Ik copy het even omdat Jonne dit al langer doet dan vandaag (of deze week). Ik denk al wel een maand of drie/vier... en laat dat nou vlgns mij precies de leeftijd van Jolie zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:56 schreef kozakken het volgende:
----Hier begint Jonne zich ook als als 13-maandige dreumespuber te gedragen. Tjonge, jonge. Ene moment vrolijk, het volgende moment ontpopt hij zich als een soort Jeckel in Hide. Nek bijna op z'n rug, dramatisch hoog huilen, stiekum tussen de ogen door loeren om vervolgens nog wat harder bij te zetten![]()
Gelukkig nog niet slaan. Maar ook dat zie ik er nog wel van komen. We hebben een behoorlijke bol temprament in huis....
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:59 schreef Lois het volgende:
Mijn wijze oude buurman zei laatst heel treffend, toen kleine Iris een driftbui had in de tuin omdat ze haar zin niet kreeg, "op een garnaal zit ook een kop".
Ik vond dat wel een mooie, zo klein en evengoed zo eigenwijs als wat, heel herkenbaar....
Iemand nog een oplossing voor mijnquote:Op zaterdag 7 mei 2005 08:52 schreef m@x het volgende:
Even een vraagje voor de wat meer ervaren mama's. Als je niet tegen vieze verhalen kan moet je dit maar niet lezen. Sinds een paar weken word ik iedere morgen verwelkomd door een lekkende poepbroek. Op de een of andere manier kunnen de luiers de hoeveelheid niet meer aan wat tot gevolg heeft dat alle pyjama's en rompers continu in de week staan en ik op mijn nuchtere maag elke dag met mijn handen in de poep zit. We gebruiken luiers van de Lidl en die doen hun werk prima, maar dus niet 's nachts. Heeft iemand enig idee welke luiers geschikt zijn voor het 'stevigere werk'?
Een grotere maat?quote:Op zondag 8 mei 2005 00:02 schreef m@x het volgende:
[..]
Iemand nog een oplossing voor mijnpoepprobleem
?
Ria Blom?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:33 schreef bixister het volgende:
in 't boekje van Ritahoeheetzeookweer staat dat 't juist heel lang kan, zelfs nog bij peuters.
Was ook het eerste waar ik aan dacht.quote:Op zondag 8 mei 2005 00:14 schreef moussy het volgende:
[..]
Een grotere maat?
Ik ben bijv. van de pampers naar de lidl luiers gegaanniet om de kosten, maar om het grote poepen uit de schouderbladen probleem.
Gewoon in een doek, en dan zo dat alleen de armpjes vast zitten.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:39 schreef Leah het volgende:
Je kunt ze anders gaan inbakeren als je denkt dat ze om gaan rollen, dan worden met name de beentjes wat strakker ingepakt. Hoe baker jij nu dan in Tex?
Thijs is nog niet eerder verkouden geweest hoorquote:Op maandag 9 mei 2005 11:19 schreef gnoompje het volgende:
@ Bar_en_Mar
Is het misschien geen allergie dat Thijs zo verkouden is iedere keer. Heb je daar al eens naar laten kijken.
Een collega van mij heeft laatst haar katten de deur uit moeten doen vanwege het feit dat haar dochtertje ook iedere keer zo verkouden was en met grote hoeveelheden hinderlijk slijm.
Puffer hielp ook niet zoals gehoopt en toen bleek ze allergisch te zijn voor katten.
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:34 schreef Luchtbel het volgende:
Toen legde ze haar hoofd tegen m'n borst aan na d'r laatste flesje en zei ze met d'r kleine stemmetje mijn naamweliswaar beginnend met de m in plaats van de l maar het was toch wel heel duidelijk
![]()
quote:Op maandag 9 mei 2005 22:34 schreef Luchtbel het volgende:
Toen legde ze haar hoofd tegen m'n borst aan na d'r laatste flesje en zei ze met d'r kleine stemmetje mijn naamweliswaar beginnend met de m in plaats van de l maar het was toch wel heel duidelijk
![]()
Kan het zijn dat kat minder aandacht van jullie krijgt?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 09:31 schreef texelonia het volgende:
Nou we hebben heel erg gelet hoe de kat op Noah reageerde, en hij wilde niks van Noah weten eigenlijk, het intereseerde hem niet. Hij is ook veel rustiger geworden, houdt zich veel meer op de achtergrond. En hij had zijn eigen slaapplek, waar hij áltijd lag. Dus er was geen reden om zorgen te maken vonden wij. Maar nu opeens...De kat heeft gisteren wel gevochten en was klein beetje gewond, dus misschien dat dat ermee te maken heeft ofzow, ik weet het anders ook niet. Maar voortaan slaapt ie dus maar in de woonkamer....
Nee, nee! Renzell lult! sorry, renzquote:Op dinsdag 10 mei 2005 19:35 schreef snoopy het volgende:
Poemojn, bedankt! Dacht wel dat jij er mee zou komen![]()
Sugar, moet ik Morris inlichten dat het 'uit' is tussen hem en Maria?![]()
![]()
Ik heb hier moeten lezen dat ze het houdt met een ander...![]()
Waarom hem nu al 'uithuwelijken'? Geniet er nog maar even van dat jij de enige vrouw in zijn leven bent, voor zolang als het duurtquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:24 schreef renzell het volgende:
Zo zo, beginnen de gevechten om de mooi meisjes nu al?!![]()
Tja... dan zal kleine Julius waarschijnlijk het onderspit moeten delven van Morris, grrrrr![]()
Hmmm, dan maar een ander leuk, kraakvers babyvriendinnetje uitkiezen.![]()
Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehadquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:36 schreef DaanBanaantje het volgende:
Vakantie
Dat vind ik ook nog steeds wel moeilijk (althans soms moeilijke momenten).quote:Op donderdag 12 mei 2005 11:25 schreef melonovy het volgende:
Dat is nog wel iets waar ik aan moet wennen hoor, het verdelen van de aandacht...
de oude test wordt pas rond 9 maanden gedaan, dus ik denk niet dat jullie die hadden!quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:04 schreef Xanthe het volgende:
Hier werd de gehoortest ook gecombineerd met de hielprik , ik dacht dat overal gelijk zou zijn.
Ik denk dat we hier de oude test nog hadden Isis was gewoon geslaagd.
In dat geval hadden wij idd. ook de nieuwe test , ik dacht aan de oude ivm. de procenten , daarover kregen wij niets te horen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 13:40 schreef bixister het volgende:
[..]
de oude test wordt pas rond 9 maanden gedaan, dus ik denk niet dat jullie die hadden!
Really, het enige dat Cas en Liz op dit moment UREN kunnen is slapen. Tja, sommige jeugd van tegenwoordig is wel erg snel op speledingetjes uitgekekenquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:19 schreef Githa het volgende:
Hij pakt dingen heel gericht en kan zich er dan vervolgens uren mee zoet houden, brabbeld en lacht![]()
Laat staan wat andersquote:Op zaterdag 14 mei 2005 22:59 schreef bixister het volgende:
ja gaat vast wel lukken githa. en behalve dat: het lijkt me heerlijk om weer wat meer geluid en licht te kunnen maken 's nachts als dat zo uitkomt. nu ging madame bij elk geluidje van ons liggen woelen en kreunen dus moesten wij uiterst voorzichtig doen als we naar bed gingen. nog even lezen of praten was uit den boze.
quote:Op zondag 15 mei 2005 01:10 schreef Leah het volgende:
Bij mij waren ze beiden ook te vroeg, maar wel 7 en 6 pond. Ze hadden meteen in 62 gekund als ik ze uitgedragen had.
Mij hoor je niet klagen. I love themquote:Op zondag 15 mei 2005 01:18 schreef Leah het volgende:
..Maar die van jou waren ook heel prima op gewicht toch?...
Noah is over 2 dagen precies 5 maanden en hij heeft ook nog steeds maat 62/68quote:Op zondag 15 mei 2005 01:04 schreef Smirre het volgende:
Het klein voordeeltje van te vroeg geboren kindjes: ze blijven zo lekker lang baby. Liz zit met haar 4½ maand nu in maatje 62 en Cas net in 68.
Grrrrmmmbblllll nou maar hopen dat ze daar geen gehoor aan gaat gevenquote:Op zondag 15 mei 2005 09:19 schreef Githa het volgende:
Ik gebruik al een dikke maand een slaapzak, Jordy kronkelt alle kanten uit in bed.
Het belangrijkste zijn de arm's gaten denk ik, die moeten niet al te groot zijn.
Ik heb voor Jordy slaapzakjes in maat 70 en 80 ( dit zijn lengte maten) en als de arms gaten echt te groot zijn maak ik deze zelf wat kleiner door een stukje vast te zetten.
De onderste flap vouw ik dan onderaan om het matrasje heen en dat gaat prima![]()
btw roep nou niet te hard Xanthe dat Isis niet zo hard groeit want ze kan ineens een spurt krijgen en zo een maat overslaan![]()
Discipline?quote:Op zondag 15 mei 2005 16:35 schreef Luchtbel het volgende:
Heb je nog wat nodig Smirre[afbeelding]
Maar euh wie je moet controleren? Discipline....
Hier ook...quote:Op zondag 15 mei 2005 12:14 schreef texelonia het volgende:
[..]
Noah is over 2 dagen precies 5 maanden en hij heeft ook nog steeds maat 62/68En hij was niet eens te vroeg geboren
Ik heb al aan een vriendin van me gevraagd (die vaak in de stad struind) om me even een seintje te geven als de opruiming begint.quote:Op zondag 15 mei 2005 20:30 schreef poemojn het volgende:
En de opruiming begint ook al bijna... dan krijg je pas veel korting bij Villa Happ!
Is goed (als betreffende vriendin het niet vergeet te vertellen) andersom geld het natuurlijk ookquote:Op zondag 15 mei 2005 20:42 schreef Ladybos het volgende:
Oe Xanthe geef hier ook ff een seintje dan als de uitverkoop begint !
Das handig , kan iedereen dat??? Zoja hoe kan ik me daarvoor aanmelden want op de site van villa happ heb ik er niets over gevonden.quote:Op zondag 15 mei 2005 23:09 schreef Martineke het volgende:
ik zal ook wel een gil geven als het tenminste over villla happ ging. ik krijg daar email van binnen als er acties aankomen.
moet je zon pasje aanvragen in de winkel, dan krijg je het over de email als er weer een actie aankomt. vip member pasje is dat geloof ik.quote:Op maandag 16 mei 2005 10:10 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Das handig , kan iedereen dat??? Zoja hoe kan ik me daarvoor aanmelden want op de site van villa happ heb ik er niets over gevonden.
Tis ook wel lachwekkend om te zienquote:Op dinsdag 17 mei 2005 08:15 schreef Suzanna het volgende:
Hahaha Githa....dat is wel een klein beetje komisch vind je ook niet? Noa heeft als ze honger heeft ook wel zulk gedrag, dan gaat ze met haar tongetje uit de mond 'hijgen' o.i.d., net een klein hondje. Ik moet daar dan wel om lachen...
ja hij heeft al een tijd Nutrilon Forte dus de voeding voor hongerige baby'squote:Githa - gebruik jij al voeding 'voor hongerige baby's'? Daar schijnt iets in te zitten wat hun maag een gevulder gevoel geeft, dus het maakt hem niet dikker ofzo...misschien dat dat een beetje helpt?
Misschien spuit elf hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |