abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26792257
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:04 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Het kunnen ook hele andere redenen zijn geweest, maarja we kiezen uiteraard de weg van de minste weerstand. Lekker makkelijk meelullen met een Amerikaan..
okay jij steld dus dat ze om een andere reden in elkaar zijn geslagen? omdat ze over straat liepen?
nog lekkerder, marocjes slaan willekeurig mensen kapot voor de lol.

elke mongool snapt toch wel dat ze dit puur uit homohaat doen wat teweeg wordt gebracht door hun achterlijke geloof!

"fucking fags" is ook behoorlijk duidelijk lijkt mij.
als een een stel lonsdale-idioten een stel marokkaanse meisjes in elkaar slaat is dat natuurlijk ook niet racistisch he
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:07:26 #52
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_26792264
quote:

[..]

Het kunnen ook hele andere redenen zijn geweest, maarja we kiezen uiteraard de weg van de minste weerstand. Lekker makkelijk meelullen met een Amerikaan..
De weg met de minste weerstand?
Als je er spreekwoorden er bij wil halen, kies dan wel een toepasbare.

Zoals ik niet kan bewijzen dat het homohaat was, kun jij ook niet bewijzen dat het geen homohaat is.
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:07:35 #53
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_26792269
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:05 schreef Hayek het volgende:

[..]

[..]
Dat zou ik ook zeggen ja

Nogmaals, eenzijdig verhaal.. as usual
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:08:23 #54
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_26792288
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:07 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Dat zou ik ook zeggen ja

Marokkaans slachtoffergedrag ... as usual

Waarom zeg je niet gewoon dat je het erg vindt? Dat je hoopt dat ze daders zullen pakken? En dat je hoopt dat homohaat geen rol speelde?
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_26792308
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:07 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Dat zou ik ook zeggen ja

eenzijdig, dus je gaat ervan uit dat een amerikaan hier komt om ff de marocjes zwart te maken?
man kruip terug in je hol.
pi_26792329
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:02 schreef Tarak het volgende:

[..]

Dat klopt dat verschil is lastiger te zijn. Maar die groepen zijn er wat minder.
Jep, maar ze zijn er wel. Maar waar mij het om gaat is dat het mij verbaast dat een Amerikaan het verschil wel fijntjes weet op te merken terwijl hij waarschijnlijk in elkaar duikt omdat ie in elkaar geslagen wordt. Ook vind ik het raar dat hij blijkbaar in het engels als 'fucking fag' wordt aangesproken. Ik geloof best dat dit voorval heeft plaats gevonden, maar de manier waarop meneer schrijft lijkt mij iets te veel op sensatie zoeken en dingen overdrijven en uit het verband trekken.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:11:13 #57
45511 TimmyAsd
pi_26792360
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:09 schreef beffelholt het volgende:

[..]

eenzijdig, dus je gaat ervan uit dat een amerikaan hier komt om ff de marocjes zwart te maken?
man kruip terug in je hol.
Wat is het toch met mensen die iets heel anders lezen
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:11:34 #58
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_26792367
quote:

[..]

Verzin eens een reden dan. Wat zou het geweest kunnen zijn?
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:12:35 #59
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_26792392
Wat doet het er toe of het homohaat is. Jongens met een marokkaans uiterlijk hebben een homo in elkaar geslagen zonder reden omdat ie in Amsterdam rond liep. Ik vind het ongelofelijk dat meteen onze knuffelaars reden gaan verzinnen dat die homo's iets hebben gedaan.

Waarom kan niemand nou eens gewoon zeggen wat een belachelijke actie wat een klootzakken??
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:13:11 #60
45511 TimmyAsd
pi_26792406
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ook vind ik het raar dat hij blijkbaar in het engels als 'fucking fag' wordt aangesproken.
pi_26792438
quote:

[..]

Jep, maar ze zijn er wel. Maar waar mij het om gaat is dat het mij verbaast dat een Amerikaan het verschil wel fijntjes weet op te merken terwijl hij waarschijnlijk in elkaar duikt omdat ie in elkaar geslagen wordt. Ook vind ik het raar dat hij blijkbaar in het engels als 'fucking fag' wordt aangesproken. Ik geloof best dat dit voorval heeft plaats gevonden, maar de manier waarop meneer schrijft lijkt mij iets te veel op sensatie zoeken en dingen overdrijven en uit het verband trekken.
omg wat een dom volk post hier zeg. als je de info een beetje had gelezen dan had je kunnen zien dat die 2 nog ff hebben gevraagd waarom ze spuugden of zo. dus die marocjes hoorden dus dat het amerikanen waren. als ik in mijn gezicht word gekwijlt dan onthoud ik wel wie het was. als ik daarna in elkaar word getrapt dan onthou ik ook nog wel gezichten.

dus dat jij waarschijnlijk het IQ hebt van georgina verbaan en het geheugen van een goudvis wil dat niet zeggen dat de rest van de wereld ook zo dom is
pi_26792452
quote:

[..]

En de foto van zijn in elkaar geslagen gezicht?
Ook fake?

Wacht, de moord op Theo van Gogh was dat soms ook fake?
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:14:52 #63
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_26792458
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:12 schreef Halfgedraaide het volgende:

Waarom kan niemand nou eens gewoon zeggen wat een belachelijke actie wat een klootzakken??
wat een belachelijke actie!
wat een klootzakken!
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:15:01 #64
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_26792461
quote:

[..]

Toen hij bespuugd werd zal hij niet in het Nederlands gereageerd hebben, maar waarschijnlijk in het Engels. Vandaar dat er in het Engels terug geroepen werd.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:15:02 #65
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_26792462
Die Marokkanen maken zich er zelf niet populairder op... Maar gelukkig voor hun zijn er nogal wat Nederlanders die koste wat het kost ze blijven verdedigen...
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:15:30 #66
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_26792473
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:13 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]
Misschien omdat ze wat dingen riepen en onze amerikaan in het Engels antwoord gaf?

Jezus waarom al die moeite met achterhalen van wat er is gebeurd. Net of die homo in Amsterdam ruzie gaat uitdagen. Wat heeft het voor een zin.

Ieder mens met een fatsoenlijk karakter kan zeggen dat het erg is voor dat slachtoffer. Behalve die walgelijke kut marokkanen goed praters. Sjonge jonge sjonge
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:16:22 #67
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_26792491
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:15 schreef Zwansen het volgende:
Die Marokkanen maken zich er zelf niet populairder op... Maar gelukkig voor hun zijn er nogal wat Nederlanders die koste wat het kost ze blijven verdedigen...
Ach het zijn er maar een 'paar'.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:16:39 #68
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_26792496
quote:

[..]

Het blijft natuurlijk een homo activist.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:16:59 #69
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_26792508
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:15 schreef Zwansen het volgende:
Daarom ieder normaal denkend mens weet dat die jongens voor grote problemen zorgen. Er zijn echter nog een paar maloten die het nodig vinden om het voor dat soort tuig op te nemen.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:17:17 #70
35001 Sovereign
is meester in de rechten
pi_26792517
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:13 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]
Als je zijn verhaal leest is aan het bovenstaande niets bijzonders, hij heeft het gastje namelijk (en vermoedelijk in het Engels) gevraagd waarom men spuugde. Ten gevolge zal men vast wel wat in het Engels hebben teruggeroepen.

Kortom, achterlijk en sLINKS om dit als bijzonder punt naar voren te brengen, zijnde het bewijs dat zijn verhaal aan geloofwaardigheid zou moeten inboeten.
pi_26792534
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:14 schreef Vitalogy het volgende:
Wacht, de moord op Theo van Gogh was dat soms ook fake?
Of de dood van Steve Biko?

Of de extreem-rechtse, door de CIA-gesponsorde coup tegen de democratisch gekozen regering in Chili, ook nep zeker?
pi_26792539
Waarom heeft iedereen het eigenlijk over de aanvallers of de aangevallene en niemand het over de omstanders die gewoonweg te laf zijn om iets te doen,
Ik kan me daar zo kwaad over maken, dat er vaak tientallen omstanders eromheen staan die niets doen en na afloop het hoogste woord voeren.
Dat zijn pas de hypocrieten.
Die jongens die zo laf zijn dat ze met een groep moeten aanvallen, is tot daar aan toe, die kunnen er ook niets aan doen dat ze zo zielig zijn dat ze niet op hun plaats gewezen worden, maar als niemand ze tegen gaat houden, zullen die eikeltjes alleen maar huftiger gedrag gaan vertonen en alleen maar vinden dat ze zo stoer zijn.

Hier heb ik dat ook meegemaakt dat iemand in elkaar getrimmed werd op straat en pas nadat ik die aanvallers weggeslagen had, begonnen de omstanders een beetje in beweging te komen en te zeggen tegen elkaar hoe goed ze dat wel niet aangepakt hadden. Zo ziek kan ik daarvan worden.
Ik ben ervoor dat als je als omstander niet ingrijpt dat je strafbaar bent.
Wat kan het nou schelen als je zelf een duw krijgt, als je niets doet en je de andere kant op gaat staan kijken kan ik me niet voorstellen hoe je 's nachts nog rustig kunt slapen of jezelf in de spiegel aan durft te kijken.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:18:42 #73
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_26792554
Gelukkig was het maar een homo... Die moeten we hier toch niet.
pi_26792555
hoe lang zou het duren voordat er extreem rechtse knokploegen komen die marocjes kapot slaan.
paar jaar geleden was er nog een docu op over dit soort neo-nazi praktijken in voormalig oost-duitsland.

eerlijk gezegd zou het me ook een rotzorg zijn als dit in nederland zou gaan gebeuren, met praten valt kennenlijk toch niks meer op te lossen vanwege onze intolreante marocjes en de nederlandse "helden" die ze beschermen
  zaterdag 7 mei 2005 @ 00:19:04 #75
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_26792565
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:17 schreef Monidique het volgende:

[..]

Of de dood van Steve Biko?

Of de extreem-rechtse, door de CIA-gesponsorde coup tegen de democratisch gekozen regering in Chili, ook nep zeker?
Ook in Amsterdam? Ik wist niet dat Amsterdam zo groot was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')