abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 mei 2005 @ 19:15:15 #26
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26807282
Nee ze wil niet aangehaald worden dat is het niet. Ze doet het ook als ze op schoot zit soms. Volgens mij zit gewoon te kijken wat ik doe. Denk ik.

En Mous, nee na die fles Baileys en een goede nachtrust waren m'n zorgen niet ineens verdwenen maar tuurlijk komt het wel goed. Weet ik ook wel.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 19:26:42 #27
103793 kozakken
Living the life
pi_26807608
Ik lees net snel een van je eerste berichten door en doe al bijna datgene wat je juist zo naar vindt: roepen dat het waarsch. best wel meevalt.

Ik denk dat ik me ook zorgen zou maken in jouw geval. Je kent je eigen achtergrond en kent dus ook alle situaties. Maar dan blijf ik bij mijn standpunt: een gewaarschuwd mensch...
Je weet welke signalen je zou moeten kunnen gaan tegenkomen bij grote problemen en daarom zou je juist ook veel eerder aan de bel kunnen trekken. Misschien ben je overgevoelig, maar misschien ook niet. Nou ja, dat wijst zich dan ook vanzelf.
Wat wel zo is, is dat Jolies achtergrond (denk ik) verschilt met de jouwe. Genen zullen zeker een rol spelen, maar opvoeding ook hoor!! En laat dat nou zijn wat je nog kunt inbrengen
voor een goede nachtrust
en ja, alles komt goed. Alleen hoe dat weet je nog niet!
  zaterdag 7 mei 2005 @ 19:47:27 #28
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26808222
Ja nee ik bedoel niet dat niemand mag zeggen dat het vast allemaal wel meevalt.
Maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat andere mensen niet nadenken over zulke dingen, hopen zij die altijd gepest werden, broek plasten tot hun dertiende, zes linkerhanden hadden en als laatste werden gekozen bij gym dan niet dat het voor hun kinderen anders zou zijn? Wil je dan niet graag voorkomen dat je kind diezelfde problemen krijgt?
Tuurlijk ik maak me te veel zorgen dat weet ik zelf ook maar goed. Ze is gewoon zo vreselijk lief en mooi en 'van' mij.
pi_26813070
melonovy, daar ben je dan weer in 't baby-topic! ben je al een beetje gewend aan het feit dat je nu ook een zoon hebt? en hoe vindt remco het? leuk dat chiara er zo enthousiast over is. ze ziet er zooo lief uit als grote zus. en een super shirt zeg, dat je gemaakt had. heel erg leuk.

luchtbel, lijkt me inderdaad heel logisch dat je extra bezorgd bent over zaken die je bij jezelf kent als 'zwakke plekken'. ben ik ook. ik sluit me aan bij kozakken: het scheelt al een hoop dat je je er bewust van bent. aan de andere kant: je kunt niet alles voorkomen, gun haar (en jezelf als moeder) de kans om eigen fouten te maken en een eigen ontwikkeling door te maken. en ook van mij toch nog een 'geruststellende' opmerking (sorry ): zelfs met dezelfde genetische aanleg is de kans dat twee mensen zich precies hetzelfde ontwikkelen erg klein, zeker als de omstandigheden erg verschillen. een pittig temperament kan heel veel kanten op, hoeft echt niet automatisch negatief uit te pakken. en het gedrag dat je beschrijft hoort volgens mij ook wel echt bij d'r leeftijd, het grote grenzenverkennen is begonnen! zet 'm op he.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 23:14:42 #30
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26813255
Luchtbel, ik herken wat je schrijft, behoorlijk zelfs. Ik heb een tijd geleden een boek gelezen, "als we nu gewoon weer eens gingen opvoeden". Je kunt het met google vrij makkelijk vinden, het heeft mij toen echt een steuntje in de rug gegeven, het sluit voor mij aan op de manier waarop ik met mijn kinderen om wil gaan.

Misschien heb je er wat aan .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 23:20:11 #31
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26813397
Baby ligt trouwens voor het eerst te slapen in de Pacco inbakerdoeken! Voorheen altijd in een zelfgeprutste lap met spelden, maar ik vind het wel heel prettig in gebruik, en baby ligt volgens mij toch ook lekkerder nu . Bix, jij hebt 'm toch ook?
pi_26813526
yep! heel tevreden mee! alleen is ze al bijna uit de kleinste maat gegroeid dus ik moet op zoek naar een grotere versie. en ik heb er maar 1, dus wassen is wel een haastklus die superstrak getimed wordt hier, want we kunnen niet zo goed zonder . en ik durf 'm niet in de droger te doen. heb 'm geleend van een vriendin en die deed 'm ook nooit in de droger zei ze.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 23:30:34 #33
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26813669
Over inbakeren gesproken, hoe lang 'mag' dat? Een vriendin had het erover dat je dat beter 'niet te lang' kon doen omdat ze er dan aan gaan wennen. En toen ik vroeg wat ze dan met 'niet te lang' bedoelde, had ze het over 2 maanden Maar dat lijkt me wel érg kort. Iemand die hier meer van weet?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 23:32:50 #34
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26813718
Ik heb hem wel in de droger gedaan, op de minst hete stand. Ging goed .
pi_26813747
in 't boekje van Ritahoeheetzeookweer staat dat 't juist heel lang kan, zelfs nog bij peuters. ik zou me er niet te druk over maken, gewoon af en toe es proberen hoe het zonder gaat.
pi_26813796
Zodra ze gaan omrollen mag het niet meer, voor zover ik weet, omdat je dan het gevaar hebt dat ze op de buik komen en niet kunnen terugdraaien. Maar ook deze adviezen verschillen.

Luchtbel, herkenbaar. Maar wat Bix ook al zegt.. over die genetica, ken je Ira Levin, en dan dat boek over die gekloonde Hitlertjes? En dan heeft Jolie nog veel beter genetisch materiaal meegekregen.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 23:39:56 #37
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26813866
Je kunt ze anders gaan inbakeren als je denkt dat ze om gaan rollen, dan worden met name de beentjes wat strakker ingepakt. Hoe baker jij nu dan in Tex?
  zondag 8 mei 2005 @ 00:02:31 #38
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_26814416
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 08:52 schreef m@x het volgende:
Even een vraagje voor de wat meer ervaren mama's. Als je niet tegen vieze verhalen kan moet je dit maar niet lezen. Sinds een paar weken word ik iedere morgen verwelkomd door een lekkende poepbroek. Op de een of andere manier kunnen de luiers de hoeveelheid niet meer aan wat tot gevolg heeft dat alle pyjama's en rompers continu in de week staan en ik op mijn nuchtere maag elke dag met mijn handen in de poep zit. We gebruiken luiers van de Lidl en die doen hun werk prima, maar dus niet 's nachts. Heeft iemand enig idee welke luiers geschikt zijn voor het 'stevigere werk'?
Iemand nog een oplossing voor mijn poepprobleem ?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  zondag 8 mei 2005 @ 00:10:50 #39
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26814608
Wehehehe Poemojn, The boys from Brazil bedoel je, ja dan heeft ze ineens alles mee ja
En echt ik bedoel het ook niet zo dramatisch enzo maar soms voelt het gewoon wel even zo. Ik weet ook wel dat ze ook gewoon 'pittig' zou kunnen zijn, daar hoop ik dan maar op
Bedankt voor jullie antwoorden!

Leah dat boek heb ik inderdaad ook mee in m'n handen gestaan, van de week maar even terug naar de bieb

En M@x ik heb nog steeds geen oplossing voor 'jouw' poepprobleem. Misschien moet je gewoon maar wat gaan proberen.
  † In Memoriam † zondag 8 mei 2005 @ 00:14:52 #40
7074 moussy
kuttekop
pi_26814681
quote:
Op zondag 8 mei 2005 00:02 schreef m@x het volgende:

[..]

Iemand nog een oplossing voor mijn poepprobleem ?
Een grotere maat?

Ik ben bijv. van de pampers naar de lidl luiers gegaan niet om de kosten, maar om het grote poepen uit de schouderbladen probleem.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 8 mei 2005 @ 00:16:25 #41
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26814726
M@x, een grotere maat luiers kan ook schelen, als ze nog maar net aan passen, maar ik weet niet of dat het misschien kan zijn?
pi_26814743
Over twee jaar spreken we je wel verder Luchtbel

M@x geen idee, misschien een ander merk proberen (Kruidvat werkt bij ons nu goed), of inlegluiers kopen? Handige website voor de prijzen: http://www.degoedkoopsteluiers.nl
  zondag 8 mei 2005 @ 00:18:10 #43
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26814774
GMTA
  zondag 8 mei 2005 @ 01:08:27 #44
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26815765
Of zoals mijn moeder zegt duidelijk een meid meiden zijn kattekoppen zit nou eenmaal een kop op en gelukkig maar anders zag het er allemaal zo ongelukkig uit
pi_26818691
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 23:33 schreef bixister het volgende:
in 't boekje van Ritahoeheetzeookweer staat dat 't juist heel lang kan, zelfs nog bij peuters.
Ria Blom?
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  zondag 8 mei 2005 @ 10:37:32 #46
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_26819091
Luchtbel ik had helemaal over jou post heen gelezen sterkte meid en het komt wel goed, alles is zo een beetje al gezegd ondertussen
Geniet maar lekker van je moederdag

M@x ik heb ook geen tips maar doordat ik weer terug luiers van de Kruidvat heb en voorheen pampers had merk ik wel degelijk verschil, pampers konden veel meer aan dan die van het kruidvat.
s6 ermee
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_26819275
Mijn schoonzusje gebruikte voor de kinderen 2 verschillende merken luiers. Overdag denk ik gewoon kruidvat, maar 's avonds voor naar bed een beertjesluier, dat zal wel pampers ofzo geweest zijn. Misschien een idee?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 8 mei 2005 @ 11:11:41 #48
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_26819541
Spuit 11 komt Mel feliciteren met haar prachtige zoon Wat een plaatje zeg!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 8 mei 2005 @ 11:13:38 #49
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_26819565
Tegen de tijd dat Saskia verder in d'r luiers groeit krijgt ze 's nachts ook altijd alvast een maat groter om Dat is dan een paar maanden (2 a 3 pakken) en dan gaat ze overdag ook naar de grotere maat. Bij Saskia is het dan niet een poepprobleem, maar een plasprobleem.. die kleinere maat zit dan gewoon overvol en kan niet alles meer absorberen.. Een grotere maat biedt uitkomst.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_26819695
quote:
Op zondag 8 mei 2005 00:14 schreef moussy het volgende:

[..]

Een grotere maat?

Ik ben bijv. van de pampers naar de lidl luiers gegaan niet om de kosten, maar om het grote poepen uit de schouderbladen probleem.
Was ook het eerste waar ik aan dacht.

Ligt er natuurlijk wel aan waar de poep bij de luier 'langs' gaat. Als het bij de beentjes erlangs gaat helpt een grotere maat waarschijnlijk niet zo..
Het 'poep-op-de-rug-probleem' hebben we bij Wilyan ook gehad. Idd ook een iets grotere maat luiers gehaald zodat de luier op de rug iets hoger zat en het probleem was verholpen.
W ~ H ~ T
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')