Ik meen het wel in de zin van dat je het soms gewoon beter niet kunt doen. Het is te belachelijk voor woorden dat het niet kan, maar soms moet je je principes gewoon even aan de kant zetten.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:00 schreef Knarf het volgende:
Ik hoop dat ze Christenen ook in elkaar meppen.
(nee dit meen ik niet, maar ik hoop dat hij ook niet meent wat hij net geschreven heeft).
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja stel je eens voor zeg. Provocerende homo'sZomaar hand in hand lopen, bah!!!
Ik stel ook voor om niet getrouwde stelletjes te stenigen als ze op het strand zoenen. Dat is provocerend en verdiend op zijn minst een paar klappen.
Doe normaal.
Mag mijn vrouw in het middenquote:
Dat was echt fantastisch!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:31 schreef Mikrosoft het volgende:
net als die o zo lieve Marokkaanse tasjesdief die nu helaas *snik* overleden is.
Nou ja het kan natuurlijk ook dat hij dat alleen maar schrijft om zijn standpunt kracht bij te zetten. Misschien is het wel helemaal niet waar en doet hij de zaak anders voor dan het in werkelijkheid is.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:01 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
He he, de aap is uit de mouw. Meneer neukt met een marokkaan. Zeg dat dan meteen stuk onbenul. Hoe bevoordeeld jij bezig bent is ook niet meer normaal. Dat jij met een leuke meid neukt wil niet zeggen dat je alle kut marokkaantje moet gaan recht lullen.
Zielig ventje
Quote jij even waar ik de kutmarokkaantjes verdedig? Quote jij even waar ik zeg dat dit meneer zijn eigen schuld is?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:01 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
He he, de aap is uit de mouw. Meneer neukt met een marokkaan. Zeg dat dan meteen stuk onbenul. Hoe bevoordeeld jij bezig bent is ook niet meer normaal. Dat jij met een leuke meid neukt wil niet zeggen dat je alle kut marokkaantje moet gaan recht lullen.
Zielig ventje
Dan is ie nog triester. Niks mis mee om met een marokkaans wijf te neuken. Maar ben dan wel een vent en ga niet alles tot op den treure verdedigen omdat je vriendinnetje van die afkomst is.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:04 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Nou ja het kan natuurlijk ook dat hij dat alleen maar schrijft om zijn standpunt kracht bij te zetten. Misschien is het wel helemaal niet waar en doet hij de zaak anders voor dan het in werkelijkheid is.
Ach, nog triester vindt ik het dat jij mijn argumentie aangrijpt om te gaan bashen omdat je geen tegenargumenten hebtquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:06 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Dan is ie nog triester. Niks mis mee om met een marokkaans wijf te neuken. Maar ben dan wel een vent en ga niet alles tot op den treure verdedigen omdat je vriendinnetje van die afkomst is.
Dus als een marokkaan in Venray door een stel londsdalers dood geschopt word dan is dat een goede zaak volgens jou? Je weet immers dat in Venray dat soort mensen wonen met die (natuur) wetten en normen en waarden. Dus is pure provocatie he?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Nogmaals, ik heb nl. het gevoel deze discussie vandaag al eens eerder te hebben gevoerd edoch kan ik hier niets meer van terugvinden in "My Active Topics", maar toch wil ik nogmaals benadrukken dat ondanks het feit dat ik een prediker des respects ben het toch enigzins de schuld van de betreffende homo-isten zelf vind, zij gaan nl. tegen beter weten in sensuele stuff doen op plaatsen waarvan bekend is dat daar andere (natuur)wetten en normen en waarden zijn, pure provocatie dus...
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Nogmaals, ik heb nl. het gevoel deze discussie vandaag al eens eerder te hebben gevoerd edoch kan ik hier niets meer van terugvinden in "My Active Topics", maar toch wil ik nogmaals benadrukken dat ondanks het feit dat ik een prediker des respects ben het toch enigzins de schuld van de betreffende homo-isten zelf vind, zij gaan nl. tegen beter weten in sensuele stuff doen op plaatsen waarvan bekend is dat daar andere (natuur)wetten en normen en waarden zijn, pure provocatie dus...
Gatverdamme.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jongen, ik neuk met een Marokkaan(se)
it's a dirty job but someone got to do itquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ach, nog triester vindt ik het dat jij mijn argumentie aangrijpt om te gaan bashen omdat je geen tegenargumenten hebt
Ja, vies he dat sex?quote:
Als deze hitsige Marokkaanse knulletjes het in de bekende wijken van Venray van de daken gaan schreeuwen dat ze Marokkanen zijn en wijlen Theo van G. een zeug en een troll vinden dan is dat m.i. een vergelijking die parallel loopt met homo's die sensual stuff doen in het openbaarquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:08 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Dus als een marokkaan in Venray door een stel londsdalers dood geschopt word dan is dat een goede zaak volgens jou? Je weet immers dat in Venray dat soort mensen wonen met die (natuur) wetten en normen en waarden. Dus is pure provocatie he?![]()
Mijn vraag is dan: hoe wisten de vermoedelijke Marokkanen dan dat het naar jouw woorden homo-isten zijn? Door het handje vasthouden?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:06 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het ook raar dat een Amerikaan zo een twee drie kan zien of iemand een Marokkaan is. Of iemand Marokkaanse kenmerken toedicht. Stel je voor dat jij in Amerika zou rondlopen en je wees iemand zeker aan als Puerto Ricaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:06 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Dan is ie nog triester. Niks mis mee om met een marokkaans wijf te neuken. Maar ben dan wel een vent en ga niet alles tot op den treure verdedigen omdat je vriendinnetje van die afkomst is.
en dat is hetzelfde als hand-in-hand lopen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Als deze hitsige Marokkaanse knulletjes het in de bekende wijken van Venray van de daken gaan schreeuwen dat ze Marokkanen zijn en wijlen Theo van G. een zeug en een troll vinden
Ik vind het erg provocerend en mens ontwaardig als ik vrouwen in een burka zie lopen. Moet ik ze daarom ook maar kapot gaan lopen slaan voortaan? Ze passen immers niet bij mijn normen en waarden en bij deze cultuur?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als deze hitsige Marokkaanse knulletjes het in de bekende wijken van Venray van de daken gaan schreeuwen dat ze Marokkanen zijn en wijlen Theo van G. een zeug en een troll vinden dan is dat m.i. een vergelijking die parallel loopt met homo's die sensual stuff doen in het openbaar
Dus als deze homo's gewoon normaal lopen en van elkaar af weten te blijven en toch net dat kleffe rechterhandje uit de broek van de partner haalt valt dat niet onder de noemer provocatie
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:08 schreef Halfgedraaide het volgende:
Dus als een marokkaan in Venray door een stel londsdalers dood geschopt word dan is dat een goede zaak volgens jou? Je weet immers dat in Venray dat soort mensen wonen met die (natuur) wetten en normen en waarden. Dus is pure provocatie he?![]()
Ik kan alleen maar hopen dat jij slachtoffer wordt van zinloos geweld.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als deze hitsige Marokkaanse knulletjes het in de bekende wijken van Venray van de daken gaan schreeuwen dat ze Marokkanen zijn en wijlen Theo van G. een zeug en een troll vinden dan is dat m.i. een vergelijking die parallel loopt met homo's die sensual stuff doen in het openbaar
Dus als deze homo's gewoon normaal lopen en van elkaar af weten te blijven en toch net dat kleffe rechterhandje uit de broek van de partner haalt valt dat niet onder de noemer provocatie
Jezus hey, dat zegt ie toch helemaal niet.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:11 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
met jou valt toch geen discussie te voeren. Je weet het uiteindelijk weer zo te verdraaien dat je het heel erg vind voor die homo's. Jij was degene die alles probeerde te ontkrachtigen wat die homo had gezegd. Dat je marokkanen niet kan herkennen etc etc.
Typisch gevalletje van plaat voor je kop. Je moet eens wat meer zelfkennis krijgen knul. Het is bijna sneu hoe erg het opvalt dat je dat tuig probeerde te verdedigen (lees het waren geen marokkanen volgens jou). Toen wist ik niet eens dat je een marokkaanse vriendin had. Ik heb dus erg weinig zin om hele tijd op jou te reageren om je geweten te sussen.
Zeg dan gewoon "ik vind het kut dat jullie zo'n hekel hebben aan marokkaanse probleem jongeren want mijn vriendin is marokkaans en die is erg leuk". Dan zou ik nog een beetje respect voor je kunnen opbrengen.
Nee, maar dat wil hij niet begrijpen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:14 schreef Joana het volgende:
[..]
Jezus hey, dat zegt ie toch helemaal niet.
Met dit drog-argument kom je helaas niet ver bij mij. Iedereen maar dan ook iedereen weet dat het slaan van een vrouw, met of met zonder Burqa, uit den boze is, dit gaat tegen elke (natuur)wet in, waar dan ookquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:14 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik vind het erg provocerend en mens ontwaardig als ik vrouwen in een burka zie lopen. Moet ik ze daarom ook maar kapot gaan lopen slaan voortaan? Ze passen immers niet bij mijn normen en waarden en bij deze cultuur?
Ok ander voorbeeld. Dan mogen die marokkanen dus ook Imam's gaan slaan. Die zijn ook 9 van de 10 keer homo en pedofiel.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met dit drog-argument kom je helaas niet ver bij mij. Iedereen maar dan ook iedereen weet dat het slaan van een vrouw, met of met zonder Burqa, uit den boze is, dit gaat tegen elke (natuur)wet in, waar dan ook
Stenigen daartegen mag dan weer wel in bepaalde delen van de wereld...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:16 schreef BansheeBoy het volgende:
Met dit drog-argument kom je helaas niet ver bij mij. Iedereen maar dan ook iedereen weet dat het slaan van een vrouw, met of met zonder Burqa, uit den boze is, dit gaat tegen elke (natuur)wet in, waar dan ook
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:11 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
met jou valt toch geen discussie te voeren. Je weet het uiteindelijk weer zo te verdraaien dat je het heel erg vind voor die homo's. Jij was degene die alles probeerde te onkrachtigen wat die homo had gezegd. Dat je marokkanen niet kan herkennen etc etc.
Typisch gevalletje van plaat voor je kop. Je moet eens wat meer zelfkennis krijgen knul. Het is bijna sneu hoe erg het opvalt dat je dat tuig probeerde te verdedigen (lees het waren geen marokkanen volgens jou). Toen wist ik niet eens dat je een marokkaanse vriendin had. Ik heb dus erg weinig zin om hele tijd op jou te reageren om je geweten te sussen.
Zeg dan gewoon ik vind het kut dat jullie zo'n hekel hebben aan marokkaanse probleem jongeren want mijn vriendin is marokkaans en die is erg leuk. Dan zou ik nog een beetje respect voor je kunnen opbrengen.
Met mij valt geen discussie te voeren? Ik verdraai dingen? Mag ik even de quotes die ik al eerder vroeg? Dan kan jij bewijzen dat jij dingen niet verdraait en mij dingen wil laten zeggen die ik nooit gezegd heb.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Quote jij even waar ik de kutmarokkaantjes verdedig? Quote jij even waar ik zeg dat dit meneer zijn eigen schuld is?
Dan zal ik even quoten waar ik zeg dat ik dit vreselijk vind en waar ik zeg dat ik hoop dat de daders hun straf zullen krijgen. Dan quote ik ook waar ik hoop dat ze een keer de verkeerde nicht tegenkomen die ze zelf een paar tikken verkoopt en dan quote ik ook even het stukje waarin ik zeg dat er wel degelijk problemen zijn met 'kut'Marokkaantjes
Behalve natuurlijk als ze geen respect toont voor haar man door bijvoorbeeld het eten aan te laten branden.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Sommige users zijn elkaar al vaker tegengekomen in discussies op dit forum.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:14 schreef Joana het volgende:
[..]
Jezus hey, dat zegt ie toch helemaal niet.
Vind je het gek? Die man heeft de hele dag hard gewerkt om haar te onderhouden en dan krijgt hij zo'n aangebrand stukje vlees. Dat is natuurlijk ook niet te accepteren.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:19 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Behalve natuurlijk als ze geen respect toont voor haar man door bijvoorbeeld het eten aan te laten branden.
Op de korte termijn was dat misschien goed geweest voor de Amerikaan. Op de lange termijn betekent dat gedrag buigen voor Marokkaans fascisme.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:18 schreef FuifDuif het volgende:
Sommige mensen lezen zeer selectief en nog fout ook. En dan die belachelijke vergelijkingen. Het gaat erom dat die homo het had kunnen voorzien en misschien zichzelf beter even had in kunnen houden.
Ene corrigerende tik is dan uiteraard wel op zijn plaatsch...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:20 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Vind je het gek? Die man heeft de hele dag hard gewerkt om haar te onderhouden en dan krijgt hij zo'n aangebrand stukje vlees. Dat is natuurlijk ook niet te accepteren.
Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:18 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ok ander voorbeeld. Dan mogen die marokkanen dus ook Imam's gaan slaan. Die zijn ook 9 van de 10 keer homo en pedofiel.![]()
Moeten ze toch lekker zelf weten bekrompen mongool. Dat jij zo onzeker bent over je eigen seksualiteit dat je er niet tegen kan als je 2 homo's hand in hand ziet lopen zegt mee over jou.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:18 schreef FuifDuif het volgende:
Sommige mensen lezen zeer selectief en nog fout ook. En dan die belachelijke vergelijkingen. Het gaat erom dat die homo het had kunnen voorzien en misschien zichzelf beter even had in kunnen houden.
Ik moet toch ook buigen voor de opvatting dat homoseksualiteit moet worden toegestaan? Het is een touwtrekkerij. Wij doen net zo goed mee. Als het Marokkaans fascisme de overhand krijgt dan zij het zo. Andersom hetzelfde.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:20 schreef Mikrosoft het volgende:
Op de korte termijn was dat misschien goed geweest voor de Amerikaan. Op de lange termijn betekent dat gedrag buigen voor Marokkaans fascisme.
Kom eens met een quote uit welke discussie hier op Fok dan ook die het gelijk van Halfgedraaide bewijst?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:19 schreef Tarak het volgende:
[..]
Sommige users zijn elkaar al vaker tegengekomen in discussies op dit forum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
Bekrompen idioot? Doe eens even normaal, jij oelewapper.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:21 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Moeten ze toch lekker zelf weten bekrompen mongool. Dat jij zo onzeker bent over je eigen seksualiteit dat je er niet tegen kan als je 2 homo's hand in hand ziet lopen zegt mee over jou.
Ik als pro-hetero stoor me daar totaal niet aan.![]()
![]()
Onder welke steen kom jij vandaan gekropen??quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar heb jij het over?Sinds wanneer zijn Imam homo's en pedofielen?
Ja en als jij nou eens als eerste was begonnen met het veroordelen van de daders ipv het in twijfel trekken van het slachtoffer dat waren we nu een stuk verder in dit topic.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
In plaats van dom te schelden zou je ook eens aan reeele oplossingen kunnen gaan denken.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Op zich wel typisch, de gemiddelde Nederlander weet een Turk en een Marokkaan al niet uit elkaar te houden, maar deze Amerikaan weet wel precies dat 't een Marokkaan is.
hahaha we hebben er eentje uit de kast. Latente homoseksueel!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Bekrompen idioot? Doe eens even normaal, jij oelewapper.
De echte "rechtse" elementen zijn in feite die marocjes zelf: hun homohaat, taboe omtrent sexualiteit, vrouwen als niet meer dan baarmachines die binnenshuis bij het aanrecht moeten blijven, een uitermate sterke 'eigen clan/groep eerst!' mentaliteit, ze staan als een blok achter een ieder uit de eigen etnische groep, wat voor crimineels diegene ook heeft gedaan (en zullen ook nooit een bejaard persoon uit de eigen etnische groep overvallen bijvoorbeeld), worden geleefd door strikte orthodoxe religieuze doctrines die van generatie op generatie gaan en waar ze loyaal tot op het bot aan zijn, allemaal zaken die weinig progressief zijn iig...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:41 schreef beffelholt het volgende:
[..]
ik ben nooit anti-homo geweest en ik denk ook veel mensen niet die jij "rechts"betiteld.
Mocht ik mij ooit bewust worden van het idee dat ik homoseksueel zou zijn dan zou ik het klooster in duiken of mij zelf verhangen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:24 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
hahaha we hebben er eentje uit de kast. Latente homoseksueel!![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Kom eens met een quote uit welke discussie hier op Fok dan ook die het gelijk van Halfgedraaide bewijst?Vriendje luister eens. Je denkt toch niet dat er nu users complete post history van jou gaan afspeuren. Ik heb je wel vaker in dit soort discussies gezien. Je hebt zelf waarschijnlijk niet eens in de gaten dat je ze probeert te verdedigen. Je doet het overigens erg netjes hoor. Er zijn lieden die helemaal geen blad voor de mond nemen en letterlijk alles wat marokkaans is de hemel in prijzen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar genoeg daarover we hebben ons verzetje weer gehad.
Jouw geloof en opvattingen zijn iets van jou zelf. Dat is naar mijn idee ook hetgeen wat algemeen in de wereld zo wordt aangenomen. Ik meen zelfs in de Islamitische wereld. Waarom dat dan toch constant als argument wordt gebruikt om te bepalen hoe anderen zich moeten gedragen is mij een raadsel.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:21 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik moet toch ook buigen voor de opvatting dat homoseksualiteit moet worden toegestaan? Het is een touwtrekkerij. Wij doen net zo goed mee. Als het Marokkaans fascisme de overhand krijgt dan zij het zo. Andersom hetzelfde.
In het klooster stikt het van de homo's. Of anders ga je naar het vaticaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:26 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Mocht ik mij ooit bewust worden van het idee dat ik homoseksueel zou zijn dan zou ik het klooster in duiken of mij zelf verhangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |