aan homo's? Of je kent 1 leuke marokkaan dus zijn alle marokkanen leuk?
In mijn wereldvreemde hoofdje gaat om dat ik niet de enige wereldvreemde ben, in tegendeelquote:Ik zou wel eens willen weten wat in dat bekrompen totaal wereldvreemde hoofdje om gaat?
En waar ga ik die hier vinden op het 'platteland', in 1 van de 100en kroegen, in een discotheek, de moskee, de turkse supermarkt, in het koffiehuis ......quote:Doe je boer harmsen de groeten daar bij je op het platteland??![]()
Zo zag een maat er van mij ook uit nadat ie paar meisje wilde helpen van een paar grijpgrage marokkanen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:57 schreef mineo39-76 het volgende:
Update (05-06, 3:54 p.m.): Unfortunately I was too quick to conclude that I had no broken bones from the attack in Amsterdam. A doctor in the U.S. confirmed on Wednesday that my nose is broken, and it was "set" and put in a cast on Friday morning — a procedure I dearly hope never again to endure.
[afbeelding]
All that said, the outpouring of e-mails from around the world have touched me more than I can say. As soon as I feel able, I will be posting a new blog entry on some of the most interesting comments I've received, including those that attempt to place my attack in the context of Dutch struggles on immigration issues.
Bron: http://www.washblade.com/blog/index.cfm?blog_id=523
Ik hoop dat ze Christenen ook in elkaar meppen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:50 schreef FuifDuif het volgende:
Tja, waarom dan ook hand in hand lopen? Natuurlijk, iedereen heeft gevoelens, maar je moet ook weten wanneer je het wat rustiger aan moet doen. Tenminste, dat is mijn mening.
Weer vriendjes?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:59 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ja, sorry. ik had al een edit geplaatst
Overdrijven is ook een vak he. Peperdure cursussen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:57 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Dus ik moet voor een paar kut marokkanen peper dure cursussen gaan volgen zodat ik die messen kan ontwijken? En stel dat ik ze zou ontwijken dan staan ze met de hele familie hoofddoek en kut neefjes voor je deur om alles even kort en klein te meppen. Nee bedankt.![]()
He he, de aap is uit de mouw. Meneer neukt met een marokkaan. Zeg dat dan meteen stuk onbenul. Hoe bevoordeeld jij bezig bent is ook niet meer normaal. Dat jij met een leuke meid neukt wil niet zeggen dat je alle kut marokkaantje moet gaan recht lullen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jongen, ik neuk met een Marokkaan(se), ik woon in een zwarte wijk en heb vrienden en bekenden uit alle windstreken. En ik heb het niet eens altijd aan het rechte eind. Mijn vriendin die een Marokaanse kop bij uitstek heeft (en een knappe ook nog) wordt regelmatig door juist degenen met een grote bek die het verschil wel weten voor alles behalve een Marokkaan aangezien. Je bent een dombo als je denkt dat je altijd kunt zien welke nationaliteit/afkomst je voor je hebt.
[..]
Ik verdedig niemand die iets doet wat niet door de beugel kan. Ik weet maar al te goed dat er dingen flink mis zitten. Ik maak het dagelijks mee. Ik weet alleen ook als geen ander dat dit domme gebash op alles wat maar naar Marokkaans neigt nergens over gaat, dom is en heel stigmatiserend werkt. En ik ken meer dan 1 Marokkaan en vindt er ook meer dan 1 leuk. Ik vind er ook meer dan 1 helemaal niet leuk. Maar ik weet ook dat een hoop van die 'kut'Marokkaantjes best goede jochies zijn die alleen heel ernstig van het pad af geraakt of aan het raken zijn. Die kun je proberen weer op het pad te krijgen of je kunt je tijd verdoen met gekanker wat ze alleen maar verder doet afdwalen.
[..]
In mijn wereldvreemde hoofdje gaat om dat ik niet de enige wereldvreemde ben, in tegendeel
[..]
En waar ga ik die hier vinden op het 'platteland', in 1 van de 100en kroegen, in een discotheek, de moskee, de turkse supermarkt, in het koffiehuis ......
Ja stel je eens voor zeg. Provocerende homo'squote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:50 schreef FuifDuif het volgende:
Tja, waarom dan ook hand in hand lopen? Natuurlijk, iedereen heeft gevoelens, maar je moet ook weten wanneer je het wat rustiger aan moet doen. Tenminste, dat is mijn mening.
Ik ben er weer. Ik was even klussen in mijn nieuwe huurwoningquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:52 schreef Vitalogy het volgende:
Oh crap.
We missen alleen nog BSB in dit topic.
Ik meen het wel in de zin van dat je het soms gewoon beter niet kunt doen. Het is te belachelijk voor woorden dat het niet kan, maar soms moet je je principes gewoon even aan de kant zetten.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:00 schreef Knarf het volgende:
Ik hoop dat ze Christenen ook in elkaar meppen.
(nee dit meen ik niet, maar ik hoop dat hij ook niet meent wat hij net geschreven heeft).
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja stel je eens voor zeg. Provocerende homo'sZomaar hand in hand lopen, bah!!!
Ik stel ook voor om niet getrouwde stelletjes te stenigen als ze op het strand zoenen. Dat is provocerend en verdiend op zijn minst een paar klappen.
Doe normaal.
Mag mijn vrouw in het middenquote:
Dat was echt fantastisch!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:31 schreef Mikrosoft het volgende:
net als die o zo lieve Marokkaanse tasjesdief die nu helaas *snik* overleden is.
Nou ja het kan natuurlijk ook dat hij dat alleen maar schrijft om zijn standpunt kracht bij te zetten. Misschien is het wel helemaal niet waar en doet hij de zaak anders voor dan het in werkelijkheid is.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:01 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
He he, de aap is uit de mouw. Meneer neukt met een marokkaan. Zeg dat dan meteen stuk onbenul. Hoe bevoordeeld jij bezig bent is ook niet meer normaal. Dat jij met een leuke meid neukt wil niet zeggen dat je alle kut marokkaantje moet gaan recht lullen.
Zielig ventje
Quote jij even waar ik de kutmarokkaantjes verdedig? Quote jij even waar ik zeg dat dit meneer zijn eigen schuld is?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:01 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
He he, de aap is uit de mouw. Meneer neukt met een marokkaan. Zeg dat dan meteen stuk onbenul. Hoe bevoordeeld jij bezig bent is ook niet meer normaal. Dat jij met een leuke meid neukt wil niet zeggen dat je alle kut marokkaantje moet gaan recht lullen.
Zielig ventje
Dan is ie nog triester. Niks mis mee om met een marokkaans wijf te neuken. Maar ben dan wel een vent en ga niet alles tot op den treure verdedigen omdat je vriendinnetje van die afkomst is.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:04 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Nou ja het kan natuurlijk ook dat hij dat alleen maar schrijft om zijn standpunt kracht bij te zetten. Misschien is het wel helemaal niet waar en doet hij de zaak anders voor dan het in werkelijkheid is.
Ach, nog triester vindt ik het dat jij mijn argumentie aangrijpt om te gaan bashen omdat je geen tegenargumenten hebtquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:06 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Dan is ie nog triester. Niks mis mee om met een marokkaans wijf te neuken. Maar ben dan wel een vent en ga niet alles tot op den treure verdedigen omdat je vriendinnetje van die afkomst is.
Dus als een marokkaan in Venray door een stel londsdalers dood geschopt word dan is dat een goede zaak volgens jou? Je weet immers dat in Venray dat soort mensen wonen met die (natuur) wetten en normen en waarden. Dus is pure provocatie he?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Nogmaals, ik heb nl. het gevoel deze discussie vandaag al eens eerder te hebben gevoerd edoch kan ik hier niets meer van terugvinden in "My Active Topics", maar toch wil ik nogmaals benadrukken dat ondanks het feit dat ik een prediker des respects ben het toch enigzins de schuld van de betreffende homo-isten zelf vind, zij gaan nl. tegen beter weten in sensuele stuff doen op plaatsen waarvan bekend is dat daar andere (natuur)wetten en normen en waarden zijn, pure provocatie dus...
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Nogmaals, ik heb nl. het gevoel deze discussie vandaag al eens eerder te hebben gevoerd edoch kan ik hier niets meer van terugvinden in "My Active Topics", maar toch wil ik nogmaals benadrukken dat ondanks het feit dat ik een prediker des respects ben het toch enigzins de schuld van de betreffende homo-isten zelf vind, zij gaan nl. tegen beter weten in sensuele stuff doen op plaatsen waarvan bekend is dat daar andere (natuur)wetten en normen en waarden zijn, pure provocatie dus...
Gatverdamme.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jongen, ik neuk met een Marokkaan(se)
it's a dirty job but someone got to do itquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ach, nog triester vindt ik het dat jij mijn argumentie aangrijpt om te gaan bashen omdat je geen tegenargumenten hebt
Ja, vies he dat sex?quote:
Als deze hitsige Marokkaanse knulletjes het in de bekende wijken van Venray van de daken gaan schreeuwen dat ze Marokkanen zijn en wijlen Theo van G. een zeug en een troll vinden dan is dat m.i. een vergelijking die parallel loopt met homo's die sensual stuff doen in het openbaarquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:08 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Dus als een marokkaan in Venray door een stel londsdalers dood geschopt word dan is dat een goede zaak volgens jou? Je weet immers dat in Venray dat soort mensen wonen met die (natuur) wetten en normen en waarden. Dus is pure provocatie he?![]()
Mijn vraag is dan: hoe wisten de vermoedelijke Marokkanen dan dat het naar jouw woorden homo-isten zijn? Door het handje vasthouden?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het ook raar dat een Amerikaan zo een twee drie kan zien of iemand een Marokkaan is. Of iemand Marokkaanse kenmerken toedicht. Stel je voor dat jij in Amerika zou rondlopen en je wees iemand zeker aan als Puerto Ricaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:06 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Dan is ie nog triester. Niks mis mee om met een marokkaans wijf te neuken. Maar ben dan wel een vent en ga niet alles tot op den treure verdedigen omdat je vriendinnetje van die afkomst is.
en dat is hetzelfde als hand-in-hand lopen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Als deze hitsige Marokkaanse knulletjes het in de bekende wijken van Venray van de daken gaan schreeuwen dat ze Marokkanen zijn en wijlen Theo van G. een zeug en een troll vinden
Ik vind het erg provocerend en mens ontwaardig als ik vrouwen in een burka zie lopen. Moet ik ze daarom ook maar kapot gaan lopen slaan voortaan? Ze passen immers niet bij mijn normen en waarden en bij deze cultuur?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als deze hitsige Marokkaanse knulletjes het in de bekende wijken van Venray van de daken gaan schreeuwen dat ze Marokkanen zijn en wijlen Theo van G. een zeug en een troll vinden dan is dat m.i. een vergelijking die parallel loopt met homo's die sensual stuff doen in het openbaar
Dus als deze homo's gewoon normaal lopen en van elkaar af weten te blijven en toch net dat kleffe rechterhandje uit de broek van de partner haalt valt dat niet onder de noemer provocatie
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:08 schreef Halfgedraaide het volgende:
Dus als een marokkaan in Venray door een stel londsdalers dood geschopt word dan is dat een goede zaak volgens jou? Je weet immers dat in Venray dat soort mensen wonen met die (natuur) wetten en normen en waarden. Dus is pure provocatie he?![]()
Ik kan alleen maar hopen dat jij slachtoffer wordt van zinloos geweld.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als deze hitsige Marokkaanse knulletjes het in de bekende wijken van Venray van de daken gaan schreeuwen dat ze Marokkanen zijn en wijlen Theo van G. een zeug en een troll vinden dan is dat m.i. een vergelijking die parallel loopt met homo's die sensual stuff doen in het openbaar
Dus als deze homo's gewoon normaal lopen en van elkaar af weten te blijven en toch net dat kleffe rechterhandje uit de broek van de partner haalt valt dat niet onder de noemer provocatie
Jezus hey, dat zegt ie toch helemaal niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:11 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
met jou valt toch geen discussie te voeren. Je weet het uiteindelijk weer zo te verdraaien dat je het heel erg vind voor die homo's. Jij was degene die alles probeerde te ontkrachtigen wat die homo had gezegd. Dat je marokkanen niet kan herkennen etc etc.
Typisch gevalletje van plaat voor je kop. Je moet eens wat meer zelfkennis krijgen knul. Het is bijna sneu hoe erg het opvalt dat je dat tuig probeerde te verdedigen (lees het waren geen marokkanen volgens jou). Toen wist ik niet eens dat je een marokkaanse vriendin had. Ik heb dus erg weinig zin om hele tijd op jou te reageren om je geweten te sussen.
Zeg dan gewoon "ik vind het kut dat jullie zo'n hekel hebben aan marokkaanse probleem jongeren want mijn vriendin is marokkaans en die is erg leuk". Dan zou ik nog een beetje respect voor je kunnen opbrengen.
Nee, maar dat wil hij niet begrijpen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:14 schreef Joana het volgende:
[..]
Jezus hey, dat zegt ie toch helemaal niet.
Met dit drog-argument kom je helaas niet ver bij mij. Iedereen maar dan ook iedereen weet dat het slaan van een vrouw, met of met zonder Burqa, uit den boze is, dit gaat tegen elke (natuur)wet in, waar dan ookquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:14 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik vind het erg provocerend en mens ontwaardig als ik vrouwen in een burka zie lopen. Moet ik ze daarom ook maar kapot gaan lopen slaan voortaan? Ze passen immers niet bij mijn normen en waarden en bij deze cultuur?
Ok ander voorbeeld. Dan mogen die marokkanen dus ook Imam's gaan slaan. Die zijn ook 9 van de 10 keer homo en pedofiel.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met dit drog-argument kom je helaas niet ver bij mij. Iedereen maar dan ook iedereen weet dat het slaan van een vrouw, met of met zonder Burqa, uit den boze is, dit gaat tegen elke (natuur)wet in, waar dan ook
Stenigen daartegen mag dan weer wel in bepaalde delen van de wereld...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Met dit drog-argument kom je helaas niet ver bij mij. Iedereen maar dan ook iedereen weet dat het slaan van een vrouw, met of met zonder Burqa, uit den boze is, dit gaat tegen elke (natuur)wet in, waar dan ook
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:11 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
met jou valt toch geen discussie te voeren. Je weet het uiteindelijk weer zo te verdraaien dat je het heel erg vind voor die homo's. Jij was degene die alles probeerde te onkrachtigen wat die homo had gezegd. Dat je marokkanen niet kan herkennen etc etc.
Typisch gevalletje van plaat voor je kop. Je moet eens wat meer zelfkennis krijgen knul. Het is bijna sneu hoe erg het opvalt dat je dat tuig probeerde te verdedigen (lees het waren geen marokkanen volgens jou). Toen wist ik niet eens dat je een marokkaanse vriendin had. Ik heb dus erg weinig zin om hele tijd op jou te reageren om je geweten te sussen.
Zeg dan gewoon ik vind het kut dat jullie zo'n hekel hebben aan marokkaanse probleem jongeren want mijn vriendin is marokkaans en die is erg leuk. Dan zou ik nog een beetje respect voor je kunnen opbrengen.
Met mij valt geen discussie te voeren? Ik verdraai dingen? Mag ik even de quotes die ik al eerder vroeg? Dan kan jij bewijzen dat jij dingen niet verdraait en mij dingen wil laten zeggen die ik nooit gezegd heb.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Quote jij even waar ik de kutmarokkaantjes verdedig? Quote jij even waar ik zeg dat dit meneer zijn eigen schuld is?
Dan zal ik even quoten waar ik zeg dat ik dit vreselijk vind en waar ik zeg dat ik hoop dat de daders hun straf zullen krijgen. Dan quote ik ook waar ik hoop dat ze een keer de verkeerde nicht tegenkomen die ze zelf een paar tikken verkoopt en dan quote ik ook even het stukje waarin ik zeg dat er wel degelijk problemen zijn met 'kut'Marokkaantjes
Behalve natuurlijk als ze geen respect toont voor haar man door bijvoorbeeld het eten aan te laten branden.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sommige users zijn elkaar al vaker tegengekomen in discussies op dit forum.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:14 schreef Joana het volgende:
[..]
Jezus hey, dat zegt ie toch helemaal niet.
Vind je het gek? Die man heeft de hele dag hard gewerkt om haar te onderhouden en dan krijgt hij zo'n aangebrand stukje vlees. Dat is natuurlijk ook niet te accepteren.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:19 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Behalve natuurlijk als ze geen respect toont voor haar man door bijvoorbeeld het eten aan te laten branden.
Op de korte termijn was dat misschien goed geweest voor de Amerikaan. Op de lange termijn betekent dat gedrag buigen voor Marokkaans fascisme.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:18 schreef FuifDuif het volgende:
Sommige mensen lezen zeer selectief en nog fout ook. En dan die belachelijke vergelijkingen. Het gaat erom dat die homo het had kunnen voorzien en misschien zichzelf beter even had in kunnen houden.
Ene corrigerende tik is dan uiteraard wel op zijn plaatsch...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:20 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Vind je het gek? Die man heeft de hele dag hard gewerkt om haar te onderhouden en dan krijgt hij zo'n aangebrand stukje vlees. Dat is natuurlijk ook niet te accepteren.
Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:18 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ok ander voorbeeld. Dan mogen die marokkanen dus ook Imam's gaan slaan. Die zijn ook 9 van de 10 keer homo en pedofiel.![]()
Moeten ze toch lekker zelf weten bekrompen mongool. Dat jij zo onzeker bent over je eigen seksualiteit dat je er niet tegen kan als je 2 homo's hand in hand ziet lopen zegt mee over jou.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:18 schreef FuifDuif het volgende:
Sommige mensen lezen zeer selectief en nog fout ook. En dan die belachelijke vergelijkingen. Het gaat erom dat die homo het had kunnen voorzien en misschien zichzelf beter even had in kunnen houden.
Ik moet toch ook buigen voor de opvatting dat homoseksualiteit moet worden toegestaan? Het is een touwtrekkerij. Wij doen net zo goed mee. Als het Marokkaans fascisme de overhand krijgt dan zij het zo. Andersom hetzelfde.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:20 schreef Mikrosoft het volgende:
Op de korte termijn was dat misschien goed geweest voor de Amerikaan. Op de lange termijn betekent dat gedrag buigen voor Marokkaans fascisme.
Kom eens met een quote uit welke discussie hier op Fok dan ook die het gelijk van Halfgedraaide bewijst?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:19 schreef Tarak het volgende:
[..]
Sommige users zijn elkaar al vaker tegengekomen in discussies op dit forum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
Bekrompen idioot? Doe eens even normaal, jij oelewapper.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:21 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Moeten ze toch lekker zelf weten bekrompen mongool. Dat jij zo onzeker bent over je eigen seksualiteit dat je er niet tegen kan als je 2 homo's hand in hand ziet lopen zegt mee over jou.
Ik als pro-hetero stoor me daar totaal niet aan.![]()
![]()
Onder welke steen kom jij vandaan gekropen??quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar heb jij het over?Sinds wanneer zijn Imam homo's en pedofielen?
Ja en als jij nou eens als eerste was begonnen met het veroordelen van de daders ipv het in twijfel trekken van het slachtoffer dat waren we nu een stuk verder in dit topic.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
In plaats van dom te schelden zou je ook eens aan reeele oplossingen kunnen gaan denken.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
hahaha we hebben er eentje uit de kast. Latente homoseksueel!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Bekrompen idioot? Doe eens even normaal, jij oelewapper.
De echte "rechtse" elementen zijn in feite die marocjes zelf: hun homohaat, taboe omtrent sexualiteit, vrouwen als niet meer dan baarmachines die binnenshuis bij het aanrecht moeten blijven, een uitermate sterke 'eigen clan/groep eerst!' mentaliteit, ze staan als een blok achter een ieder uit de eigen etnische groep, wat voor crimineels diegene ook heeft gedaan (en zullen ook nooit een bejaard persoon uit de eigen etnische groep overvallen bijvoorbeeld), worden geleefd door strikte orthodoxe religieuze doctrines die van generatie op generatie gaan en waar ze loyaal tot op het bot aan zijn, allemaal zaken die weinig progressief zijn iig...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:41 schreef beffelholt het volgende:
[..]
ik ben nooit anti-homo geweest en ik denk ook veel mensen niet die jij "rechts"betiteld.
Mocht ik mij ooit bewust worden van het idee dat ik homoseksueel zou zijn dan zou ik het klooster in duiken of mij zelf verhangen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:24 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
hahaha we hebben er eentje uit de kast. Latente homoseksueel!![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kom eens met een quote uit welke discussie hier op Fok dan ook die het gelijk van Halfgedraaide bewijst?Vriendje luister eens. Je denkt toch niet dat er nu users complete post history van jou gaan afspeuren. Ik heb je wel vaker in dit soort discussies gezien. Je hebt zelf waarschijnlijk niet eens in de gaten dat je ze probeert te verdedigen. Je doet het overigens erg netjes hoor. Er zijn lieden die helemaal geen blad voor de mond nemen en letterlijk alles wat marokkaans is de hemel in prijzen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar genoeg daarover we hebben ons verzetje weer gehad.
Jouw geloof en opvattingen zijn iets van jou zelf. Dat is naar mijn idee ook hetgeen wat algemeen in de wereld zo wordt aangenomen. Ik meen zelfs in de Islamitische wereld. Waarom dat dan toch constant als argument wordt gebruikt om te bepalen hoe anderen zich moeten gedragen is mij een raadsel.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:21 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik moet toch ook buigen voor de opvatting dat homoseksualiteit moet worden toegestaan? Het is een touwtrekkerij. Wij doen net zo goed mee. Als het Marokkaans fascisme de overhand krijgt dan zij het zo. Andersom hetzelfde.
In het klooster stikt het van de homo's. Of anders ga je naar het vaticaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:26 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Mocht ik mij ooit bewust worden van het idee dat ik homoseksueel zou zijn dan zou ik het klooster in duiken of mij zelf verhangen.
Ja inderdaad, dat is voor mij ook de reden dat ik er zeldelijks postquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:26 schreef cultheld het volgende:
Nou weet ik weer waarom ik amper reageer in POL en NWS. Die fora zitten vol met op de man spelende, in hoofdletters blatende autisten. Lurken blijft echter vermakelijk.
Waarom zou ik moeten beginnen met het veroordelen van de daders? Is er dan iemand met gezond verstand die het met zo'n daad eens is? Ga je er echt vanuit dat ik het goed vindt dat homo's in elkaar geslagen worden? Mijn hele punt is juist dat iedereen eens een beetje respect voor elkaar moet gaan hebben. 't Schijnt alleen niet op te gaan voor respect voor Marokkanen bij velen op Fok...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:23 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ja en als jij nou eens als eerste was begonnen met het veroordelen van de daders ipv het in twijfel trekken van het slachtoffer dat waren we nu een stuk verder in dit topic.
Misschien dat je daar ook een quote van wil?
[..]
Bronnen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:26 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
In het klooster stikt het van de homo's. Of anders ga je naar het vaticaan.
Dat maakt niet uit. Als die mensen het voor het zeggen krijgen dan is dat hoe het loopt. Niemand heeft het recht om een bepaalde moraal superieur te stellen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:26 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Jouw geloof en opvattingen zijn iets van jou zelf. Dat is naar mijn idee ook hetgeen wat algemeen in de wereld zo wordt aangenomen. Ik meen zelfs in de Islamitische wereld. Waarom dat dan toch constant als argument wordt gebruikt om te bepalen hoe anderen zich moeten gedragen is mij een raadsel.
Trouwens, als er homo's in de kerkelijke organisatie zitten, so what? Zo lang ze het maar bij hun zelf houden en zich er niet aan overgeven. Dan is er niets aan de hand.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik zou zeggen ga er eens langs. Jij zal er niet vies van zijn![]()
Jij spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:31 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Trouwens, als er homo's in de kerkelijke organisatie zitten, so what? Zo lang ze het maar bij hun zelf houden en zich er niet aan overgeven. Dan is er niets aan de hand.
Doe dat dan ook niet!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:30 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Als die mensen het voor het zeggen krijgen dan is dat hoe het loopt. Niemand heeft het recht om een bepaalde moraal superieur te stellen.
Mag die die van je vriend lenen? Of van 1van je andere scharreljongens?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:32 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Jij spreekt uit ervaring?
Ik ben blij dat ik je heb geholpen met het bijna uit de kast komen. Geef je er maar aan over en misschien zien we je volgend jaar op een boot staan in een roze string!![]()
Jongen, ga je nog met een tegenargument komen of blijf je jezelf herhalen in de hoop gelijk te krijgen? Dat jij het niet-bashen van Marokkanen en het proberen te ontkrachten van domme en generaliserende posts ziet als goedpraten van misdadig en/of a-sociaal gedrag is waarschijnlijk aan een kronkel in je eigen hoofd te danken. Ik prijs niets wat Marokkaans is de hemel in als het het niet waard is, sterker nog als je mij vaker in dit soort discussie's hebt gezien dan heb je ook gezien dat ik vaak genoeg heb gepleit voor een heel streng zero tolerance beleid tegen dit soort praktijken....jij leest echter alleen wat je wil lezen blijkbaar.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:26 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Vriendje luister eens. Je denkt toch niet dat er nu users complete post history van jou gaan afspeuren. Ik heb je wel vaker in dit soort discussies gezien. Je hebt zelf waarschijnlijk niet eens in de gaten dat je ze probeert te verdedigen. Je doet het overigens erg netjes hoor. Er zijn lieden die helemaal geen blad voor de mond nemen en letterlijk alles wat marokkaans is de hemel in prijzen.![]()
Maar genoeg daarover we hebben ons verzetje weer gehad.
Ja die mag jij gerust lenen!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mag die die van je vriend lenen? Of van 1van je andere scharreljongens?
Omdat je het recht niet hebt om te bemoeien met de relatie tussen twee volwassen personen. Je afkeer mag zich niet vertalen in losse handjes.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:36 schreef FuifDuif het volgende:
Ik kan echt niet begrijpen dat we al zo ver afgedaald zijn dat de persoon met afkeer van de homoseksualiteit nu de boeman is. Dat was vroeger wel anders.
Dus een relatie tussen een man van 60 en een meisje van 13 moeten we ook gewoon met rust laten?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:39 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Omdat je het recht niet hebt om te bemoeien met de relatie tussen twee volwassen personen. Je afkeer mag zich niet vertalen in losse handjes.
Dat zou je wel willen he? De katholieke kerk met zijn pedofielen. Maar ik had het over volwassen mensen. Ik weet niet welke maatstaven je hanteert maar een meisje van 13 is een kind.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:42 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dus een relatie tussen een man van 60 en een meisje van 13 moeten we ook gewoon met rust laten?
Vreemd is wel dat iedereen in mijn omgeving nou niet bepaald positief is over homo's. Hier op het internet struikel je over de mensen de koste wat het kost ridders in de orde vd bruine ster verdedigen. Dat is net zo met onze marocjes. IRL kom je nooit iemand tegen die zelfs ook maar licht positief is over de reïncarnatie van de SA, maar over het internet kom je handen te kort om ze te tellen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:36 schreef FuifDuif het volgende:
Ik kan echt niet begrijpen dat we al zo ver afgedaald zijn dat de persoon met afkeer van de homoseksualiteit nu de boeman is. Dat was vroeger wel anders.
Je vergelijking is slecht gekozen omdat dit de associatie opwekt dat homoseksueel gedrag gelijkwaardig zou zijn aan een geestelijke gestoordheid.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:37 schreef Mikrosoft het volgende:
Stel ik zie een Marokkaan een geit neuken. Mag ik die Marokkaan dan effe dood gaan schoppen? Misschien mag dat wel van sommigen maar ik zou dat niet doen. Toch is hand in hand lopen door twee mannen voor Marokkaans tuig reden om ze bijna dood te schoppen.
Wat bedoel je met SA?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Vreemd is wel dat iedereen in mijn omgeving nou niet bepaald positief is over homo's. Hier op het internet struikel je over de mensen de koste wat het kost ridders in de orde vd bruine ster verdedigen. Dat is net zo met onze marocjes. IRL kom je nooit iemand tegen die zelfs ook maar licht positief is over de reïncarnatie van de SA, maar over het internet kom je handen te kort om ze te tellen.
Aaaah nu heb je het opeens al over volwassenen. Dus je hanteert toch een maatstaf? Bepaal jij dat ofzo? Beetje tegenstrijdig he.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:43 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Dat zou je wel willen he? De katholieke kerk met zijn pedofielen. Maar ik had het over volwassen mensen. Ik weet niet welke maatstaven je hanteert maar een meisje van 13 is een kind.
Ja idd, hier op internet zijn het opeens allemaal heilige boontjes, maar als ze morgen weer tussen de voetbalclubgenootjes staan te douchen zullen ze voor geen goud toegeven dat ze tolerant zijn naar homo's.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Vreemd is wel dat iedereen in mijn omgeving nou niet bepaald positief is over homo's. Hier op het internet struikel je over de mensen de koste wat het kost ridders in de orde vd bruine ster verdedigen. Dat is net zo met onze marocjes. IRL kom je nooit iemand tegen die zelfs ook maar licht positief is over de reïncarnatie van de SA, maar over het internet kom je handen te kort om ze te tellen.
Ik had het toch over twee volwassenen? Jij haalt er opeens een kind van 13 bij. Maar dat past goed bij de katholieke kerk.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:49 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Aaaah nu heb je het opeens al over volwassenen. Dus je hanteert toch een maatstaf? Bepaal jij dat ofzo? Beetje tegenstrijdig he.
Bedoel je die scharreljongens van het Anne Frank plantsoen, je weet wel, je afkomstgenoten?quote:
Een kind van 13 is alleen een kind omdat ONZE samenleving dat ziet als niet volwassen. Maar bepalen wij dat voor een ander? Een 13 jarige is al goed in staat om een penis te ontvangen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:51 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Ik had het toch over twee volwassenen? Jij haalt er opeens een kind van 13 bij. Maar dat past goed bij de katholieke kerk.
Die associatie wil ik beslist niet opwekken. Ik snap alleen niet waarom Marokkanen zich drukmaken om hand in hand lopende mannen als ik al geen zin heb om een geit neukende Marokkaan dood te schoppen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:47 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Je vergelijking is slecht gekozen omdat dit de associatie opwekt dat homoseksueel gedrag gelijkwaardig zou zijn aan een geestelijke gestoordheid.
Kun jij mij dan ook vertellen wie dan het gedrag vd priesters in kwestie goedpraatte? Zijn deze mensen vrijuit gegaan? Zijn deze mensen nog steeds in hun ambt?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:51 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Ik had het toch over twee volwassenen? Jij haalt er opeens een kind van 13 bij. Maar dat past goed bij de katholieke kerk.
Een normaal mens begrijpt wel wat ik bedoel met "twee volwassenen". Jij niet blijkbaar.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:53 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Een kind van 13 is alleen een kind omdat ONZE samenleving dat ziet als niet volwassen. Maar bepalen wij dat voor een ander? Een 13 jarige is al goed in staat om een penis te ontvangen.
De beste man mag dan homo zijn, hij is geen politicus. Ik weet te weinig over zijn agenda om daar over te oordelen. Hij werkt bij wat ik zou noemen een equivalent van de gaykrant. Een soort Henk Krol. Hooguit wordt zijn adres gepost bij Ertan's blog ofzo?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:49 schreef DrWolffenstein het volgende:
Die vervolgcolumn zal er heus wel komen. Ik vraag me alleen af of deze onfortuinlijke man dan ook het lachwekkende predicaat homonazi krijgt opgeplakt van mensen zoals TimmyASD en Gelly, zoals Pim F. die als homo het waagde de lieve marocjes en hun achterlijke cultuur te bekritiseren. En vervolgens hatemail krijgt van links en diens knokploeg (de islam) op de schaal van wat de heer Wilders binnenkrijgt.
Hahahaha, volwassen is maar een predikaat om een leeftijdsgrens te trekken. Het zegt mij inderdaad niet veel op het biologische niveau. Kennelijk heb jij nog niet verder leren denken dan de opvattingen van de samenleving.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:56 schreef Mikrosoft het volgende:
[..]
Een normaal mens begrijpt wel wat ik bedoel met "twee volwassenen". Jij niet blijkbaar.
De paus had daar het een en ander erover kunnen zeggen, maar helaas niet gedaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:54 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Kun jij mij dan ook vertellen wie dan het gedrag vd priesters in kwestie goedpraatte? Zijn deze mensen vrijuit gegaan? Zijn deze mensen nog steeds in hun ambt?
Dan ben ik in goed gezelschap. Normale mensen vinden een 13-jarig meisje een kind. Jij ziet een meisje als volwassen zodra er een penis in kan. Ongelooflijk.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:57 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hahahaha, volwassen is maar een predikaat om een leeftijdsgrens te trekken. Het zegt mij inderdaad niet veel op het biologische niveau. Kennelijk heb jij nog niet verder leren denken dan de opvattingen van de samenleving.
Weet niet of er nog nieuwe wetten zijn doorgevoerd afgelopen week maar volgens mij is dat ook nogsteeds verboden....quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:42 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dus een relatie tussen een man van 60 en een meisje van 13 moeten we ook gewoon met rust laten?
Dat is al iets heel anders, dan wat je in het topic "Homo huwelijk in Spanje II" vermelde.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:02 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik meen het wel in de zin van dat je het soms gewoon beter niet kunt doen. Het is te belachelijk voor woorden dat het niet kan, maar soms moet je je principes gewoon even aan de kant zetten.
Je vergelijking gaat mank, omdat et bij homo's gaat om persoonlijke afkeur, en bij pedofilie gaat om bescherming van het kind.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:42 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het gemiddelde 13-jarige meisje is ook biologisch gezien nog niet volwassen, hoor...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:57 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hahahaha, volwassen is maar een predikaat om een leeftijdsgrens te trekken. Het zegt mij inderdaad niet veel op het biologische niveau. Kennelijk heb jij nog niet verder leren denken dan de opvattingen van de samenleving.
Tolerantie wordt tegenwoordig als een positieve eigenschap beschouwd.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:36 schreef FuifDuif het volgende:
Voor een simpel mea culpa is deze zaak toch echt iets te ver gegaan. Was het maar zo makkelijk dat na een opmerking van een paus alle problemen de wereld uit zijn. Maar dat is uiteraard ernstig offtopic hier.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:59 schreef Joana het volgende:
[..]
De paus had daar het een en ander erover kunnen zeggen, maar helaas niet gedaan.
En wie ben jij dan, ridder in de orde vd gele/rode snee?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:45 schreef DrWolffenstein het volgende:
....ridders in de orde vd bruine ster...
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:53 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Een kind van 13 is alleen een kind omdat ONZE samenleving dat ziet als niet volwassen. Maar bepalen wij dat voor een ander? Een 13 jarige is al goed in staat om een penis te ontvangen.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
We hebben een hele mondige usergroep!
Die elkaar heus wel corrigeert indien nodig
Zonder deze usersamenstelling had FOK noot zo groot kunnen worden en zijn!
Hahahaquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:57 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Yeah right, ze zijn jaloers op 2 mannen die hand in hand lopenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:42 schreef dewd het volgende:
Misschien waren ze gewoon jaloers.
je bent wel een heel zielig persoon BSB.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Yeah right, ze zijn jaloers op 2 mannen die hand in hand lopen![]()
Ik denk dat die 2 homo's jaloers zijn op die gezonde Marokkaanse knullen omdat ze hetero zijn
Dat noem jij gezonde marokkaanse knullen ? ga je schamen man !quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Yeah right, ze zijn jaloers op 2 mannen die hand in hand lopen![]()
Ik denk dat die 2 homo's jaloers zijn op die gezonde Marokkaanse knullen omdat ze hetero zijn
Schaam jij je elke dag over wat er in amstedam gebeurt, of alleen in dit geval?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:06 schreef schatje het volgende:
Als inwoonster van A'dam schaam ik me dood dat dit heeft mogen gebeuren.
Is dat jouw klamheimelijke vorm van discriminatie ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:06 schreef FuifDuif het volgende:
Gaffer, zo heb ik het graag over Gelovigen en ongelovigen.
Nee hoor, enkel het accentueren van de superieure groep.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:10 schreef Gaffer het volgende:
[..]
Is dat jouw klamheimelijke vorm van discriminatie ?
Al er iemand onrecht wordt aangedaan in de stad waar ik woon schaam ik mij daarvoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:09 schreef Monus het volgende:
[..]
Schaam jij je elke dag over wat er in amstedam gebeurt, of alleen in dit geval?
Jij vindt het niet speciaal noemenswaardig dat homo's in Amsterdam niet hand in hand over straat kunnen lopen omdat ze anders door Marokkanen in elkaar worden geslagen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:08 schreef Monus het volgende:
Zijn er ook nog andere slachtoffers op koninginnendag geweest of is het alleen deze arme homo activist die dit jaar aangevallen is. Normaal gespoken zijn er een heleboel slachtoffers in amsterdam op koninginnendag, ik snap niet echt waarom hij dan zo speciaal is en boven al die andere slachtoffers staat.
Of begrijp ik het wel en is het O zo intresant omdat het:
1) een homo is die in elkaar geslagen is.
2) mischien marokkanen de daders waren.
Maar die was natuurlijk niet gay, en daarom niet intresant om over te hebben. Maar er zijn natuurlijk veel meer slachtoffers op zo'n dag.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:16 schreef Peter-de-Grote het volgende:
Ja, tijdens de Koninginnennacht is in de Utrechtse straat een autochtone Amsterdammer neergestoken door een type van Noordafrikaanse komaf.![]()
Het feit dat het Geloof bouwt op aannames en geen zekerheden is een misvatting. Het zijn wel degelijk feiten omdat alles staat geschreven in de Bijbel, het Woord van de Heer.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:14 schreef Gaffer het volgende:
Geloven is bouwen op dat wat je niet zeker weet.
Hoe zou dat nu superieur kunnen zijn ?
Man, zeur eens niet zo over die homo's die oh zo zielig zijn. Er gebeuren wel ergere dingen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:18 schreef Vitalogy het volgende:
Jij vindt het niet speciaal noemenswaardig dat homo's in Amsterdam niet hand in hand over straat kunnen lopen omdat ze anders door Marokkanen in elkaar worden geslagen?
Wat zal jij je rot schamen zeg!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Al er iemand onrecht wordt aangedaan in de stad waar ik woon schaam ik mij daarvoor.
Ten eerste gaat het niet speciaal om homo's maar om de vrijheid en burgerrechten waar we in dit land al jaren geleden voor gevochten hebben. Bovendien stel ik voor dat je dan in de topics over die zogenaamd ergere dingen gaat prediken zaniken.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:22 schreef FuifDuif het volgende:
Man, zeur eens niet zo over die homo's die oh zo zielig zijn. Er gebeuren wel ergere dingen.
en waar heb je dat vandaan?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:23 schreef Meki het volgende:
het waren turken geen Marokkanen
die man kon ze niet door elkaar houden
Ja omdat het precies aangeeft dat de acceptatie van homo's in de stad door dit soort figuren om zeep geholpen wordt. Maar zoals zo vaak zijn de meeste mensen onverschillig i.pv. tolerant.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:08 schreef Monus het volgende:
Zijn er ook nog andere slachtoffers op koninginnendag geweest of is het alleen deze arme homo activist die dit jaar aangevallen is. Normaal gespoken zijn er een heleboel slachtoffers in amsterdam op koninginnendag, ik snap niet echt waarom hij dan zo speciaal is en boven al die andere slachtoffers staat.
Of begrijp ik het wel en is het O zo intresant omdat het:
1) een homo is die in elkaar geslagen is.
2) mischien marokkanen de daders waren.
Ja hij riep heel hard Meki is een hondelul.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:29 schreef Meki het volgende:
Die Amerikaan heeft zeker iets gedaan
ja van de vrijheid om te zijn wie je bent!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:29 schreef Meki het volgende:
Ja, en de Marokkanen hebben ook vast wat gedaan waarom ze zo met de nek worden aangekeken.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:29 schreef Meki het volgende:
Vrijheid? Man, dat is een illusie. Dat bestaat niet. Als je over vrijheid spreekt moet je ook die marokkanen de vrijheid gunnen om homo's in elkaar te laten slaan. Anders moet je het woord vrijheid niet hanteren.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:27 schreef Vitalogy het volgende:
Ten eerste gaat het niet speciaal om homo's maar om de vrijheid en burgerrechten waar we in dit land al jaren geleden voor gevochten hebben. Bovendien stel ik voor dat je dan in de topics over die zogenaamd ergere dingen gaat prediken zaniken.
vrijheid en burgerrechten die we in dit land al jaren geleden hebben laten verkwansellen bedoel je.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:27 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ten eerste gaat het niet speciaal om homo's maar om de vrijheid en burgerrechten waar we in dit land al jaren geleden voor gevochten hebben. Bovendien stel ik voor dat je dan in de topics over die zogenaamd ergere dingen gaat prediken zaniken.
Dus jij gelooft, dat ze 2000 jaar geleden al alle kennis over ons bestaan vergaard hadden ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:21 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het feit dat het Geloof bouwt op aannames en geen zekerheden is een misvatting. Het zijn wel degelijk feiten omdat alles staat geschreven in de Bijbel, het Woord van de Heer.
Ja natuurlijk, maar die kennis kwam direct van God, via Mozes, Abraham, Jezus en allerlei profeten.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:35 schreef Gaffer het volgende:
[..]
Dus jij gelooft, dat ze 2000 jaar geleden al alle kennis over ons bestaan vergaard hadden ?
Goddomme wat ben jij een slechte troll.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:33 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Vrijheid? Man, dat is een illusie. Dat bestaat niet. Als je over vrijheid spreekt moet je ook die marokkanen de vrijheid gunnen om homo's in elkaar te laten slaan. Anders moet je het woord vrijheid niet hanteren.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:37 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Goddomme wat ben jij een slechte troll.
De ware profeet zwijgt ! ( Friedrich Nietsche 1844-1900 )quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:36 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar die kennis kwam direct van God, via Mozes, Abraham, Jezus en allerlei profeten.
volgens mijn geloofsovertuiging zijn moslims en christenen het kwaad op aarde. mag ik ze nu allemaal dood schieten?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:40 schreef FuifDuif het volgende:
[..].
Dit is wel een hele slappe manier om onder een tergenargument uit te komen.
Ik zal het nog eens in simpele taal voor je herhalen:
Jij spreekt over vrijheid, maar die vrijheid is volgens jou dan slechts van toepassing op één partij, namelijk de homo's (in deze situatie). Maar onder vrijheid versta ik ook dat die Marokkanen vrij zijn om die homo's aan te pakken. Als je dit laatste afkeurt en verboden wilt hebben, dan moet je niet over vrijheid gaan praten. Zo eenvoudig is dat.
Wel als we in een vrij land zouden leven, maar vrijheid kennen we hier niet. Ook al zijn er mensen met oogkleppen op die de vrijheid in ons land hanteren als argument om bepaald gedrag af te keuren. Hoe hypocriet!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:54 schreef beffelholt het volgende:
[..]
volgens mijn geloofsovertuiging zijn moslims en christenen het kwaad op aarde. mag ik ze nu allemaal dood schieten?
Talk about oogkleppen:quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:11 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wel als we in een vrij land zouden leven, maar vrijheid kennen we hier niet. Ook al zijn er mensen met oogkleppen op die de vrijheid in ons land hanteren als argument om bepaald gedrag af te keuren. Hoe hypocriet!
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:21 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het feit dat het Geloof bouwt op aannames en geen zekerheden is een misvatting. Het zijn wel degelijk feiten omdat alles staat geschreven in de Bijbel, het Woord van de Heer.
Vrijheid kennen we hier niet? Wat een bullshit. Gelukkig mag je hier niet zomaar doen wat je zou willen doen. Wees daar maar heel blij om. Je bent hier wel vrij om te kiezen wat je wilt, vrijheid van meningsuiting is een zeldzaamheid, wees er blij mee.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:11 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wel als we in een vrij land zouden leven, maar vrijheid kennen we hier niet.
Een christelijke anarchist. Wat grappig.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:11 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wel als we in een vrij land zouden leven, maar vrijheid kennen we hier niet. Ook al zijn er mensen met oogkleppen op die de vrijheid in ons land hanteren als argument om bepaald gedrag af te keuren. Hoe hypocriet!
zou wel mooi zijn hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:16 schreef Gaffer het volgende:
FuifDuif, ik hoop niet, dat je zwijgen een teken is van het jezelf aanmatigen als zijnde de ware profeet ......
Dit is toch niet te geloven????? Je spreekt je hier vierkant tegen en dat doen velen hier. Je ontkent dat we vrijheid niet kennen, maar in dezelfde post zeg je letterlijk: "gelukkig mag je hier niet zomaar doen wat je zou willen doen." Dus we zijn een vrij land, maar toch ook weer nietquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:15 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Vrijheid kennen we hier niet? Wat een bullshit. Gelukkig mag je hier niet zomaar doen wat je zou willen doen. Wees daar maar heel blij om. Je bent hier wel vrij om te kiezen wat je wilt, vrijheid van meningsuiting is een zeldzaamheid, wees er blij mee.
Hoe zielig om mij een kloon te noemen zodat je je niet hoeft te verantwoorden. Hoe not-done ook.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:15 schreef beffelholt het volgende:
ik vraag me toch echt af van wie die kloon "fuifduif"nu eigenlijk is...
zou BHFH een nieuw accountje hebben of zo?
In een vrij land mag je elkaar niet zomaar doodschieten. Of noem jij Irak een vrij land?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dit is toch niet te geloven????? Je spreekt je hier vierkant tegen en dat doen velen hier. Je ontkent dat we vrijheid niet kennen, maar in dezelfde post zeg je letterlijk: "gelukkig mag je hier niet zomaar doen wat je zou willen doen." Dus we zijn een vrij land, maar toch ook weer niet? Vreemde constructie zeg.
moet ik mij tegenover jouw verantwoorden dan?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:20 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Hoe zielig om mij een kloon te noemen zodat je je niet hoeft te verantwoorden. Hoe not-done ook.
Gelukkig bestaat een 'vrij' land niet. Jij zou daar trouwens allang niet meer leven, omdat je niet mag stelen/doden/afgunst hebben, van je God.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:19 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Dit is toch niet te geloven????? Je spreekt je hier vierkant tegen en dat doen velen hier. Je ontkent dat we vrijheid niet kennen, maar in dezelfde post zeg je letterlijk: "gelukkig mag je hier niet zomaar doen wat je zou willen doen." Dus we zijn een vrij land, maar toch ook weer niet? Vreemde constructie zeg.
Nee, ik zie dit echt niet. Waarom ligt de vrijheid dan alleen bij degenen die potentieel een slachtoffer vormen? Als je het hebt over een vrij land, dan moet je die vrijheid natuurlijk wel aan een ieder geven. Ik kan me niet voorstellen dat men dit niet kan begrijpen... het is zo sim-pel.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:21 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
In een vrij land mag je elkaar niet zomaar doodschieten. Of noem jij Irak een vrij land?
Komop zeg, doe eens niet zo dom en stop aub met dat getroll
Wat maakt Nederland volgens jou niet een vrij land?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:25 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Nee, ik zie dit echt niet. Waarom ligt de vrijheid dan alleen bij degenen die potentieel een slachtoffer vormen? Als je het hebt over een vrij land, dan moet je die vrijheid natuurlijk wel aan een ieder geven. Ik kan me niet voorstellen dat men dit niet kan begrijpen... het is zo sim-pel.
Tja, ik moet je toch echt teleurstellen. Ik ben geen relkloontje. Ik geef simpelweg aan hoe ik erover denk, klaar.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:22 schreef beffelholt het volgende:
[..]
moet ik mij tegenover jouw verantwoorden dan?
ik neem aan dat je een of ander relkloontje bent, het lijkt me zeer sterk dat iemand echt zo achterlijk is als jouw.
(of hebben ze nu ook al internet in het PBC?)
Het feit dat ik iemand niet dood mag slaan? Of het feit dat ik niet dat lekkere wijf op straat aan mag randen? Ik word op dat vlak in mijn vrijheid beperkt. (Niet dat ik deze daden ambieer ofzo, maar dat eve terzijde.)quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:26 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wat maakt Nederland volgens jou niet een vrij land?
waar woon je?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:27 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Het feit dat ik iemand niet dood mag slaan? Of het feit dat ik niet dat lekkere wijf op straat aan mag randen? Ik word op dat vlak in mijn vrijheid beperkt. (Niet dat ik deze daden ambieer ofzo, maar dat eve terzijde.)
Hahahahaha, gaan we dreigen jochie? Je gedraagt je als een klein kind.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:30 schreef beffelholt het volgende:
[..]
waar woon je?
maak ik ff van de vrijheid gebruik die jij predikt. kijken of je dan nog zo dom lult?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |