Tijdcapsule? Welke Lost kijk jijquote:Op zondag 15 mei 2005 16:45 schreef Sai het volgende:
de tijdscapsule werd begraven op 15 augustus (8/15)
Dat ding wat Kate en haar jeugdvriendje hadden begraven.quote:
owh damn hij word echt spannendquote:Op zondag 15 mei 2005 17:32 schreef Thief het volgende:
http://www.sparklies.org/(...)mos/ep23promo_lg.zip
de trailer van 23
Scherp.quote:Op zondag 15 mei 2005 16:45 schreef Sai het volgende:
Ik begin steeds meer te vermoeden dat ALLES te maken heeft met Hurley's nummers. Ook op Kate's doosje (ahem) stond 815, het vliegtuig was nr. 815, de tijdscapsule werd begraven op 15 augustus (8/15), enzovoorts.
dan doen we daar toch even een googletje opquote:Op maandag 16 mei 2005 01:24 schreef Wepeel2 het volgende:
Verwijst 8:15 toevallig ook niet naar bijpassende bijbelse tekst?
Oh, heet dat een tijdcapsulequote:Op zondag 15 mei 2005 19:03 schreef Sai het volgende:
[..]
Dat ding wat Kate en haar jeugdvriendje hadden begraven..
Kan zeker gebeuren als de kogels niet loodrecht op het raam worden geschoten, hoe groter de graadhoek, deste groter is de mogelijke afwijking van de oorspronkelijke baan..quote:Op maandag 16 mei 2005 12:51 schreef the_RAVEN het volgende:
Zouden de kogels door die ruit dan zo afgebogen zijn?
quote:Op maandag 16 mei 2005 11:58 schreef Witchfynder het volgende:
Nope. Zelfs in Revelation staat niks van toepassing. Revelation is toch wel hét deel voor tv-series en films.
Bedankt man! Top!quote:Behalve dat je nog 5% van het monster krijgt te zien
Ik weet niet of in dit topic hier al antwoord op gegeven is, maar ga geen 9 pagina's doorlezenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 04:00 schreef PDOA het volgende:
[..]
Wat is er trouwens met Walt? Volgens die stiefvader van 'm gebeurden er soms rare dingen wanneer hij in de buurt was, zoals met dat vogeltje dat tegen die ruit aanvloog, toen Walt geen aandacht kreeg van 'm. En ik ben wel zeer benieuwd wat er in die hatch zit...
quote:Op maandag 16 mei 2005 16:38 schreef FokLex het volgende:
klopt het dat aflevering 23 en 24 meteen achter elkaar komen (op dezelfde avond?) dus dat we woensdag al het eind zien van season 1?
Het antwoord op al je vragenquote:Op maandag 16 mei 2005 16:39 schreef vannilesoep het volgende:
Hoe zit dat nou met die getallen?
4 8 15 16 23 42?![]()
ik bedenk echt de meest gekke dingen over die getallen
Hoe groot was dat onderzoeksteam van die franse? 4 personen?
Hoeveel overlevenden blijven er over? 42 mss?
die franse griet zit er nu 16 jaar?Word helemaal gek
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 16:59 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Helaas klopt dat niet, woensdag zien we deel 1 van het 3 delige einde..
Dus woensdag 18 mei zien we aflevering 23 (1/3)
Woensdag 25 mei is het aflevering 24 welke een dubbelaflevering is. dus 2/3 en 3/3 dus eigenlijk zijn er 25 afleveringen..
probleem is dat ik nog langer moet wachten, ik zit de 25ste in het Pokke Hong Kong
echt wie die stad uitgevonden heeft moeten ze
![]()
Daar staat ook alles over die getallen? Ik kijk er niet verder, wilzelf die getallen te weten komenquote:Op maandag 16 mei 2005 17:03 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Het antwoord op al je vragen![]()
http://lost.cubit.net/phenomena.php
(goeie site trouwens... ook met timeline en meer)
![]()
En in welke aflevering werd Walt zelf ook alweer aangevallen door een ijsbeer? Dat heb ik toch niet gedroomdquote:Op maandag 16 mei 2005 16:21 schreef vannilesoep het volgende:
En raad eens wat ik in dat Spaanse stripboek zag? Een ijsbeer. En raad een wat Sawyer eerst afschoot?![]()
Een half jaar geen Lostquote:Op maandag 16 mei 2005 17:09 schreef FokLex het volgende:
[..]
![]()
![]()
wat doen ze ons aan
![]()
![]()
![]()
23 zal wel redelijk saai zijn en dan begint de actie in 24/25 en dan is het het eind, amerika kennende. Kunnen we lekker gaan wachten![]()
hoeveel scheten heeft Hurley gelaten op het einland ?? 1516 scheten !!!quote:Op maandag 16 mei 2005 16:39 schreef vannilesoep het volgende:
Hoe zit dat nou met die getallen?
4 8 15 16 23 42?![]()
ik bedenk echt de meest gekke dingen over die getallen
Hoe groot was dat onderzoeksteam van die franse? 4 personen?
Hoeveel overlevenden blijven er over? 42 mss?
die franse griet zit er nu 16 jaar?Word helemaal gek
![]()
ook nog jaquote:Op maandag 16 mei 2005 18:23 schreef Miguel het volgende:
[..]
En in welke aflevering werd Walt zelf ook alweer aangevallen door een ijsbeer? Dat heb ik toch niet gedroomd
denk dat het te maken heeft met the hatchquote:Op maandag 16 mei 2005 18:28 schreef FokLex het volgende:
Waarom komen "the others" eigenlijk? Omdat dat nieuwe seizoen is aangebroken met die andere windrichting?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar die is al veel langer bekend toch? Ik vond het wel apart dat die windrichting veranderd (seizoen) en dat 1 dag later die franse dus komt waarschuwen voor the others.....quote:Op maandag 16 mei 2005 19:28 schreef Thief het volgende:
[..]
denk dat het te maken heeft met the hatch
Ja staat alleen dat ze die hatch open krijgen en dus meer problemen hun kant opkomen.quote:Op maandag 16 mei 2005 19:34 schreef FokLex het volgende:
[..]
maar die is al veel langer bekend toch? Ik vond het wel apart dat die windrichting veranderd (seizoen) en dat 1 dag later die franse dus komt waarschuwen voor the others.....
staat er niks over op die speciale sites?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of je geeft gewoon een link naar spoilerfix.comquote:Op maandag 16 mei 2005 19:33 schreef Thief het volgende:
Over de finale.. het zijn niet echt spoilers je komt niks erg te weten ofso... maar voor de bange onder ons heb ik de spoiler tags gebruikt
(........)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |