Morgenochtend denk ik.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:41 schreef Thief het volgende:
Next Episode:
Wednesday, May 18, 8/7c
"Exodus, Part One"
The French woman -- Rousseau -- shocks the survivors by showing up with a dire warning about "the others." Meanwhile, Michael and Jin ready the raft for sailing.
Vanavond Downloaden
Zo ongeloofwaardig is dat niet als een half vliegtuig met enkele honderden kilometers per uur op de aarde botst.quote:Op woensdag 18 mei 2005 18:55 schreef vannilesoep het volgende:
Vraagje, hoe kan het dat Jack in die 1e Pilot midden in het bos bijkomt, zeker 100 m. bij de neergestorte romp vandaan? Foutje van de makers ofzo? Om een boeiender begin te maken?![]()
Ik geloof 8east/9pacific, wat neerkomt op 2 uur 's nachts in NL (afl. duurt dan ong. een uurtje met reclames, daarna knippen en encoderen, release rond een uur of 4 's nachts nederlandse tijdquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hoe laat 'onze' tijd in america vandaag uitgezonden wordt dan?
Dat ze de crash überhaupt overleefd hebben is al maf hequote:Op woensdag 18 mei 2005 19:29 schreef vannilesoep het volgende:
Kan wel zijn over dat wegslingeren enzo, maar dan is het weer ongeloofwaardig dat Jack helemaal nix heeft, op een snee na. Maarja, gebeuren wel meer rare dingen daar![]()
Als ik het mij goed herinneren merkt een van de personages daar ook iets over op, iets alsquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:29 schreef vannilesoep het volgende:
Kan wel zijn over dat wegslingeren enzo, maar dan is het weer ongeloofwaardig dat Jack helemaal nix heeft, op een snee na. Maarja, gebeuren wel meer rare dingen daar![]()
Volgens mij was het meer als: "blabla iets met geen overlevenden uit staart/voorste gedeelte, but we got away with just a few scratches, noone has that much luck" oid. VOlgens my Sayid of Locke die dat zei tegen Jackquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:13 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Als ik het mij goed herinneren merkt een van de personages daar ook iets over op, iets als
"yeah there is some weird stuff going on, this and what about the fact that our plane crashed and that we got 50 survivors."
Idd, dat ja. Maar het is dus in de serie iig zelf al toegegeven dat het niet normaal is dat ze het allemaal overleefd hebben dus ik neem aan dat we er ooit nog wel meer over te weten komen.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:18 schreef vannilesoep het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer als: "blabla iets met geen overlevenden uit staart/voorste gedeelte, but we got away with just a few scratches, noone has that much luck" oid. VOlgens my Sayid of Locke die dat zei tegen Jack![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack en zijn verleden kan me eigenlijk geen fuk schelen maar dat 2e gedeelte..![]()
Can't wait!
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
Oh was het maar zo'n feest..quote:Op woensdag 18 mei 2005 19:30 schreef spooky1234 het volgende:
OH thief! downloaden?
je bedoelt toch gewoon kijken op je tv.. je bent ook op vakantie in NewYork? leuk.. ik ook![]()
nee man ik was gewoon sarcastisch aan het doenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:35 schreef Thief het volgende:
[..]
Oh was het maar zo'n feest..
ik ben jaloers op jou![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Building the future and keeping the past alive are one and the same thing" - Hideo Kojima
quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:50 schreef Jay_Snake het volgende:Locke lijkt altijd al meer over het eiland te weten dan anderen eigenlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het staartstuk van het vliegtuig was toch in mid-air al afgebroken?? Volgens mij waren daar juist helemaal geen survivors van... of ze heeft iemand anders gevonden die met haar stoel 42F wilde ruilen, who knowsquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:16 schreef telamomtepoepn het volgende:
en ik hoop echt dat het meisje waarmee Jack op het vliegveld heeft gepraat - Michelle Rodriguez - volgend seizoen in de serie komt......
Heb je dat gezien dat ze dood waren? De piloot van voorste stuk was ook nog prima in orde. dwz tot dat 'ding' kwamquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:27 schreef Miguel het volgende:
[..]
Het staartstuk van het vliegtuig was toch in mid-air al afgebroken?? Volgens mij waren daar juist helemaal geen survivors van...
Zij zat op stoel 42F, Jack op 23B (geloof ik). Zij vraagt of hij wil ruilen, en dat doet hij volgens mij. Maar let op de nummers... 23 en 42. Zijn ze weerquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:16 schreef telamomtepoepn het volgende:
holyyy crap, wat een topaflevering
aleen een beetje sentimenteel gedoe op het einde, maar anders is ook niet te verwachten
en ik hoop echt dat het meisje waarmee Jack op het vliegveld heeft gepraat - Michelle Rodriguez - volgend seizoen in de serie komt......waarom anders zouden ze dat stukje uitzenden ????
Dit is opzich wel een leuke theorie. Verre familie van een stel piraten die geen manieren etc. hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:56 schreef TC03 het volgende:
Die boot zag er trouwens best oud uit. Zou me niks verbazen als er gewoon een gemeenschap schipstrandelingen voor al iets van 200 jaar leeft
Ik denk dat ze nog wel wat dingen open zullen laten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:57 schreef martijnisgek het volgende:
We zullen het (hopelijk) volgende week allemaal zien...
2x een uur met reclamequote:Op donderdag 19 mei 2005 17:59 schreef Wepeel2 het volgende:
Oe die preview ziet er wel veelbelovend uit inderdaad. Die 2 hours worden natuurlijk weer gewoon 2x42 minuten, maar dan nog. Genoeg Lost om naar uit te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |