1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | Season 1 1. 1-1 100 22-Sep-2004 Pilot (1) 2. 1-2 101 29-Sep-2004 Pilot (2) 3. 1-3 102 06-Oct-2004 Tabula Rasa 4. 1-4 103 13-Oct-2004 Walkabout 5. 1-5 104 20-Oct-2004 White Rabbit 6. 1-6 105 27-Oct-2004 House of the Rising Sun 7. 1-7 106 03-Nov-2004 The Moth 8. 1-8 107 10-Nov-2004 Confidence Man 9. 1-9 108 17-Nov-2004 Solitary 10. 1-10 109 01-Dec-2004 Raised by Another 11. 1-11 110 08-Dec-2004 All the Cowboys Have Daddy Issues 12. 1-12 111 05-Jan-2005 Whatever the Case May Be 13. 1-13 112 12-Jan-2005 Hearts and Minds 14. 1-14 113 19-Jan-2005 Special 15. 1-15 114 09-Feb-2005 Homecoming 16. 1-16 115 16-Feb-2005 Outlaws 17. 1-17 116 23-Feb-2005 ...In Translation 18. 1-18 117 02-Mar-2005 Numbers 19. 1-19 118 30-Mar-2005 Deus Ex Machina 20. 1-20 119 06-Apr-2005 Do No Harm Special S-1 120 27-Apr-2005 Lost: The Journey Season 1 22. 1-21 121 04-May-2005 The Greater Good (a.k.a. Sides) 23. 1-22 122 11-May-2005 Born to Run 24. 1-23 123 18-May-2005 Exodus (1) 25. 1-24 124 25-May-2005 Exodus (2) 26. 1-25 125 25-May-2005 Exodus (3) |
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:41 schreef Timmai het volgende:
Ik denk dat dat half life verhaal uit het vorige topic best belangrijk kan zijn
Misschien wel, maar het lijkt me zelf nogal ver gezocht. Dit zou te moeilijk zijn om op te pikken voor de meeste mensen (je moet echt een spelletjes freak zijn dat uberhaupt te herkennen als half life en je moet ook nog eens het verhaal van half life weten en het in verband brengen met het verhaal in lost)quote:In the game you play a scientist who is involved in an experiment that goes wrong, a portal to the parallel world Xen is opened and aliens invade the earth through this portal.
The game deals with portals to parallel worlds as well as time warping. The main character in the game, Gordon Freeman, does not age between the two games even though they are four years apart because he is put into a "slow-time-warp".
Afgelopen? Seizoen 1 is bijna afgelopen ja... iig in Amerika, heb geen idee hoe ver net 5 (of welke zender het ook uitzend in NL) is met de serie.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:55 schreef Houniet het volgende:
ja dat zeggen der meerdere. maar volgens mij is het bijna afgelopen
Ja heb hem gezien is nix meer dan een flauwe samenvattingquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:00 schreef Bauhaus het volgende:
Special
S-1 120 27-Apr-2005 Lost: The Journey
Klopt die datum wel ?
Het is geen aflevering met nieuwe feiten, maar een aflevering die de nasleep van boon's dood behandeldquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:05 schreef Irenedesi het volgende:
ben ik nou de enige die ep 21 gewoon ZWAAAAAAR vond tegenvallen?!
de rest allemaal evn spannend en gaaf, maar k vond t me dit keer toch voorspelbaar en langzaam gaan....
Misschien had k me er teveel op verheudg ofzo..![]()
Nope, ik vond hem ook niet echt heel bijzonder. Wel een aardige ep 'n all, maar khad er toch meer van verwacht. Had Sayid trouwens nu maar z'n vlucht niet een dag verplaatst, dan was hij gewoon in LA aangekomenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:05 schreef Irenedesi het volgende:
ben ik nou de enige die ep 21 gewoon ZWAAAAAAR vond tegenvallen?!
de rest allemaal even spannend en gaaf, maar k vond t me dit keer toch voorspelbaar en langzaam gaan....
Misschien had k me er teveel op verheugd ofzo..![]()
Als je niks te melden hebt, blijf dan gewoon weg ipv je postcount op te krikken met nietszeggende posts, gesnopen lulhannes?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:28 schreef matthijst het volgende:
Yawn
Fuck you...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 04:00 schreef PDOA het volgende:
[..]
Als je niks te melden hebt, blijf dan gewoon weg ipv je postcount op te krikken met nietszeggende posts, gesnopen lulhannes?
Als het saai is, waarom kijk je dan nog uberhaupt, slome?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 04:44 schreef matthijst het volgende:
Wel knap dat je de serie in het Engels kunt volgen verder, of kijk je alleen naar de beelden en vraag je aan je mama wat die Engelse meneren nu allemaal zeggen?
Mafkees....
Hoop op beterquote:Op vrijdag 6 mei 2005 04:58 schreef PDOA het volgende:
[..]
Als het saai is, waarom kijk je dan nog uberhaupt, slome?
Dus het spel dat de terroristen speelden in afl. 1.21 was Half-Life... Ik moest meteen denken aan een van m'n posts aan het begin van het seizoen toen ik zei dat ik Lost op het spel Farcry vond lijken. Die opmerking over zombies moet wel een omen zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:41 schreef Timmai het volgende:
Ik denk dat dat half life verhaal uit het vorige topic best belangrijk kan zijn
en nieuwe vragenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 05:14 schreef Hertog_Martin het volgende:
gelukkig nu elke week een aflevering, het lijkt erop dat we vanaf nu dus echt wat antwoorden gaan krijgen
Ik denk dat het een doos van pandora blijkt... met daarin een of ander zenuwgas of ander biologisch wapen dat de eilandbewoners tegen elkaar opzet. Had de Frans sprekende vrouw het niet over een ziekte?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:07 schreef Darklight het volgende:
Zou dat HL er wat mee te maken hebben?
Mss zitten er onder die hatch ook wel gemuteerde wezens na een mislukt experiment![]()
stuur een mailtje naar tvtome, ik neem het alleen maar van hun overquote:Op vrijdag 6 mei 2005 04:50 schreef matthijst het volgende:
Uitzendschema in de OP klopt niet helemaal, de eerste 2 eps waren al 3 maanden eerder te zien:
2004-06-16 Lost S01E01 E02 Pilot
2004-06-16 Lost S01E01-E02 Pilot
![]()
![]()
Inderdaad, volledig mee eensquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:50 schreef ImPrEzA het volgende:
Ik vind die opening juist altijd het mysterieuze mooi weergeven, en het is eens iets anders dan een of ander synthesizer-muziekje
Het einde van het seizoen zal echt niet meer vragen beantwoorden dan juist creeeren.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:51 schreef Bleet het volgende:
Verdomme frustrerend dat we nog maar zo weinig weten over het eilandMaar goed, over 3 afleveringen weten we meer gelukkig
Volgens mij laat Walt dingen gebeuren/verschijnen. Hij las een boek over vogels en toen verscheen dat vogeltje.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 04:00 schreef PDOA het volgende:
[..]
Wat is er trouwens met Walt? Volgens die stiefvader van 'm gebeurden er soms rare dingen wanneer hij in de buurt was, zoals met dat vogeltje dat tegen die ruit aanvloog, toen Walt geen aandacht kreeg van 'm.
Je zou het toch wel denken. Een ex-verslaafde die een vliegtuig vol bruin vindt. Dan zal toch blijken of tie echt clean is en dat heeft misschien weer met het verhaal van het eiland te maken (geven-nemen etc.)quote:Op vrijdag 6 mei 2005 05:19 schreef PDOA het volgende:
Zal die heroine nog een rol gaan spelen, met Charlie en zo?
Had Walt het in afl. 1.21 niet even over haaien? Het zou me niks verbazen als dat vlot in de season finale wordt aangevallen door een haai.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:10 schreef Wepeel2 het volgende:
Volgens mij laat Walt dingen gebeuren/verschijnen. Hij las een boek over vogels en toen verscheen dat vogeltje.
Hij las een strip over ijsberen en er verschijnt een ijsbaar.
Hij roept iets over wanneer het stopt met regenen en het stopt met regenen.
Hij zou weleens een belangrijke rol in het geheel kunnen spelen.
Jupz. Daar dacht ik ook meteen aan tijdens die scene.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:51 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Had Walt het in afl. 1.21 niet even over haaien? Het zou me niks verbazen als dat vlot in de season finale wordt aangevallen door een haai.
Nee, want hij had al een bruin goedje (heroine) bij zich toen die op het eiland strandde. En ik weet 90% zeker dat die weer aan de coke gaat door een slechte gebeurtenis...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:02 schreef Irenedesi het volgende:
Charlie was toch verslaafd aan Coke(wit goedje)?
En er is nu toch Heroine (bruin goedje) gevonden?
T lijkt me dus niet logisch dat hier een verhaallijntje(get it) op volgt....
Verbeter het dan wel meteen goedquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:43 schreef PDOA het volgende:
[..]
Nee, want hij had al een bruin goedje (heroine) bij zich toen die op het eiland strandde. En ik weet 90% zeker dat die weer aan de cokeheroine gaat door een slechte gebeurtenis...
Nee, ik zag het ook. Slordig.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:44 schreef Arma_Angelus het volgende:
ben ik de enige die ethan tijdens het begraven in deel 16 zag ademen? of zou het gewoon slecht acteerwerk zijn.
het eiland geeft en neemt en die aflevering is er niets gegeven, dus word er ook niets ontnomen lijkt me... dit in tegenstelling met de geboorte van bijv. claire's kind en boone...
Walt was toch een raar kind, volgens zijn stiefpa? Omdat er dingen gebeurden in zijn bijzijn? Daar zal het vast wel iets mee te maken hebben, gok ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 04:18 schreef spooky1234 het volgende:
Volgende aflevering zou ook best wel eens spannend kunnen worden:
Hier is een preview promo filmpje:
http://www.lost-mm.com/video/ep22promo1.mpg
Ben benieuwd waarom Walt dat zegt, wat weet hij er over?
Ze zullen heus wel wat beantwoorden aan het einde van het seizoen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:13 schreef Wuder het volgende:
Klote lost.. ze moeten eens de grote vragen beantwoorden!
Ja klopt, ik vind Lost klote, maar elke keer moet ik weer weten wat er zal gebeuren.. dus eigenlijk is het niet klote, maar interessant/boeiend?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:25 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ze zullen heus wel wat beantwoorden aan het einde van het seizoen.
Soms is het frusterend dat het traag gaat, maar ik vind het wel tof hoe ze de karakters uitwerken. Ik kijk niet alleen voor het 'oe wat gebeurt er op het eiland' gebeuren, maar ik vind de achterliggende verhaaltjes van de karakters ook interessant.
En als je Lost klote vindt dan kijk je niet.
... of je hebt gewoon geen leven en niets beter te doen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:44 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vind Lost klote, maar elke keer moet ik weer weten wat er zal gebeuren.. dus eigenlijk is het niet klote, maar interessant/boeiend?![]()
En dan....quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:13 schreef Wuder het volgende:
Klote lost.. ze moeten eens de grote vragen beantwoorden!
Hurley is goedquote:Op zondag 8 mei 2005 13:20 schreef Love_My_Baby het volgende:
Ik moest wel lachen toen Hurley ging zingen voor de baby
´Time to bring out the big guns´
...Baby huilt nog steeds
´Dude thats all I got´
de rips die op inet staan doen het anders ook aardig prettig op mijn tvquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:39 schreef -Muse- het volgende:
Ik ben toch wel blij dat Lost in HDtv wordt uitgezonden, lekker goede kwaliteit(in amerika dan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...
aankomende achtergrond verhaal gaat weer over katequote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:34 schreef greatgonzo het volgende:
van alle hoofdpersonen wel, hoewel sommige al 2 achtergrondverhalen hebben gehad.
Je zou kunnen zeggen dat Walt nog geen achtergrond verhaal heeft gehad, als je er vanuit gaat dat het stukje over hoe Michael Walt ophaalde, vooral de kant van Michael belichte. Ik denk dus dat het volgende achtergrond verhaal over Walt gaat.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:50 schreef bob1234 het volgende:
[..]
aankomende achtergrond verhaal gaat weer over kate
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:50 schreef bob1234 het volgende:
[..]
aankomende achtergrond verhaal gaat weer over kate
De makers hebben in een interview gezegd dat ze genoeg stof zouden hebben voor 6 tot 8 seizoenen geloof ikquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:16 schreef -Muse- het volgende:
weet iemand hoeveel seizoenen deze serie krijgt?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:58 schreef Miguel het volgende:
[..]
De makers hebben in een interview gezegd dat ze genoeg stof zouden hebben voor 6 tot 8 seizoenen geloof ikIk hoop niet dat we zo lang moeten wachten voordat bepaalde brandende vragen worden beantwoord...
Dan kunnen ze dus wel fluiten naar hun reddingsbootje of schipquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:58 schreef Miguel het volgende:
[..]
De makers hebben in een interview gezegd dat ze genoeg stof zouden hebben voor 6 tot 8 seizoenen geloof ikIk hoop niet dat we zo lang moeten wachten voordat bepaalde brandende vragen worden beantwoord...
Friends was tot en met seizoen 10 nog de meest bekeken serie ter wereldquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:08 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik vind dat een serie als dit maximaal 3 seizoenen mag draaien. Daarna kan het alleen maar verwateren.
Plus dat ik niet het geduld heb om 6 tot 8 seizoenen naar een serie te kijken.
Naja, na het vierde seizoen wordt het vast gecanceld wegens tegenvallende rating, zodat we nooit antwoorden krijgen. Altijd leuk die te lang lopende series.![]()
Ja maar dat waren losse verhaaltjes met een rode draad.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:13 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Friends was tot en met seizoen 10 nog de meest bekeken serie ter wereld
Ja ok.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:14 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja maar dat waren losse verhaaltjes met een rode draad.
x-files bijv. werd echt slap na 4 of 5 seizoenen.
Ik zie het nog wel gebeuren dat ze doorgaan filmen nadat ze eventueel gered worden van dat eiland. Zeg maar dat ze ook vreemde dingen meemaken in hun gewone leven na hun avontuur op een eilandquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:21 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Ja ok.
Ik verwacht ook niet meer dan 3 seizoenen, want wat kan je nou over zo'n eiland nog allemaal filmen?
Als ze doorgaan zoals nu, waarbij er meerdere verhalen langs elkaar af, en doorelkaar heen spelen.
Want ik wil nogsteeds weten hoe het met die baby zit, hoe die harvey nou die nummers ontcijfert, en hoe kate nou opgepakt is.
Lock is ook een wazige gast, eerst issie een 40-jarige vakkenvuller en nu 1337-overlevings-dude
Harvey: "Dude, have you noticed anything strange lately?"quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:24 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel gebeuren dat ze doorgaan filmen nadat ze eventueel gered worden van dat eiland. Zeg maar dat ze ook vreemde dingen meemaken in hun gewone leven na hun avontuur op een eiland
Nee oke, dat begrijp ik, maar aan het einde van de serie ben je dus de cast waarmee je begon, helemaal kwijt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:15 schreef spooky1234 het volgende:
nee maar je hebt nu ongeveer 15 mensen in de schijnwerpers.. daarvan gaan er 2 of 3 dood en er komen bijvoorbeeld 3-4 nieuwe waarvan we flashbacks gaan zien etc.. het zal heus niet dat er ineens in 1 aflevering 10 nieuwe mensen zich gaan voorstellen
Quote van jack over sawyerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:28 schreef Wepeel2 het volgende:
Jack is inderdaad irritant.
Sawyer for president.
Haha, Freckles ja!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:56 schreef pfaf het volgende:
Freckles voor Kate bedoel je?
Maar zo noemt hij uiteraard niet iedereen.
Ik noem een vriendin van me nu ook altijd zo.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:01 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Haha, Freckles ja!
Geen idee wat het betekend..... maar hij noemt iedereen toch wel anders, erg grappige gast
Haha, dies goedquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik noem een vriendin van me nu ook altijd zo.
Freckles zijn sproetjes. Ik zag een tijdje terug een ondertitelde aflevering waar het vertaald werd in Sproetenkop.![]()
Sproetje.
Jack speelde in de eerste afleveringen zo'n hoofdrol/heldenrol. Ik denk dat ze hem bewust wat minder tof hebben gemaakt zodat de serie niet teveel om hem gaat draaien, zoals dat in de eerste afleveringen was. Ik vind dat hij nu eigenlijk gelijkwaardig is aan alle andere personen (met minpunten en pluspunten), en dat gevoel had ik in het begin niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:20 schreef spooky1234 het volgende:
en dat terwijl hij eigenlijk in de 1e aflevering moest sterven volgens originele script..
maar ik moet zeggen dat ik hem eerst cool vond maar dat hij alleen steeds irritanter wordt
http://www.lost-mm.com/video/ep22promo1.mpgquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:05 schreef dapluiz het volgende:
Donderdags toch nog altijd ?
En waar kan ik die preview vinden ?
Harvey hier, Harvey daar... Je bedoelt Hurley?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:55 schreef -Muse- het volgende:
Harvey: "Dude, have you noticed anything strange lately?"
En Hurley was Stake Puff.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:01 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Haha, Freckles ja!
Geen idee wat het betekend..... maar hij noemt iedereen toch wel anders, erg grappige gast
Hurley ja, sorry ben niet goed in namen onthoudenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:08 schreef Miguel het volgende:
[..]
Harvey hier, Harvey daar... Je bedoelt Hurley?![]()
Nog 2 nachtjes slapen![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:38 schreef dapluiz het volgende:
Was dat niet Stay Puft oid, van het michelin mannetje ?
Ja dus
http://www.angelfire.com/(...)/Marshmallow_Man.htm
In Nederland komen de nieuwste niet meteen op TV he, dus moeten we nog een dagje wachtenquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:23 schreef Bauhaus het volgende:
Morgen ?
ZOu nu zo'n beetje uitgezonden moeten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2005 16:39:57 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exodus (2+3) - 25 mei 2005SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exodus is the second book of the Torah (the five books of Moses. The Exodus refers to the departure of the Hebrew slaves from Egypt and its Pharoh under the leadership of Moses. As a result of this meaning the term "an exodus" has come to mean a departure of a great number of people.
De laatste vond ik vooral mooi omdat Kate eindelijk eens anders door de groep wordt bekeken... en dan op het einde komen we erachter dat het toch Kate's plan was om Michael te vergiftigen![]()
Hij zat bij mij achter de rip die via-via gekregen heb. Hij zal vast ook wel ergens op het web staan. Daar waar de andere promo's ook altijd staan? Maar normaal kijk ik nooit naar de promo's voor uitzendingen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:20 schreef Bleet het volgende:
Waar kan ik ergens de promo van episode 23 zien ?
Het is dus toch waar wat die Marshal zei? Dat kate absoluut niet te vertrouwen is....quote:en dan op het einde komen we erachter dat het toch Kate's plan was om Michael te vergiftigen
http://www.lost-mm.com/video/ep23promo1.mpgquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:20 schreef Bleet het volgende:
Het was dus weer kutweer wachten op de ontknoping, maar daar zijn de volgende 3 afleveringen voor denk ik. Waar kan ik ergens de promo van episode 23 zien ?
Ik denk dat Kate op zich wel te vertrouwen is, tenzij het erom gaat of ze uit de handen van de politie kan blijven.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:48 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Het is dus toch waar wat die Marshal zei? Dat kate absoluut niet te vertrouwen is....
Jawel, ze wilde juist als eerste van het eiland af, zodat ze kon verdwijnen voordat de grote zoektocht op touw wordt gezet (waarbij uit de papieren van de vlucht natuurlijk blijkt dat zij aan boord was met de marshall...)quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:57 schreef -Muse- het volgende:
Ze wil dus net als Walt en Lock niet van dat eiland af...
Volgens mij wilde ze niet Michael vergiftigen. Ze had gewoon die vrouw opgehitst zodat ze haar man zou vergiftigen. Dan kon ze zijn plaats innemen. Dat Michael het water dronk was een ongelukje.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:25 schreef Miguel het volgende:
De laatste vond ik vooral mooi omdat Kate eindelijk eens anders door de groep wordt bekeken... en dan op het einde komen we erachter dat het toch Kate's plan was om Michael te vergiftigen
Dat lijkt erg spannend.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:49 schreef Aurelium het volgende:
[..]
http://www.lost-mm.com/video/ep23promo1.mpg
Erg spannende preview, zou het luik opengaan als ze moeten vluchten voor "the others" ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:43 schreef Xante het volgende:
[..]
Dat lijkt erg spannend.![]()
Ben benieuwd, er lijkt wat te gaan gebeuren.
quote:Ze wil dus net als Walt en Lock niet van dat eiland af...
quote:...en dan op het einde komen we erachter dat het toch Kate's plan was om Michael te vergiftigen
Idd, vooral 't einde ook, waar Walt laat weten dat hij niet weg wil, maar toch 'weet' dat hij van het eiland af moet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:33 schreef pfaf het volgende:
Scary toen Walt meer over het luik scheen te weten cq voelen.
Ik weet het niet zeker hoor maar ik dacht dat Kate dat vliegtuigje bij die bankoverval weer terug jat. De politie zal het wel hebben ingenomen als bewijs ofzo en ergens opgeborgen hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:34 schreef JPeetje het volgende:
[..]
Idd, vooral 't einde ook, waar Walt laat weten dat hij niet weg wil, maar toch 'weet' dat hij van het eiland af moet.
Ik vraag me echter wel af HOE ze nou eiglijk aan dat vliegtuigje komt, wanneer ze die auto in de prak rijdt zie je dat vliegtuigje op de achterbank liggen, om vervolgens Kate uit de auto te zien gaan en weg te rennen. Dat vliegtuigje neemt ze niet mee voor zover ik zie ? Hoe komt ze er dan aan ?
Verder idd een toffe aflevering !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het valt mij bij deze serie op dat (gelukkig) het geheim goed bewaard blijf. m.a.w. er wordt niets verraden.
[ Bericht 4% gewijzigd door the_RAVEN op 12-05-2005 23:48:34 ]
Waarom werd ze dan gezocht door de politie?quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:37 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor maar ik dacht dat Kate dat vliegtuigje bij die bankoverval weer terug jat. De politie zal het wel hebben ingenomen als bewijs ofzo en ergens opgeborgen hebben
Kate haalt iemand over om die bankoverval mee te doen onder het mom van veel geld jatten, maar gaat eigenlijk alleen voor dat vliegtuigje...
Dat weten we nog niet, maar dit speelde zich volgens mij voor de bankoverval af.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:44 schreef the_RAVEN het volgende:
[..]
Waarom werd ze dan gezocht door de politie?
Klopt ja, kep m'n Lost archieven ff geraadpleegd, in aflevering 12 doet ze dat idd (minuut 35)quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:37 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor maar ik dacht dat Kate dat vliegtuigje bij die bankoverval weer terug jat. De politie zal het wel hebben ingenomen als bewijs ofzo en ergens opgeborgen hebben
Kate haalt iemand over om die bankoverval mee te doen onder het mom van veel geld jatten, maar gaat eigenlijk alleen voor dat vliegtuigje...
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:25 schreef Wepeel2 het volgende:
Volgens mij wilde ze niet Michael vergiftigen. Ze had gewoon die vrouw opgehitst zodat ze haar man zou vergiftigen. Dan kon ze zijn plaats innemen. Dat Michael het water dronk was een ongelukje.
Klopt, wilde ik eigenlijk ook zeggen maare...quote:
Of die muppet van die band. Eh Charlie!quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:50 schreef the_RAVEN het volgende:
In het begin had ik een interview met een van de makers gelezen en die zeiden dat iemand met een BIG personality dood zou gaan. Boone ging eerder dood, zou dat betekenen dat Hurly dood zou gaan? (ik hoop het niet, Hurly is cool)
Hurley weet ik niet, maar charley was speciaal naar australie gevlogen voor geld geloof ik dus die zal wel gedacht hebben aan meer heroine ipv first class.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 04:19 schreef PDOA het volgende:
[..]
Of die muppet van die band. Eh Charlie!
En houdt dat monster (die de piloot opvrat) soms een winterslaap of zo!?!
Waarom zou hij niet first class gezeten kunnen hebben? Dat weten we namelijk helemaal nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:06 schreef the_RAVEN het volgende:
Vraagje over Hurley:
Hij is multimiljonair, rijdt in Hummers, grote huizen etc.
Waarom zat hij niet first class in het vliegtuig?
(geen plaats is geen reden want dan hadden ze het waarschijnlijk wel laten zien.)
Ik heb die episode niet gezienquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:58 schreef matthijst het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
WTF? Over 16 weken, met ondertiteling op NL. Succes![]()
Da's helemaal dom dan: commentaar leveren op een aflevering die je niet gezien hebtquote:
Niet zozeer dat ik mezelf goed vind, meer dat ik anderen onnozel vind: de Engelse versie gaan kijken als de meest simpele dingen schijnbaar al niet te begrijpen zijnquote:je voelt jezelf goed ofniet? triest ventje
Ik vroeg om een bevestiging, ik noemde geen feiten op, leer lezen manquote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:52 schreef matthijst het volgende:
[..]
Da's helemaal dom dan: commentaar leveren op een aflevering die je niet gezien hebt![]()
[..]
Niet zozeer dat ik mezelf goed vind, meer dat ik anderen onnozel vind: de Engelse versie gaan kijken als de meest simpele dingen schijnbaar al niet te begrijpen zijn![]()
![]()
![]()
Laat me raden, jij had een 8 op je eindexamen voor engels en voelt je daar nu nog goed over..quote:Op vrijdag 13 mei 2005 12:52 schreef matthijst het volgende:
Niet zozeer dat ik mezelf goed vind, meer dat ik anderen onnozel vind: de Engelse versie gaan kijken als de meest simpele dingen schijnbaar al niet te begrijpen zijn![]()
![]()
![]()
LOL, ach jongens, nog maar 6 dagen wachten dan begint de seasonfinalequote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:38 schreef -Muse- het volgende:
Als je matthijst weg laat is het opgelost...
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:42 schreef Miguel het volgende:
[..]
LOL, ach jongens, nog maar 6 dagen wachten dan begint de seasonfinale![]()
En daarna ... 4 maand wachten ?quote:Op vrijdag 13 mei 2005 13:42 schreef Miguel het volgende:
[..]
LOL, ach jongens, nog maar 6 dagen wachten dan begint de seasonfinale![]()
Schaam jezelf, een echte Lost-fan wijdt zijn gehele leven aan de seriequote:Op vrijdag 13 mei 2005 14:45 schreef Wepeel2 het volgende:
omdat ik tussendoor ook andere films/series kijk.
Ja klopt, In de preview zie je trouwens ook Hurley voor dat luik staan.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 18:28 schreef Wepeel2 het volgende:
Walt zag iets toen hij Locke aanraakte. Hij kreeg een visioen. En die cijfers staan inderdaad ook op dat luik. Maar de exacte betekenis van de cijfers is niet duidelijk. Daar zit vast wel meer achter dan 'een vloek'.
Ja denk t ook...quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:06 schreef HarigeKerel het volgende:
Van Walt mogen ze dat luik dus niet open maken, hij zal dus wel verzonnen hebben dat er een monster ofzo in zit en dat zit er nu dus in....
Lijkt me niet. Veel te cliché.quote:
Tijdcapsule? Welke Lost kijk jijquote:Op zondag 15 mei 2005 16:45 schreef Sai het volgende:
de tijdscapsule werd begraven op 15 augustus (8/15)
Dat ding wat Kate en haar jeugdvriendje hadden begraven.quote:
owh damn hij word echt spannendquote:Op zondag 15 mei 2005 17:32 schreef Thief het volgende:
http://www.sparklies.org/(...)mos/ep23promo_lg.zip
de trailer van 23
Scherp.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:45 schreef Sai het volgende:
Ik begin steeds meer te vermoeden dat ALLES te maken heeft met Hurley's nummers. Ook op Kate's doosje (ahem) stond 815, het vliegtuig was nr. 815, de tijdscapsule werd begraven op 15 augustus (8/15), enzovoorts.
dan doen we daar toch even een googletje opquote:Op maandag 16 mei 2005 01:24 schreef Wepeel2 het volgende:
Verwijst 8:15 toevallig ook niet naar bijpassende bijbelse tekst?
Oh, heet dat een tijdcapsulequote:Op zondag 15 mei 2005 19:03 schreef Sai het volgende:
[..]
Dat ding wat Kate en haar jeugdvriendje hadden begraven..
Kan zeker gebeuren als de kogels niet loodrecht op het raam worden geschoten, hoe groter de graadhoek, deste groter is de mogelijke afwijking van de oorspronkelijke baan..quote:Op maandag 16 mei 2005 12:51 schreef the_RAVEN het volgende:
Zouden de kogels door die ruit dan zo afgebogen zijn?
quote:Op maandag 16 mei 2005 11:58 schreef Witchfynder het volgende:
Nope. Zelfs in Revelation staat niks van toepassing. Revelation is toch wel hét deel voor tv-series en films.
Bedankt man! Top!quote:Behalve dat je nog 5% van het monster krijgt te zien
Ik weet niet of in dit topic hier al antwoord op gegeven is, maar ga geen 9 pagina's doorlezenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 04:00 schreef PDOA het volgende:
[..]
Wat is er trouwens met Walt? Volgens die stiefvader van 'm gebeurden er soms rare dingen wanneer hij in de buurt was, zoals met dat vogeltje dat tegen die ruit aanvloog, toen Walt geen aandacht kreeg van 'm. En ik ben wel zeer benieuwd wat er in die hatch zit...
quote:Op maandag 16 mei 2005 16:38 schreef FokLex het volgende:
klopt het dat aflevering 23 en 24 meteen achter elkaar komen (op dezelfde avond?) dus dat we woensdag al het eind zien van season 1?
Het antwoord op al je vragenquote:Op maandag 16 mei 2005 16:39 schreef vannilesoep het volgende:
Hoe zit dat nou met die getallen?
4 8 15 16 23 42?![]()
ik bedenk echt de meest gekke dingen over die getallen
Hoe groot was dat onderzoeksteam van die franse? 4 personen?
Hoeveel overlevenden blijven er over? 42 mss?
die franse griet zit er nu 16 jaar?Word helemaal gek
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 16:59 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Helaas klopt dat niet, woensdag zien we deel 1 van het 3 delige einde..
Dus woensdag 18 mei zien we aflevering 23 (1/3)
Woensdag 25 mei is het aflevering 24 welke een dubbelaflevering is. dus 2/3 en 3/3 dus eigenlijk zijn er 25 afleveringen..
probleem is dat ik nog langer moet wachten, ik zit de 25ste in het Pokke Hong Kong
echt wie die stad uitgevonden heeft moeten ze
![]()
Daar staat ook alles over die getallen? Ik kijk er niet verder, wilzelf die getallen te weten komenquote:Op maandag 16 mei 2005 17:03 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Het antwoord op al je vragen![]()
http://lost.cubit.net/phenomena.php
(goeie site trouwens... ook met timeline en meer)
![]()
En in welke aflevering werd Walt zelf ook alweer aangevallen door een ijsbeer? Dat heb ik toch niet gedroomdquote:Op maandag 16 mei 2005 16:21 schreef vannilesoep het volgende:
En raad eens wat ik in dat Spaanse stripboek zag? Een ijsbeer. En raad een wat Sawyer eerst afschoot?![]()
Een half jaar geen Lostquote:Op maandag 16 mei 2005 17:09 schreef FokLex het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat doen ze ons aan
![]()
![]()
![]()
23 zal wel redelijk saai zijn en dan begint de actie in 24/25 en dan is het het eind, amerika kennende. Kunnen we lekker gaan wachten![]()
hoeveel scheten heeft Hurley gelaten op het einland ?? 1516 scheten !!!quote:Op maandag 16 mei 2005 16:39 schreef vannilesoep het volgende:
Hoe zit dat nou met die getallen?
4 8 15 16 23 42?![]()
ik bedenk echt de meest gekke dingen over die getallen
Hoe groot was dat onderzoeksteam van die franse? 4 personen?
Hoeveel overlevenden blijven er over? 42 mss?
die franse griet zit er nu 16 jaar?Word helemaal gek
![]()
ook nog jaquote:Op maandag 16 mei 2005 18:23 schreef Miguel het volgende:
[..]
En in welke aflevering werd Walt zelf ook alweer aangevallen door een ijsbeer? Dat heb ik toch niet gedroomd
denk dat het te maken heeft met the hatchquote:Op maandag 16 mei 2005 18:28 schreef FokLex het volgende:
Waarom komen "the others" eigenlijk? Omdat dat nieuwe seizoen is aangebroken met die andere windrichting?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar die is al veel langer bekend toch? Ik vond het wel apart dat die windrichting veranderd (seizoen) en dat 1 dag later die franse dus komt waarschuwen voor the others.....quote:Op maandag 16 mei 2005 19:28 schreef Thief het volgende:
[..]
denk dat het te maken heeft met the hatch
Ja staat alleen dat ze die hatch open krijgen en dus meer problemen hun kant opkomen.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:34 schreef FokLex het volgende:
[..]
maar die is al veel langer bekend toch? Ik vond het wel apart dat die windrichting veranderd (seizoen) en dat 1 dag later die franse dus komt waarschuwen voor the others.....
staat er niks over op die speciale sites?
of je geeft gewoon een link naar spoilerfix.comquote:Op maandag 16 mei 2005 19:33 schreef Thief het volgende:
Over de finale.. het zijn niet echt spoilers je komt niks erg te weten ofso... maar voor de bange onder ons heb ik de spoiler tags gebruikt
(........)
Morgenochtend denk ik.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:41 schreef Thief het volgende:
Next Episode:
Wednesday, May 18, 8/7c
"Exodus, Part One"
The French woman -- Rousseau -- shocks the survivors by showing up with a dire warning about "the others." Meanwhile, Michael and Jin ready the raft for sailing.
Vanavond Downloaden
Zo ongeloofwaardig is dat niet als een half vliegtuig met enkele honderden kilometers per uur op de aarde botst.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:55 schreef vannilesoep het volgende:
Vraagje, hoe kan het dat Jack in die 1e Pilot midden in het bos bijkomt, zeker 100 m. bij de neergestorte romp vandaan? Foutje van de makers ofzo? Om een boeiender begin te maken?![]()
Ik geloof 8east/9pacific, wat neerkomt op 2 uur 's nachts in NL (afl. duurt dan ong. een uurtje met reclames, daarna knippen en encoderen, release rond een uur of 4 's nachts nederlandse tijdquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hoe laat 'onze' tijd in america vandaag uitgezonden wordt dan?
Dat ze de crash überhaupt overleefd hebben is al maf hequote:Op woensdag 18 mei 2005 19:29 schreef vannilesoep het volgende:
Kan wel zijn over dat wegslingeren enzo, maar dan is het weer ongeloofwaardig dat Jack helemaal nix heeft, op een snee na. Maarja, gebeuren wel meer rare dingen daar![]()
Als ik het mij goed herinneren merkt een van de personages daar ook iets over op, iets alsquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:29 schreef vannilesoep het volgende:
Kan wel zijn over dat wegslingeren enzo, maar dan is het weer ongeloofwaardig dat Jack helemaal nix heeft, op een snee na. Maarja, gebeuren wel meer rare dingen daar![]()
Volgens mij was het meer als: "blabla iets met geen overlevenden uit staart/voorste gedeelte, but we got away with just a few scratches, noone has that much luck" oid. VOlgens my Sayid of Locke die dat zei tegen Jackquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:13 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Als ik het mij goed herinneren merkt een van de personages daar ook iets over op, iets als
"yeah there is some weird stuff going on, this and what about the fact that our plane crashed and that we got 50 survivors."
Idd, dat ja. Maar het is dus in de serie iig zelf al toegegeven dat het niet normaal is dat ze het allemaal overleefd hebben dus ik neem aan dat we er ooit nog wel meer over te weten komen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:18 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer als: "blabla iets met geen overlevenden uit staart/voorste gedeelte, but we got away with just a few scratches, noone has that much luck" oid. VOlgens my Sayid of Locke die dat zei tegen Jack![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack en zijn verleden kan me eigenlijk geen fuk schelen maar dat 2e gedeelte..![]()
Can't wait!
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
Oh was het maar zo'n feest..quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:30 schreef spooky1234 het volgende:
OH thief! downloaden?
je bedoelt toch gewoon kijken op je tv.. je bent ook op vakantie in NewYork? leuk.. ik ook![]()
nee man ik was gewoon sarcastisch aan het doenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:35 schreef Thief het volgende:
[..]
Oh was het maar zo'n feest..
ik ben jaloers op jou![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:50 schreef Jay_Snake het volgende:Locke lijkt altijd al meer over het eiland te weten dan anderen eigenlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het staartstuk van het vliegtuig was toch in mid-air al afgebroken?? Volgens mij waren daar juist helemaal geen survivors van... of ze heeft iemand anders gevonden die met haar stoel 42F wilde ruilen, who knowsquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:16 schreef telamomtepoepn het volgende:
en ik hoop echt dat het meisje waarmee Jack op het vliegveld heeft gepraat - Michelle Rodriguez - volgend seizoen in de serie komt......
Heb je dat gezien dat ze dood waren? De piloot van voorste stuk was ook nog prima in orde. dwz tot dat 'ding' kwamquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:27 schreef Miguel het volgende:
[..]
Het staartstuk van het vliegtuig was toch in mid-air al afgebroken?? Volgens mij waren daar juist helemaal geen survivors van...
Zij zat op stoel 42F, Jack op 23B (geloof ik). Zij vraagt of hij wil ruilen, en dat doet hij volgens mij. Maar let op de nummers... 23 en 42. Zijn ze weerquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:16 schreef telamomtepoepn het volgende:
holyyy crap, wat een topaflevering
aleen een beetje sentimenteel gedoe op het einde, maar anders is ook niet te verwachten
en ik hoop echt dat het meisje waarmee Jack op het vliegveld heeft gepraat - Michelle Rodriguez - volgend seizoen in de serie komt......waarom anders zouden ze dat stukje uitzenden ????
Dit is opzich wel een leuke theorie. Verre familie van een stel piraten die geen manieren etc. hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:56 schreef TC03 het volgende:
Die boot zag er trouwens best oud uit. Zou me niks verbazen als er gewoon een gemeenschap schipstrandelingen voor al iets van 200 jaar leeft
Ik denk dat ze nog wel wat dingen open zullen laten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:57 schreef martijnisgek het volgende:
We zullen het (hopelijk) volgende week allemaal zien...
2x een uur met reclamequote:Op donderdag 19 mei 2005 17:59 schreef Wepeel2 het volgende:
Oe die preview ziet er wel veelbelovend uit inderdaad. Die 2 hours worden natuurlijk weer gewoon 2x42 minuten, maar dan nog. Genoeg Lost om naar uit te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |