Quote van jack over sawyerquote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:28 schreef Wepeel2 het volgende:
Jack is inderdaad irritant.
Sawyer for president.
Haha, Freckles ja!quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:56 schreef pfaf het volgende:
Freckles voor Kate bedoel je?
Maar zo noemt hij uiteraard niet iedereen.
Ik noem een vriendin van me nu ook altijd zo.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:01 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Haha, Freckles ja!
Geen idee wat het betekend..... maar hij noemt iedereen toch wel anders, erg grappige gast
Haha, dies goedquote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:05 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik noem een vriendin van me nu ook altijd zo.
Freckles zijn sproetjes. Ik zag een tijdje terug een ondertitelde aflevering waar het vertaald werd in Sproetenkop.![]()
Sproetje.
Jack speelde in de eerste afleveringen zo'n hoofdrol/heldenrol. Ik denk dat ze hem bewust wat minder tof hebben gemaakt zodat de serie niet teveel om hem gaat draaien, zoals dat in de eerste afleveringen was. Ik vind dat hij nu eigenlijk gelijkwaardig is aan alle andere personen (met minpunten en pluspunten), en dat gevoel had ik in het begin niet.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 16:20 schreef spooky1234 het volgende:
en dat terwijl hij eigenlijk in de 1e aflevering moest sterven volgens originele script..
maar ik moet zeggen dat ik hem eerst cool vond maar dat hij alleen steeds irritanter wordt
http://www.lost-mm.com/video/ep22promo1.mpgquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:05 schreef dapluiz het volgende:
Donderdags toch nog altijd ?
En waar kan ik die preview vinden ?
Harvey hier, Harvey daar... Je bedoelt Hurley?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:55 schreef -Muse- het volgende:
Harvey: "Dude, have you noticed anything strange lately?"
En Hurley was Stake Puff.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:01 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Haha, Freckles ja!
Geen idee wat het betekend..... maar hij noemt iedereen toch wel anders, erg grappige gast
Hurley ja, sorry ben niet goed in namen onthoudenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 21:08 schreef Miguel het volgende:
[..]
Harvey hier, Harvey daar... Je bedoelt Hurley?![]()
Nog 2 nachtjes slapen![]()
quote:Op woensdag 11 mei 2005 14:38 schreef dapluiz het volgende:
Was dat niet Stay Puft oid, van het michelin mannetje ?
Ja dus
http://www.angelfire.com/(...)/Marshmallow_Man.htm
In Nederland komen de nieuwste niet meteen op TV he, dus moeten we nog een dagje wachtenquote:Op donderdag 12 mei 2005 00:23 schreef Bauhaus het volgende:
Morgen ?
ZOu nu zo'n beetje uitgezonden moeten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 12-05-2005 16:39:57 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exodus (2+3) - 25 mei 2005SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exodus is the second book of the Torah (the five books of Moses. The Exodus refers to the departure of the Hebrew slaves from Egypt and its Pharoh under the leadership of Moses. As a result of this meaning the term "an exodus" has come to mean a departure of a great number of people.
De laatste vond ik vooral mooi omdat Kate eindelijk eens anders door de groep wordt bekeken... en dan op het einde komen we erachter dat het toch Kate's plan was om Michael te vergiftigen![]()
Hij zat bij mij achter de rip die via-via gekregen heb. Hij zal vast ook wel ergens op het web staan. Daar waar de andere promo's ook altijd staan? Maar normaal kijk ik nooit naar de promo's voor uitzendingen.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:20 schreef Bleet het volgende:
Waar kan ik ergens de promo van episode 23 zien ?
Het is dus toch waar wat die Marshal zei? Dat kate absoluut niet te vertrouwen is....quote:en dan op het einde komen we erachter dat het toch Kate's plan was om Michael te vergiftigen
http://www.lost-mm.com/video/ep23promo1.mpgquote:Op donderdag 12 mei 2005 16:20 schreef Bleet het volgende:
Het was dus weer kutweer wachten op de ontknoping, maar daar zijn de volgende 3 afleveringen voor denk ik. Waar kan ik ergens de promo van episode 23 zien ?
Ik denk dat Kate op zich wel te vertrouwen is, tenzij het erom gaat of ze uit de handen van de politie kan blijven.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:48 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Het is dus toch waar wat die Marshal zei? Dat kate absoluut niet te vertrouwen is....
Jawel, ze wilde juist als eerste van het eiland af, zodat ze kon verdwijnen voordat de grote zoektocht op touw wordt gezet (waarbij uit de papieren van de vlucht natuurlijk blijkt dat zij aan boord was met de marshall...)quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:57 schreef -Muse- het volgende:
Ze wil dus net als Walt en Lock niet van dat eiland af...
Volgens mij wilde ze niet Michael vergiftigen. Ze had gewoon die vrouw opgehitst zodat ze haar man zou vergiftigen. Dan kon ze zijn plaats innemen. Dat Michael het water dronk was een ongelukje.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:25 schreef Miguel het volgende:
De laatste vond ik vooral mooi omdat Kate eindelijk eens anders door de groep wordt bekeken... en dan op het einde komen we erachter dat het toch Kate's plan was om Michael te vergiftigen
Dat lijkt erg spannend.quote:Op donderdag 12 mei 2005 16:49 schreef Aurelium het volgende:
[..]
http://www.lost-mm.com/video/ep23promo1.mpg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |