Ja, chiara dr vriendje van 2 slaapt ook nog steeds ingebakerd, simpelweg omdat hij zich wakker houdt met zijn maaiende armpjes.
Hier gaat het lekker, ben wel moe van de gebroken nachten, naast dat Yoram nog niet echt een dag - nacht ritme heeft, is Chiara erg verkouden en lag vanacht zo te hoesten dat ik er maar een paar keer uit ben geweest om even bij dr te kijken enzo. Inmiddels is Yoram ook verkouden, zo zielig, amper een week oud en nu al een beetje snotterig en een hoestje...
![]()
Komt wel goed hoor met die dappere kerel.
Chiara is echt lekker zus, Yoram hoort er helemaal bij, hij wordt begroet, bewonderd en gezoend door haar en ze vindt het ook best intressant om mee te helpen met wassen, aankleden en luiers aangeven enzo, super!
Remco is ook supertrots op zijn zoon, echt heel leuk om te zien, zijn zoon maakt hem gelukkig en trots.
Ik vind het zelf ook helemaal goed zo, we zijn compleet. Papa, mama, dochter en zoon. De momenten dat de een bij Remco zit, de ander bij mij maken me ziels gelukkig. Het is helemaal goed zo! Moet ik nog even door gaan?
![]()
Yoram maakt het hartstikke goed, we hebben geen weegschaal in huis, maar hij wordt merkbaar zwaarder, zijn armpjes en beentjes beginnen zich al te vullen met spek. En sinds gisteren maakt hij vreselijk goede spuitluiers, allemachtig wat een geur komt daar vanaf
![]()
Hij is heel sterk, heel schattig...