Jupz. Daar dacht ik ook meteen aan tijdens die scene.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:51 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Had Walt het in afl. 1.21 niet even over haaien? Het zou me niks verbazen als dat vlot in de season finale wordt aangevallen door een haai.
Nee, want hij had al een bruin goedje (heroine) bij zich toen die op het eiland strandde. En ik weet 90% zeker dat die weer aan de coke gaat door een slechte gebeurtenis...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:02 schreef Irenedesi het volgende:
Charlie was toch verslaafd aan Coke(wit goedje)?
En er is nu toch Heroine (bruin goedje) gevonden?
T lijkt me dus niet logisch dat hier een verhaallijntje(get it) op volgt....
Verbeter het dan wel meteen goedquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:43 schreef PDOA het volgende:
[..]
Nee, want hij had al een bruin goedje (heroine) bij zich toen die op het eiland strandde. En ik weet 90% zeker dat die weer aan de cokeheroine gaat door een slechte gebeurtenis...
Nee, ik zag het ook. Slordig.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:44 schreef Arma_Angelus het volgende:
ben ik de enige die ethan tijdens het begraven in deel 16 zag ademen? of zou het gewoon slecht acteerwerk zijn.
het eiland geeft en neemt en die aflevering is er niets gegeven, dus word er ook niets ontnomen lijkt me... dit in tegenstelling met de geboorte van bijv. claire's kind en boone...
Walt was toch een raar kind, volgens zijn stiefpa? Omdat er dingen gebeurden in zijn bijzijn? Daar zal het vast wel iets mee te maken hebben, gok ik.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 04:18 schreef spooky1234 het volgende:
Volgende aflevering zou ook best wel eens spannend kunnen worden:
Hier is een preview promo filmpje:
http://www.lost-mm.com/video/ep22promo1.mpg
Ben benieuwd waarom Walt dat zegt, wat weet hij er over?
Ze zullen heus wel wat beantwoorden aan het einde van het seizoen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:13 schreef Wuder het volgende:
Klote lost.. ze moeten eens de grote vragen beantwoorden!
Ja klopt, ik vind Lost klote, maar elke keer moet ik weer weten wat er zal gebeuren.. dus eigenlijk is het niet klote, maar interessant/boeiend?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:25 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ze zullen heus wel wat beantwoorden aan het einde van het seizoen.
Soms is het frusterend dat het traag gaat, maar ik vind het wel tof hoe ze de karakters uitwerken. Ik kijk niet alleen voor het 'oe wat gebeurt er op het eiland' gebeuren, maar ik vind de achterliggende verhaaltjes van de karakters ook interessant.
En als je Lost klote vindt dan kijk je niet.
... of je hebt gewoon geen leven en niets beter te doen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:44 schreef Wuder het volgende:
[..]
Ja klopt, ik vind Lost klote, maar elke keer moet ik weer weten wat er zal gebeuren.. dus eigenlijk is het niet klote, maar interessant/boeiend?![]()
En dan....quote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:13 schreef Wuder het volgende:
Klote lost.. ze moeten eens de grote vragen beantwoorden!
Hurley is goedquote:Op zondag 8 mei 2005 13:20 schreef Love_My_Baby het volgende:
Ik moest wel lachen toen Hurley ging zingen voor de baby
´Time to bring out the big guns´
...Baby huilt nog steeds
´Dude thats all I got´
de rips die op inet staan doen het anders ook aardig prettig op mijn tvquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:39 schreef -Muse- het volgende:
Ik ben toch wel blij dat Lost in HDtv wordt uitgezonden, lekker goede kwaliteit(in amerika dan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij tijd en wijle aanwezig...
aankomende achtergrond verhaal gaat weer over katequote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:34 schreef greatgonzo het volgende:
van alle hoofdpersonen wel, hoewel sommige al 2 achtergrondverhalen hebben gehad.
Je zou kunnen zeggen dat Walt nog geen achtergrond verhaal heeft gehad, als je er vanuit gaat dat het stukje over hoe Michael Walt ophaalde, vooral de kant van Michael belichte. Ik denk dus dat het volgende achtergrond verhaal over Walt gaat.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:50 schreef bob1234 het volgende:
[..]
aankomende achtergrond verhaal gaat weer over kate
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 11:50 schreef bob1234 het volgende:
[..]
aankomende achtergrond verhaal gaat weer over kate
De makers hebben in een interview gezegd dat ze genoeg stof zouden hebben voor 6 tot 8 seizoenen geloof ikquote:Op dinsdag 10 mei 2005 10:16 schreef -Muse- het volgende:
weet iemand hoeveel seizoenen deze serie krijgt?
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:58 schreef Miguel het volgende:
[..]
De makers hebben in een interview gezegd dat ze genoeg stof zouden hebben voor 6 tot 8 seizoenen geloof ikIk hoop niet dat we zo lang moeten wachten voordat bepaalde brandende vragen worden beantwoord...
Dan kunnen ze dus wel fluiten naar hun reddingsbootje of schipquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:58 schreef Miguel het volgende:
[..]
De makers hebben in een interview gezegd dat ze genoeg stof zouden hebben voor 6 tot 8 seizoenen geloof ikIk hoop niet dat we zo lang moeten wachten voordat bepaalde brandende vragen worden beantwoord...
Friends was tot en met seizoen 10 nog de meest bekeken serie ter wereldquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:08 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ik vind dat een serie als dit maximaal 3 seizoenen mag draaien. Daarna kan het alleen maar verwateren.
Plus dat ik niet het geduld heb om 6 tot 8 seizoenen naar een serie te kijken.
Naja, na het vierde seizoen wordt het vast gecanceld wegens tegenvallende rating, zodat we nooit antwoorden krijgen. Altijd leuk die te lang lopende series.![]()
Ja maar dat waren losse verhaaltjes met een rode draad.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:13 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Friends was tot en met seizoen 10 nog de meest bekeken serie ter wereld
Ja ok.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:14 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Ja maar dat waren losse verhaaltjes met een rode draad.
x-files bijv. werd echt slap na 4 of 5 seizoenen.
Ik zie het nog wel gebeuren dat ze doorgaan filmen nadat ze eventueel gered worden van dat eiland. Zeg maar dat ze ook vreemde dingen meemaken in hun gewone leven na hun avontuur op een eilandquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:21 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Ja ok.
Ik verwacht ook niet meer dan 3 seizoenen, want wat kan je nou over zo'n eiland nog allemaal filmen?
Als ze doorgaan zoals nu, waarbij er meerdere verhalen langs elkaar af, en doorelkaar heen spelen.
Want ik wil nogsteeds weten hoe het met die baby zit, hoe die harvey nou die nummers ontcijfert, en hoe kate nou opgepakt is.
Lock is ook een wazige gast, eerst issie een 40-jarige vakkenvuller en nu 1337-overlevings-dude
Harvey: "Dude, have you noticed anything strange lately?"quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:24 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
Ik zie het nog wel gebeuren dat ze doorgaan filmen nadat ze eventueel gered worden van dat eiland. Zeg maar dat ze ook vreemde dingen meemaken in hun gewone leven na hun avontuur op een eiland
Nee oke, dat begrijp ik, maar aan het einde van de serie ben je dus de cast waarmee je begon, helemaal kwijt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 15:15 schreef spooky1234 het volgende:
nee maar je hebt nu ongeveer 15 mensen in de schijnwerpers.. daarvan gaan er 2 of 3 dood en er komen bijvoorbeeld 3-4 nieuwe waarvan we flashbacks gaan zien etc.. het zal heus niet dat er ineens in 1 aflevering 10 nieuwe mensen zich gaan voorstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |