Erg spannende preview, zou het luik opengaan als ze moeten vluchten voor "the others" ?quote:Op donderdag 12 mei 2005 18:43 schreef Xante het volgende:
[..]
Dat lijkt erg spannend.![]()
Ben benieuwd, er lijkt wat te gaan gebeuren.
quote:Ze wil dus net als Walt en Lock niet van dat eiland af...
quote:...en dan op het einde komen we erachter dat het toch Kate's plan was om Michael te vergiftigen
Idd, vooral 't einde ook, waar Walt laat weten dat hij niet weg wil, maar toch 'weet' dat hij van het eiland af moet.quote:Op donderdag 12 mei 2005 22:33 schreef pfaf het volgende:
Scary toen Walt meer over het luik scheen te weten cq voelen.
Ik weet het niet zeker hoor maar ik dacht dat Kate dat vliegtuigje bij die bankoverval weer terug jat. De politie zal het wel hebben ingenomen als bewijs ofzo en ergens opgeborgen hebbenquote:Op donderdag 12 mei 2005 23:34 schreef JPeetje het volgende:
[..]
Idd, vooral 't einde ook, waar Walt laat weten dat hij niet weg wil, maar toch 'weet' dat hij van het eiland af moet.
Ik vraag me echter wel af HOE ze nou eiglijk aan dat vliegtuigje komt, wanneer ze die auto in de prak rijdt zie je dat vliegtuigje op de achterbank liggen, om vervolgens Kate uit de auto te zien gaan en weg te rennen. Dat vliegtuigje neemt ze niet mee voor zover ik zie ? Hoe komt ze er dan aan ?
Verder idd een toffe aflevering !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het valt mij bij deze serie op dat (gelukkig) het geheim goed bewaard blijf. m.a.w. er wordt niets verraden.
[ Bericht 4% gewijzigd door the_RAVEN op 12-05-2005 23:48:34 ]
Waarom werd ze dan gezocht door de politie?quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:37 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor maar ik dacht dat Kate dat vliegtuigje bij die bankoverval weer terug jat. De politie zal het wel hebben ingenomen als bewijs ofzo en ergens opgeborgen hebben
Kate haalt iemand over om die bankoverval mee te doen onder het mom van veel geld jatten, maar gaat eigenlijk alleen voor dat vliegtuigje...
Dat weten we nog niet, maar dit speelde zich volgens mij voor de bankoverval af.quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:44 schreef the_RAVEN het volgende:
[..]
Waarom werd ze dan gezocht door de politie?
Klopt ja, kep m'n Lost archieven ff geraadpleegd, in aflevering 12 doet ze dat idd (minuut 35)quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:37 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor maar ik dacht dat Kate dat vliegtuigje bij die bankoverval weer terug jat. De politie zal het wel hebben ingenomen als bewijs ofzo en ergens opgeborgen hebben
Kate haalt iemand over om die bankoverval mee te doen onder het mom van veel geld jatten, maar gaat eigenlijk alleen voor dat vliegtuigje...
quote:Op donderdag 12 mei 2005 17:25 schreef Wepeel2 het volgende:
Volgens mij wilde ze niet Michael vergiftigen. Ze had gewoon die vrouw opgehitst zodat ze haar man zou vergiftigen. Dan kon ze zijn plaats innemen. Dat Michael het water dronk was een ongelukje.
Klopt, wilde ik eigenlijk ook zeggen maare...quote:
Of die muppet van die band. Eh Charlie!quote:Op donderdag 12 mei 2005 23:50 schreef the_RAVEN het volgende:
In het begin had ik een interview met een van de makers gelezen en die zeiden dat iemand met een BIG personality dood zou gaan. Boone ging eerder dood, zou dat betekenen dat Hurly dood zou gaan? (ik hoop het niet, Hurly is cool)
Hurley weet ik niet, maar charley was speciaal naar australie gevlogen voor geld geloof ik dus die zal wel gedacht hebben aan meer heroine ipv first class.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 04:19 schreef PDOA het volgende:
[..]
Of die muppet van die band. Eh Charlie!
En houdt dat monster (die de piloot opvrat) soms een winterslaap of zo!?!
Waarom zou hij niet first class gezeten kunnen hebben? Dat weten we namelijk helemaal nietquote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:06 schreef the_RAVEN het volgende:
Vraagje over Hurley:
Hij is multimiljonair, rijdt in Hummers, grote huizen etc.
Waarom zat hij niet first class in het vliegtuig?
(geen plaats is geen reden want dan hadden ze het waarschijnlijk wel laten zien.)
Ik heb die episode niet gezienquote:Op donderdag 12 mei 2005 22:58 schreef matthijst het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
WTF? Over 16 weken, met ondertiteling op NL. Succes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |