abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26885865
Maria

Tomas je hebt een hartdiefjes lach

Thijs blij dat het beter gaat!!!!

Ela vreemde ogen dwingen Jdee
pi_26889459
Wat lief Sugar!
Myrthe is toevallig net ook voor het eerst in slaap gevallen op de fiets. We waren ergens op bezoek, en ze begon al steeds mopperiger en huileriger te worden, dus ging ik maar naar huis.. onderweg werd de reden wel duidelijk.

Snoopy, deze? http://www.ouders.nl/lleeftd.htm

TearSong, ik heb er wel eens 2 varianten van gezien, eentje voor voorop het stuur en eentje voor op de bagagedrager.. Alleen op foto's, dus ik weet niet hoe 't in het echt gaat, maar ik vond het er erg onstabiel uitzien, m.n. die voor voorop het stuur. Maar ik ken ze dus niet vanuit de praktijk.
En wat een lief lachtje van Tomas
  dinsdag 10 mei 2005 @ 18:34:20 #103
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_26889662
Sugar; wat onwijs lief!!! Ze was ook al zo moe van al dat gespeel met d'r aanstaande verloofde...

Tearsong; wat heerlijk en wat fijn dat ie zo vrolijk is. En wat een onwijs lekker kereltje is het. Daar kan gewoon geen mens weerstand aan bieden, toch? Zo'n klein opdondertje dat voluit naar je lacht. Julius doet het ook nu (al gaat soms ook nog wat onbewust) en ook hij is met z'n maand oud nu al een kleine hartenbreker!
  † In Memoriam † dinsdag 10 mei 2005 @ 18:35:35 #104
81992 Githa
pi_26889698
Sugar wat zijn ze lief zo he

Tearsong wat is Tomas een schatje om te zien ....en dat lachje
  dinsdag 10 mei 2005 @ 19:35:01 #105
640 snoopy
peanuts
pi_26891480
Poemojn, bedankt! Dacht wel dat jij er mee zou komen

Sugar, moet ik Morris inlichten dat het 'uit' is tussen hem en Maria?
Ik heb hier moeten lezen dat ze het houdt met een ander...
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_26893283
Morris, namens Myrthe:
  dinsdag 10 mei 2005 @ 20:33:44 #107
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_26893507
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 19:35 schreef snoopy het volgende:
Poemojn, bedankt! Dacht wel dat jij er mee zou komen

Sugar, moet ik Morris inlichten dat het 'uit' is tussen hem en Maria?
Ik heb hier moeten lezen dat ze het houdt met een ander...
Nee, nee! Renzell lult! sorry, renz
Morris en Maria forever!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 10 mei 2005 @ 20:35:40 #108
640 snoopy
peanuts
pi_26893568
wat een opluchting Gelukkig slaapt hij en weet van niks
  dinsdag 10 mei 2005 @ 20:39:05 #109
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_26893672
Volgens mij kan Maria makkelijk twee mannen aan

Hier is het grote slaapgevecht begonnen. Kai weigert 's avonds om in te slapen en het is hier dan ook tot zeker 1,5 uur na bedtijd één groot drama. Huilen, gillen, hikkend snikken en mama's haar vastgrijpen om maar te zorgen dat ze niet de kamer uitgaat Ik weet dat het een fase is waar hij doorheen moet en dat het een kwestie van doorzetten is, maar ik vind het zo verdrietig om Kai zo te zien.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:20:48 #110
640 snoopy
peanuts
pi_26894925
Dat is zeker moeilijk Max. Hopelijk is het een ieniemini fase en slaapt hij zsm weer 'normaal'.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:22:20 #111
3142 m@x
pi_26894976
Het schijnt goed te zijn om de fase te doorbreken door hem een nachtje ergens anders te laten slapen. Vaak gaat het de nacht daarop thuis ook weer beter. Laat er nou net voor aanstaande donderdag een nachtje logeren bij opa en oma op het programma staan.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:24:59 #112
105888 renzell
pi_26895069
Zo zo, beginnen de gevechten om de mooi meisjes nu al?!
Tja... dan zal kleine Julius waarschijnlijk het onderspit moeten delven van Morris, grrrrr
Hmmm, dan maar een ander leuk, kraakvers babyvriendinnetje uitkiezen.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:27:51 #113
3142 m@x
pi_26895171
pssssst, er schijnt vannacht een leuk klein babymeisje te zijn geboren....
pi_26895414
daaaaaaaaaar was ik weer na een GEWELDIGE vakantie New York. Even een klein verhaaltje over hoe het geweest is met Dylan etc.

De heenreis verliep door mijn toedoen erg gestresst omdat ik heel bang was voor wat er zou gebeuren en ik me onderweg naar schiphol bedacht dat het allemaal misschien toch niet zo'n goed idee was om met een kleintje van 10 weken op vakantie te gaan. Toch heeft Dylan het super gedaan. De eerste vlucht van 7 uur en 45 minuten heeft ie alleen af en toe een beetje gemekkerd, maar zodra ie in zn bassinet lag (zo'n soort bedje) sliep ie of lag ie iedereen te versieren. Wat een charmeur is dat mannetje toch! Eenmaal aangekomen in Washington moesten we heel erg opschieten om onze vervolgvlucht te halen en gelukkig waren we net op tijd doordat we stiekem voorgedrongen hadden. Toen nog een uurtje vliegen naar New York en ook dat ging super! Hij heeft helemaal geen last gehad van opstijgen en dalen en zat continu te lachen en te doen.

In New York hebben we echt een supertijd gehad! Het is daar echt geweldig!!! Iedereen moet daar gewoon een keer heen.Tis zo indrukwekkend! En de hele week heeft Dylan geen kik gegeven. Hij vond alles even prachtig en had ook totaal geen moeite met het tijdsverschil. Hij sliep de tweede nacht ook alweer gewoon door en overdag was ie veel te druk bezig met alles bekijken en te lachen en kletsen. Echt iedereen was onder de indruk van ons mooie mannetje EN van onze nieuwe kinderwagen. Zelfs de politie vroeg ernaar en vertelde ons dat ze het een onwijs gave kinderwagen vonden. Dylan is dus gewoon de hele vakantie een modelkereltje geweest en hij heeft ook echt gewoon genoten! Al die aandacht vond ie heerlijk!

Op 3 mei heeft Rene me ten huwelijk gevraagt op het Empire State Building met een geweldigmooie ring die hij in New York heeft gekocht op 5th avenue Was echt superromantisch en het is dus ook echt een vakantie geworden om NOOIT te vergeten.

De terugweg ging nog beter dan de heenreis en hij heeft de 9 uur vliegen eigenlijk alleen maar liggen slapen.

Het was dus echt iets om over te doen en ik ben onwijs trots op m'n kleine man dat ie zich zo goed heeft gedragen.
Praten zonder iets te zeggen, maar me toch vertellen
dat wat wij hebben, onbreekbaar is...
je avatar vroeg om een wachtwoord en is daarom verwijderd
  dinsdag 10 mei 2005 @ 21:48:55 #115
640 snoopy
peanuts
pi_26895801
Wow Daan wat een geweldige en romantische vakantie zeg. Super

Weten opa en oma al dat Kai in een nieuwe fase zit M@x?
Het geluk is vaak dat opa's en oma'sdat soort dingen helemaaaaaal geen probleem vinden.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 23:16:32 #116
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26899062
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:24 schreef renzell het volgende:
Zo zo, beginnen de gevechten om de mooi meisjes nu al?!
Tja... dan zal kleine Julius waarschijnlijk het onderspit moeten delven van Morris, grrrrr
Hmmm, dan maar een ander leuk, kraakvers babyvriendinnetje uitkiezen.
Waarom hem nu al 'uithuwelijken'? Geniet er nog maar even van dat jij de enige vrouw in zijn leven bent, voor zolang als het duurt

Daan wat fijn dat alles zo goed is gegaan en wat ontzettend gaaf en romantisch om bovenop het Empire State Building ten huwelijk gevraagd te worden! *jaloers* ben ook new york fan
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 10 mei 2005 @ 23:25:26 #117
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_26899363
Dat klinkt als een heerlijke vankantie DaanBanaantje!
Vind het wel stoer dat je het aandurfde met zo'n kleintje. Ik vind het al een hele onderneming als we een weekendje in Brabant doorbrengen. Laat staan een vliegtuig in en uit.

En kindjes op de fiets! Kan niet wachten tot wij zover zijn (jaaajaaa, mag vandeweek mijn nieuwe fiets ophalen maar moet nog tot september wachten tot ze voorop mag). Nja, dan leen ik wel ergens een ander kindje 'om te oefenen', het lijkt me zo leuk!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 10 mei 2005 @ 23:39:46 #118
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26899814
Daanbanaantje wat fijn allemaal

M@x, vervelend hoor! Hoop dat het helpt met het logeren!
  woensdag 11 mei 2005 @ 06:39:19 #119
3142 m@x
pi_26903769
Daan, wat een supervakantie en dan ook nog zo'n huweljksaanzoek *zwijmel*

Luchtbel, als het logeren niet helpt dan hebben we pech. Het gaat vast wel een keertje voorbij (voor hij 18 is). Hoe is het met jouw kleine babbelkous?
  † In Memoriam † woensdag 11 mei 2005 @ 09:07:56 #120
81992 Githa
pi_26904762
Daan wat klinkt dat fantastisch en nu nog maar een keer officieel gefeliciteerd jullie gaan trouwen
en top dat het met Dylan goed gegaan is, wat is hij trouwens gegroeit he een knappe vent hoor

M@x, heel veel succes met het logeerpartijtje, ik hoop dat het effect heeft.
Ik had er eigenlijk nog nooi van gehoord dat een logeerpartij de oplosing kan bieden dus die moet ik onthouden, je weet maar nooit

Maar Brabant is leuk hoor Lishe
  † In Memoriam † woensdag 11 mei 2005 @ 09:08:41 #121
43556 miss_dynastie
pi_26904773
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 21:36 schreef DaanBanaantje het volgende:
Vakantie
Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad
En Dylan is een schatje
  woensdag 11 mei 2005 @ 10:01:13 #122
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26905568
Ik weet niet meer wie het was maar ik zag deze advertentie van inbakerdoeken op marktplaats. Geen idee of het duur is maar geloof wel in vergelijking met de prijzen die ik van de week zag.

Tuurlijk M@x gaat het over, pech of geluk. Maar laten we maar hopen dat je geluk hebt toch en anders heb je een ieder geval een nacht lekker geslapen. Met Jolietje gaat het goed, ze is bij de oppas nu, ben voor school bezig. Alleen is ze zondag en ik vind het zo erg dat ik het hier niet eens durfde te zeggen gevallen in de badkamer. Ze mag altijd ff onder de douche zitten voordat ze in het badje of de tub gaat. Ik was d'r tub vol aan het laten lopen en sproeide water op d'r. Toen wilde ze gaan staan en trok zich op aan de tub...die natuurlijk binnen 1 seconde over d'r heen viel met water en zeep waardoor ze weggespoeld werd tegen het randje van de douchebak aan. Van steen het resultaat, 2 blauwe wangen en onder d'r ogen, een schaafwond en een kapotte hand. Gelukkig viel het wel mee, het blauw is al bijna weggetrokken maar toch nu ik er weer aan denk
  † In Memoriam † woensdag 11 mei 2005 @ 11:33:03 #123
81992 Githa
pi_26908054
Ohw luchtbel dat is vast schrikken geweest....gelukkig viel het allemaal mee en niet vergeten, ook de aller beste mama's kan zoiets gebeuren maar kan me voorstellen dat je kippevel krijgt als je eraan terug denkt.
Dikke pech dat ze ook nog eens verder moest glijden naar het randje
pi_26911609
Daanbanaantje wb en wat romantisch en Dylan blijft een pracht ventje

M@x hoe is het slapen vannacht vergaan? en hopelijk slaap je straks wel even lekker s6 ermee

Luchbel gelukkig viel het mee geef Jolie ook maar een
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 11 mei 2005 @ 13:38:19 #125
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_26911737
Fuck, hele post geschreven en foetsie.
Kort samengevat: LB dikke en Daan gefeliciteerd!
Baal dat die post weg is.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_26912351
Daan gefeliciteerd

Luchtbel

M@x ik hoop dat Kai snel weer normaal slaapt!
  woensdag 11 mei 2005 @ 15:20:01 #127
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26914960
Nou vandaag Noah weer naar kdv gebracht, en nog wel iets over het schriftje gezegd. Maar het had weinig nut eigenlijk De leidsters die er nu waren wisten er niks van, en konden zich eigenlijk ook niet voorstellen dat iemand zou denken dat Noah een meisje was, want hij heeft toch duidelijk een jongenskoppie
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † woensdag 11 mei 2005 @ 15:26:16 #128
81992 Githa
pi_26915209
tjah, dat is ook een reactie waar je niks aan hebt.
Schijnbaar dacht iemand dat dus wel, maar heb je niet gevraagd waarom er een blz. uitgescheurd was?
  woensdag 11 mei 2005 @ 15:31:29 #129
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26915404
Jawel, maar de leidsters die er nu waren, die wisten er niks van... Dus ja dat schiet ook niet op natuurlijk
©Dumbo
  woensdag 11 mei 2005 @ 15:35:55 #130
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_26915606
Haha, Texelonia, dat zul je altijd zien! Toch goed dat je er iets van hebt durven zeggen!

luchtbel, ongelukjes zitten in een klein hoekje en helemaal voorkomen kun je ze nooit.Wat zul je geschrokken zijn.. Een knuffel voor je kleine meisje en kop op voor jou! Jolie speelt vast allang weer vrolijk, en hopelijk ben jij de schrik ook (bijna) weer te boven!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_26917643
En Thijsie ging uit zijn eigen zitten welliswaar was het van korte duur want zijn evenwicht is nog niet helemaal in balans
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † woensdag 11 mei 2005 @ 16:34:04 #132
81992 Githa
pi_26917832
Wauw Thijs wat goed je kan zitten !
pi_26918345
Morris had volgens de crecheleidster in de zandbak gespeeld vandaag. Dus ik dacht: het zal wel. Haal ik net een plastic zakje uit zijn tas waar zijn sokken in zitten. Vol met zand
Hij wordt echt al groot

Thijs, stoer man

Jolie voor jou en je mama
pi_26918720
Thijs wat goed
Morris al spelen in het zand
  woensdag 11 mei 2005 @ 20:01:23 #135
3142 m@x
pi_26923832
Ah gossie, arme Jolietje. Wat zal jij geschrokken zijn Luchtbel. Ik heb ooit wel eens per ongeluk met mijn vinger in Kai's oog geprikt. Ik stond nog te brullen toen Kai allang weer aan het lachen was. Vreselijk gewoon.

Thijs, wat knap dat je dat al kan zeg!

Morris is gewoon lekker aan het oefenen voor de vakantie

Daar schiet je dus niet echt veel mee op Tex. Ik vind Noah ook duidelijk een jongetje, maar dat vind ik van Kai ook en dan presteren mensen het nog om te vragen "wat" hij is

Het slapen gaat vandaag al een stuk beter. Kai heeft nog even liggen spelen in zijn bed en nu komt er geen kik meer uit zijn kamer (behalve dan wat gesnurk ).
  woensdag 11 mei 2005 @ 20:06:52 #136
105888 renzell
pi_26924017
Daantje, wat een heerlijke vakantie heb jij gehad!!! Wat fijn!
  woensdag 11 mei 2005 @ 20:20:42 #137
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26924520
Ah jah en Jolie gaat waarschijnlijk nog wel 999 keer op d'r bekkie het zag er alleen behoorlijk verrot uit!

Yeah Kai lekker slapen
pi_26930345
goedzo thijs!

morris' volle sokken... leuk!

luchtbel dat was een flinke klap zo te lezen, getver. maar gelukkig gaat 't alweer goed. is ze trouwens inmiddels ook van die vervelende koorts enzo af? (sorry ik heb niet alles even goed bijgelezen). trouwens die marktplaats advertentie voor bakerdoeken is wel wat vreemd, de linkerfoto is een foto van de pacco-doek, terwijl die andere doeken van de bakermat lijken te zijn, die op die site ongeveer even duur zijn als wat hier gevraagd wordt. beetje onduidelijk en dubieus dus.

kai, ga zo door! anna is vanavond voor 't eerst zonder een kik te geven gaan slapen! nou ja, ik heb haar wel eens slapend weggelegd, maar nu ging ze dus wakker naar bed en ze ging gewoon slapen zonder eerst te huilen! ik wist niet wat me overkwam.
  donderdag 12 mei 2005 @ 00:29:55 #139
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26932274
Ja ik weet ook niet Bix, heb er geen verstand van. Doeken, matten, ik zag het gewoon staan.
Jolie is van de koorts af en d'r bultjes zijn ook weg
pi_26932692
Lekker Jolie koort en bult vrij!!!

Hier zijn we vanavond met Djulian nog naar de dokter gweest. Hij was erg benauwd, puf hielp niet echt, heeft bultjes, koorts en een heleboel snot.
Zijn longen zijn schoon, heeft een bovenste luchtweg infectie, dus de bronchitis is al een heel stuk minder. Wel heeft hij oorontsteking erbij. De bultjes komen volgens de huisarts door het snot. Het snot zit vol pus door de infectie en als hij slaapt rolt hij er lekker doorheen met zijn hoofdje. De bultjes zijn dus mini onstekingen. We moeten met de puf door blijven gaan omdat zijn longen erg gevoelig zijn voor infecties en de puf houd het schoon.
Met andere woorden we kunnen nu niks doen, als het vrijdag nog niet weg is dan terug komen bij de ha.
  † In Memoriam † donderdag 12 mei 2005 @ 08:11:30 #141
81992 Githa
pi_26935021
Djulian jongen ga je nu weer sukkelen....Hopelijk ben je er snel weer vanaf want dat heb je toch allemaal niet verdiend he
pi_26935201
Beterschap voor alle kindjes

David heeft gisteren zijn 2de prikje gehad (hij is nu 3,5 maand dus we lopen iets achter met cb afspraken). Hij was wat jengelig maar verder ging alles goed.
Hij weegt nu 6495 gram en is 64 cm.

Ik wist vanochtend even niet wat me overkwam. Ik heb David gisteravond om 20.00 uur in bed gelegd en ik schrok vanochtend om 5.30 wakker met lekkende borsten. Ik heb hem toen gewoon wakker moeten maken. Hij heeft nog niet eerder zolang achtereen geslapen
  † In Memoriam † donderdag 12 mei 2005 @ 08:50:46 #143
81992 Githa
pi_26935360
Zal misschien te maken hebben met het tweede prikje ,wat David gehad heeft gister, Lily
maar je groeit goed David Jordy mag volgende week en wij lopen dus ook iets achter op schema wat de prikjes betreft. Ik ben wel reuze benieuwd naar zijn lengte en gewicht
pi_26935489
David je groeit heel goed!!!
En idd misschien heeft het met het prikje te maken.

Hier de 17e CB ben ook heel benieuwd naar lengte en gewicht, want Djulian heeft nu toch echt michelin-beentjes
  donderdag 12 mei 2005 @ 11:25:18 #145
34891 melonovy
La Kutschie
pi_26938960
We hadden maandag primeur in Zeist, kindjes die op of na 1 mei zijn geboren kregen maandag voor het eerst hier in het dorp de vernieuwde gehoortest. Yoram is geslaagd met rechts 95% en links 99%

Verder gaat het hier lekker. Yoram is nog wel verkouden, maar dat zijn we allemaal een beetje. Hij groeit goed, gisteren zijn we voor het eerst even naar buiten geweest, was echt lekker!
Vandaag dag 10, regeldag met de borstvoeding. Net even een moeilijk moment, want ik was boekje aan het lezen met Chiara en Yoram wilde aan de borst. nu kan ik beide wel combineren, maar Chiara wilde aandacht voor zichzelf en de baby moest de box in, ze ging hem zelfs slaan. Vreselijk moment vond ik het. Dat is nog wel iets waar ik aan moet wennen hoor, het verdelen van de aandacht...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_26939651
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 11:25 schreef melonovy het volgende:
Dat is nog wel iets waar ik aan moet wennen hoor, het verdelen van de aandacht...
Dat vind ik ook nog steeds wel moeilijk (althans soms moeilijke momenten).

Dag 10 alweer. Je bent het kraambed alweer uit las ik ergens. Gaat hard hoor...

David heeft die gehoortest ook gehad. Vreemd hoe dat werkt eigenlijk....
pi_26941482
hmz..hier nog geen nieuwe gehoortest. Wij lopen een beetje achter geloof ik. Bij ons hier in Woudenberg had Tomas de primeur dat ze de hielprik en gehoortest combineerden in 1 bezoekje
Maar die gehoortest was nog de oude want er stond alleen maar op of hij geslaagd was of niet
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_26942031
Hier werd de gehoortest ook gecombineerd met de hielprik , ik dacht dat overal gelijk zou zijn.
Ik denk dat we hier de oude test nog hadden Isis was gewoon geslaagd.
  † In Memoriam † donderdag 12 mei 2005 @ 13:18:54 #149
7074 moussy
kuttekop
pi_26942470
Ik vind het verdelen van aandacht nog steeds "moeilijk". Het went wel, maar er zijn altijd even momenten dat het niet te gelijk kan.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 12 mei 2005 @ 13:25:36 #150
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26942679
Djulian: Beterschap
Heeei, nieuwe smilies. De perssmiley staat er nu ook standaard bij, net als de jompels. En dan deze: Iets voor een speeltuinbankje?
Liz en Cas zijn maandag naar het bureau geweest en ze doen het prima. Groeien gestaag. Ook de 3e prikjes alweer gehad, waar zij altijd héél goed op slapen. Ze slapen zelfs voor de laatste fles, zodat ik me met een boekje op de bank zit te vervelen , want mijn avonden zijn altijd zeer gevuld met een soort van ren-je-rot naar de beebs, die echt de tweeling liggen uit te hangen, door ombeurten de blèren.
Wel vraag ik me af wanneer de zon nu eens gaat schijnen?! Ik wil naar buiten!

Overigens hebben Cas en Liz het 'geluk' gehad dat ze van de uitgebreide gehoorsscreening gebruik mochten maken. Voor de 1e op het bureau waren ze gezakt, want ze waren beiden snotverkouden. En voor de herkansing waren ze te oud bevonden (6 weken), dus een uitgebreide screening aan huis. En wat ik dacht: prima. Selectieve doofheid, zullen we maar zeggen, want de één kan loeien als een brulboei, terwijl de ander gewoon lekker doortukt .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')