Wat denk je zelf?quote:Op zondag 29 mei 2005 22:46 schreef Ixnay het volgende:
Hij was weer goed.![]()
Komen er geen volgende afleveringen meer?![]()
Da's nou ook weer overdreven.quote:
Ik vond em zeker niet de leukste, maar wel heel goedquote:Op zondag 29 mei 2005 22:48 schreef golfer het volgende:
Jammer dat deze serie weer voorbij is.
Beste Jiskefet-serie tot nu toe, vond ik.
quote:Op zondag 29 mei 2005 23:15 schreef Trancelocator het volgende:
Oh dat brieven lezen in het begin... te erg gewoon...Ik hoop niet dat het in het echt ook zo gaat.
Nou, et is vaak stereo-type dat mensen in de zorg een kleine auto/hatchback rijden.quote:Op zondag 29 mei 2005 22:41 schreef hermandeperman het volgende:
En Type-R, hoezo is het typerend dat ze Yaris rijdt?
Omdat ze vaak geen A8 kunnen betalen neequote:Op zondag 29 mei 2005 23:46 schreef Type-R het volgende:
[..]
Nou, et is vaak stereo-type dat mensen in de zorg een kleine auto/hatchback rijden.
Die aflevering is hier te zien: http://sites.nps.nl/jerome/templates/tv3/uitzending.cfm?uitzendingid=F09D43EE-D601-40DB-6D4EF5485DA9DCDE&date=20_5_2005quote:Op zondag 29 mei 2005 23:36 schreef Trancelocator het volgende:
Afgelopen week nog een interview met Anniek Pheifer op TV gezien. Dat was bij TV3 van de NPS. In het echt is ze echt totaal anders en dat is waarom ik haar acteren nu nog meer waardeer dan voorheen.
Ze is zo leuk!![]()
Dat is zwaar overdreven. Maar een leuke serie is 't inderdaad, zeker als je 't vergelijkt met de laatste paar voorgaande seizoenen.quote:
Je hebt de dierenwinkel niet gezien?quote:[b]Op zondag 29 mei 2005 22:48 schreef golfer het volgende:
Beste Jiskefet-serie tot nu toe, vond ik.
vind ik ook erg leuk maar debiteuren crediteuren is voor mij nog steeds de topperquote:Op maandag 30 mei 2005 18:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je hebt de dierenwinkel niet gezien?
met die sirene gisteren toen hij ontsnapte wel aan escape from alcatrazquote:Op maandag 30 mei 2005 19:37 schreef lachejonge het volgende:
En Pos natuurlijkWie moest er hier trouwens ook denken aan One flew over the cuckoo's nest?
Linkje?quote:Op zondag 29 mei 2005 23:36 schreef Trancelocator het volgende:
Afgelopen week nog een interview met Anniek Pheifer op TV gezien. Dat was bij TV3 van de NPS. In het echt is ze echt totaal anders en dat is waarom ik haar acteren nu nog meer waardeer dan voorheen.
Ze is zo leuk!![]()
Ze was erg goed idd.quote:Op maandag 30 mei 2005 14:56 schreef Rio het volgende:
Zonder Beppie Melissen was het lang niet zo leuk geweest. Zij droeg deze reeks echt vond ik.
quote:
quote:Op maandag 30 mei 2005 00:04 schreef Bigs het volgende:
[..]
Die aflevering is hier te zien: http://sites.nps.nl/jerome/templates/tv3/uitzending.cfm?uitzendingid=F09D43EE-D601-40DB-6D4EF5485DA9DCDE&date=20_5_2005
Ze is inderdaad leuk
Wat is ze leuk, zeg.quote:
http://info.omroep.nl/ster?nav=kvunHsHCjEtCeDnDCuxBquote:Op maandag 30 mei 2005 01:29 schreef PDOA het volgende:
Jezes, dat is die chick uit die reclame! Ik zie het nu pas, want in de serie is ze vrij onherkenbaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |