abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 14 mei 2005 @ 22:56:03 #201
81992 Githa
pi_27014391
Denk je dat je zelf goed gaat slapen deze nacht BIX ? .... zal best wennen zijn denk ik om Anna nu niet zo dichtbij te hebben.
Het lijkt me al een hele hulp als ze er zelf geen moeite mee hebben en lekker doorslapen
pi_27014455
ja gaat vast wel lukken githa. en behalve dat: het lijkt me heerlijk om weer wat meer geluid en licht te kunnen maken 's nachts als dat zo uitkomt. nu ging madame bij elk geluidje van ons liggen woelen en kreunen dus moesten wij uiterst voorzichtig doen als we naar bed gingen. nog even lezen of praten was uit den boze.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 23:04:28 #203
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_27014585
De maatjes 56 èn 62 zijn hier ook alweer in de kast verdwenen...(wij maken grote kinderen ), toch even wat sentimenteel, 't is de laatste keer ').
En ja, baby naar de eigen kamer, die van ons ligt er alweer een maandje, we hielden elkaar massaal wakker. Ongezellig, vond ik het, Freek heeft bij ons gelegen tot ie met zijn benen uit de wieg stak , maar die hoorde je ook nooit, en hij had ook geen last van ons.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_27014649
hoe oud is 'baby' nu precies leah?
  zaterdag 14 mei 2005 @ 23:08:05 #205
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_27014669
Op de kop af 4 maanden
pi_27014982
ah, gefeliciteerd .
ik verwacht dat 62 hier over een maandje ook niet meer past nee. sommige dingen vallen ook zo idioot klein, ik heb zelfs al kleren maat 68 opzij moeten leggen, niet/nauwelijks gedragen.
  zaterdag 14 mei 2005 @ 23:23:48 #207
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27015064
Vanavond voor het eerst (toch maar) een jonge oppas in huis gehad. Jawel 5 jaar jonger dan ik zelf ben en alles is goed gegaan. Ze ging gewoon slapen alleen het meisje vond luier verschonen op de commode eng en heeft het op het bed gedaan, nou prima dacht ik zo. Ben wel vroeger naar huis gegaan maar nu ik gezien heb dat alles oke is ben ik blij dit is voor herhaling vatbaar

En wat lees ik hier, babies die in hun eigen kamer slapen wij hebben maar één slaapkamer en de planning was om de huiskamer nu allang omgebouwd te hebben zodat ik daar kon slapen maar dat kan Jolietje echt niet hoor alleen op een kamer slapen terwijl er s morgens niemand luistert naar haar geklets, het gesmek en van onder het debbed toekijkt dat ze met slaapzak en al in bed gaat staan nee dat doen we niet, dat zou ze echt erg vinden!
  zaterdag 14 mei 2005 @ 23:25:28 #208
61800 Rottdog
May all your dreams come true
  zaterdag 14 mei 2005 @ 23:25:34 #209
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_27015124
Ja, hier ook, zonde hè? Ik heb zelfs al een truitje van de HEMA, maat 74 dat gewoon past! 't Is maar goed dat ik het even pastte, anders had het ongedragen de grote doos in gekund .
  zondag 15 mei 2005 @ 01:04:52 #210
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_27017333
quote:
Op zaterdag 14 mei 2005 22:59 schreef bixister het volgende:
ja gaat vast wel lukken githa. en behalve dat: het lijkt me heerlijk om weer wat meer geluid en licht te kunnen maken 's nachts als dat zo uitkomt. nu ging madame bij elk geluidje van ons liggen woelen en kreunen dus moesten wij uiterst voorzichtig doen als we naar bed gingen. nog even lezen of praten was uit den boze.
Laat staan wat anders ....
We snijden nu wel een heel prettig onderwerp aan -> kleertjes. Mag ik aansluiten? Ik koop me het ongans op dit moment. Alle interesse voor grote mensen-kleding is gereduceerd tot nul en babykleding gestegen tot ongekende hoogten. Nu koop ik veel op Marktplaats, dus het mag van mezelf. (Daarnaast krijgen we ook veel.) En 1ding kan ik jullie wel verklappen: meisjeskleding is echt zoveel leuker shoppen dan jongenskleding. Daarnaast vind ik het geweldig om zoveel mogelijk rolbevestigend bezig te zijn. Voor Liz: Hoe rozer & roezeliger hoe beter (wie had dat ooit van mij verwacht ) en voor Cas: stoer en kleurrijk (geen ecru, daar verdwijnt zijn gezicht van).
Het klein voordeeltje van te vroeg geboren kindjes: ze blijven zo lekker lang baby. Liz zit met haar 4½ maand nu in maatje 62 en Cas net in 68.
Het eerste ding dat ik opgeruimd heb is een boevenpakje maatje 44. Dat was toen idd slikken, nu is het vooral verbazen dat Liz daar ooit ingepast heeft .
  zondag 15 mei 2005 @ 01:10:06 #211
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_27017425
Bij mij waren ze beiden ook te vroeg, maar wel 7 en 6 pond. Ze hadden meteen in 62 gekund als ik ze uitgedragen had .
  zondag 15 mei 2005 @ 01:15:01 #212
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_27017491
quote:
Op zondag 15 mei 2005 01:10 schreef Leah het volgende:
Bij mij waren ze beiden ook te vroeg, maar wel 7 en 6 pond. Ze hadden meteen in 62 gekund als ik ze uitgedragen had .
Prachtige gewichtjes, hoor!
Hier was het met 35 weken 4 en 5 pond. Zelfs met uitdragen kan even geen zwetende smiley vinden hadden ze die 62 niet gehaald, denk ik. Tenzij het van de HEMA zou zijn, dat valt altijd wat kleiner uit.
  zondag 15 mei 2005 @ 01:18:25 #213
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_27017525
Ik had suikerbaby's Maar die van jou waren ook heel prima op gewicht toch? Kleertjes van de HEMA vallen idd klein, is mijn ervaring en verder valt bijna alles vooral te kort....
  zondag 15 mei 2005 @ 01:30:32 #214
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_27017693
quote:
Op zondag 15 mei 2005 01:18 schreef Leah het volgende:
..Maar die van jou waren ook heel prima op gewicht toch?...
Mij hoor je niet klagen. I love them .
Wat me overigens wel opvalt is dat er een pond verschil tussen Cas en Liz zat en nog steeds zit, maar Cas voelt veel compacter en zwaarder aan. Til je, na Cas, Liz op dan moet je uitkijken dat je haar niet de lucht inwerpt. Een beetje het idee van een luchtig toetje. Je verwacht heel wat, maar het voelt zeer licht en luchtig aan.
pi_27020224
Als ik het hier zo lees doet Isis het nog netjes dat ik pas afgelopen week echt een groot deel maatje 56 uit de kast heb moeten halen.
Ze heeft zelfs nog kleertjes van die maat die haar nog passen en ze draagt al een maandje maatje 62 maar in het begin moesten de broekjes en mouwtjes nog omgeslagen worden (sinds 2 weekjes niet meer). En nu kom ik er achter dat ik niet zoveel maatje 68 heb en ga ik dus eindelijk zelf shoppen , ik kan dan ook niet wachten tot ik over 1,5 maand eindelijk kinderbijslag voor d'r binnen krijg een gedeelte word aan Isis uitgegeven de rest gaat op haar spaarrekening

Waar moet je trouwens opletten als je een slaapzakje wilt kopen? Vanaf wanneer kun je die gebruiken en hoe weet je nou of die niet te groot of te klein is?
  † In Memoriam † zondag 15 mei 2005 @ 09:19:08 #216
81992 Githa
pi_27020284
Ik gebruik al een dikke maand een slaapzak, Jordy kronkelt alle kanten uit in bed.
Het belangrijkste zijn de arm's gaten denk ik, die moeten niet al te groot zijn.

Ik heb voor Jordy slaapzakjes in maat 70 en 80 ( dit zijn lengte maten) en als de arms gaten echt te groot zijn maak ik deze zelf wat kleiner door een stukje vast te zetten.
De onderste flap vouw ik dan onderaan om het matrasje heen en dat gaat prima

btw roep nou niet te hard Xanthe dat Isis niet zo hard groeit want ze kan ineens een spurt krijgen en zo een maat overslaan
  † In Memoriam † zondag 15 mei 2005 @ 10:10:28 #217
43556 miss_dynastie
pi_27020492
Luchtbel, stoer
  zondag 15 mei 2005 @ 11:21:48 #218
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27021183
mijn Maxim zat gelijk in mt 56 en sommige pakjes 62, 56 heb ik al na 2 weken al aan de kant gegooid. 62 heeft hij 2 maanden aan gehad en toen zat hij in 68, en nu alweer 1 maand in 74.
ik denk dat hij wel even in 74 blijft zitten nu, kan hij nog lekker ingroeien.
  zondag 15 mei 2005 @ 12:14:58 #219
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_27022141
quote:
Op zondag 15 mei 2005 01:04 schreef Smirre het volgende:

Het klein voordeeltje van te vroeg geboren kindjes: ze blijven zo lekker lang baby. Liz zit met haar 4½ maand nu in maatje 62 en Cas net in 68.
Noah is over 2 dagen precies 5 maanden en hij heeft ook nog steeds maat 62/68 En hij was niet eens te vroeg geboren

En wat je vertelde dat Liz stuk lichter is dan Cas, daarbij moest ik aan onze katten denken De kat bij m'n ouders is echt een lichtgewichtje, maar ze heeft wel een mooie volle vacht, dus het lijkt heel wat. De kat hier van mn vriend, die is echt veel zwaarder. Nu ik hier woon ben ik dus ook dat gewicht gewend dus als ik bij mn ouders d ekat optil dan vliegt die ook bijna een paar meter de lucht in!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zondag 15 mei 2005 @ 12:48:35 #220
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_27022914
Hier zit ik met Thijs al vollop in maatje te 80, 74 sommige broeken die nog passen, maar de truitjes en shirtjes die hoef ik niet meer proberen om aan te doen.

Ik koop ook veel en vaak kleertjes voor Thijs, zodra ik in de stad kom zie ik wel weer wat leuks hangen. En 1 keer in de zoveel tijd sla ik weer een berg kleertjes in.
Zo wil ik voor de vakantie nog een paar broekjes en shirtjes in gaan slaan
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  zondag 15 mei 2005 @ 12:53:20 #221
61800 Rottdog
pi_27023013
Thijs ook een grote vent Zoë kan broeken van 74 aan maar 't shirts moet ze duidelijk 80 hebben en ja het ligt ook wel aan de winkel Hema valt klein, noppies valt wat groter. Zie haar alleen wel graag in wat groter met de mouwen opgekrult dan als spekkie.
  zondag 15 mei 2005 @ 12:55:14 #222
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27023059
Jolie heeft vooral veel gekregen kleding en ik heb denk ik 5 keer wat in de winkel gekocht. Ik koop wel via ebay en marktplaats, vooral pakketten. Laag bieden, er uit vissen wat ik leuk vind en de rest doorverkopen. Ik heb een bepaald bedrag per 3 maanden dat ik uitgeef aan kleertjes voor haar.
  zondag 15 mei 2005 @ 13:01:01 #223
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_27023205
bij de H&M winkel ik het liefst en kan Thijs tot nu toe het langste in
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  zondag 15 mei 2005 @ 13:02:12 #224
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_27023245
Ik ben niet zo thuis op Ebay en Marktplaats dus ga het ook maar niet aan, om daar kleertjes aan te schaffen
  zondag 15 mei 2005 @ 13:09:35 #225
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27023428
Ik moet zeggen dat het loont. Ik koop vaak pakketten en wat Jolie niet draagt verkoop ik door. Per stuk levert toch altijd meer op dan alles in 1 keer. Hoewel ik voor een vriendenprijsje aan bepaalde mensen verkoop en kleding ik gekregen heb verkoop ik niet verder die geef ik gewoon door of zet ik gratis op marktplaats. Maar met die pakketten werkt hier goed, ik heb vaak gehad dat ik de rest los had verkocht waardoor het geheel zich weer ophefte en Jolie eigenlijk gratis kleding aan had

Ze heeft trouwens weer geslapen van gisteravond half 9 hoera ik vind d'r knap
  zondag 15 mei 2005 @ 13:20:19 #226
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_27023748
dat is wel lekker idd,misschien ook maar een gaan kijken

Goed zo Jolie

Hier Thijs die slaapt vanaf uurtje of 9 tot smorgens 4/5 uur...
  zondag 15 mei 2005 @ 13:27:29 #227
61800 Rottdog
pi_27023928
Goed zo Jolie

Heel gek ik speur graag ebay en marktplaats af maar heb nog nooit geboden of iets gekocht, op de een of andere manier vertrouw ik het niet en ben ik bang om me geld kwijt te raken ofzo. Terwijl ik heel veel leuk spul zie

En nu moet ik opchieten Zoë wakker trommelen kan ze verder slapen in de auto want we gaan weer is naar de polder (schoonouders), mijn haar nog stylen, tas pakken hoezo ik schiet op
  zondag 15 mei 2005 @ 13:29:09 #228
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_27023974
have fun Rottdog
pi_27027266
quote:
Op zondag 15 mei 2005 09:19 schreef Githa het volgende:
Ik gebruik al een dikke maand een slaapzak, Jordy kronkelt alle kanten uit in bed.
Het belangrijkste zijn de arm's gaten denk ik, die moeten niet al te groot zijn.

Ik heb voor Jordy slaapzakjes in maat 70 en 80 ( dit zijn lengte maten) en als de arms gaten echt te groot zijn maak ik deze zelf wat kleiner door een stukje vast te zetten.
De onderste flap vouw ik dan onderaan om het matrasje heen en dat gaat prima

btw roep nou niet te hard Xanthe dat Isis niet zo hard groeit want ze kan ineens een spurt krijgen en zo een maat overslaan
Grrrrmmmbblllll nou maar hopen dat ze daar geen gehoor aan gaat geven

Ik heb hier 2x een 70cm slaapzakje maar de een is toch zeker 10cm (en misschien zelfs meer) te lang. De ene heeft trouwens lange mouwen en die zijn nou net weer te lang
  zondag 15 mei 2005 @ 16:29:16 #230
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_27029164
Luchtbel, wil je Marktplaats niet te hard promoten? Met die pakketten zit er idd vaak iets in wat ik niet leuk vind en waarvan ik denk dat niemand het leuk vind . Ben nog niet echt aan het verkopen geslagen, behalve mijn positiekleding dan. Het kost even wat tijd, maar dan heb je ook wat. Het werkt wel verslavend moet ik zeggen. Misschien is zo'n limiet, zoals jij die voorstelt LB, ook wat voor mij. Vraag me alleen af wie me gaat controleren....
  zondag 15 mei 2005 @ 16:35:56 #231
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_27029304
Maakt niet uit Xanthe, zolang de armsgaten en het hoofdgat maar niet te groot zijn. Mouwen kan je gewoon omslaan en wat onder te lang is eventueel om de matras vouwen.

Heb je nog wat nodig Smirre
Maar euh wie je moet controleren? Discipline....
  zondag 15 mei 2005 @ 16:43:00 #232
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_27029485
quote:
Op zondag 15 mei 2005 16:35 schreef Luchtbel het volgende:
Heb je nog wat nodig Smirre [afbeelding]
Maar euh wie je moet controleren? Discipline....
Discipline? Niet één van mijn meest geslaagde eigenschappen. Gelukkig heb ik nog geen nauwe band met de schuldsanering.

Off-topic: Dat vingertje-smiley.....
pi_27029904
quote:
Op zondag 15 mei 2005 12:14 schreef texelonia het volgende:

[..]

Noah is over 2 dagen precies 5 maanden en hij heeft ook nog steeds maat 62/68 En hij was niet eens te vroeg geboren
Hier ook...
Jayden is 8,5 maand en draagt ook nog steeds 62/68 (met 39/6 wkn geboren) Alicia heeft tot 11 maand in dat maatje gezeten.... (en was ook niet te vroeg geboren, 39/2 wkn)

Hier word er gemaakt, of tweede hands gekocht (of gewinkeld bij veel al de zeeman of wibra)
pi_27030767
Hier zitten we nu op 74/80/86...
pi_27030869
ik zit er ook over te denken om de te kleine kleertjes & m'n positiekleding te gaan verkopen maar pfoeh alleen al overal foto's van maken is een heel gedoe. ben er dus nog niet zover mee opgeschoten. hoe pakken jullie dat aan, overal aparte advertenties van maken? of in zo'n 'winkeltje'-achtige opzet zoals ik ook wel eens zie (geen idee hoe je dat doet overigens). met e-bay heb ik ook weinig ervaring.
pi_27031571
Isis lag gisteren lekker te sabbelen op de speen en met d'r aap te slingeren.... totdat het ineens stil was.... en toen moesten we gewoon wat foto's maken http://www.xs4all.nl/~peetj01/isis/ even naar onderen scrollen
pi_27031868
Lief he Xanthe, zo ligt Myrthe ook altijd te slapen, soms begraaft ze zichzelf helemaal onder haar knuffeldoekje

Kleertjes heb ik nog amper hoeven kopen, dankzij LB en dankzij de kraamfeesten waar we mega-veel kleertjes hebben gehad Dit tot groot ongenoegen van papa die maar wat graag af en toe gaat shoppen en zijn dochter het liefst in merkkleding stopt Dus af en toe mag hij even los door de prenatal lopen en zich uitleven, nu had hij een schattig pakje gekocht van Mexx voor de kraamfeesten, verscrhikkelijk duur natuurlijk, maar wel heel schattig. Komt ie laatst thuis met hetzelfde pakje in een maatje groter, want ze kon de kleinere maat niet meer aan Het rare is wel dat ze van dat pakje dus al in shirtje maat 68 zit, en vestje 62, broekje ook 62. Terwijl het toch een setje is. Zou je toch verwachten dat die maten dan wel een beetje zouden kloppen..

Er hangen nog een paar setjes maat 56 in de kast, sommigen gaan nog net en anderen vallen nog best ruim. En verder dus 62, ik vind het wel heel irritant hoor, al die maatverschillen. Gaat tegen m'n gevoel voor orde in Ik heb ook de indruk dat Myrthe's benen langer zijn dan gemiddeld zeg maar. Bij broekjes zijn de pijpen toch vaak wat aan de korte kant. Of haar bovenlichaam is kleiner dan gemiddeld natuurlijk
pi_27032102
Ik ben verzot op veel kleertjes van villa happ , hangt daar nu ook een heel mooi blauw broekje en ik ben er zo verliefd op....
Maar het broekje alleen al kost 17.99 en dan wil je natuurlijk ook het bijpassende shirtje en tuniekje erbij hebben en dan ben je dus zo bijna 50 euro lichter.... Het hangt er dus nog steeds in de winkel maar als ik langs de etalage loop kriebelt het wel enorm hoor....
Ze heeft er ook een gaaf broekje met een knal oranje steep aan de zijkanten en een knal oranje shirtje vandaan , maar die waren aanzienlijk goedkoper.
pi_27033344
Xanthe ik was laatst bij de villa happ in groningen en daar hadden ze een aanbieding, 3 kledingstukken voor 35 euro..
pi_27033911
Dat klinkt al beter (blijft een hoop geld).
Misschien een goed excuus om het te kopen voor haar verhalfjaardag
pi_27034656
En de opruiming begint ook al bijna... dan krijg je pas veel korting bij Villa Happ!
  Licht Ontvlambaar zondag 15 mei 2005 @ 20:32:56 #242
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_27034724
Sjeen komt een Isa-update geven...

Om even op de kleertjes in te gaan: Isa is 10 maanden (sinds vrijdag) en zit nu in 68, als ze groot vallen en 74 als ze klein vallen. Ik ga voor Villa Happ vaker naar het Outletcenter in Roermond, daar heb ik vorig jaar vanalles gekocht voor 5 euro per stuk.

Isa wil alleen nog maar staan, ze werd echt boos toen ik haar gewoon op het gras neer had gezet, zonder dat er iets was waaraan ze zich kon optrekken Schattig, kindjes die zich boos maken.
Ze zegt nu gericht 'mama' en 'papa' en ze geeft heel veel hele natte zoenen

Ik ga wat vakantiefotootjes plaatsen in het fototopic

Dikke knuffel
Sjeen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_27034819
quote:
Op zondag 15 mei 2005 20:30 schreef poemojn het volgende:
En de opruiming begint ook al bijna... dan krijg je pas veel korting bij Villa Happ!
Ik heb al aan een vriendin van me gevraagd (die vaak in de stad struind) om me even een seintje te geven als de opruiming begint.
Ik kom niet zo vaak in het centrum , tenzij ik er zijn moet....
pi_27035029
Oe Xanthe geef hier ook ff een seintje dan als de uitverkoop begint !
  zondag 15 mei 2005 @ 21:24:10 #245
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_27036379
Van mijn kamergenote in het ziekenhuis kreeg ik 2 allerleukste setjes met BOY en GIRL erop. Hartstikke leuk, helemaal blij mee. Totaal geen benul van merken oid. (Bleek Imps & Elfs te zijn.) Totdat de kids er uitknapten, dwz Cas zat als een rups in het pakje, en ik een maat groter wilde gaan kopen. Werkelijk waar, ik sloeg stijl achterover van de prijs. Mijn god, ik had een kraamcadeautje gekregen van 80 euro. de geshokeerde smiley kan ik niet vinden Dat is toch niet normaal?! Ik vind dat geen prijzen voor kinderkleding, voor geen enkel kledingstuk trouwens. Hoewel erg leuk, maar geven jullie die astronomische bedragen uit voor kleding?
pi_27036804
Smirre: nee hoor, tenzij het voor mezelf is 80 euro voor 2 setjes? Dan moeten ze wel erg leuk zijn! De duurste dingen die ik nu heb zijn 2 setjes van 'feetje', 18 euro per stuk. Maar dat was meer omdat ik snel 2 warme setjes in maat 50 nodig had omdat 50/56 nog te groot zat. Dus toen moest ik even snel naar een 'dure' kinderkledingwinkel hier.
Ik heb wel een setje van Esprit cadeau gekregen wat wel wat duurder zal zijn. En 4 mexx-broekjes, maar die waren in de opruiming bij de prenatal (6 euro per stuk). Voor de rest koop ik zelf geen echt dure setjes, vind ik zonde als je kijkt hoe kort ze het dragen.
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_27038474
Ik zou zeggen: kijk eens op ebay, smirre. Wel geen Imps&Elfs, maar ik heb van iemand een mexx-shirtje van 10 euro gekregen voor Myrthe. Zelfde shirtje stond ook op ebay: 10 euro voor een set van 3 (nu kopen, dus vaste prijs) excl verzendkosten, alles nieuw. Dus het kan goedkoper. En veel in de opruiming kopen, ook handig.
pi_27039166
quote:
Op zondag 15 mei 2005 20:42 schreef Ladybos het volgende:
Oe Xanthe geef hier ook ff een seintje dan als de uitverkoop begint !
Is goed (als betreffende vriendin het niet vergeet te vertellen) andersom geld het natuurlijk ook

* Xanthe vraagt zich af hoe ik mijn avatar duidelijk met duidelijke foto's krijgt....
  zondag 15 mei 2005 @ 23:09:50 #249
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_27039802
ik zal ook wel een gil geven als het tenminste over villla happ ging. ik krijg daar email van binnen als er acties aankomen.
  † In Memoriam † maandag 16 mei 2005 @ 00:20:27 #250
81992 Githa
pi_27042004
Villa happ, H&M en mexx ze zijn toch ook gewoon om op te vreten !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')