Jawel hoor, wrijf 't me maar in !!quote:Op woensdag 25 mei 2005 12:18 schreef JDude het volgende:
Wat een toeval! Ik zie dit topic, denk "goh, eens kijken wat er binnen is", en ja hoor: 318 eurootjes vandaag overgemaakt
Ik heb ook nog nxquote:
Hetgeen dus niet het geval is, vandaag de boel binnen gehad...quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:20 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Als je te laat bent met inleveren, moet je er op rekenen dat je je geld ook later binnenkrijgt.
Het verschilt per persoon, er is geen datum waar iedereen ineens bericht/geld heeft.quote:Op woensdag 25 mei 2005 16:11 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik hoor van steeds meer mensen in de buurt en op fok dat het vandaag binnen is. zal het echt zo zijn ooooh wat zou dat fijn zijn
\quote:Op woensdag 25 mei 2005 19:27 schreef DEAVELOFHEAVEN het volgende:
Nog niks: geen blauwe envelop, en geen centen.
Weet iemand trouwens hoe die lui te werk gaan? Handelen ze de boel in onwillekeurige volgorde af?
Of zit er een bepaald systeem in?
valt toch weer tegenquote:Op donderdag 26 mei 2005 01:00 schreef CaMeRooN het volgende:
hier niet hoor...
morgen MOET het dan maar gebeuren
De D is zelfs nog niet geweestquote:Op donderdag 26 mei 2005 16:54 schreef Draaitafeltje het volgende:
Zitten we al bij de 'S' ? Kan het geld wel gebruiken jah![]()
Straks zeker effies kijken
quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:59 schreef Dirkh het volgende:
Jezus, mijn belastingteruggave is allang alweer op en jullie moeten het nog krijgen.
Ik ook niet!quote:Op donderdag 26 mei 2005 18:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nog steeds niks!!!!!!!!!!!!!!
Zeg maar 'B' hoorquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
De D is zelfs nog niet geweest
met andere woorden: weer niets, geen geld van belastingdienst op rekening, en geen brief.
Ja ach je hebt van die prutsers die hun vakantie al gereserveerd hebben van geld wat ze DENKEN terug te krijgen, en als er dan vertraging in zit of t valt lager uit gaan ze lopen flippen.quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:42 schreef SouthernSun het volgende:
toch grappig om te zien hoe de reacties steeds bozer en bozer worden
Lekker puh !! Hebben wij straks centjes en jij niksquote:Op donderdag 26 mei 2005 18:59 schreef Dirkh het volgende:
Jezus, mijn belastingteruggave is allang alweer op en jullie moeten het nog krijgen.
quote:Op donderdag 26 mei 2005 21:46 schreef DeWaasheid het volgende:
[..]
Ja ach je hebt van die prutsers die hun vakantie al gereserveerd hebben van geld wat ze DENKEN terug te krijgen, en als er dan vertraging in zit of t valt lager uit gaan ze lopen flippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |