abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 mei 2005 @ 01:28:18 #201
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_26793982
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:26 schreef cultheld het volgende:
Nou weet ik weer waarom ik amper reageer in POL en NWS. Die fora zitten vol met op de man spelende, in hoofdletters blatende autisten. Lurken blijft echter vermakelijk.
Ja inderdaad, dat is voor mij ook de reden dat ik er zeldelijks post

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_26793983
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:23 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Ja en als jij nou eens als eerste was begonnen met het veroordelen van de daders ipv het in twijfel trekken van het slachtoffer dat waren we nu een stuk verder in dit topic.

Misschien dat je daar ook een quote van wil?
[..]
Waarom zou ik moeten beginnen met het veroordelen van de daders? Is er dan iemand met gezond verstand die het met zo'n daad eens is? Ga je er echt vanuit dat ik het goed vindt dat homo's in elkaar geslagen worden? Mijn hele punt is juist dat iedereen eens een beetje respect voor elkaar moet gaan hebben. 't Schijnt alleen niet op te gaan voor respect voor Marokkanen bij velen op Fok...

Ik reageer alleen op iets wat mij opvalt als vreemd en typisch, is dat verboden? Mag je alleen maar reageren in een topic met "Oh god, wat erg" of "Zeker weer zo'n kutmarokkaan, jammer dat ze niet zijn doodgestoken/overreden/vergast"?
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_26793986
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:26 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

In het klooster stikt het van de homo's. Of anders ga je naar het vaticaan.
Bronnen?
  zaterdag 7 mei 2005 @ 01:29:46 #204
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_26794006
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:28 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Bronnen?
Ik zou zeggen ga er eens langs. Jij zal er niet vies van zijn
pi_26794013
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:26 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Jouw geloof en opvattingen zijn iets van jou zelf. Dat is naar mijn idee ook hetgeen wat algemeen in de wereld zo wordt aangenomen. Ik meen zelfs in de Islamitische wereld. Waarom dat dan toch constant als argument wordt gebruikt om te bepalen hoe anderen zich moeten gedragen is mij een raadsel.
Dat maakt niet uit. Als die mensen het voor het zeggen krijgen dan is dat hoe het loopt. Niemand heeft het recht om een bepaalde moraal superieur te stellen.
pi_26794026
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:29 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Ik zou zeggen ga er eens langs. Jij zal er niet vies van zijn
Trouwens, als er homo's in de kerkelijke organisatie zitten, so what? Zo lang ze het maar bij hun zelf houden en zich er niet aan overgeven. Dan is er niets aan de hand.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 01:32:06 #207
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_26794039
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:31 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Trouwens, als er homo's in de kerkelijke organisatie zitten, so what? Zo lang ze het maar bij hun zelf houden en zich er niet aan overgeven. Dan is er niets aan de hand.
Jij spreekt uit ervaring?

Ik ben blij dat ik je heb geholpen met het bijna uit de kast komen. Geef je er maar aan over en misschien zien we je volgend jaar op een boot staan in een roze string!
pi_26794045
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:30 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dat maakt niet uit. Als die mensen het voor het zeggen krijgen dan is dat hoe het loopt. Niemand heeft het recht om een bepaalde moraal superieur te stellen.
Doe dat dan ook niet!
  zaterdag 7 mei 2005 @ 01:33:42 #209
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_26794063
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:32 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Jij spreekt uit ervaring?

Ik ben blij dat ik je heb geholpen met het bijna uit de kast komen. Geef je er maar aan over en misschien zien we je volgend jaar op een boot staan in een roze string!
Mag die die van je vriend lenen? Of van 1van je andere scharreljongens?

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_26794077
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:26 schreef Halfgedraaide het volgende:

[..]

Vriendje luister eens. Je denkt toch niet dat er nu users complete post history van jou gaan afspeuren. Ik heb je wel vaker in dit soort discussies gezien. Je hebt zelf waarschijnlijk niet eens in de gaten dat je ze probeert te verdedigen. Je doet het overigens erg netjes hoor. Er zijn lieden die helemaal geen blad voor de mond nemen en letterlijk alles wat marokkaans is de hemel in prijzen.

Maar genoeg daarover we hebben ons verzetje weer gehad.
Jongen, ga je nog met een tegenargument komen of blijf je jezelf herhalen in de hoop gelijk te krijgen? Dat jij het niet-bashen van Marokkanen en het proberen te ontkrachten van domme en generaliserende posts ziet als goedpraten van misdadig en/of a-sociaal gedrag is waarschijnlijk aan een kronkel in je eigen hoofd te danken. Ik prijs niets wat Marokkaans is de hemel in als het het niet waard is, sterker nog als je mij vaker in dit soort discussie's hebt gezien dan heb je ook gezien dat ik vaak genoeg heb gepleit voor een heel streng zero tolerance beleid tegen dit soort praktijken....jij leest echter alleen wat je wil lezen blijkbaar.

Ik ga naar m'n nest. Ik moet namelijk vroeg weer op om te werken. De groeten
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 01:35:42 #211
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_26794094
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Mag die die van je vriend lenen? Of van 1van je andere scharreljongens?

Ja die mag jij gerust lenen!
pi_26794102
Ik kan echt niet begrijpen dat we al zo ver afgedaald zijn dat de persoon met afkeer van de homoseksualiteit nu de boeman is. Dat was vroeger wel anders.
pi_26794118
Stel ik zie een Marokkaan een geit neuken. Mag ik die Marokkaan dan effe dood gaan schoppen? Misschien mag dat wel van sommigen maar ik zou dat niet doen. Toch is hand in hand lopen door twee mannen voor Marokkaans tuig reden om ze bijna dood te schoppen.
De Postcodeloterij helpt!........mensen de vernieling in.
pi_26794150
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:36 schreef FuifDuif het volgende:
Ik kan echt niet begrijpen dat we al zo ver afgedaald zijn dat de persoon met afkeer van de homoseksualiteit nu de boeman is. Dat was vroeger wel anders.
Omdat je het recht niet hebt om te bemoeien met de relatie tussen twee volwassen personen. Je afkeer mag zich niet vertalen in losse handjes.
pi_26794155
Leuke discussie, een homo (een zeer bedenkelijke voorkeur) in elkaar geslagen door een marokkaan (een fascist). Welke minderheid is nu het zieligst?
pi_26794196
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:39 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Omdat je het recht niet hebt om te bemoeien met de relatie tussen twee volwassen personen. Je afkeer mag zich niet vertalen in losse handjes.
Dus een relatie tussen een man van 60 en een meisje van 13 moeten we ook gewoon met rust laten?
pi_26794214
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:42 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dus een relatie tussen een man van 60 en een meisje van 13 moeten we ook gewoon met rust laten?
Dat zou je wel willen he? De katholieke kerk met zijn pedofielen. Maar ik had het over volwassen mensen. Ik weet niet welke maatstaven je hanteert maar een meisje van 13 is een kind.
pi_26794257
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:36 schreef FuifDuif het volgende:
Vreemd is wel dat iedereen in mijn omgeving nou niet bepaald positief is over homo's. Hier op het internet struikel je over de mensen de koste wat het kost ridders in de orde vd bruine ster verdedigen. Dat is net zo met onze marocjes. IRL kom je nooit iemand tegen die zelfs ook maar licht positief is over de reïncarnatie van de SA, maar over het internet kom je handen te kort om ze te tellen.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 01:46:10 #219
113567 Joana
2 Submit?
pi_26794265
En dan te bedenken dat ik dit nieuws gesubmit hebt.
Ik denk dat dit verhaaltje nog een staart krijgt met een vervolgcolumn.
pi_26794281
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:37 schreef Mikrosoft het volgende:
Stel ik zie een Marokkaan een geit neuken. Mag ik die Marokkaan dan effe dood gaan schoppen? Misschien mag dat wel van sommigen maar ik zou dat niet doen. Toch is hand in hand lopen door twee mannen voor Marokkaans tuig reden om ze bijna dood te schoppen.
Je vergelijking is slecht gekozen omdat dit de associatie opwekt dat homoseksueel gedrag gelijkwaardig zou zijn aan een geestelijke gestoordheid.
pi_26794297
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:45 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Vreemd is wel dat iedereen in mijn omgeving nou niet bepaald positief is over homo's. Hier op het internet struikel je over de mensen de koste wat het kost ridders in de orde vd bruine ster verdedigen. Dat is net zo met onze marocjes. IRL kom je nooit iemand tegen die zelfs ook maar licht positief is over de reïncarnatie van de SA, maar over het internet kom je handen te kort om ze te tellen.
Wat bedoel je met SA?
pi_26794312
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:43 schreef Mikrosoft het volgende:

[..]

Dat zou je wel willen he? De katholieke kerk met zijn pedofielen. Maar ik had het over volwassen mensen. Ik weet niet welke maatstaven je hanteert maar een meisje van 13 is een kind.
Aaaah nu heb je het opeens al over volwassenen. Dus je hanteert toch een maatstaf? Bepaal jij dat ofzo? Beetje tegenstrijdig he.
pi_26794319
Die vervolgcolumn zal er heus wel komen. Ik vraag me alleen af of deze onfortuinlijke man dan ook het lachwekkende predicaat homonazi krijgt opgeplakt van mensen zoals TimmyASD en Gelly, zoals Pim F. die als homo het waagde de lieve marocjes en hun achterlijke cultuur te bekritiseren. En vervolgens hatemail krijgt van links en diens knokploeg (de islam) op de schaal van wat de heer Wilders binnenkrijgt.
pi_26794329
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:45 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Ja idd, hier op internet zijn het opeens allemaal heilige boontjes, maar als ze morgen weer tussen de voetbalclubgenootjes staan te douchen zullen ze voor geen goud toegeven dat ze tolerant zijn naar homo's.
pi_26794348
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:49 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Aaaah nu heb je het opeens al over volwassenen. Dus je hanteert toch een maatstaf? Bepaal jij dat ofzo? Beetje tegenstrijdig he.
Ik had het toch over twee volwassenen? Jij haalt er opeens een kind van 13 bij. Maar dat past goed bij de katholieke kerk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')