quote:Op maandag 30 mei 2005 23:48 schreef Arcee het volgende:
Tsss, golfer. Je had d'r vader kunnen zijn.
Hoewel... ze is toch al 27, zie ik.
Nu echt hopeloos verliefd is!quote:
Dat dacht ik eigenlijk al wel, maar ik wou 't niet zeggen.quote:Op maandag 30 mei 2005 23:53 schreef golfer het volgende:![]()
Dan nog had ik makkelijk haar vader kunnen zijn.
Wat een cutie, hè?quote:Op maandag 30 mei 2005 23:53 schreef UFOtje het volgende:
Nu echt hopeloos verliefd is!![]()
![]()
![]()
ik hou van je!!![]()
Ah! Van de Mike en Thomas show. Dat ze die vraag kreeg "Hoe heten Bassie en Adriaan in het Zweeds." Hilarisch.quote:
O mijn god. Ze is dus echt de kleine zuster in het echt. De Kevin Masters show is echt een danig laagdrempelig programma zodat iedereen het kan begrijpenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 12:14 schreef pberends het volgende:
Die snol heeft met Tom Rhodes; die Amerikaanse mafkees die de Kevin Masters show presenteerde.
VGOGGZ was het toch?quote:Op woensdag 1 juni 2005 09:18 schreef pberends het volgende:
Het mooiste van de serie was nog de telefoontjes en brieven van zorgverzekeraar AGOGGZ.
Ach, de dvd komt er al bijna aan!quote:
UITVERKOCHT!!quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:05 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Wie heeft er ook kaartjes voor Jiskefet aan zee?
http://www.vpro.nl/backstage/?activity=22469089
Die kerel 2e van recht dat is toch Frits van Multilul?quote:
Wanneer komt de DVD uit dan, is er al meer info over? Kan bijna niet wachtenquote:Op donderdag 2 juni 2005 22:49 schreef UFOtje het volgende:
[..]
Ach, de dvd komt er al bijna aan!
Daar zal ik eens wat leuke screenshots uithalen, voorop m'n desktop!![]()
Ja idd geweldig was datquote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:00 schreef pannaking_ het volgende:
[..]
Die kerel 2e van recht dat is toch Frits van Multilul?
He Fritsie!
Hiddensoundsystem!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |