abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26793821
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:16 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Met dit drog-argument kom je helaas niet ver bij mij. Iedereen maar dan ook iedereen weet dat het slaan van een vrouw, met of met zonder Burqa, uit den boze is, dit gaat tegen elke (natuur)wet in, waar dan ook

Behalve natuurlijk als ze geen respect toont voor haar man door bijvoorbeeld het eten aan te laten branden.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 01:19:34 #182
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_26793830
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:14 schreef Joana het volgende:

[..]

Jezus hey, dat zegt ie toch helemaal niet.
Sommige users zijn elkaar al vaker tegengekomen in discussies op dit forum.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_26793835
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:19 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Behalve natuurlijk als ze geen respect toont voor haar man door bijvoorbeeld het eten aan te laten branden.
Vind je het gek? Die man heeft de hele dag hard gewerkt om haar te onderhouden en dan krijgt hij zo'n aangebrand stukje vlees. Dat is natuurlijk ook niet te accepteren.
pi_26793841
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:18 schreef FuifDuif het volgende:
Sommige mensen lezen zeer selectief en nog fout ook. En dan die belachelijke vergelijkingen. Het gaat erom dat die homo het had kunnen voorzien en misschien zichzelf beter even had in kunnen houden.
Op de korte termijn was dat misschien goed geweest voor de Amerikaan. Op de lange termijn betekent dat gedrag buigen voor Marokkaans fascisme.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 01:21:03 #185
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_26793856
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:20 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Vind je het gek? Die man heeft de hele dag hard gewerkt om haar te onderhouden en dan krijgt hij zo'n aangebrand stukje vlees. Dat is natuurlijk ook niet te accepteren.
Ene corrigerende tik is dan uiteraard wel op zijn plaatsch...
  zaterdag 7 mei 2005 @ 01:21:15 #186
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_26793859
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:18 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ok ander voorbeeld. Dan mogen die marokkanen dus ook Imam's gaan slaan. Die zijn ook 9 van de 10 keer homo en pedofiel.
Waar heb jij het over? Sinds wanneer zijn Imam homo's en pedofielen? Het lijkt wel of je op slinkse wijze probeert de Imam's op 1 hoop te krijgen met de verachtelijke geestelijken die tijdens de doop of de biecht diverse "handopleggingen'' verrichten

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 7 mei 2005 @ 01:21:35 #187
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_26793865
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:18 schreef FuifDuif het volgende:
Sommige mensen lezen zeer selectief en nog fout ook. En dan die belachelijke vergelijkingen. Het gaat erom dat die homo het had kunnen voorzien en misschien zichzelf beter even had in kunnen houden.
Moeten ze toch lekker zelf weten bekrompen mongool. Dat jij zo onzeker bent over je eigen seksualiteit dat je er niet tegen kan als je 2 homo's hand in hand ziet lopen zegt mee over jou.

Ik als pro-hetero stoor me daar totaal niet aan.
pi_26793867
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:20 schreef Mikrosoft het volgende:
Op de korte termijn was dat misschien goed geweest voor de Amerikaan. Op de lange termijn betekent dat gedrag buigen voor Marokkaans fascisme.
Ik moet toch ook buigen voor de opvatting dat homoseksualiteit moet worden toegestaan? Het is een touwtrekkerij. Wij doen net zo goed mee. Als het Marokkaans fascisme de overhand krijgt dan zij het zo. Andersom hetzelfde.
pi_26793880
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:19 schreef Tarak het volgende:

[..]

Sommige users zijn elkaar al vaker tegengekomen in discussies op dit forum.
Kom eens met een quote uit welke discussie hier op Fok dan ook die het gelijk van Halfgedraaide bewijst?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_26793884
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:21 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Moeten ze toch lekker zelf weten bekrompen mongool. Dat jij zo onzeker bent over je eigen seksualiteit dat je er niet tegen kan als je 2 homo's hand in hand ziet lopen zegt mee over jou.

Ik als pro-hetero stoor me daar totaal niet aan.
Bekrompen idioot? Doe eens even normaal, jij oelewapper.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 01:22:52 #191
13462 BansheeBoy
pi_26793894
Hier een bijlage met wat extra inzichten: Essay: "Opkomst en ondergang van het homo-isme"

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 01:23:28 #192
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_26793907
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waar heb jij het over? Sinds wanneer zijn Imam homo's en pedofielen?
Onder welke steen kom jij vandaan gekropen??

Zelfs jullie profeet was een pedofiel!
pi_26793911
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:

In plaats van dom te schelden zou je ook eens aan reeele oplossingen kunnen gaan denken.
Ja en als jij nou eens als eerste was begonnen met het veroordelen van de daders ipv het in twijfel trekken van het slachtoffer dat waren we nu een stuk verder in dit topic.

Misschien dat je daar ook een quote van wil?
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 23:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:

Op zich wel typisch, de gemiddelde Nederlander weet een Turk en een Marokkaan al niet uit elkaar te houden, maar deze Amerikaan weet wel precies dat 't een Marokkaan is.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 01:24:06 #194
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_26793916
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:22 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Bekrompen idioot? Doe eens even normaal, jij oelewapper.
hahaha we hebben er eentje uit de kast. Latente homoseksueel!
  zaterdag 7 mei 2005 @ 01:26:04 #195
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_26793945
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:41 schreef beffelholt het volgende:

[..]

ik ben nooit anti-homo geweest en ik denk ook veel mensen niet die jij "rechts"betiteld.
De echte "rechtse" elementen zijn in feite die marocjes zelf: hun homohaat, taboe omtrent sexualiteit, vrouwen als niet meer dan baarmachines die binnenshuis bij het aanrecht moeten blijven, een uitermate sterke 'eigen clan/groep eerst!' mentaliteit, ze staan als een blok achter een ieder uit de eigen etnische groep, wat voor crimineels diegene ook heeft gedaan (en zullen ook nooit een bejaard persoon uit de eigen etnische groep overvallen bijvoorbeeld), worden geleefd door strikte orthodoxe religieuze doctrines die van generatie op generatie gaan en waar ze loyaal tot op het bot aan zijn, allemaal zaken die weinig progressief zijn iig...

[ Bericht 7% gewijzigd door MasterPeace op 07-05-2005 02:05:13 ]
"Veel naoorlogse Nederlandse architecten moeten ervan overtuigd zijn
dat iemands levensgeluk evenredig toeneemt met de omvang van zijn ramen."
Benno Barnard
pi_26793946
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:24 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

hahaha we hebben er eentje uit de kast. Latente homoseksueel!
Mocht ik mij ooit bewust worden van het idee dat ik homoseksueel zou zijn dan zou ik het klooster in duiken of mij zelf verhangen.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 01:26:19 #197
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_26793949
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Kom eens met een quote uit welke discussie hier op Fok dan ook die het gelijk van Halfgedraaide bewijst?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vriendje luister eens. Je denkt toch niet dat er nu users complete post history van jou gaan afspeuren. Ik heb je wel vaker in dit soort discussies gezien. Je hebt zelf waarschijnlijk niet eens in de gaten dat je ze probeert te verdedigen. Je doet het overigens erg netjes hoor. Er zijn lieden die helemaal geen blad voor de mond nemen en letterlijk alles wat marokkaans is de hemel in prijzen.

Maar genoeg daarover we hebben ons verzetje weer gehad.
pi_26793955
Nou weet ik weer waarom ik amper reageer in POL en NWS. Die fora zitten vol met op de man spelende, in hoofdletters blatende autisten. Lurken blijft echter vermakelijk.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26793962
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:21 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ik moet toch ook buigen voor de opvatting dat homoseksualiteit moet worden toegestaan? Het is een touwtrekkerij. Wij doen net zo goed mee. Als het Marokkaans fascisme de overhand krijgt dan zij het zo. Andersom hetzelfde.
Jouw geloof en opvattingen zijn iets van jou zelf. Dat is naar mijn idee ook hetgeen wat algemeen in de wereld zo wordt aangenomen. Ik meen zelfs in de Islamitische wereld. Waarom dat dan toch constant als argument wordt gebruikt om te bepalen hoe anderen zich moeten gedragen is mij een raadsel.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 01:26:58 #200
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_26793963
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:26 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Mocht ik mij ooit bewust worden van het idee dat ik homoseksueel zou zijn dan zou ik het klooster in duiken of mij zelf verhangen.
In het klooster stikt het van de homo's. Of anders ga je naar het vaticaan.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 01:28:18 #201
13462 BansheeBoy
pi_26793982
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:26 schreef cultheld het volgende:
Nou weet ik weer waarom ik amper reageer in POL en NWS. Die fora zitten vol met op de man spelende, in hoofdletters blatende autisten. Lurken blijft echter vermakelijk.
Ja inderdaad, dat is voor mij ook de reden dat ik er zeldelijks post

pi_26793983
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:23 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Ja en als jij nou eens als eerste was begonnen met het veroordelen van de daders ipv het in twijfel trekken van het slachtoffer dat waren we nu een stuk verder in dit topic.

Misschien dat je daar ook een quote van wil?
[..]
Waarom zou ik moeten beginnen met het veroordelen van de daders? Is er dan iemand met gezond verstand die het met zo'n daad eens is? Ga je er echt vanuit dat ik het goed vindt dat homo's in elkaar geslagen worden? Mijn hele punt is juist dat iedereen eens een beetje respect voor elkaar moet gaan hebben. 't Schijnt alleen niet op te gaan voor respect voor Marokkanen bij velen op Fok...

Ik reageer alleen op iets wat mij opvalt als vreemd en typisch, is dat verboden? Mag je alleen maar reageren in een topic met "Oh god, wat erg" of "Zeker weer zo'n kutmarokkaan, jammer dat ze niet zijn doodgestoken/overreden/vergast"?
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_26793986
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:26 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

In het klooster stikt het van de homo's. Of anders ga je naar het vaticaan.
Bronnen?
  zaterdag 7 mei 2005 @ 01:29:46 #204
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_26794006
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:28 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Bronnen?
Ik zou zeggen ga er eens langs. Jij zal er niet vies van zijn
pi_26794013
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:26 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Jouw geloof en opvattingen zijn iets van jou zelf. Dat is naar mijn idee ook hetgeen wat algemeen in de wereld zo wordt aangenomen. Ik meen zelfs in de Islamitische wereld. Waarom dat dan toch constant als argument wordt gebruikt om te bepalen hoe anderen zich moeten gedragen is mij een raadsel.
Dat maakt niet uit. Als die mensen het voor het zeggen krijgen dan is dat hoe het loopt. Niemand heeft het recht om een bepaalde moraal superieur te stellen.
pi_26794026
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:29 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik zou zeggen ga er eens langs. Jij zal er niet vies van zijn
Trouwens, als er homo's in de kerkelijke organisatie zitten, so what? Zo lang ze het maar bij hun zelf houden en zich er niet aan overgeven. Dan is er niets aan de hand.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 01:32:06 #207
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_26794039
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:31 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Trouwens, als er homo's in de kerkelijke organisatie zitten, so what? Zo lang ze het maar bij hun zelf houden en zich er niet aan overgeven. Dan is er niets aan de hand.
Jij spreekt uit ervaring?

Ik ben blij dat ik je heb geholpen met het bijna uit de kast komen. Geef je er maar aan over en misschien zien we je volgend jaar op een boot staan in een roze string!
pi_26794045
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:30 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit. Als die mensen het voor het zeggen krijgen dan is dat hoe het loopt. Niemand heeft het recht om een bepaalde moraal superieur te stellen.
Doe dat dan ook niet!
  zaterdag 7 mei 2005 @ 01:33:42 #209
13462 BansheeBoy
pi_26794063
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:32 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Jij spreekt uit ervaring?

Ik ben blij dat ik je heb geholpen met het bijna uit de kast komen. Geef je er maar aan over en misschien zien we je volgend jaar op een boot staan in een roze string!
Mag die die van je vriend lenen? Of van 1van je andere scharreljongens?

pi_26794077
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:26 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Vriendje luister eens. Je denkt toch niet dat er nu users complete post history van jou gaan afspeuren. Ik heb je wel vaker in dit soort discussies gezien. Je hebt zelf waarschijnlijk niet eens in de gaten dat je ze probeert te verdedigen. Je doet het overigens erg netjes hoor. Er zijn lieden die helemaal geen blad voor de mond nemen en letterlijk alles wat marokkaans is de hemel in prijzen.

Maar genoeg daarover we hebben ons verzetje weer gehad.
Jongen, ga je nog met een tegenargument komen of blijf je jezelf herhalen in de hoop gelijk te krijgen? Dat jij het niet-bashen van Marokkanen en het proberen te ontkrachten van domme en generaliserende posts ziet als goedpraten van misdadig en/of a-sociaal gedrag is waarschijnlijk aan een kronkel in je eigen hoofd te danken. Ik prijs niets wat Marokkaans is de hemel in als het het niet waard is, sterker nog als je mij vaker in dit soort discussie's hebt gezien dan heb je ook gezien dat ik vaak genoeg heb gepleit voor een heel streng zero tolerance beleid tegen dit soort praktijken....jij leest echter alleen wat je wil lezen blijkbaar.

Ik ga naar m'n nest. Ik moet namelijk vroeg weer op om te werken. De groeten
  zaterdag 7 mei 2005 @ 01:35:42 #211
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_26794094
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mag die die van je vriend lenen? Of van 1van je andere scharreljongens?

Ja die mag jij gerust lenen!
pi_26794102
Ik kan echt niet begrijpen dat we al zo ver afgedaald zijn dat de persoon met afkeer van de homoseksualiteit nu de boeman is. Dat was vroeger wel anders.
pi_26794118
Stel ik zie een Marokkaan een geit neuken. Mag ik die Marokkaan dan effe dood gaan schoppen? Misschien mag dat wel van sommigen maar ik zou dat niet doen. Toch is hand in hand lopen door twee mannen voor Marokkaans tuig reden om ze bijna dood te schoppen.
pi_26794150
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:36 schreef FuifDuif het volgende:
Ik kan echt niet begrijpen dat we al zo ver afgedaald zijn dat de persoon met afkeer van de homoseksualiteit nu de boeman is. Dat was vroeger wel anders.
Omdat je het recht niet hebt om te bemoeien met de relatie tussen twee volwassen personen. Je afkeer mag zich niet vertalen in losse handjes.
pi_26794155
Leuke discussie, een homo (een zeer bedenkelijke voorkeur) in elkaar geslagen door een marokkaan (een fascist). Welke minderheid is nu het zieligst?
pi_26794196
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:39 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Omdat je het recht niet hebt om te bemoeien met de relatie tussen twee volwassen personen. Je afkeer mag zich niet vertalen in losse handjes.
Dus een relatie tussen een man van 60 en een meisje van 13 moeten we ook gewoon met rust laten?
pi_26794214
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:42 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dus een relatie tussen een man van 60 en een meisje van 13 moeten we ook gewoon met rust laten?
Dat zou je wel willen he? De katholieke kerk met zijn pedofielen. Maar ik had het over volwassen mensen. Ik weet niet welke maatstaven je hanteert maar een meisje van 13 is een kind.
pi_26794257
quote:
Vreemd is wel dat iedereen in mijn omgeving nou niet bepaald positief is over homo's. Hier op het internet struikel je over de mensen de koste wat het kost ridders in de orde vd bruine ster verdedigen. Dat is net zo met onze marocjes. IRL kom je nooit iemand tegen die zelfs ook maar licht positief is over de reïncarnatie van de SA, maar over het internet kom je handen te kort om ze te tellen.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 01:46:10 #219
113567 Joana
2 Submit?
pi_26794265
En dan te bedenken dat ik dit nieuws gesubmit hebt.
Ik denk dat dit verhaaltje nog een staart krijgt met een vervolgcolumn.
pi_26794281
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:37 schreef Mikrosoft het volgende:
Stel ik zie een Marokkaan een geit neuken. Mag ik die Marokkaan dan effe dood gaan schoppen? Misschien mag dat wel van sommigen maar ik zou dat niet doen. Toch is hand in hand lopen door twee mannen voor Marokkaans tuig reden om ze bijna dood te schoppen.
Je vergelijking is slecht gekozen omdat dit de associatie opwekt dat homoseksueel gedrag gelijkwaardig zou zijn aan een geestelijke gestoordheid.
pi_26794297
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:45 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Vreemd is wel dat iedereen in mijn omgeving nou niet bepaald positief is over homo's. Hier op het internet struikel je over de mensen de koste wat het kost ridders in de orde vd bruine ster verdedigen. Dat is net zo met onze marocjes. IRL kom je nooit iemand tegen die zelfs ook maar licht positief is over de reïncarnatie van de SA, maar over het internet kom je handen te kort om ze te tellen.
Wat bedoel je met SA?
pi_26794312
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:43 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Dat zou je wel willen he? De katholieke kerk met zijn pedofielen. Maar ik had het over volwassen mensen. Ik weet niet welke maatstaven je hanteert maar een meisje van 13 is een kind.
Aaaah nu heb je het opeens al over volwassenen. Dus je hanteert toch een maatstaf? Bepaal jij dat ofzo? Beetje tegenstrijdig he.
pi_26794319
Die vervolgcolumn zal er heus wel komen. Ik vraag me alleen af of deze onfortuinlijke man dan ook het lachwekkende predicaat homonazi krijgt opgeplakt van mensen zoals TimmyASD en Gelly, zoals Pim F. die als homo het waagde de lieve marocjes en hun achterlijke cultuur te bekritiseren. En vervolgens hatemail krijgt van links en diens knokploeg (de islam) op de schaal van wat de heer Wilders binnenkrijgt.
pi_26794329
quote:

[..]

Ja idd, hier op internet zijn het opeens allemaal heilige boontjes, maar als ze morgen weer tussen de voetbalclubgenootjes staan te douchen zullen ze voor geen goud toegeven dat ze tolerant zijn naar homo's.
pi_26794348
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:49 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Aaaah nu heb je het opeens al over volwassenen. Dus je hanteert toch een maatstaf? Bepaal jij dat ofzo? Beetje tegenstrijdig he.
Ik had het toch over twee volwassenen? Jij haalt er opeens een kind van 13 bij. Maar dat past goed bij de katholieke kerk.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 01:53:04 #226
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_26794366
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:33 schreef BansheeBoy het volgende:

Of van 1van je andere scharreljongens?
Bedoel je die scharreljongens van het Anne Frank plantsoen, je weet wel, je afkomstgenoten?
Benno Barnard
pi_26794373
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:51 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Ik had het toch over twee volwassenen? Jij haalt er opeens een kind van 13 bij. Maar dat past goed bij de katholieke kerk.
Een kind van 13 is alleen een kind omdat ONZE samenleving dat ziet als niet volwassen. Maar bepalen wij dat voor een ander? Een 13 jarige is al goed in staat om een penis te ontvangen.
pi_26794376
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:47 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Je vergelijking is slecht gekozen omdat dit de associatie opwekt dat homoseksueel gedrag gelijkwaardig zou zijn aan een geestelijke gestoordheid.
Die associatie wil ik beslist niet opwekken. Ik snap alleen niet waarom Marokkanen zich drukmaken om hand in hand lopende mannen als ik al geen zin heb om een geit neukende Marokkaan dood te schoppen.
pi_26794387
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:51 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Kun jij mij dan ook vertellen wie dan het gedrag vd priesters in kwestie goedpraatte? Zijn deze mensen vrijuit gegaan? Zijn deze mensen nog steeds in hun ambt?
pi_26794403
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:53 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Een kind van 13 is alleen een kind omdat ONZE samenleving dat ziet als niet volwassen. Maar bepalen wij dat voor een ander? Een 13 jarige is al goed in staat om een penis te ontvangen.
Een normaal mens begrijpt wel wat ik bedoel met "twee volwassenen". Jij niet blijkbaar.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 01:57:29 #231
113567 Joana
2 Submit?
pi_26794417
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:49 schreef DrWolffenstein het volgende:
Die vervolgcolumn zal er heus wel komen. Ik vraag me alleen af of deze onfortuinlijke man dan ook het lachwekkende predicaat homonazi krijgt opgeplakt van mensen zoals TimmyASD en Gelly, zoals Pim F. die als homo het waagde de lieve marocjes en hun achterlijke cultuur te bekritiseren. En vervolgens hatemail krijgt van links en diens knokploeg (de islam) op de schaal van wat de heer Wilders binnenkrijgt.
De beste man mag dan homo zijn, hij is geen politicus. Ik weet te weinig over zijn agenda om daar over te oordelen. Hij werkt bij wat ik zou noemen een equivalent van de gaykrant. Een soort Henk Krol. Hooguit wordt zijn adres gepost bij Ertan's blog ofzo?
pi_26794421
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:56 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Een normaal mens begrijpt wel wat ik bedoel met "twee volwassenen". Jij niet blijkbaar.
Hahahaha, volwassen is maar een predikaat om een leeftijdsgrens te trekken. Het zegt mij inderdaad niet veel op het biologische niveau. Kennelijk heb jij nog niet verder leren denken dan de opvattingen van de samenleving.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 01:59:23 #233
113567 Joana
2 Submit?
pi_26794450
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:54 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Kun jij mij dan ook vertellen wie dan het gedrag vd priesters in kwestie goedpraatte? Zijn deze mensen vrijuit gegaan? Zijn deze mensen nog steeds in hun ambt?
De paus had daar het een en ander erover kunnen zeggen, maar helaas niet gedaan.
pi_26794544
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:57 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Hahahaha, volwassen is maar een predikaat om een leeftijdsgrens te trekken. Het zegt mij inderdaad niet veel op het biologische niveau. Kennelijk heb jij nog niet verder leren denken dan de opvattingen van de samenleving.
Dan ben ik in goed gezelschap. Normale mensen vinden een 13-jarig meisje een kind. Jij ziet een meisje als volwassen zodra er een penis in kan. Ongelooflijk.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 02:06:30 #235
67800 davidov
Human ^ Together
pi_26794568
quote:

[..]

Weet niet of er nog nieuwe wetten zijn doorgevoerd afgelopen week maar volgens mij is dat ook nogsteeds verboden....

Maar als jij wil dat mensen voortaan elkaar gaan bespugen als llama's en elkaar verrot trappen als een zooitje wilde beesten zodra ze iets zien dat ze niet snappen, moet je de politiek ingaan en proberen in het kabinet te komen. Wie weet, misschien gaan onze geliefde moslimextremisten nog eens naar de stembus!
Love is all you need to know, and all you need to know is: Love is all you need.... to know
pi_26794591
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:02 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ik meen het wel in de zin van dat je het soms gewoon beter niet kunt doen. Het is te belachelijk voor woorden dat het niet kan, maar soms moet je je principes gewoon even aan de kant zetten.
Dat is al iets heel anders, dan wat je in het topic "Homo huwelijk in Spanje II" vermelde.
quote:

[..]

Je vergelijking gaat mank, omdat et bij homo's gaat om persoonlijke afkeur, en bij pedofilie gaat om bescherming van het kind.
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:57 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Het gemiddelde 13-jarige meisje is ook biologisch gezien nog niet volwassen, hoor...
quote:
Tolerantie wordt tegenwoordig als een positieve eigenschap beschouwd.
Power perceived is power achieved.
pi_26794652
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:59 schreef Joana het volgende:

[..]

De paus had daar het een en ander erover kunnen zeggen, maar helaas niet gedaan.
Voor een simpel mea culpa is deze zaak toch echt iets te ver gegaan. Was het maar zo makkelijk dat na een opmerking van een paus alle problemen de wereld uit zijn. Maar dat is uiteraard ernstig offtopic hier.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 02:14:27 #238
53149 MasterPeace
Venus in Steenbok
pi_26794657
quote:

....ridders in de orde vd bruine ster...
En wie ben jij dan, ridder in de orde vd gele/rode snee?
Benno Barnard
pi_26794675
pi_26794789
roze, toch?
Power perceived is power achieved.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')