Ja, en een Amerikaan zal normaal gesproken niet verder komen dan Arabisch of iets dergelijks. Er wordt weer lekker ingespeelt op de hele Marokkanen heisa. 't Interesseert me geen reet of meneer dit later van omstanders heeft gehoord. 't Klopt van geen kanten dat een dubieus 'feit' als dit in een journalistiek stuk als absolute waarheid wordt gepresenteerd.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:27 schreef beffelholt het volgende:
geen zin om terug te lezen maar volgens mij zei hij dat de daders marokkaanse kenmerken hadden.
Hij was al de lul toen ie tikken kreeg. Maar mogen we nooit meer kritiek hebben op iemand die tikken heeft gehad nu? Dan laat ik me straks wel ff in elkaar slaan en dan is ook alles wat ik daarover uit m'n duim zuig automatisch waar?quote:ook weer geinig dat die homo weer de lul is aangezien hij een "sensatie-stukje" schrijft?
Dat is niet raar, 't is raar hoe hij dubieuze dingen als absolute waarheid verkondigt.quote:die gast is hoofdredacteur van een homoblad, vind je het gek dat zo'n persoon een stuk schrijft.
Dat is zeker jammer ik had 't die eikels gegunt,maar 't is ook krankzinnig dat niemand heeft ingegrepen. Maar ja, dat zijn Nederlanders he? Op Fok een grote bek over Marokkaantjes, maar als puntje bij paaltje komtquote:jammer dat ze geen homo met een paar zwarte banden in oosterse vechtkunsten hebben aangevallen dan had hij zijn werk er ook in kunnen betrekken :S
Of 02-10-2004 dan!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:33 schreef beffelholt het volgende:
[..]
dat was idd een van de betere gebeurtenissen de afgelopen tijd.
Ik heb op FOK zeker wel een grote bek over marokkaantjes ja. In het echt ben ik iets voorzichtiger. Vriend van me is een keer gestoken in zijn rug door een marocje omdat ie er wat van zei dat 2 meiden op straat werden lastig gevallen. Ik kijk wel uit dus voordat ik actie onderneemquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat is zeker jammer ik had 't die eikels gegunt,maar 't is ook krankzinnig dat niemand heeft ingegrepen. Maar ja, dat zijn Nederlanders he? Op Fok een grote bek over Marokkaantjes, maar als puntje bij paaltje komt
Kerel, ik had graag wat willen doen als ik er bij stond, maar had ik alleen tegen die Marokkanen in moeten gaan? Of had ik eerst mensen om me heen moeten vragen of ze me willen helpen? Tegen die tijd is het kwaad al geschied... Tegen een groep van 20 man begin je als afzonderlijke voorbijgangers helemaal niks... Kan me goed voorstellen dat mensen met kinderen en ouderen het liefste snel doorlopen in zo'n situatie.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Dat is zeker jammer ik had 't die eikels gegunt,maar 't is ook krankzinnig dat niemand heeft ingegrepen. Maar ja, dat zijn Nederlanders he? Op Fok een grote bek over Marokkaantjes, maar als puntje bij paaltje komt
Dat het Marokkanen zijn blijkt uit de woorden van een Amerikaan die blijkbaar beter Marokkanen van andere 'getinte medelanders' weet te onderscheiden dan Nederlanders met jarenlange training. En Marokkanen bashen gaat natuurlijk altijd voor homo's bashen, nitwitquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:37 schreef gelly het volgende:
Kan iemand me uitleggen waaruit blijkt dat de dadersmarokkanen waren en dezelfde rechtse figuren die normaal gesproken anti-homo zijn het nu voor ze opnemen ?
Het slachtoffer heeft een persoonsbeschrijving gegeven waaruit blijkt dat het om marokkanen gaat. Maar die zal wel lieggen dusquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:37 schreef gelly het volgende:
Kan iemand me uitleggen waaruit blijkt dat de dadersmarokkanen waren en dezelfde rechtse figuren die normaal gesproken anti-homo zijn het nu voor ze opnemen ?
ik ben nooit anti-homo geweest en ik denk ook veel mensen niet die jij "rechts"betiteld.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:37 schreef gelly het volgende:
Ja maar menselijk zijn en tegen criminaliteit zijn = extreem rechts hier op fok.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:41 schreef beffelholt het volgende:
[..]
daarnaast zijn de meesten pro-eigen mening en tegen criminaliteit en dergelijke.
Ik vind jou juist behoorlijk anti-homo. Vooral hoe je elke keer weer - als anti-liberaal - de meest facistoide anti-homo uitspraken verdedigt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:37 schreef gelly het volgende:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Op Fok een grote bek over Marokkaantjes, maar als puntje bij paaltje komt
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:38 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ik heb op FOK zeker wel een grote bek over marokkaantjes ja. In het echt ben ik iets voorzichtiger. Vriend van me is een keer gestoken in zijn rug door een marocje omdat ie er wat van zei dat 2 meiden op straat werden lastig gevallen. Ik kijk wel uit dus voordat ik actie onderneem![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:39 schreef beffelholt het volgende:
ik denk dat de meeste mensen niet in aktie durven te komen omdat je idd bang moet zijn voor een mes in je rug....
iemand die ik ken die heeft het een keer anders gedaan. nadat een vriend van hem ook door lieve marocjes werd aangepakt heeft hij een auto gepakt en op de groep marocjes ingereden.
ik keur dit natuurlijk niet goed aangezien die gast in kwestie waarschijnlijk gedronken had en dronken achter het stuur zitten niet mag
Dank u, dank u, dank u, jullie hebben inderdaad een grote bek maar zijn eigenlijk dus gewoon een stelletje homo'squote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kerel, ik had graag wat willen doen als ik er bij stond, maar had ik alleen tegen die Marokkanen in moeten gaan? Of had ik eerst mensen om me heen moeten vragen of ze me willen helpen? Tegen die tijd is het kwaad al geschied... Tegen een groep van 20 man begin je als afzonderlijke voorbijgangers helemaal niks... Kan me goed voorstellen dat mensen met kinderen en ouderen het liefste snel doorlopen in zo'n situatie.
Oke jij je zin.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:40 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat het Marokkanen zijn blijkt uit de woorden van een Amerikaan die blijkbaar beter Marokkanen van andere 'getinte medelanders' weet te onderscheiden dan Nederlanders met jarenlange training. En Marokkanen bashen gaat natuurlijk altijd voor homo's bashen, nitwit![]()
Zijn moslims links?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:40 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Overigens denk ik dat linkse mensen meer anti homo zijn hoor. Denk aan moslims![]()
Aha, onze held. Die zal die 'getinte import Nederlanders' wel morris leren.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank u, dank u, dank u, jullie hebben inderdaad een grote bek maar zijn eigenlijk dus gewoon een stelletje homo's![]()
Nu weet ik welke waarde ik aan jullie reacties in dit topic moet hechten.....
Ja hoor en meneer zou in gevecht gaan met een groep marocs. Jij woont zeker in een dorpje? Marcos in de stad zijn niet vies van een mes of andere steekwapens. Als het erop aan komt vinden ze het ook niet gek om eens een vuurwapen op je uit te proberen. Denk aan waarschuwings schoten zoals bij uitsmijters van een discotheekquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank u, dank u, dank u, jullie hebben inderdaad een grote bek maar zijn eigenlijk dus gewoon een stelletje homo's![]()
En jij kan een persoonsbeschrijving geven waarop blijkt dat de dader van een misdrijf zeker weten een Nederlander en geen Duitser, Belg, Engelsman of Rus is? Knappe jongen. Pas als de daders gepakt zijn kun je gaan roepen dat het een Marokkaan is. Of als je glazen bol dat zegt natuurlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:40 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Het slachtoffer heeft een persoonsbeschrijving gegeven waaruit blijkt dat het om marokkanen gaat. Maar die zal wel lieggen dus![]()
Moslims heb je in alle kleuren van het politieke spectrum. De extremisten waar jij nu waarschijnlijk op doelt vallen echter onder de kop rechts tot extreem rechts.quote:Overigens denk ik dat linkse mensen meer anti homo zijn hoor. Denk aan moslims![]()
Nee, hoor daar werden ze alleen maar voor bespuugd. Omdat hij daar weer wat van zei, daarom is hij in elkaar getrapt.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:44 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Zijn moslims links?
En het voorval is natuurlijk schandalig, iemand in elkaar slaan is al idioot, maar het doen omdat ze hand in hand lopen is belachelijk.
sorry maar tegenover een mes doe je weinig of loop jij continu met een knuppel op zak?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:44 schreef beffelholt het volgende:
tegen 20 messentrekkende marocjes helpt maar een ding en dat is een mooie clock.
Ik denk dat de meeste Marokkaanse jongens extreem rechts zijn.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:47 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En jij kan een persoonsbeschrijving geven waarop blijkt dat de dader van een misdrijf zeker weten een Nederlander en geen Duitser, Belg, Engelsman of Rus is? Knappe jongen. Pas als de daders gepakt zijn kun je gaan roepen dat het een Marokkaan is. Of als je glazen bol dat zegt natuurlijk
[..]
Moslims heb je in alle kleuren van het politieke spectrum. De extremisten waar jij nu waarschijnlijk op doelt vallen echter onder de kop rechts tot extreem rechts.
En je lijkt het nog oke te vinden ookquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:47 schreef Knarf het volgende:
[..]
Nee, hoor daar werden ze alleen maar voor bespuugd. Omdat hij daar weer wat van zei, daarom is hij in elkaar getrapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |