Half 8, Suus zit op de bank te kroelen met papa.... ik kom binnen lopen met een schone pyama en direct laat ze zich van de bank af glijden en loopt naar me toe. Terwijl ze hele verhalen brabbelt trek ik haar haar kleren uit en haar pyama aan. Elastiekjes uit haar staartjes, 4x tevergeefs proberen om haar weerbarstige haartjes uit model "staartje" te krijgen maar we laten het maar zo zitten.
Terwijl ik haar beentjes in haar pyamabroek frut, frut zij haar duim in haar mond en madam is klaar voor vertrek naar bed.
Mijn "papa welterusten zeggen" is voor haar het commando om uitgebreid te zoenen met papa en als ze klaar is pakt ze haar LaLa bij het linkerbeen en terwijl ze haar linkerduim in haar mond steekt en Lala met haar rechterhand vasthoud terwijl die over de grond achter haar aan sleept lopen we richting haar slaapkamer.
Zodra de deur in zicht komt roept ze, met duim in haar mond, "deuheur!" en ze trommelt er net zo lang op tot ik hem heb geopend. Suus loopt naar haar bed, smijt Lala over de rand heen richting dromenland en ik til haar op. "mama kusje" levert me een lik over mijn wang op en haar armen laat ze al naar beneden hangen richting bed. Madam wil slapen.
Ik wurm haar in haar slaapzak, rits 2 ritsen dicht, draai me om en doe haar rolgordijn naar benee.
Achter me hoor ik "hmm hmm hmm hmm" geluidjes uit een mond vol duim komen en als ik de gordijnen dicht doe en me heb omgedraaid zie ik mijn meis, in haar slaapzak, op haar buik, duim in haar mond, haartjes model "staartjes" alle kanten op, haar oogjes al dicht, onderweg naar dromenland....
Ik plug de babyfoon in.... en doe zo zachtjes mogelijk de deur dicht... en net als ik um bijna dicht heb.....
hoor ik "dada".....
Kijk ook eens op de vernieuwde site van
Susanne