okay jij steld dus dat ze om een andere reden in elkaar zijn geslagen? omdat ze over straat liepen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:04 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het kunnen ook hele andere redenen zijn geweest, maarja we kiezen uiteraard de weg van de minste weerstand. Lekker makkelijk meelullen met een Amerikaan..![]()
De weg met de minste weerstand?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:04 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Het kunnen ook hele andere redenen zijn geweest, maarja we kiezen uiteraard de weg van de minste weerstand. Lekker makkelijk meelullen met een Amerikaan..![]()
Marokkaans slachtoffergedrag ... as usualquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen ja![]()
Nogmaals, eenzijdig verhaal.. as usual
eenzijdig, dus je gaat ervan uit dat een amerikaan hier komt om ff de marocjes zwart te maken?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen ja![]()
Nogmaals, eenzijdig verhaal.. as usual
Jep, maar ze zijn er wel. Maar waar mij het om gaat is dat het mij verbaast dat een Amerikaan het verschil wel fijntjes weet op te merken terwijl hij waarschijnlijk in elkaar duikt omdat ie in elkaar geslagen wordt. Ook vind ik het raar dat hij blijkbaar in het engels als 'fucking fag' wordt aangesproken. Ik geloof best dat dit voorval heeft plaats gevonden, maar de manier waarop meneer schrijft lijkt mij iets te veel op sensatie zoeken en dingen overdrijven en uit het verband trekken.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:02 schreef Tarak het volgende:
[..]
Dat klopt dat verschil is lastiger te zijn. Maar die groepen zijn er wat minder.
Wat is het toch met mensen die iets heel anders lezenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:09 schreef beffelholt het volgende:
[..]
eenzijdig, dus je gaat ervan uit dat een amerikaan hier komt om ff de marocjes zwart te maken?
man kruip terug in je hol.
Verzin eens een reden dan. Wat zou het geweest kunnen zijn?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:04 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ook vind ik het raar dat hij blijkbaar in het engels als 'fucking fag' wordt aangesproken.
omg wat een dom volk post hier zeg. als je de info een beetje had gelezen dan had je kunnen zien dat die 2 nog ff hebben gevraagd waarom ze spuugden of zo. dus die marocjes hoorden dus dat het amerikanen waren. als ik in mijn gezicht word gekwijlt dan onthoud ik wel wie het was. als ik daarna in elkaar word getrapt dan onthou ik ook nog wel gezichten.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jep, maar ze zijn er wel. Maar waar mij het om gaat is dat het mij verbaast dat een Amerikaan het verschil wel fijntjes weet op te merken terwijl hij waarschijnlijk in elkaar duikt omdat ie in elkaar geslagen wordt. Ook vind ik het raar dat hij blijkbaar in het engels als 'fucking fag' wordt aangesproken. Ik geloof best dat dit voorval heeft plaats gevonden, maar de manier waarop meneer schrijft lijkt mij iets te veel op sensatie zoeken en dingen overdrijven en uit het verband trekken.
En de foto van zijn in elkaar geslagen gezicht?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jep, maar ze zijn er wel. Maar waar mij het om gaat is dat het mij verbaast dat een Amerikaan het verschil wel fijntjes weet op te merken terwijl hij waarschijnlijk in elkaar duikt omdat ie in elkaar geslagen wordt. Ook vind ik het raar dat hij blijkbaar in het engels als 'fucking fag' wordt aangesproken. Ik geloof best dat dit voorval heeft plaats gevonden, maar de manier waarop meneer schrijft lijkt mij iets te veel op sensatie zoeken en dingen overdrijven en uit het verband trekken.
wat een belachelijke actie!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:12 schreef Halfgedraaide het volgende:
Waarom kan niemand nou eens gewoon zeggen wat een belachelijke actie wat een klootzakken??![]()
Toen hij bespuugd werd zal hij niet in het Nederlands gereageerd hebben, maar waarschijnlijk in het Engels. Vandaar dat er in het Engels terug geroepen werd.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Misschien omdat ze wat dingen riepen en onze amerikaan in het Engels antwoord gaf?quote:
Ach het zijn er maar een 'paar'.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:15 schreef Zwansen het volgende:
Die Marokkanen maken zich er zelf niet populairder op... Maar gelukkig voor hun zijn er nogal wat Nederlanders die koste wat het kost ze blijven verdedigen...
Het blijft natuurlijk een homo activist.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:10 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Daarom ieder normaal denkend mens weet dat die jongens voor grote problemen zorgen. Er zijn echter nog een paar maloten die het nodig vinden om het voor dat soort tuig op te nemen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:15 schreef Zwansen het volgende:
Die Marokkanen maken zich er zelf niet populairder op... Maar gelukkig voor hun zijn er nogal wat Nederlanders die koste wat het kost ze blijven verdedigen...
Als je zijn verhaal leest is aan het bovenstaande niets bijzonders, hij heeft het gastje namelijk (en vermoedelijk in het Engels) gevraagd waarom men spuugde. Ten gevolge zal men vast wel wat in het Engels hebben teruggeroepen.quote:
Of de dood van Steve Biko?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:14 schreef Vitalogy het volgende:
Wacht, de moord op Theo van Gogh was dat soms ook fake?
Ook in Amsterdam? Ik wist niet dat Amsterdam zo groot was.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:17 schreef Monidique het volgende:
[..]
Of de dood van Steve Biko?
Of de extreem-rechtse, door de CIA-gesponsorde coup tegen de democratisch gekozen regering in Chili, ook nep zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |