Ze speelt erg goed.... leuk koppie.....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:52 schreef brighton het volgende:
Interview met Anniek Pheifer uit de VPRO-gids van vandaag
[afbeelding]
sorry!quote:
Jammer dat ze niet op de TV blijft, maar het toneel opgaat.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:52 schreef brighton het volgende:
Interview met Anniek Pheifer uit de VPRO-gids van vandaag
[afbeelding]
We gaan kleien en er komt een leuke slaapkamer scene!quote:Op zondag 8 mei 2005 19:47 schreef grunge-metal het volgende:
Vanavond weer een nieuwe uitzending. Ben benieuwd!
Ok dan!quote:Op zondag 8 mei 2005 20:44 schreef UFOtje het volgende:
[..]
We gaan kleien en er komt een leuke slaapkamer scene!![]()
![]()
quote:Op zondag 8 mei 2005 22:32 schreef Cassius het volgende:
".. waar die biebelebomseberg van U precies zit."
quote:Op zondag 8 mei 2005 22:40 schreef pannaking_ het volgende:
Ja ik dacht ik doe ff....nee dat had ik niet moeten doen
OT : Meesterlijk. Start es ! Die auto die dact!quote:Op zondag 8 mei 2005 22:03 schreef Coldplaya het volgende:
Ja, masterlijk he. Herinnert zich trouwens iemand /off-topic, btw de aflevering van vorig seizoen waarin bij een man, die zijn auto niet gestart krijgt, zijn complete carrosserie vernield wordt, en zijn dak erafgezaagd? Daarna volgt een scène op een verlaten terreintje, waarin een cowboy een vuurtje stookt, en een wilde het uit'pist'. Die aflevering heb ik zó moeten lachen![]()
Erg goed nieuws!quote:Op zondag 15 mei 2005 15:57 schreef lachejonge het volgende:
NIEUWS!
Het huidige seizoen wordt op dvd uitgebracht! Vanavond weer, he![]()
quote:JISKEFET AAN ZEE
DINSDAG 21 JUNIOpenluchttheater Caprera, Bloemendaal20:30 uur / EURO17,50( EURO15,00 voor VPRO-LEDEN)
Dit jaar bestaat Jiskefet 15 jaar en om dat jubileum kracht bij te zetten wordt het openluchttheater voor één avond gejiskefeteriseerd. Wat er gaat gebeuren? We hebben geen flauw idee. Al vijftien jaar staan de heren Koch, Prins en Romeyn erom bekend de zaken stevig te ontregelen. Peter? Kinderpindakaas? Nu ja, we moeten maar zien. Kaarten zijn uitsluitend te reserveren via VPRO Backstage met de reserveringsbon in Backstagebijlag 4 in VPRO-Gids 21 dd. 21 mei 2005 of met het reserveringsformulier op de site www.backstage.vpro.nl LET OP: Reserveringen worden niet eerder in behandeling genomen dan de verschijningsdatum van deze Backstagebijlage in de gids en op de site!!!
Zekers! Hopen dat er ook nog extra stukken bij staanquote:Op zondag 15 mei 2005 16:21 schreef MrX1982 het volgende:
wow dat zou echt beter zijn als het huidige seizoen op dvd komt![]()
Vanavond weer kijken
Bron, www.jiskefet.net. Alleen staat het daar niet zo uitgebreid. Fantastisch nieuws, idd.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:11 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Erg goed nieuws!![]()
Wat is je bron? Ik kom het zo even niet tegen op internet.
Wel ging ik er eigenlijk al vanuit!
Dat is een reden idd, maar ik vind het ook uitermate vermakelijk.quote:
Ik vind deze serie van ze (in het bejaardentehuis) maar zo-zo.quote:Op zondag 15 mei 2005 22:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is een reden idd, maar ik vind het ook uitermate vermakelijk.
Het begint.
Idd niet de beste aflevering van dit seizoen, maar leuk genoegquote:Op zondag 15 mei 2005 22:37 schreef pberends het volgende:
Niet super, wel aardig.
Dat is niet meer te evenaren..quote:Op zondag 15 mei 2005 22:42 schreef Sanne het volgende:
Ik vind het nog steeds niets... er zitten een paar leuke momenten in, maar als ik dan terugdenk aan debiteuren/crediteuren vind ik ook die momenten niet bijzonder.
Dat is wel héél ver terugdenken, hoor...quote:Op zondag 15 mei 2005 22:42 schreef Sanne het volgende:
Ik vind het nog steeds niets... er zitten een paar leuke momenten in, maar als ik dan terugdenk aan debiteuren/crediteuren vind ik ook die momenten niet bijzonder.
Dat was idd een mooi stukje acteerwerk, die kleine zuster blijft mij verbazen!quote:Op maandag 16 mei 2005 00:22 schreef 7eVeNL het volgende:
Mooi stukje van de stagaire en Mr.Faber op dat bed![]()
tot nu toe één van de iets minder sterke afleveringen, die sketch met die spookverhalen had leuker gekund ik zit continue te wachten totdat Van zijl met een super opmerking komt, maar goed, volgende keer beter![]()
Hij is weer mooi getekendquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:50 schreef UFOtje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Dit gaat dan alweer m'n 13e Jiskefet-dvd worden! [afbeelding]
Ik was eerderquote:Op zondag 22 mei 2005 21:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Die ga ik zonder twijfel bestellen [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Het begint zo weer [afbeelding]
quote:
Met dat beeld met die enorme penis.quote:
Jammer dat de hoofdzuster er niet als Jose bij kwam om hem te ergerenquote:
Dat is toch ook marloes van multilul ?quote:Op zondag 22 mei 2005 22:15 schreef LintuxCx het volgende:
WTF? Is Roos van Villa Achterwerk verdwaald ofzo?
preciesquote:Op zondag 22 mei 2005 22:39 schreef pannaking_ het volgende:
[..]
Dat is toch ook marloes van multilul ?
Péniesquote:
Zijn er tien in totaal, heb niet geteld hoeveel er al geweest zijn. Beppie Melissen rules!quote:Op zondag 22 mei 2005 22:42 schreef brighton het volgende:
[..]
Pénies
Leuke aflevering weer. Kunst en kitch leek me geweldig nagedaan, al kijk ik het nooit. Kleine zuster met d'r "90.000?! Maar dat heb ik helemaal niet"![]()
Beekmans met z'n massief houten ding
Hoeveel afleveringen komen er eigenlijk nog?
Vooral toen Koch keihard achter elkaar op Romeyn inbeukte.quote:
Doen ze die geluiden erbij realtime of samplen ze die na de opname erbijquote:Op maandag 23 mei 2005 19:56 schreef Arcee het volgende:
[..]
Vooral toen Koch keihard achter elkaar op Romeyn inbeukte.
Ik dacht al; anders moet je goed gokken als regisseur.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:57 schreef keeper het volgende:
Na de opname wordt dat er bij gegooid.
Denk het ookquote:Op maandag 23 mei 2005 17:24 schreef golfer het volgende:
Volgens mij is volgende week helaas alweer de laatste uitzending van deze serie.
Vanavond is de herhalingquote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:55 schreef webfreak het volgende:
Sjiiiiiiiit, heb ik afgelopen Zondag gemist
Geniale serie dit seizoen
Ben nu wel erg benieuwd naar die vecht-afleveringIs er nergens een stream ofzo?
Misschien een gat zodat hij bij mevrouw post naar binnen kan kijken, maar daar is het gat wel te groot voor, dus misschien een ontsnappingspoging ?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:36 schreef grunge-metal het volgende:
Ben trouwens benieuwd wat meneer Faber met dat gat in die muur gaat doen.
Dat gevecht!quote:Op woensdag 25 mei 2005 00:22 schreef err het volgende:
godzijdank heb ikde herhaling gezien. Hilarisch!!!!
Yups, de laatste helaas alweer van deze serie.quote:
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:46 schreef Ixnay het volgende:
Hij was weer goed.![]()
Komen er geen volgende afleveringen meer?![]()
Da's nou ook weer overdreven.quote:
Ik vond em zeker niet de leukste, maar wel heel goedquote:Op zondag 29 mei 2005 22:48 schreef golfer het volgende:
Jammer dat deze serie weer voorbij is.
Beste Jiskefet-serie tot nu toe, vond ik.
quote:Op zondag 29 mei 2005 23:15 schreef Trancelocator het volgende:
Oh dat brieven lezen in het begin... te erg gewoon...Ik hoop niet dat het in het echt ook zo gaat.
Nou, et is vaak stereo-type dat mensen in de zorg een kleine auto/hatchback rijden.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:41 schreef hermandeperman het volgende:
En Type-R, hoezo is het typerend dat ze Yaris rijdt?
Omdat ze vaak geen A8 kunnen betalen neequote:Op zondag 29 mei 2005 23:46 schreef Type-R het volgende:
[..]
Nou, et is vaak stereo-type dat mensen in de zorg een kleine auto/hatchback rijden.
Die aflevering is hier te zien: http://sites.nps.nl/jerome/templates/tv3/uitzending.cfm?uitzendingid=F09D43EE-D601-40DB-6D4EF5485DA9DCDE&date=20_5_2005quote:Op zondag 29 mei 2005 23:36 schreef Trancelocator het volgende:
Afgelopen week nog een interview met Anniek Pheifer op TV gezien. Dat was bij TV3 van de NPS. In het echt is ze echt totaal anders en dat is waarom ik haar acteren nu nog meer waardeer dan voorheen.
Ze is zo leuk!![]()
Dat is zwaar overdreven. Maar een leuke serie is 't inderdaad, zeker als je 't vergelijkt met de laatste paar voorgaande seizoenen.quote:
Je hebt de dierenwinkel niet gezien?quote:[b]Op zondag 29 mei 2005 22:48 schreef golfer het volgende:
Beste Jiskefet-serie tot nu toe, vond ik.
vind ik ook erg leuk maar debiteuren crediteuren is voor mij nog steeds de topperquote:Op maandag 30 mei 2005 18:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je hebt de dierenwinkel niet gezien?
met die sirene gisteren toen hij ontsnapte wel aan escape from alcatrazquote:Op maandag 30 mei 2005 19:37 schreef lachejonge het volgende:
En Pos natuurlijkWie moest er hier trouwens ook denken aan One flew over the cuckoo's nest?
Linkje?quote:Op zondag 29 mei 2005 23:36 schreef Trancelocator het volgende:
Afgelopen week nog een interview met Anniek Pheifer op TV gezien. Dat was bij TV3 van de NPS. In het echt is ze echt totaal anders en dat is waarom ik haar acteren nu nog meer waardeer dan voorheen.
Ze is zo leuk!![]()
Ze was erg goed idd.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:56 schreef Rio het volgende:
Zonder Beppie Melissen was het lang niet zo leuk geweest. Zij droeg deze reeks echt vond ik.
quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 00:04 schreef Bigs het volgende:
[..]
Die aflevering is hier te zien: http://sites.nps.nl/jerome/templates/tv3/uitzending.cfm?uitzendingid=F09D43EE-D601-40DB-6D4EF5485DA9DCDE&date=20_5_2005
Ze is inderdaad leuk
Wat is ze leuk, zeg.quote:
http://info.omroep.nl/ster?nav=kvunHsHCjEtCeDnDCuxBquote:Op maandag 30 mei 2005 01:29 schreef PDOA het volgende:
Jezes, dat is die chick uit die reclame! Ik zie het nu pas, want in de serie is ze vrij onherkenbaar.
quote:Op maandag 30 mei 2005 23:48 schreef Arcee het volgende:
Tsss, golfer. Je had d'r vader kunnen zijn.
Hoewel... ze is toch al 27, zie ik.
Nu echt hopeloos verliefd is!quote:
Dat dacht ik eigenlijk al wel, maar ik wou 't niet zeggen.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:53 schreef golfer het volgende:![]()
Dan nog had ik makkelijk haar vader kunnen zijn.
Wat een cutie, hè?quote:Op maandag 30 mei 2005 23:53 schreef UFOtje het volgende:
Nu echt hopeloos verliefd is!![]()
![]()
![]()
ik hou van je!!![]()
Ah! Van de Mike en Thomas show. Dat ze die vraag kreeg "Hoe heten Bassie en Adriaan in het Zweeds." Hilarisch.quote:
O mijn god. Ze is dus echt de kleine zuster in het echt. De Kevin Masters show is echt een danig laagdrempelig programma zodat iedereen het kan begrijpenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:14 schreef pberends het volgende:
Die snol heeft met Tom Rhodes; die Amerikaanse mafkees die de Kevin Masters show presenteerde.
VGOGGZ was het toch?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:18 schreef pberends het volgende:
Het mooiste van de serie was nog de telefoontjes en brieven van zorgverzekeraar AGOGGZ.
Ach, de dvd komt er al bijna aan!quote:
UITVERKOCHT!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:05 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Wie heeft er ook kaartjes voor Jiskefet aan zee?
http://www.vpro.nl/backstage/?activity=22469089
Die kerel 2e van recht dat is toch Frits van Multilul?quote:
Wanneer komt de DVD uit dan, is er al meer info over? Kan bijna niet wachtenquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:49 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Ach, de dvd komt er al bijna aan!
Daar zal ik eens wat leuke screenshots uithalen, voorop m'n desktop!![]()
Ja idd geweldig was datquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:00 schreef pannaking_ het volgende:
[..]
Die kerel 2e van recht dat is toch Frits van Multilul?
He Fritsie!
Hiddensoundsystem!
Vanaf 11 juni dusquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:14 schreef grunge-metal het volgende:
Wanneer komt de DVD uit dan, is er al meer info over? Kan bijna niet wachten
quote:VANAF 11 JUNI LIGT DE DVD IN DE WINKEL!
MET ALLE AFLEVERINGEN:
1. De Stagiaire 2. De Zoon 3. Het Uitje 4. Het Feest 5. De Nagel 6. Martha 7. Kunst en Kitsch 8. Afscheid
Met: Anniek Pheifer als de Kleine Zuster, Beppie Melissen als de Hoofdzuster, Leny Breederveld als Mevr. Pos, Herman Koch als van Zijl, Michiel Romeyn als Faber en Kees Prins als Beekman
Omdat hebben leuker isquote:Op woensdag 8 juni 2005 19:26 schreef pberends het volgende:
Waarom zou je die DVD trouwens kopen; je kan toch alles nog online zien? Of hebben ze geen archief?
Gisteren gemist.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:58 schreef 7eVeNL het volgende:
Na de reclame cover story over Jiskefet en de DVD op yorin bij RTL boulevard *de herhaling*
Die heerlijk uitgezakte kop van Kees Prins altijdquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:40 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Gisteren gemist.
Maar het stukje staat op internet:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)_woensdag_8_juni.xml
quote:Op donderdag 9 juni 2005 18:40 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Maar het stukje staat op internet:
http://www.rtl.nl/(/actue(...)_woensdag_8_juni.xml
Ja, vond ik ook.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:28 schreef pos het volgende:badankt UFOtje was echt heel leuk om te zien
http://www.rtl.nl/(/actue(...)filmpje_jiskefet.xmlquote:Op vrijdag 10 juni 2005 17:25 schreef UFOtje het volgende:
Voor de liefhebbers:
Eerder waren ze ook bij RTL boulevard.
Ga naar "Video" > "dossier video" en dan staat tussen "juni 2003" Jiskefet.
Mah, dat is eigenlijk bij elke Jiskefet DVD. Zo heel bijzonder van Lay-out en functies zijn ze niet, maar de inhoud is altijd erg oke!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 12:14 schreef Hooghoudt het volgende:
Heb de dvd gister gekocht, maar hij is wel een beetje kaal, de afleveringen zijn zelfs niet verdeeld in verschillende scènes. Enige opties zijn alles achter elkaar bekijken of een aflevering bekijken... Wellicht komt er nog een special edition ofzo.
Net zo makkelijk!quote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:41 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/actue(...)filmpje_jiskefet.xml
Dus.
Ja je zou het wel denken hequote:Op zaterdag 11 juni 2005 13:44 schreef Arcee het volgende:
Wat spreken de heren netjes Randstads ABN. Om de een of andere reden denk ik altijd dat ze zelf plat Amsterdams spreken.
Leuke aflevering met die ouwe stukjes. "Het lijkt wel of we bij zomergasten zitten"quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:48 schreef UFOtje het volgende:
Voor de mensen die gisteren niet naar "TV 3" hebben gekeken!
Er was een aardig interview, deze keer met de 3 heren van Jiskefet.
Er zaten ook leuke oude fragmenten tussen. Helaas kondigde Kees Prins wel aan, dat ze even een jaartje niks gaan doen.
We moeten dus waarschijnlijk tot volgend jaar zomer wachten op nieuwe afleveringen.
www.uitzendinggemist.nl
even zoeken naar TV3 en de uitzending van donderdag 16 juni.
ooooooh mijn god!!quote:Op woensdag 22 juni 2005 23:44 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Nog meer mensen naar Jiskefet aan Zee geweest gisteravond? Was best lachen, veel typetjes van de afgelopen 15 jaar passeerden nog weer eens de revu.
Een korte impressie:
De startopstelling:
[afbeelding]
'We zijn met 1500 man maar ik voel nu al de intimiteit!'
[afbeelding]
Oboema: 'It must be her... buiten kijf.'
[afbeelding]
Henk Mul met de spectaculare geblindoekt-met-brandende-sigaret-over-brug-over-gracht-vol-kerosine-lopen stunt!
[afbeelding]
Wolfgang en Gunther:
[afbeelding]
Om kwart voor elf ben ik weggegaan, moest nog anderhalf uur rijden en ze zouden alleen nog wat oud beeldmateriaal tonen. Iemand enig idee of ze nog zijn teruggekomen?
Volgens mij zijn er geen opnamen gemaakt.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 08:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
Komt het trouwens nog eens op TV?
Dat zeiden ze ook al bij TV3, linkje eerder in dit topicquote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Las vandaag pas dat ze een jaar ermee kappen
Zonde!
Logisch, je moet stoppen op een van de hoogtepunten. Ze zaten de laatste jaren gewoon te wachten op een hoogtepunt, en dat was die bejaardenshit.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Las vandaag pas dat ze een jaar ermee kappen
Zonde!
Henk Bakker (van Henk en Bepquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:53 schreef UFOtje het volgende:
Hoe heet ook alweer de politicus (?) die Michiel Romeyn hier in de "Theo en de Helmettes" zo prachtig wegzet?
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat moet haast deze man zijn? Heeft iemand een naam van deze persoon?
Geweldig...dat wist ik niet. Bedankt voor de tip Tongquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:00 schreef tong80 het volgende:
Vanavond om 22.45 de eerste herhaling van het bejaardentehuis.
Nu dus...quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:00 schreef tong80 het volgende:
Vanavond om 22.45 de eerste herhaling van het bejaardentehuis.
quote:Op zondag 8 januari 2006 23:04 schreef Twisted_Logic het volgende:
Voor de Jiskefet fans: Op woensdag van 22:45 - 23:40 op Nederland 3 komt Jiskefet. Ik weet niet welke show, maar ze komen er wel op.
Oke, was wel een goeie serie. Maar ik had toch liever wat ouder werk gezienquote:Op maandag 9 januari 2006 15:38 schreef brighton het volgende:
[..]
Sint Hubertusberg (het bejaardentehuis dus) volgens TVgids.nl.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |