abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 mei 2005 @ 11:21:36 #251
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26749345
Tja het is geen juiste methode maar misschien heeft iemand zich wel heel erg opgelaten gevoeld door de manier waarop ze het terug gepresenteerd kreeg. Voor hetzelfde geld is het een stagaire van 15 geweest die toen gewoon wat doms gedaan heeft en hoeft er verder niks voor je verborgen te worden. Ik vind dan ook dat je het gewoon ff had moeten zeggen bij binnenkomst gisteren, geen flauw gedoe. Dan was alles voor iedereen duidelijk lijkt me.

Hoe is het met Thijs vandaag?
  donderdag 5 mei 2005 @ 11:33:38 #252
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26749558
Maar juist omdat zij die bladzijde eruit gescheurd hebben, maken ze er meer van dan het wrs was.
Gisteren bij binnenkomst was er nog niks aan de hand, behalve dat iemand dus dacht dat Noah een meisje was. Maar ik herkende het handschrift niet, dus ik nam aan dat het een invaller was. Maakte me er niet zo druk om verder. Maar nu die bladzijde eruit gescheurd is, heeft het een rare draai gekregen vind ik.
En waarschijnlijk maak ik me idd druk om niks. Maar als ze dit zo doen omdat ze zich ervoor schamen, vertellen ze het dan wel als ze Noah een keer hebben laten vallen ofzow? Of als ie de hele middag heeft liggen huilen? Dat soort dingen vraag ik me nu dus af....

Maar zal er de volgende keer idd wel iets van zeggen, met zo'n soort opmerking die miss_d al gaf...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 5 mei 2005 @ 11:35:08 #253
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26749585
Ja maar dat is in mijn ogen dus niet nodig, iemand schaamt zich gewoon voor zoiets doms, daar hoeft geen olifant van gemaakt te worden. Als er echt wat is hoor je het wel. Maar daarom vind ikjuist dat een goede communicatie belangrijk is, ook van jullie kant.
  donderdag 5 mei 2005 @ 11:38:15 #254
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26749654
Maar daarom wil ik nu wél juist weten wat er was, juist omdat ze me dan kunnen geruststellen. Zodat ik me idd niet hoef af te vragen of alles wel écht is goed gegaan of dat ze iets voor me achterhouden.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_26749690
Volgende week gelijk vragen, weet je precies hoe en wat.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 5 mei 2005 @ 11:40:54 #256
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_26749710
Ja dat snap ik wel. Maar ik vind daarom dat je altijd duidelijk moet zijn naar zulke mensen toe en geen toespelingen enzo moet maken. Sommige mensen voelen zich nou eenmaal snel opgelaten. Ook dat kan de verstandshouding verslechteren en dat zou toch jammer zijn.
  donderdag 5 mei 2005 @ 11:42:35 #257
24188 Belana
kloon van belana
pi_26749750
Ik zou het ook gewoon zeggen tex, want het is een beetje vreemd. Gewoon op de man af vragen zou ik doen.
stormy waters...
sailin'
  donderdag 5 mei 2005 @ 12:03:30 #258
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_26750257
Cool shirtje!
En als je er iets van gezegd hebt is alles weer de wereld uit en gaat het vast weer helemaal goed daar!
En Smirre, dat lijkt me echt heel grappig, dat verwisselen van die kleertjes...
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_26750270
Thijs is de nacht goed doorgekomen heeft niet meer liggen hoesten gelukkig vanmorgen werd ik wakker door hem om half 7.

Daarna drinken gegeven en nog even terug gelegd want hij viel zowat in slaap (denk door de medicijnen) en toen heeft hij nog liggen slapen tot 10 uur.
Toen hij eenmaal in bed aan het spelen was en vertellen kwam het hoesten ook weer terug, waarschijnlijk doordat hij dan druk is, en nu wilt hij zelf niet meer liggen als we hem neer leggen is het brullen.
Dus heb ik hem maar in zijn Smoby gezet waar hij nu in aan het spelen is.
Ben wel blij dat het nu beter gaat
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  donderdag 5 mei 2005 @ 13:53:24 #260
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26752872
Weet iemand trouwens toevallig waar je van die schermpjes kunt kopen voor in de auto dat de zon niet naar binnen schijnt?
©Dumbo
pi_26752971
Halfords, Automat, dat soort winkels Tex.

Fijn dat het beter gaat met Thijs!
  donderdag 5 mei 2005 @ 14:02:07 #262
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26753083
Okay thanx
©Dumbo
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:01:20 #263
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_26754368
Bij de Action van die leuke Olifantjes
pi_26755710
Bij de Anwb van Nijntje
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_26756054
zeeman, action, benzinestations, anwb,
denk blokker en marskramer ook wel
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
  † In Memoriam † donderdag 5 mei 2005 @ 17:53:32 #266
81992 Githa
pi_26757978
Beetje vreemd wel tex ik zou het ook gewoon even vragen en ook zeker je gevoel daarbij weergeven, dan weten beide partijen waar ze aan toe zijn

CHIPS! van die zonneschermpjes voor in de auto die stonden op mijn lijstje.... Heel de stad leeg gekocht maar geen schermpjes

btw waren bij de V&D alle pyama's 30% goedkoper en ik heb een hele leuke gescoord voor Jordy
ze hadden ook hele leuke met "I'm the big sister/brother" maar helaas zo ver zijn we nog niet
  donderdag 5 mei 2005 @ 20:08:09 #267
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26761342
Hms Noah is ook niet helemaal lekker volgens mij Is de hele dag al beetje huilerig enzow, en toenstraks vond ik hem ook beetje warm aanvoelen. Nou heb ik hem net getemperatuurd en het was 38,6 (normaal heeft ie rond de 36 ofzow). Maar hij heeft wel net ingebakerd geslapen. Kan dat van invloed zijn op zijn lichaamstemp? Meet het straks sowieso nog wel een keer. Vanaf wanneer hebben ze eigenlijk verhoging of koorts? En als ze verhoging/koorts hebben mogen ze niet ingebakerd worden toch?
©Dumbo
  donderdag 5 mei 2005 @ 20:16:00 #268
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_26761546
Boven de 38 is koorts, en dan mogen ze idd niet ingebakerd worden. Overigens kunnen ze van te warm liggen wel iets verhoging krijgen, maar geen koorts.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 5 mei 2005 @ 20:24:30 #269
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26761753
okay thanx!
©Dumbo
  donderdag 5 mei 2005 @ 20:47:09 #270
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_26762181
quote:
Op maandag 2 mei 2005 11:37 schreef lily het volgende:

[..]
Ik nam David een keer op mijn schouder na het drinken en toen kwam er dus ook een hele lading voeding uit maar dan over mijn schouder zo op het laminaat.... KLETS...
Ik snapte het eerst niet. Ik hoorde alleen die klets en dacht nog; waar komt dat nu vandaan
*herkenning*
en dan echt op je schouder kijken, niets zien, en pas als je je omdraait...
..en laat gaan...
pi_26763627
komt mij ook bekend voor, maar dan vooral van Piet. Anna spuugt gelukkig een stuk minder.

Noah, niet ziek worden hoor!
  donderdag 5 mei 2005 @ 22:10:46 #272
63367 Jdee
diep ademhalen... hou vast...
pi_26764329
pfff, ben ik eindelijk bij met lezen (en lachen, en meevoelen met bezorgde mama's), is t hoog tijd om madam haar voeding-du-nuit te geven. Hier alles ok, behalve dat Ela nog steeds niet echt zuigt aan de flessespeen (wel kauwen, zoals bij borstvoeding), of eigenlijk heeft ons mam als enige haar ertoe aan weten te zetten daadwerkelijk 20 cc (jawel, dames en heren hoezee!) te drinken (na lang aandringen en getrammelant). dus eigenlijk begint dinsdag 10 mei wel een beetje dichtbij te komen (eerste kdv oefenochtend). Maar goed. We zien wel. Morgen weer een dag. En verder heeft ze zich heerlijk goed gehouden op het bevrijdingsfestival in het Bossche vandaag. Tis ook zo'n lief dingske.

en Djulian: wanneer ga je op voor je rijbewijs?
..en laat gaan...
pi_26764681
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 22:10 schreef Jdee het volgende:

en Djulian: wanneer ga je op voor je rijbewijs?
zijn rijbewijs duurt hopelijk nog even, maar hij heeft vandaag wel verschillende keren uitgebreid staan paaldansen bij alle schemerlampen hier in huis
Verder heeft hij zoiets van ritme??? dat is toch datgene wat mama netjes op een briefje schrijft zodat ik me er niet aan hoef te houden?

Maar hij heeft het hier prima naar zijn zin geloof ik, schuifeld het hele (niet heel kindvriendelijke) huis door. Dus alle banken, kussens, kachels, electriciteitssnoeren zijn ondergekwijld en gespuugd (lang leve de verlengstekkers met uit knop achter de kasten) en ik heb pas 3 blauwe plekken van het vallen over speelgoedautootjes of ander speelgoed . Grote zus vermaakt zich ook best, met heerlijk rustig tv kijken, spelletjes doen en knutsellen...... Moet je ze echt terug zaterdag Aniet??? Anders houd ik ze hier
  † In Memoriam † donderdag 5 mei 2005 @ 22:34:39 #274
81992 Githa
pi_26764971
Djulian & Djen wat leuk dat jullie het zo goed hebben bij Tante p_iglet

Noah mannetje ga je ziek worden, of eigenlijk ben je dat al een beetje he...nou heel veel beterschap
pi_26765294
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 22:24 schreef p_iglet het volgende:

[..]

zijn rijbewijs duurt hopelijk nog even, maar hij heeft vandaag wel verschillende keren uitgebreid staan paaldansen bij alle schemerlampen hier in huis
Verder heeft hij zoiets van ritme??? dat is toch datgene wat mama netjes op een briefje schrijft zodat ik me er niet aan hoef te houden?

Maar hij heeft het hier prima naar zijn zin geloof ik, schuifeld het hele (niet heel kindvriendelijke) huis door. Dus alle banken, kussens, kachels, electriciteitssnoeren zijn ondergekwijld en gespuugd (lang leve de verlengstekkers met uit knop achter de kasten) en ik heb pas 3 blauwe plekken van het vallen over speelgoedautootjes of ander speelgoed . Grote zus vermaakt zich ook best, met heerlijk rustig tv kijken, spelletjes doen en knutsellen...... Moet je ze echt terug zaterdag Aniet??? Anders houd ik ze hier

ja ze moeten echt terug want het is hier veels te stil
  donderdag 5 mei 2005 @ 23:22:49 #276
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26766691
Nou om acht uur had Noah 38,6 om half tien 38,4 toen een zetpilletje gegeven die micha in de tussentijd had gehaald bij dienstdoende apotheek, en om half elf was het 38,0 dus het zakt wel Hij kon ook alweer lachen en 'praten'
Nu ligt ie niet ingebakerd in bed, en hij slaapt echt stukken slechter zo, dus dat belooft wat voor vannacht
©Dumbo
  † In Memoriam † donderdag 5 mei 2005 @ 23:25:48 #277
81992 Githa
pi_26766835
misschien dat hij door de koorts en het zetpilletje wel gewoon slaapt hoor Tex...nou ja een rustige nacht gewenst enne Noah snel beter worden.
  donderdag 5 mei 2005 @ 23:29:57 #278
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26766977
Nou ja hij werd net al tig keer wakker, voor zover ie echt sliep...
Maar anders neem ik hem wel bij me in bed
©Dumbo
pi_26767709
Noah beterschap
  vrijdag 6 mei 2005 @ 08:51:13 #280
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26771559
Gisteravond was Noah's temp al gezakt tot 37,6 en vanochtend was het 37,1
©Dumbo
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2005 @ 09:32:56 #281
81992 Githa
pi_26771896
NOAH
pi_26771949
Noah, goed zo! Lekker snel beter worden.

Githa, bij V&D heb je nu ook 30% korting op zonnehoedjes enzo. Ook hoedjes met een strikje om ze onder de kin vast te maken. Alleen jammer dat Myrthe begint te huilen omdat ze 'm niet afkrijgt. Ik hoop dat ze het hoedje met rust laat als ze doorheeft dat 't wel goed helpt tegen de zon in haar ogen.

Nog een vraagje: doen jullie wel eens boodschappen op de fiets? Ik vraag me nl af of dat ook kan zonder de boodschappen onbeheerd te laten. Dus: aankomen bij supermarkt, kind uit fietsstoeltje, kind in boodschappenkar, boodschappen in boodschappenkar & afrekenen , boodschappen in fietstassen, teruglopen & kind uit boodschappenkar & boodschappenkar terugzetten & kind in fietsstoel. Al die tijd zijn je boodschappen dus buiten je gezichtsveld, wordt er dan nooit wat gestolen, of nemen jullie dat risico?

[ Bericht 38% gewijzigd door poemojn op 06-05-2005 09:49:43 ]
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2005 @ 09:47:27 #283
81992 Githa
pi_26772041
Jordy heeft een mooie pet van Anitra gehad en die houd hij perfect op nog wel ben benieuwd wat hij gaat doen als hij doorkrijgt dat hij eraf kan
Maar Jordy is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk en vind het allemaal wel best....als ie maar aandacht krijgt
pi_26772248
Isis heeft haar duim ontdekt en zit er sinds gisteren bijna onafgebroken op te sabbelen en bijten.
Jeroen voelde gisteren puntjes in haar verhemelte , volgens mij zijn het de tandjes , kun je die nu al voelen?
pi_26772284
in het gehemelte? lijkt me niet de bedoeling dat daar tandjes groeien!
pi_26772305
stom komt omdat hij het zo zei , maar ik bedoel dus meer daar waar de tandjes straks wel moeten komen...
  vrijdag 6 mei 2005 @ 10:10:44 #287
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_26772315
Mij ook niet!

En Poemojn, ja, dat risico zou ik denk ik gewoon nemen!
Wij hebben laatst inderdaad met Maria gefietst!
Een klein stukje en ze vond het geweldig! Hihi. Ze blijkt ook nog 'ns tóch in een winkelwagentje te passen (ondanks spreidbroek), dus da's helemaal cool!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_26772316
poemojn, ik deed het ook zoals jij, maar zorgde er wel voor dat mijn fiets dicht bij een plaats stond waar de boodschappenkarretjes teruggezet konden worden, dus m'n fiets was dan niet helemaal uit beeld. op dit moment doe ik alles te voet. maar straks met 2 kinderen op de fiets lijkt me ook weer een heel gedoe..
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2005 @ 10:13:56 #289
7074 moussy
kuttekop
pi_26772345
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 09:38 schreef poemojn het volgende:

Nog een vraagje: doen jullie wel eens boodschappen op de fiets? Ik vraag me nl af of dat ook kan zonder de boodschappen onbeheerd te laten. Dus: aankomen bij supermarkt, kind uit fietsstoeltje, kind in boodschappenkar, boodschappen in boodschappenkar & afrekenen , boodschappen in fietstassen, teruglopen & kind uit boodschappenkar & boodschappenkar terugzetten & kind in fietsstoel. Al die tijd zijn je boodschappen dus buiten je gezichtsveld, wordt er dan nooit wat gestolen, of nemen jullie dat risico?
Ik neem altijd het risico, ook als ik nog even naar een andere winkel toe moet.... nou woon ik op een durrup, maar ook hier wordt gepikt. ik heb wel al een paar keer gehad dat ik terugkwam en aangesproken werd dan had er een mannetje even op mn fiets gepast want dat die je toch niet?!! Al je dure boodschapjes
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 10:14:45 #290
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_26772359
Poemojn, ik doe wel eens boodschappen met de fiets. En mijn truc is om de fiets te stallen vlakbij de plek waar de karretjes staan (buiten).
Als je dan terugkomt kun je je boodschappen overladen en kar terugzetten zonder dat je boodschappen uit het gezichtsveld zijn.
Overigens denk ik niet dat je boodschappen snel zullen worden gestolen, hoor.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_26772388
Hier in het dorp zou ik het wel aandurven , maar ik het kan hier zelfs amper uit het zicht staan.
In de plaatsen waar ik mjn boodschappen zelf doe zou ik het niet onbeheerd durven te laten omdat ik weet dat ze het rustig pikken.
Nou hoef ik ook geen boodschappen daar te doen op de fiets omdat we het altijd met de auto doen , maar anders zou ik denk ik even iemand vragen om op mijn fiets en boodschapjes te letten.
pi_26772409
Lieve mannetjes daar in dat durrup

Maar dan zal ik eens naar fietstassen gaan kijken. Ik zag net dat je speciale fietstassen hebt zodat er ook nog een kinderzitje achterop kan, wel handig om te weten. De supermarkt waar ik nu meestal boodschappen doe zit in een overdekt winkelcentrum dus de fiets staat dan een eindje uit de buurt, maar er zijn wel meer supermarkten in Groningen. Thanks voor jullie ervaringen!

Twee kinderen lijkt mij ook lastig Bix.. mijn ouders planden de boodschappen daarom altijd in het weekend zodat eentje thuis kon oppassen (drie jonge kinderen, nog lastiger met de fiets).

En Sugar, leuk dat Maria dat zo leuk vond!
pi_26772436
Mijn schoonmoeder is al een paar keer d'r boodschappen kwijt geweest en 1x is het zelfs met fiets en al meegenomen :p
pi_26772449
ik ben nooit goed geweest in boodschappen al te ver vooruit doen. bovendien past dat volgens mij nooit in onze koelkast, al die melk alleen al! nou ja, we zien wel tegen die tijd.

xanthe op zich zou 't wel kunnen trouwens, die tandjes, maar 't zou wel vrij vroeg zijn.
pi_26772513
Je voelt gewoon dat er in die kaak lijn harde puntjes zitten...
Aangezien de tandjes er toch al in zitten dacht ik daar dus aan , maar heb echt nog niet het idee dat ze ook al binnenkort gaan doorkomen.
Dat is toch pas rond een maand of 7?
  † In Memoriam † vrijdag 6 mei 2005 @ 10:25:32 #296
7074 moussy
kuttekop
pi_26772516
Zolang Cas nog voorop zit en ik gewone fietstassen kan gebruiken, wil ik van die grote postbode-tassen. Het schijnt dat ze die bij halfords hebben dus ik ga morgen maar eens kijken.

De aldi en de lidl zitten hier vlak bij een bejaardentehuis en daar komen mijn boodschappenoppasjes dus vandaan
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 6 mei 2005 @ 10:26:49 #297
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_26772538
Met allebei de kinderen doe ik de boodschappen nog steeds lopend. Is voor Katja ook wel goed, want die is liever lui dan moe. Op deze manier dwing ik haar toch om te bewegen. Onze supermarkt is 10 min. lopen bij ons vandaan, dus dat is goed te doen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 10:36:26 #298
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_26772721
Ik doe meestal de boodschappen vanuit mijn werk, en dan is noah nog op het kdv of bij m'n moeder of zus. En aners doet Micha het vanuit zijn werk met de auto. De supermarkten zijn tegenwoordig toch nog langer open en Micha is meestal rond 5 uur thuis, dus dan kan dat toch ook nog wel makkelijk voor het eten.

Xanthe, ik dacht dat tandjes gemiddeld rond de 6 maanden doorkomen, maar dat is een gemiddelde. Er is zelfs een keer een baby met al 9 tanden geboren Noah stopt al een tijdje alles in zn mond, en gaat er dan lekker op kauwen. Dus m'n moeder zegt ook steeds dat ze denkt dat de tandjes binnenkort doorkomen Ik voel echter nog niks en denk dat het nog wel even kan duren
©Dumbo
pi_26774252
Voor de mensen met twee of meer kinderen is dit misschien een mogelijkheid (al is een fietskar goedkoper: deze fiets kost ruim 1100 euro ). Http://www.tmannetje.nl heeft meer van dit soort oplossingen. Nog nooit zoiets zien langsfietsen.. maar ik woon ook niet aan de gracht in Amsterdam.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 11:56:56 #300
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_26774429
Die dure boodschapjes zijn mijn minste zorg. Ik zou eerder bang zijn dat mijn kids gestolen werden.
In huize Smirre wacht moeders altijd met smart tot Smirre-man thuis komt van zijn werk. Zodra hij de deurklink vastheeft is het TOEDELOE . Ongelooflijk heh, dat winkelen nog eens eens een uitje zou worden? Ik heb de kinderen nu nog een enkele keer meegenomen naar de winkel en heb de kinderwagen als boodschappenmandje gebruikt. Ineens is zo'n duowagen toch praktisch; je kunt er veel meer boodschappen op kwijt. en tijd, want om de klikklap steekt er weer een enthousiasteling zijn/haar hoofd in de kinderwagen onder het mom 'even kijken, zoooo leuk'. Duhus, we gaan liever zonder kinderen, als het snel moet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')