Quote van jack over sawyerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:28 schreef Wepeel2 het volgende:
Jack is inderdaad irritant.
Sawyer for president.
Haha, Freckles ja!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:56 schreef pfaf het volgende:
Freckles voor Kate bedoel je?
Maar zo noemt hij uiteraard niet iedereen.
Ik noem een vriendin van me nu ook altijd zo.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:01 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Haha, Freckles ja!
Geen idee wat het betekend..... maar hij noemt iedereen toch wel anders, erg grappige gast
Haha, dies goedquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik noem een vriendin van me nu ook altijd zo.
Freckles zijn sproetjes. Ik zag een tijdje terug een ondertitelde aflevering waar het vertaald werd in Sproetenkop.![]()
Sproetje.
Jack speelde in de eerste afleveringen zo'n hoofdrol/heldenrol. Ik denk dat ze hem bewust wat minder tof hebben gemaakt zodat de serie niet teveel om hem gaat draaien, zoals dat in de eerste afleveringen was. Ik vind dat hij nu eigenlijk gelijkwaardig is aan alle andere personen (met minpunten en pluspunten), en dat gevoel had ik in het begin niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:20 schreef spooky1234 het volgende:
en dat terwijl hij eigenlijk in de 1e aflevering moest sterven volgens originele script..
maar ik moet zeggen dat ik hem eerst cool vond maar dat hij alleen steeds irritanter wordt
http://www.lost-mm.com/video/ep22promo1.mpgquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:05 schreef dapluiz het volgende:
Donderdags toch nog altijd ?
En waar kan ik die preview vinden ?
Harvey hier, Harvey daar... Je bedoelt Hurley?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:55 schreef -Muse- het volgende:
Harvey: "Dude, have you noticed anything strange lately?"
En Hurley was Stake Puff.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:01 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Haha, Freckles ja!
Geen idee wat het betekend..... maar hij noemt iedereen toch wel anders, erg grappige gast
Hurley ja, sorry ben niet goed in namen onthoudenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:08 schreef Miguel het volgende:
[..]
Harvey hier, Harvey daar... Je bedoelt Hurley?![]()
Nog 2 nachtjes slapen![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:38 schreef dapluiz het volgende:
Was dat niet Stay Puft oid, van het michelin mannetje ?
Ja dus
http://www.angelfire.com/(...)/Marshmallow_Man.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |