* kijkt gelijk... nee helaas nog niks. Alleen de gemeentebelasting die ik moet betalen heb ik al binnenquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:04 schreef Toeps het volgende:
Nee hoor, ze zijn vorige week al begonnen. 15 mei zal wel de datum op de aanslag zijn, ze betalen vaak eerder. Een vriendin van me heeft het al binnen. Ik nog niks.
iddquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:54 schreef Marco_B_GBB het volgende:
Zijn er al mensen die hun belastinggeld van het jaar 2004 al terug heeft ontvangen? Ik vind het dit jaar wel erg lang duren. Vorig jaar had ik het al een dikke maand op mijn rekening staan, en toen waren ze al laat.
meen je dat echtquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:15 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Yupz, het is binnen!
Uitbetaald op 3 mei.
![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd
maar dat houden ze vast kunne ze er nog rente over vangen
Ik ook al, en wel zo'n kleine 1000 euroquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:19 schreef longinus het volgende:
Zeur niet, jij krijgt tenminste wat terug, ik moet 620 euro bijbetalen
En die rente krijg je terug....quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:18 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd
maar dat houden ze vast kunne ze er nog rente over vangen
Heerlijk, hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr met mijn poen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:20 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ja, echt waar hoor. Die vriendin van me heeft ook al. Ze zijn vorige week ongeveer begonnen.
Ik niet, ik kreeg al maandelijks terug. Maar veel te weinigquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:19 schreef longinus het volgende:
Zeur niet, jij krijgt tenminste wat terug, ik moet 620 euro bijbetalen
Ach, als het naar een FOK!ker gaatquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:23 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Ik niet, ik kreeg al maandelijks terug. Maar veel te weinigMet opzet, krijg dus nu nog ongeveer de helft van jouw te betalen bedrag!
quote:
happy, happy, joy, joy is hetquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:39 schreef Grobbenkuiken het volgende:
[..]
![]()
Korting, korting en nog eens korting! Het tikte lekker aan.
En, iets vroeger binnen dan gedacht.
Dus joy, joy, happy, joy, joy.![]()
mijn ouders oma en buurvrouw hadden het allemaal op 3mei al... ik ben nog aan het wachten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:59 schreef minkuukel het volgende:
Ze gaan pas vanaf 15 mei uitbetalen.![]()
Leuker kan ik het niet maken.![]()
Niet in mijn wereldje.quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:40 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
happy, happy, joy, joy is het![]()
Ren and Stimpy
Hoe kan je nou iets binnen hebben wat je moet betalen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:12 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
... Alleen de gemeentebelasting die ik moet betalen heb ik al binnen
Yep, ik had het geld op 27 april op de rekening staan en de aanslag kwam op dezelfde dag binnen. Dus ze zijn echt al begonnen met betalenquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:22 schreef minkuukel het volgende:
FF ot. zijn ze egt al begonnen met petalen![]()
Sory foor de tiepvouten.![]()
ik doelde op de briefquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:48 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Hoe kan je nou iets binnen hebben wat je moet betalen?![]()
Bij mij gaat het altijd van mijn rekening af.
Ooooh.quote:
Heerlijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Yep, ik had het geld op 27 april op de rekening staan en de aanslag kwam op dezelfde dag binnen. Dus ze zijn echt al begonnen met betalen
Ik hoorde van iemand dat als je minder dan ¤ 100,- moet terugkrijgen, je niks terug krijgt. Kan iemand hier bevstigen dat dat eigenlijk gewoon onzin is, zoals ik vermoed?quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:43 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik zit verdomme al de hele tijd te wachten .. is toch weer ¤40 die ik krijg!
Dat is zware onzin, alleen als 't bedrag 13 euro of minder is krijg je nix terug omdat de administratiekosten dan hoger zijn...quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hoorde van iemand dat als je minder dan ¤ 100,- moet terugkrijgen, je niks terug krijgt. Kan iemand hier bevstigen dat dat eigenlijk gewoon onzin is, zoals ik vermoed?
Zoiets dacht ik al, maar ik wilde het toch even verifiëren.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat is zware onzin, alleen als 't bedrag 13 euro of minder is krijg je nix terug omdat de administratiekosten dan hoger zijn...
Het zelfde geld met betalen hequote:Op donderdag 5 mei 2005 21:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dat is zware onzin, alleen als 't bedrag 13 euro of minder is krijg je nix terug omdat de administratiekosten dan hoger zijn...
quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:38 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik zit ook met smart te wachten ....![]()
Mijn achternaam begint met een V.... Zal ook wel aan het einde staanquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:05 schreef ondeugend het volgende:
Ik zal weer één van de laatsten zijn, mijn handtekening klopte weer eens niet
Met 1 week doen ze misschien niet moeilijk, maar officieel hoor je dan al niet meer bij de 'voor 1 april'-periode, dus is het goed mogelijk dat je je geld pas na eind juni gaat krijgenquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:41 schreef ruby het volgende:
Ik heb het een week te laat naar de Belastingdienst verzonden. Hopelijk zijn ze evengoed snel met uitbetalen.
Dat maakt helemaal niets uitquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:15 schreef Rapaille het volgende:
Ik kreeg het vorige week donderdag ofzo al binnen. Maar ik heb mijn aangifte ook wel erg vroeg gedaan dit jaar (tweede week van januari)![]()
We zitten dan ook pas op 1/3e van de termijn. Er zijn nog twee maanden overquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:32 schreef Eek het volgende:
Eind februari aangifte gedaan, nu nog steeds niets binnen...![]()
Ach, ik bekijk het zo maar; ik heb in ieder geval nog wat te goed.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:24 schreef ChrisJX het volgende:
Met 1 week doen ze misschien niet moeilijk, maar officieel hoor je dan al niet meer bij de 'voor 1 april'-periode, dus is het goed mogelijk dat je je geld pas na eind juni gaat krijgen.
Daar gaat het niet om. Ik snap niet dat de belastingdienst vorig jaar wel in staat was om mijn centjes half april terug te storten, en dit jaar niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:03 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
We zitten dan ook pas op 1/3e van de termijn. Er zijn nog twee maanden over
Omdat verleden jaar jij vroeg aan de beurt was en dit jaar iemand andersquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:03 schreef Eek het volgende:
Daar gaat het niet om. Ik snap niet dat de belastingdienst vorig jaar wel in staat was om mijn centjes half april terug te storten, en dit jaar niet.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:10 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik heb nog helemaal niets aan belasting gedaan dit jaar
Nee, over het algemeen krijg je eerst je geld, en gaan ze dan pas kijken of het klopt.quote:Op maandag 9 mei 2005 07:47 schreef bbrother het volgende:
zeg, is het niet zo dat je eerst een bevstiging moet ontvangen van de belastingdienst? Zo van "Ja, we hebben het ontvangen, het klopt" en dan pas krijg je je geld? Of hoef je niet persee iets te horen.
Want ik heb ook nog niks binnen
één avondje stappen zekerquote:Op maandag 9 mei 2005 09:28 schreef Dos37 het volgende:
ik heb het al weer op
quote:
Ik begrijp het niet. Ik heb vorig jaar ¤8600 verdient ofzo dat lijkt me toch niet teveel. Ik dacht dat ik wel in aanmerking zou komen voor belastingteruggavequote:Op maandag 9 mei 2005 11:53 schreef Mikkie het volgende:
Maar ook als je student bent kun je teveel werken enzo
Maar toch vind ik dat wel vreemd ja, bij mij klopte het helemaal... alle ingehouden belasting zou volgens de rekensom ook teruggestort worden.
Aangevraagd? Ontvangen? Je moet dat papiertje met die 5 cijfers gewoon opsturen, en dan een paar weken later je aangifte er achteraan.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:32 schreef Kinz het volgende:
ik heb in februari m'n digitale handtekening aangevraagd, en hem nog steeds niet ontvangen. geen belastinggeld dus.
quote:Op maandag 9 mei 2005 20:40 schreef Toeps het volgende:
[..]
Aangevraagd? Ontvangen? Je moet dat papiertje met die 5 cijfers gewoon opsturen, en dan een paar weken later je aangifte er achteraan.
Van mij mogen ze ook nog wel even wachten, ik moet 700 euro betalen (daar gaat mijn vakantiegeld).quote:Op donderdag 5 mei 2005 19:21 schreef superpoedel het volgende:
[..]
Ik ook al, en wel zo'n kleine 1000 euro![]()
Je bedoelt dat je het formulier hebt aangevraagd? Als je dat hebt gekregen, moet je nl gewoon zelf een handtekening verzinnen en die opsturen.quote:Op maandag 9 mei 2005 20:32 schreef Kinz het volgende:
ik heb in februari m'n digitale handtekening aangevraagd, en hem nog steeds niet ontvangen. geen belastinggeld dus.
Ik begrijp het ook niet. Heb die berekening een aantal malen uitgevoerd en kwam telkens uit dat ik moet betalenquote:Op maandag 9 mei 2005 21:00 schreef Mikkie het volgende:
Dat kan haast niet kloppen volgens mij... weet je zeker dat je goed gerekend hebt?
Het komt er namelijk op neer dat je baas voor jou loonheffing betaald, maar zolang jij onder een bepaalde grens blijft kun je een gedeelte of de gehele loonheffing terugvragen. En die grens ligt boven de 8600 euro volgens mij. Dus bijbetalen lijkt me wel heel raar
Ik ook maar ik heb nog niets gezienquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:15 schreef Rapaille het volgende:
Ik kreeg het vorige week donderdag ofzo al binnen. Maar ik heb mijn aangifte ook wel erg vroeg gedaan dit jaar (tweede week van januari)![]()
Je zou in 2004 9847,22 netto bij mogen verdienen.. vreemd zeg...quote:Op maandag 9 mei 2005 11:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet. Ik heb vorig jaar ¤8600 verdient ofzo dat lijkt me toch niet teveel. Ik dacht dat ik wel in aanmerking zou komen voor belastingteruggave![]()
Ik hoop stiekem dat ik toch geld terug krijg en zo niet dan niet. Volgend jaar weer een kansquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:36 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... da's wel raar. Maar laat maar niks horen, je krijgt vanzelf wel post van de belastingdienst... misschien valt het allemaal nog wel mee
Hier ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:24 schreef kikoooooo het volgende:
ik kan t ook wel gebruiken zo langzamerhand idd
ff mn roodstaan gat opvullen, want dat is niet mis
Voor een verjaardag van a.s. zaterdag naar ik aanneem?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:32 schreef OMG het volgende:
[..]
Maar dat geld kan ik best gebruiken eigenlijk.
Heeft geen invloed op de aangifte, als die voor 1 april binnen is krijg je voor 1 juli 'n bevestiging met resultaat van je aangifte..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:32 schreef OMG het volgende:
[..]
Hier ook.
Ik heb mijn aangifte rond dezelfde tijd, begin/half februari, verstuurd en vorig jaar had ik het geld op 27 april. Nu nog niets.
Eind februari/begin maart kreeg ik bericht dat mijn elektronische handtekening niet klopte en heb toen een nieuwe opgegeven... ik weet niet of dat nog invloed heeft op het later krijgen of iets dergelijks.
Maar dat geld kan ik best gebruiken eigenlijk.
O ja, dat moet ik dus nog even bevestigen per e-mail. Helemaal vergetenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:40 schreef Coenebaas het volgende:
[..]
Voor een verjaardag van a.s. zaterdag naar ik aanneem?![]()
Ik kreeg de brief vandaagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:24 schreef kikoooooo het volgende:
ik kan t ook wel gebruiken zo langzamerhand idd
ff mn roodstaan gat opvullen, want dat is niet mis
Dat zijn goede berichten! Ik verwacht ook nog het een en ander over 2003 en ik vroeg me af of je dan onderop de stapel zou komen of zo. Maar misschien dus nietquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:26 schreef Dirkh het volgende:
Wat me trouwens wel opviel, ik heb dit jaar ook een aangifte gedaan voor 2003 voor iemand en die had het binnen een maand rond. Definitieve aanslag en het geld op de rekening.
Verschillende kantoren hebben ook verschillende taken. Papieren aangiftes worden bijv. in Heerlen gescand (Kwam ik achter om dat daar mijn aangifte al een half jaar bleek te liggen zonder dat men er iets mee van plan was). Vervolgens gaat het naar het regiokantoor voor beoordeling. In geval van teruggave gaat het daarna nog een keer naar Apeldoorn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:51 schreef ElisaB het volgende:
Kan me overigens niet voorstellen dat het op Sofinummer gaat. We hebben toch allemaal verschillende belastingkantoren?
Vorig jaar kreeg ik t geld, en de brief een week laterquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:22 schreef PeRi het volgende:
Je krijgt toch altijd eerst een brief voor het geld op je rekening staat? Ik heb nog geen enkel bericht iig.
En ik had het meteen in het begin, half januari geloof ik, ingevuld.
Zullen wij vriendjes worden?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:57 schreef ElisaB het volgende:
Oi, spannend hoor. Ik verwacht zo ongeveer een derde jaarsalaris terug en dat kunnen we ont-zet-tend goed gebruiken
Ik ga eerst vriendjes worden met iedereen die nog geld van me tegoed heeft. En als er dan nog over is, dan koop ik nog een nieuwe auto. En als er dan nog over is, dan trek ik wel even aan je hempjequote:Op donderdag 12 mei 2005 11:04 schreef Dirkh het volgende:
Zullen wij vriendjes worden?
Gister dus ook de brief gehad...quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:16 schreef nossio het volgende:
Heb helaas ook nog niks mogen ontvangen
Krijg toch een leuke vakantie en zakgeld terug...dus is zeker welkom![]()
zelfde hier... die 2400 euro kan ik goed gebruiken! show me the money!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:58 schreef MissX het volgende:
brief binnen, alleen geld nog niet op rekening, hopen dat het er maandag opstaat
Drachme?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:26 schreef FlyingFox het volgende:
Ik heb nog geen cent gezien, en ik krijg er toch een kleine 91.000.!
Haha. Ik krijg al 3 jaar niets van de belasting. Haha. 3 jaar. Haha.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:26 schreef FlyingFox het volgende:
Ik heb nog geen cent gezien, en ik krijg er toch een kleine 91.000.!
eerst envelop, nog niet gekeken of geld al binnen is...quote:Op maandag 16 mei 2005 21:08 schreef minkuukel het volgende:
Hallo, hebben jullie eerst een blauwe vlop gehad, of isset meteen gestort?![]()
ach je krijgt toch rentequote:Op maandag 16 mei 2005 23:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dat gaat dan lang duren... lamballen worden gestraft
Dat van die electronische handtekening, die ook bij mij niet bleek te kloppen terwijl ik toch vrij zeker was dat ik de juiste cijfers had ingetoetst, heb ik nu al van meerdere mensen gehoord; zowel op dit forum als in mijn omgeving. Typisch.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:27 schreef Kiezel het volgende:
Ik had keurig op tijd mijn aangifte gedaan (krijg bijna 3.000,- terug) maar kreeg vorige week een brief dat mijn electronische handtekening niet klopt. What the f***. Die gebruik ik al jaren!
Nieuwe opgestuurd maar ik vrees dat ik nu nog wel even op mijn geld kan wachten![]()
Volgens mij zijn er best veel mensen die dat te horen hebben gekregen, zal wel een computerfoutje zijn ofzo. Gewoon nieuwe handtekening verzinnen en het blaadje opsturenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:13 schreef OMG het volgende:
Dat van die electronische handtekening, die ook bij mij niet bleek te kloppen terwijl ik toch vrij zeker was dat ik de juiste cijfers had ingetoetst, heb ik nu al van meerdere mensen gehoord; zowel op dit forum als in mijn omgeving. Typisch.
Het enige wat je hoeft te doen is werkgever vier en vijf bij elkaar optellen en die als één werkgever in het laatste vakje te zetten.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:06 schreef inasras het volgende:
Ik heb het nog steeds niet aangevraagd :S Kheb 5 verschillende werkgevers en er pasten er maar 4 op de brief en kheb steeds maar geen zin om te bellen enzo.. Zal ik toch maar even moeten doen want ik kan nu wel geld gebruiken..
Als je te laat bent met inleveren, moet je er op rekenen dat je je geld ook later binnenkrijgt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik was te laat met inleveren..
Zal ik vast ook wel te laat terug krijgen, of ben ik ook gewoon ergens op de hoop belandt?
Weet je hoeveel mensen per jaar aangifte doen?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:36 schreef Meeh het volgende:
Net weer een brief terug gehad dat ze m'n sofi nr niet hadden. Bullshit. Gewoon meegestuurd en al hadden ze em echt niet hadden ze em wel kunnen vinden via m'n vorige aangiftes. Achterlijke bureaucratische apen daar
Als er geld te halen bij je valt zijn ze er als de kippen bij maar andersom duurt 't eeuwen
voor 1 april ingeleverd is voor 1 juli bericht. reken dus sowieso maar niet op deze maandquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat had ik ook wel verwacht ja...
Maar zo ergens rond deze tijd had ik toch wel berekend...
ik ook nog niet, ook feb. opgestuurd.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:00 schreef JoPiDo het volgende:
wow ik heb het nog steeds niet
februari ingeleverd; maar/april/mei WTF
Het gaat erom dat de aangifte voor 1 april binnen is. Of dat nu op 1 februari of 28 maart is geweest, maakt niet uit. Als je geld terugkrijgt, is dat gewoon voor 1 juli.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:28 schreef Funksoldier het volgende:
ik ook nog niet, ook feb. opgestuurd.
De belastingdienst heeft toch slechts gezegd dat dat hun target is, er is toch geen garantie gegeven?quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:30 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de aangifte voor 1 april binnen is. Of dat nu op 1 februari of 28 maart is geweest, maakt niet uit. Als je geld terugkrijgt, is dat gewoon voor 1 juli.
Voor 1 april de aangifte binnen, is voor 1 juli je geld binnen. Mits je iets terugkrijgt uiteraardquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:31 schreef Alicey het volgende:
De belastingdienst heeft toch slechts gezegd dat dat hun target is, er is toch geen garantie gegeven?
Nogmaals : Voor zover mij bekend heeft de belastingdienst dit slechts als streven aangegeven, en niet gegarandeerd.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:33 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Voor 1 april de aangifte binnen, is voor 1 juli je geld binnen. Mits je iets terugkrijgt uiteraard
[offtopic]quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:20 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
voor 1 april ingeleverd is voor 1 juli bericht. reken dus sowieso maar niet op deze maand
Een garantie zullen ze hoogstwaarschijnlijk niet gegeven hebben, omdat ze dan gezeur krijgen als ze het niet waar kunnen maken. Maar als je voor 1 april aangifte hebt gedaan, hoor je voor 1 juli bericht te krijgen en daar mag je ook van uitgaan.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:42 schreef Alicey het volgende:
Nogmaals : Voor zover mij bekend heeft de belastingdienst dit slechts als streven aangegeven, en niet gegarandeerd.
Jawel, voor 1 april inleveren, voor 1 juli bericht, das gegarandeerd.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:00 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Een garantie zullen ze hoogstwaarschijnlijk niet gegeven hebben, omdat ze dan gezeur krijgen als ze het niet waar kunnen maken. Maar als je voor 1 april aangifte hebt gedaan, hoor je voor 1 juli bericht te krijgen en daar mag je ook van uitgaan.
Ook een keiharde garantie, zwart op wit? Ik zou dat persoonlijk niet doen, voordat je weer gezever krijgt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:34 schreef DeWaasheid het volgende:
Jawel, voor 1 april inleveren, voor 1 juli bericht, das gegarandeerd.
en dat gaat ook wel lukken..
ze hebben nog maar 1,5 maandquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:31 schreef DaMart het volgende:
1 juli is alweer een week dichterbij, en ze hebben het geld nog niet gestort
Hooguit een week of twee, drie laterquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:56 schreef DeWaasheid het volgende:
overigens, voor 1 juli bericht, dat wil niet zeggen dat je dan je geld ook al hebt, hoewel dat niet lang daarop zal zijn.
Wanneer je bericht krijgt en je krijgt terug van de belasting is 't in principe al overgemaakt op je rekening.. Mits je 't goeie nr doorgegeven hebt natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:56 schreef DeWaasheid het volgende:
overigens, voor 1 juli bericht, dat wil niet zeggen dat je dan je geld ook al hebt, hoewel dat niet lang daarop zal zijn.
Er kan vertraging inzitten. Het is dus niet zo dat je gelijk in de stress moet schieten als je een brief hebt, maar nog geen geld. Gewoon een weekje of twee, drie aankijken en dan pas eens gaan vragen of je rekeningnummer wel goed wasquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wanneer je bericht krijgt en je krijgt terug van de belasting is 't in principe al overgemaakt op je rekening.. Mits je 't goeie nr doorgegeven hebt natuurlijk.
Daarom zeg ik in principe.. De bankopdracht wordt met dezelfde dagtekening (dus 'n paar dagen voor de datum dat je post ontvangt) verstuurd naar de desbetreffende bank. Sommige banken (bijv. Postbank) zijn wat trager in 't verwerken van die opdrachten. Binnen 'n paar dagen zou 't op de rekening moeten staan. Is 't na 'n week nog niet overgemaakt, dan bellen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:16 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Er kan vertraging inzitten. Het is dus niet zo dat je gelijk in de stress moet schieten als je een brief hebt, maar nog geen geld. Gewoon een weekje of twee, drie aankijken en dan pas eens gaan vragen of je rekeningnummer wel goed was
Misschien moet je gewoon 't hele topic es lezen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:22 schreef Francis66 het volgende:
Normaal krijg je nog een bevestiging van de belasting van hoeveel je terug krijg...ook dat heb ik zelfs nog niet gehad , en wel voor 1 april ingevuld!!
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
Eric kan dat dan dat ik nog steeds geen bevestingsbrief heb ontvangen...die je eerst krijg voordat er geld gestort wordt.....alvast bedankt Francis
[..]
Daarom zeg ik in principe.. De bankopdracht wordt met dezelfde dagtekening (dus 'n paar dagen voor de datum dat je post ontvangt) verstuurd naar de desbetreffende bank. Sommige banken (bijv. Postbank) zijn wat trager in 't verwerken van die opdrachten. Binnen 'n paar dagen zou 't op de rekening moeten staan. Is 't na 'n week nog niet overgemaakt, dan bellen.
En ja, ik werk bij de belastingdienst
collega!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
En ja, ik werk bij de belastingdienst
Wat doe jij?quote:
Dat je voor 1 juli bericht krijgt dat weten we nu wel inderdaad, daar gaat t ook niet om. Ze zijn normaal gesproken wat sneller, en een hoop mensen hebben hun geld ook nu al. Maar sommigen ook nog niet, en die willen het gewoon zo snel mogelijk hebben, net als ik. Ook al weet ik dat ik het wel voor 1 juli krijg.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon 't hele topic es lezen?
Voor 1 april ingeleverd, is voor 1 juli bericht... Volgens kun je 't hier blijven herhalen
Precies dat zei ik óók al, normaal zie ik 't wel komen en nu sta ik elke dag me weer te ergeren dat 't er nog niet isquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:20 schreef Mikkie het volgende:
Godverju. Maar eigenlijk ben ik door dit topic gaan zeiken, ik verwachtte het eigenlijk pas half juni
Ik zou een week of twee wachtenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
Daarom zeg ik in principe.. De bankopdracht wordt met dezelfde dagtekening (dus 'n paar dagen voor de datum dat je post ontvangt) verstuurd naar de desbetreffende bank. Sommige banken (bijv. Postbank) zijn wat trager in 't verwerken van die opdrachten. Binnen 'n paar dagen zou 't op de rekening moeten staan. Is 't na 'n week nog niet overgemaakt, dan bellen.
[offtopic]Bij de C1000 is aktie: 2 kratten voor 8,80 (dommelsch) [/offtopic]quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:22 schreef o-fiel het volgende:
Krijg ik m'n belastingteruggaaf gestort, is het godverdomme maar 18 euro. Daar kan ik nog niet eens 2 kratten bier van kopen...
[offtopic]Ik had het over echt bier...what reminds me...Hertog Jan 9 euro per krat bij AH[/offtopic]quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:33 schreef CaMeRooN het volgende:
[..]
[offtopic]Bij de C1000 is aktie: 2 kratten voor 8,80 (dommelsch) [/offtopic]
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:34 schreef o-fiel het volgende:
[..]
[offtopic]Ik had het over echt bier...what reminds me...Hertog Jan 9 euro per krat bij AH[/offtopic]
Belastingblauw past bij jouquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:06 schreef deedeetee het volgende:
Haal ik net de post uit de brievenbus en ik zie er een blauwe enveloppe bij zitten. Ikke :![]()
Is 't de wegenbelasting en die is nog omhoog gegaan óók![]()
Ja, mijn ouders hebben hem ook afgelopen zaterdag gehad...de brief, maar voor mij nog steeds nix. Godverdegodver...kan het zo goed gebruiken nu. Komend weekend koelkast, wasmachine, droger, vaatwasser en gasfornuis aanschaffen dus alle euro's zijn welkom op het momentquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:18 schreef OMG het volgende:
Mijn vader kreeg vandaag een brief.
Nu ik nog.
Lol ik ook menquote:Op zaterdag 21 mei 2005 03:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Wat doe jij?
Ik zit in 't callcenter wat 'n tijd terug is geopend in Eindhoven
Jawel hoor, wrijf 't me maar in !!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:18 schreef JDude het volgende:
Wat een toeval! Ik zie dit topic, denk "goh, eens kijken wat er binnen is", en ja hoor: 318 eurootjes vandaag overgemaakt
Ik heb ook nog nxquote:
Hetgeen dus niet het geval is, vandaag de boel binnen gehad...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:20 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Als je te laat bent met inleveren, moet je er op rekenen dat je je geld ook later binnenkrijgt.
Het verschilt per persoon, er is geen datum waar iedereen ineens bericht/geld heeft.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik hoor van steeds meer mensen in de buurt en op fok dat het vandaag binnen is. zal het echt zo zijn ooooh wat zou dat fijn zijn
\quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:27 schreef DEAVELOFHEAVEN het volgende:
Nog niks: geen blauwe envelop, en geen centen.
Weet iemand trouwens hoe die lui te werk gaan? Handelen ze de boel in onwillekeurige volgorde af?
Of zit er een bepaald systeem in?
valt toch weer tegenquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:00 schreef CaMeRooN het volgende:
hier niet hoor...
morgen MOET het dan maar gebeuren
De D is zelfs nog niet geweestquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:54 schreef Draaitafeltje het volgende:
Zitten we al bij de 'S' ? Kan het geld wel gebruiken jah![]()
Straks zeker effies kijken
quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:59 schreef Dirkh het volgende:
Jezus, mijn belastingteruggave is allang alweer op en jullie moeten het nog krijgen.
Ik ook niet!quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nog steeds niks!!!!!!!!!!!!!!
Zeg maar 'B' hoorquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
De D is zelfs nog niet geweest
met andere woorden: weer niets, geen geld van belastingdienst op rekening, en geen brief.
Ja ach je hebt van die prutsers die hun vakantie al gereserveerd hebben van geld wat ze DENKEN terug te krijgen, en als er dan vertraging in zit of t valt lager uit gaan ze lopen flippen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:42 schreef SouthernSun het volgende:
toch grappig om te zien hoe de reacties steeds bozer en bozer worden
Lekker puh !! Hebben wij straks centjes en jij niksquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:59 schreef Dirkh het volgende:
Jezus, mijn belastingteruggave is allang alweer op en jullie moeten het nog krijgen.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:46 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Ja ach je hebt van die prutsers die hun vakantie al gereserveerd hebben van geld wat ze DENKEN terug te krijgen, en als er dan vertraging in zit of t valt lager uit gaan ze lopen flippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |