abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 mei 2005 @ 12:43:48 #51
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26821487
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 23:39 schreef Leah het volgende:
Je kunt ze anders gaan inbakeren als je denkt dat ze om gaan rollen, dan worden met name de beentjes wat strakker ingepakt. Hoe baker jij nu dan in Tex?
Gewoon in een doek, en dan zo dat alleen de armpjes vast zitten.
Er was ook ergens een inbaker-topic, toch? Zal daar ook eens kijken..
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 8 mei 2005 @ 12:53:01 #52
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_26821697
Tex; lees inderdaad dat boek van Ria hoeheetzeookalweer Blom eens!
Daar staan heel veel handige tips in wat betreft het inbakeren. Ook over hoe lang het kan, wat voor materiaal... etc. etc. Ik heb er in ieder geval erg veel aan momenteel.
Ik heb me er trouwens met Julius toch ook aan gewaagd sinds drie dagen en de resultaten zijn verbluffend!!! Ons kleine meneertje slaapt heerlijk nu en doet het fantastisch!!!! Echt; om over naar huis te schrijven...
Zijn er inderdaad trouwens mensen die dat inbakeren nog bij hun oudere kindjes doen? Ben ik wel benieuwd naar... (ben sowieso benieuwd naar wie zijn kindje allemaal inbakeren of dat hebben gedaan...)
  zondag 8 mei 2005 @ 14:40:30 #53
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26824318
Ja, chiara dr vriendje van 2 slaapt ook nog steeds ingebakerd, simpelweg omdat hij zich wakker houdt met zijn maaiende armpjes.

Hier gaat het lekker, ben wel moe van de gebroken nachten, naast dat Yoram nog niet echt een dag - nacht ritme heeft, is Chiara erg verkouden en lag vanacht zo te hoesten dat ik er maar een paar keer uit ben geweest om even bij dr te kijken enzo. Inmiddels is Yoram ook verkouden, zo zielig, amper een week oud en nu al een beetje snotterig en een hoestje... Komt wel goed hoor met die dappere kerel.
Chiara is echt lekker zus, Yoram hoort er helemaal bij, hij wordt begroet, bewonderd en gezoend door haar en ze vindt het ook best intressant om mee te helpen met wassen, aankleden en luiers aangeven enzo, super!
Remco is ook supertrots op zijn zoon, echt heel leuk om te zien, zijn zoon maakt hem gelukkig en trots.
Ik vind het zelf ook helemaal goed zo, we zijn compleet. Papa, mama, dochter en zoon. De momenten dat de een bij Remco zit, de ander bij mij maken me ziels gelukkig. Het is helemaal goed zo! Moet ik nog even door gaan?
Yoram maakt het hartstikke goed, we hebben geen weegschaal in huis, maar hij wordt merkbaar zwaarder, zijn armpjes en beentjes beginnen zich al te vullen met spek. En sinds gisteren maakt hij vreselijk goede spuitluiers, allemachtig wat een geur komt daar vanaf
Hij is heel sterk, heel schattig...

Het voelt goed hè?
A je to!
  zondag 8 mei 2005 @ 17:53:12 #54
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_26829391
Wat een mooi kereltje is het toch mel geniet maar lekker van je gezinnetje en wat fijn dat Chiara er zo vangeniet
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_26831775
mooie foto weer melonovy. fijn dat 't zo goed gaat! heerlijk! en wat grappig, ik vind 'm zowel op jou als op remco lijken.
  † In Memoriam † zondag 8 mei 2005 @ 19:41:29 #56
43556 miss_dynastie
pi_26831895
Hij begint al een heel eigen koppie te krijgen, leuk hoor!
pi_26831900
Mel het is echt zo'n mooi mannetje!!!!!
En wat heerlijk dat Chiara het ook allemaal zo prachtig vind.
Enne doe het geboortekaartje is posten!!!! Ik ben wel nieuwsgierig na al je werk eraan!!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26837904
Renzell: dus het gaat stukken beter nu je hem aan het inbakeren bent? Lekker!

Mel: die foto! Erg leuk!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_26839494
oja renzell, ik was vergeten op jouw bericht te reageren, maar wat fijn dat dat zo goed werkt!

jessie, op yorams site kun je ook al even spieken voor 't kaartje...
pi_26844170
Wat heerlijk mel dat alles zo goed gaat

genieten geblazen...

en wat een lekker kereltje
  maandag 9 mei 2005 @ 11:12:18 #61
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_26847244
HIer terug van dokter.

Thijs heeft het nog steeds benauwd en er zit nog steeds veel slijm vast.
We hebben nu een puffer meegekregen zodat we Thijs meer kunnen helpen door middel van wat extra lucht toe te dienen zodat zijn longen open gaan staan, en met medicatie het slijm los te krijgen.

Ik ben benieuwd het hoe puffen gaat.
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  maandag 9 mei 2005 @ 11:14:53 #62
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_26847311
Arm klein kereltje! Wat vervelend, zo'n hardnekkige verkoudheid en zo'n benauwd ventje. Succes!
  maandag 9 mei 2005 @ 11:19:32 #63
91591 gnoompje
naomi en kelvin
pi_26847413
@ Bar_en_Mar

Is het misschien geen allergie dat Thijs zo verkouden is iedere keer. Heb je daar al eens naar laten kijken.
Een collega van mij heeft laatst haar katten de deur uit moeten doen vanwege het feit dat haar dochtertje ook iedere keer zo verkouden was en met grote hoeveelheden hinderlijk slijm.
Puffer hielp ook niet zoals gehoopt en toen bleek ze allergisch te zijn voor katten.
ik ben niet blond, ik ben gewoon mezelf!!
  † In Memoriam † maandag 9 mei 2005 @ 11:19:51 #64
43556 miss_dynastie
pi_26847422
Arme Thijs... beterschap
  maandag 9 mei 2005 @ 11:25:59 #65
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_26847574
quote:
Op maandag 9 mei 2005 11:19 schreef gnoompje het volgende:
@ Bar_en_Mar

Is het misschien geen allergie dat Thijs zo verkouden is iedere keer. Heb je daar al eens naar laten kijken.
Een collega van mij heeft laatst haar katten de deur uit moeten doen vanwege het feit dat haar dochtertje ook iedere keer zo verkouden was en met grote hoeveelheden hinderlijk slijm.
Puffer hielp ook niet zoals gehoopt en toen bleek ze allergisch te zijn voor katten.
Thijs is nog niet eerder verkouden geweest hoor
Het is ook de eerste keer dat hij goed ziek geweest is en dan bedoel ik dat hij met koninginnedag dus koorts gehad heeft.
pi_26847594
Beterschap voor Thijs!

(ben benieuwd hoe het met puffen gaat)
  maandag 9 mei 2005 @ 11:50:38 #67
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26848160
Thijs, beterschap!

Leuk om te zien hoe zo'n kleintje als Yoram weer zo heerlijk verzuipt in z'n veel te grote kleren
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 9 mei 2005 @ 12:50:11 #68
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26849673
Thijs en Bar beterschap! Hoop dat het puffen werkt.
En Yoram wat heerlijk om hier weer zo'n verse baby te zien.

Léon is weer 'goedgekeurd' door het cb en heeft voorlopig zijn laatste prikken gehad. Duurt even voor de volgende weer iig.
Ik vind het zo'n held dan hè. Je probeert hem af te leiden, spuit gaat erin, hij kijkt er even naar en snikt een keertje, maar dan is het alweer voorbij.
Dan kan ik hem wel plat knuffelen, zo blij ben ik dat hij er niet veel van merkt.

Hij wordt trouwens wel een beetje eenkennig merkte ik vandaag ook weer. We kwamen binnen bij de wijkverpleegkundige en ik zette hem op het matje voor haar op het bureau. Hij keek haar eens aan en kroop toen stevig tegen me aan. Dit herhaalde zich een paar keer, maar toen waren ze weer vriendjes.
Hij had laatst op de camping bij mijn schoonzusje ookal zoiets. Hij zat bij mijn zwager op de arm en ik stond achter hem. Het mannetje haalde de auto uit de blubber (lekker weertje op die camping) en reed een stukje naar voren. Hij zag dus mij niet en papa wegrijden. Brullen!
Zo kende ik hem helemaal nog niet. Maar schijnt normaal te zijn voor de leeftijd zei de wijkverpleegkundige.
en ik vond het ook helemaal niet erg dat hij zo lekker dicht tegen me aankroop.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_26851683
Meiden, weten jullie hoe duur die paco doeken zijn. Ik zag namelijk iemand adverteren voor een tweede hands doek op marktplaats, maar daar werd bij gezegd dat ze nieuw zo'n 70 euro kosten. Is dat echt zo duur
pi_26852706
Kweenie of dat aan de leeftijd ligt, maar ik had die tot 6 maanden en kostte EUR 39.95
(Eén keer gebruikt )

Zie http://www.pacco.nl/artvanaf6mnd.htm, vanaf 6 maanden zijn ze idd nieuwe EUR 69.95
  maandag 9 mei 2005 @ 15:32:37 #71
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26854315
Noah is ook weer goedgekeurd door het cb Hij weegt nu 6820 en is 65,5 lang
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_26856092
Benthe ook Ze weegt nu 7285 gram en is ook 65.5 cm lang
  maandag 9 mei 2005 @ 20:02:40 #73
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26862635
Nou, Noah heeft vandaag ook zijn 3e en voorlopig laatste prikje gehad. Van de eerste 2 heeft ie helemaal geen last gehad, maar nu heb ik het idee dat ie er wel last van heeft. Sinds het prikje is ie veel huileriger, hij slaapt wel veel, maar zelfs in z'n slaap gaat ie soms even huilen/gillen. Denk dus dat dat door het prikje komt dan
Mogen we hem hier eventueel ook een paracetamol voor geven, ook als ie geen koorts heeft enzow?
©Dumbo
  maandag 9 mei 2005 @ 20:13:10 #74
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26862945
Tex, als je maar kinderparacetamol gebruikt die rectaal ingebracht worden. Die mag je zelfs al in doen, voordat ze het prikje krijgen. Als jij denkt dat hij hier van opknapt gewoon doen. Doet zelfs Léons kinderarts ook bij haar kinderen.
  maandag 9 mei 2005 @ 20:21:44 #75
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26863263
Okay thanx, we hebben idd kinderzetpilletjes
©Dumbo
  maandag 9 mei 2005 @ 22:34:05 #76
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26867796
Toen legde ze haar hoofd tegen m'n borst aan na d'r laatste flesje en zei ze met d'r kleine stemmetje mijn naam weliswaar beginnend met de m in plaats van de l maar het was toch wel heel duidelijk
pi_26867814
Ja hoor Tex, als Noah daar rustig van word dan lekker doen. Als je de temp maar in de gaten houd en blijft houden tijdens dat ze slapen, dan kan het volgens mij geen kwaad. Gewoon even in nekje voelen, of onder oksel. Dat schijnt het beste punt te zijn om te voelen voor de temp.
  maandag 9 mei 2005 @ 23:07:38 #78
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_26868890
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:34 schreef Luchtbel het volgende:
Toen legde ze haar hoofd tegen m'n borst aan na d'r laatste flesje en zei ze met d'r kleine stemmetje mijn naam weliswaar beginnend met de m in plaats van de l maar het was toch wel heel duidelijk
heerlijk moet dat zijn
pi_26869013
wat schattig muchtbel!
pi_26869083
Hahahahahahah Bixis
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_26869141
quote:
Op maandag 9 mei 2005 22:34 schreef Luchtbel het volgende:
  dinsdag 10 mei 2005 @ 09:12:34 #82
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26874395
Ik schrok me gisteren opeens rot, lag de kat opeens bovenop Noah!
Voordat Noah geboren was is ie wel es in de wieg gaan liggen, en ook wel een keertje toen Noah uit logeren was. Maar verder eigenlijk nooit, en al helemáál niet als Noah er in lag! Hij gaat Noah meestal uit de weg, vooral als ie moet huilen
Maar gisteren was ie opeens 2 keer in de wieg gaan liggen terwijl Noah bij ons op schoot zat. Toen een handdoek overheen gehangen zodat ie er niet in kon. Hij heeft zijn eigen stoel met een eigen fleece kleedje, en daar ligt ie normaal altijd te slapen (wel in de slaapkamer dus..). Maar na de laatste fles had ik Noah in bed gelegd, ging nog even de lichten uit doen en naar toilet enzow, kom ik terug, ligt de kat dus bovenop Noah Heb hem dus maar in de kamer gelegd met zn fleecekleedje, en de slaapkamerdeur dicht gedaan.. Vind het zo raar, zo opeens...
©Dumbo
  dinsdag 10 mei 2005 @ 09:16:41 #83
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26874497
Vind het ook niet echt een prettig idee Tex.

Kleine Jolie, wat wordt jij snel groot.
pi_26874638
Nee, vind ik ook niet prettig, Tex

Sinds David er is mogen de katten niet meer op de slaapkamer. David slaapt ondertussen op zijn eigen kamer maar hub vond het een goed idee om de katten blijvend uit de slaapkamer te verbannen.
Wel liggen ze vaker in de box beneden (vind ik ook eigenlijk niet leuk, maar goed...)

David slaapt trouwens uitstekend in zijn eigen kamertje Hij is gelukkig weer net zo´n makkelijke slaper als Damon, heerlijk...
  dinsdag 10 mei 2005 @ 09:31:18 #85
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26874806
Nou we hebben heel erg gelet hoe de kat op Noah reageerde, en hij wilde niks van Noah weten eigenlijk, het intereseerde hem niet. Hij is ook veel rustiger geworden, houdt zich veel meer op de achtergrond. En hij had zijn eigen slaapplek, waar hij áltijd lag. Dus er was geen reden om zorgen te maken vonden wij. Maar nu opeens... De kat heeft gisteren wel gevochten en was klein beetje gewond, dus misschien dat dat ermee te maken heeft ofzow, ik weet het anders ook niet. Maar voortaan slaapt ie dus maar in de woonkamer....
©Dumbo
pi_26878261
Tex groot gelijk dat hij nu een slaapkamer verbod heeft! Maar misschien zogt hij beschutting na die vechtpartij.

Met Djulian gaat het niet lekker. Toen hij zaterdag terug kwam van P_iglet was hij mooi schoon, geen snotje, geen vlekjes. Na 5 minuten was het al raak. Nog 1 week dan gaan we naar de kinderarts en komen we meer te weten.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 12:05:06 #87
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_26878817
hmmmz katten die opeens op kindjes gaan liggen (lekker warm)

over een half uurtje mag ik Ela ophalen van haar oefenochtendje kdv... ze zouden bellen als t niet lukte met de fles en er is niet gebeld. . Niet dat ze thuis al uit n flesje gedronken heeft trouwens Maar dat komt vast snel goed... jeu. go Ela! en go ikke, oefenen ook voor mamas
..en laat gaan...
pi_26879059
Lekker warm ja, maar doodeng inderdaad. Als ik kijk hoe de katten hier op mij gaan liggen (over m'n nek heen, lekker benauwd..of op m'n hoofd ). Hier mogen ze alleen onder toezicht in de kinderkamer, dus alleen als wij erbij zijn. Best lief, hoe ze langs Tomas lopen als hij op het aankleedkussen ligt en hem dan kopjes geven, en ietwat verwonderd kijken als hij ze niet terug-aait
It's all up to you
pi_26884482
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 09:31 schreef texelonia het volgende:
Nou we hebben heel erg gelet hoe de kat op Noah reageerde, en hij wilde niks van Noah weten eigenlijk, het intereseerde hem niet. Hij is ook veel rustiger geworden, houdt zich veel meer op de achtergrond. En hij had zijn eigen slaapplek, waar hij áltijd lag. Dus er was geen reden om zorgen te maken vonden wij. Maar nu opeens... De kat heeft gisteren wel gevochten en was klein beetje gewond, dus misschien dat dat ermee te maken heeft ofzow, ik weet het anders ook niet. Maar voortaan slaapt ie dus maar in de woonkamer....
Kan het zijn dat kat minder aandacht van jullie krijgt?

HIer hadden wij het in het begin ook dat de katten steeds in het bedje van Thijs gingen liggen, als wij met Thijs in de weer waren.
Toen gingen we de katten betrekken wanneer we met Thijs bezig waren, als Thijs bv aan de borst lag dan riep ik de katten en die kwamen er gezelllig bij liggen, ben ik met thijs aan spelen, dan neem ik de katten op schoot en laat ik Thijs de katten aaien en die laten het toe,
Met als gevolg dat ze niet meer in het bedje gaan liggen,
Als Thijs in de avond in zijn bedje word gelegd gaat het schot ervoor en kunne ze niet meer bij Thijs iig.

s6 ermee
pi_26884545
Djulian beterschap ventje en ik hoop zo dat er iets uitkomt met testjes, ik kan een heleboel dingen opnoemen waar kinderen allergisch voor kunnen zijn maar dat ga ik niet doen.

HIer met Thijs gaat het zienderogen goed, het lijkt me persoonlijk sterk dat het nu al door het puffen zou komen, maar het hoesten is beduidend minder en het knorren is ook beduindend minder.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 15:24:19 #91
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_26884594
We hebben net weer gefietst! (naar Julius en terug!)
Marietje vindt het leuk en zingt de hele weg!
Totdat ze ineens stil werd...
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 10 mei 2005 @ 15:26:12 #92
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26884646
  dinsdag 10 mei 2005 @ 15:27:33 #93
63367 Jdee
pi_26884692
we zijn net een tijdje weer thuis en ze heeft inderdaad gedronken, wel 130 cc hoezee! overmorgen weer.
Djulian beterschap inderdaad, en Chiara en Yoram trouwens ook. ziek zijn is maar niks...
..en laat gaan...
  dinsdag 10 mei 2005 @ 15:28:56 #94
63367 Jdee
pi_26884722
achossie
..en laat gaan...
pi_26884778
Maria
  dinsdag 10 mei 2005 @ 15:31:56 #96
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_26884790
Ja, ik smolt helemaal! Heb geprobeerd haar koppie zoveel mogelijk te ondersteunen. En ik voelde me heel trots!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_26884862
Dus het fietsen gaat goed dus Sugar ?
pi_26885031
Gaaf hè Sugar!

Weet iemand nog het adres van die site waar al die uitersten op staan wanneer een kind kan praten, kruipen, zitten etc.?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_26885318
Ach Mariaatje toch, wat schattig

Jdee wat fijn dat Ela toch uit de fles gedronken heeft, je hoort het wel vaak hoor, dat als het dan echt móet dat het dan opeens wel goed gaat. Zolang jij nog in de buurt bent heeft ze waarschijnlijk prima door dat er nog andere opties zijn
pi_26885824
*smelt bij het zien van Maria op de fiets*

Over fietsen gesproken...ik fiets nogal veel (nou ja, fietste nogal veel ) en zag laatst een 'ding' waarmee je de maxi-cosi op de fiets kon bevestigen. Baby-mee heette dat ding geloof ik. Daarmee zou ik dus met Tomas kunnen gaan fietsen voordat hij rechtop kan zitten in een fietsstoeltje. Heeft iemand ervaring ermee? En in zo'n fietskar kunnen ze ook al eerder he?

Tomas heeft het lachen sinds een weekje helemaal ontdekt. En het is nu ook echt lachen gelukkig. Hij lacht naar ons, naar z'n opa en oma, naar het rijtje knuffels op z'n slaapkamer...echt heel lief. Ik probeer het telkens op camera vast te leggen maar dan doet hij het natuurlijk ineens niet meer
1 keer is het tot nu toe maar gelukt, en toen zag hij niet dat ik er stond met een camera

It's all up to you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')