Schaam jij je elke dag over wat er in amstedam gebeurt, of alleen in dit geval?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:06 schreef schatje het volgende:
Als inwoonster van A'dam schaam ik me dood dat dit heeft mogen gebeuren.
Is dat jouw klamheimelijke vorm van discriminatie ?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:06 schreef FuifDuif het volgende:
Gaffer, zo heb ik het graag over Gelovigen en ongelovigen.
Nee hoor, enkel het accentueren van de superieure groep.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:10 schreef Gaffer het volgende:
[..]
Is dat jouw klamheimelijke vorm van discriminatie ?
Al er iemand onrecht wordt aangedaan in de stad waar ik woon schaam ik mij daarvoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:09 schreef Monus het volgende:
[..]
Schaam jij je elke dag over wat er in amstedam gebeurt, of alleen in dit geval?
Jij vindt het niet speciaal noemenswaardig dat homo's in Amsterdam niet hand in hand over straat kunnen lopen omdat ze anders door Marokkanen in elkaar worden geslagen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:08 schreef Monus het volgende:
Zijn er ook nog andere slachtoffers op koninginnendag geweest of is het alleen deze arme homo activist die dit jaar aangevallen is. Normaal gespoken zijn er een heleboel slachtoffers in amsterdam op koninginnendag, ik snap niet echt waarom hij dan zo speciaal is en boven al die andere slachtoffers staat.
Of begrijp ik het wel en is het O zo intresant omdat het:
1) een homo is die in elkaar geslagen is.
2) mischien marokkanen de daders waren.
Maar die was natuurlijk niet gay, en daarom niet intresant om over te hebben. Maar er zijn natuurlijk veel meer slachtoffers op zo'n dag.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:16 schreef Peter-de-Grote het volgende:
Ja, tijdens de Koninginnennacht is in de Utrechtse straat een autochtone Amsterdammer neergestoken door een type van Noordafrikaanse komaf.![]()
Het feit dat het Geloof bouwt op aannames en geen zekerheden is een misvatting. Het zijn wel degelijk feiten omdat alles staat geschreven in de Bijbel, het Woord van de Heer.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:14 schreef Gaffer het volgende:
Geloven is bouwen op dat wat je niet zeker weet.
Hoe zou dat nu superieur kunnen zijn ?
Man, zeur eens niet zo over die homo's die oh zo zielig zijn. Er gebeuren wel ergere dingen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:18 schreef Vitalogy het volgende:
Jij vindt het niet speciaal noemenswaardig dat homo's in Amsterdam niet hand in hand over straat kunnen lopen omdat ze anders door Marokkanen in elkaar worden geslagen?
Wat zal jij je rot schamen zeg!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:17 schreef schatje het volgende:
[..]
Al er iemand onrecht wordt aangedaan in de stad waar ik woon schaam ik mij daarvoor.
Ten eerste gaat het niet speciaal om homo's maar om de vrijheid en burgerrechten waar we in dit land al jaren geleden voor gevochten hebben. Bovendien stel ik voor dat je dan in de topics over die zogenaamd ergere dingen gaat prediken zaniken.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:22 schreef FuifDuif het volgende:
Man, zeur eens niet zo over die homo's die oh zo zielig zijn. Er gebeuren wel ergere dingen.
en waar heb je dat vandaan?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:23 schreef Meki het volgende:
het waren turken geen Marokkanen
die man kon ze niet door elkaar houden
Ja omdat het precies aangeeft dat de acceptatie van homo's in de stad door dit soort figuren om zeep geholpen wordt. Maar zoals zo vaak zijn de meeste mensen onverschillig i.pv. tolerant.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:08 schreef Monus het volgende:
Zijn er ook nog andere slachtoffers op koninginnendag geweest of is het alleen deze arme homo activist die dit jaar aangevallen is. Normaal gespoken zijn er een heleboel slachtoffers in amsterdam op koninginnendag, ik snap niet echt waarom hij dan zo speciaal is en boven al die andere slachtoffers staat.
Of begrijp ik het wel en is het O zo intresant omdat het:
1) een homo is die in elkaar geslagen is.
2) mischien marokkanen de daders waren.
Ja hij riep heel hard Meki is een hondelul.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:29 schreef Meki het volgende:
Die Amerikaan heeft zeker iets gedaan
ja van de vrijheid om te zijn wie je bent!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:29 schreef Meki het volgende:
Ja, en de Marokkanen hebben ook vast wat gedaan waarom ze zo met de nek worden aangekeken.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:29 schreef Meki het volgende:
Vrijheid? Man, dat is een illusie. Dat bestaat niet. Als je over vrijheid spreekt moet je ook die marokkanen de vrijheid gunnen om homo's in elkaar te laten slaan. Anders moet je het woord vrijheid niet hanteren.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:27 schreef Vitalogy het volgende:
Ten eerste gaat het niet speciaal om homo's maar om de vrijheid en burgerrechten waar we in dit land al jaren geleden voor gevochten hebben. Bovendien stel ik voor dat je dan in de topics over die zogenaamd ergere dingen gaat prediken zaniken.
vrijheid en burgerrechten die we in dit land al jaren geleden hebben laten verkwansellen bedoel je.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:27 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ten eerste gaat het niet speciaal om homo's maar om de vrijheid en burgerrechten waar we in dit land al jaren geleden voor gevochten hebben. Bovendien stel ik voor dat je dan in de topics over die zogenaamd ergere dingen gaat prediken zaniken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |