*herkenning*quote:Op maandag 2 mei 2005 11:37 schreef lily het volgende:
[..]
Ik nam David een keer op mijn schouder na het drinken en toen kwam er dus ook een hele lading voeding uit maar dan over mijn schouder zo op het laminaat.... KLETS...
Ik snapte het eerst niet. Ik hoorde alleen die klets en dacht nog; waar komt dat nu vandaan![]()
zijn rijbewijs duurt hopelijk nog even, maar hij heeft vandaag wel verschillende keren uitgebreid staan paaldansen bij alle schemerlampen hier in huisquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:10 schreef Jdee het volgende:
en Djulian: wanneer ga je op voor je rijbewijs?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:24 schreef p_iglet het volgende:
[..]
zijn rijbewijs duurt hopelijk nog even, maar hij heeft vandaag wel verschillende keren uitgebreid staan paaldansen bij alle schemerlampen hier in huis![]()
Verder heeft hij zoiets van ritme??? dat is toch datgene wat mama netjes op een briefje schrijft zodat ik me er niet aan hoef te houden?
Maar hij heeft het hier prima naar zijn zin geloof ik, schuifeld het hele (niet heel kindvriendelijke) huis door. Dus alle banken, kussens, kachels, electriciteitssnoeren zijn ondergekwijld en gespuugd (lang leve de verlengstekkers met uit knop achter de kasten) en ik heb pas 3 blauwe plekken van het vallen over speelgoedautootjes of ander speelgoed. Grote zus vermaakt zich ook best, met heerlijk rustig tv kijken, spelletjes doen en knutsellen...... Moet je ze echt terug zaterdag Aniet??? Anders houd ik ze hier
![]()
Ik neem altijd het risico, ook als ik nog even naar een andere winkel toe moet.... nou woon ik op een durrup, maar ook hier wordt gepikt. ik heb wel al een paar keer gehad dat ik terugkwam en aangesproken werd dan had er een mannetje even op mn fiets gepast want dat die je toch niet?!! Al je dure boodschapjesquote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:38 schreef poemojn het volgende:
Nog een vraagje: doen jullie wel eens boodschappen op de fiets? Ik vraag me nl af of dat ook kan zonder de boodschappen onbeheerd te laten.Dus: aankomen bij supermarkt, kind uit fietsstoeltje, kind in boodschappenkar, boodschappen in boodschappenkar & afrekenen
, boodschappen in fietstassen, teruglopen & kind uit boodschappenkar & boodschappenkar terugzetten & kind in fietsstoel. Al die tijd zijn je boodschappen dus buiten je gezichtsveld, wordt er dan nooit wat gestolen, of nemen jullie dat risico?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |