We zitten dan ook pas op 1/3e van de termijn. Er zijn nog twee maanden overquote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:32 schreef Eek het volgende:
Eind februari aangifte gedaan, nu nog steeds niets binnen...![]()
Ach, ik bekijk het zo maar; ik heb in ieder geval nog wat te goed.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:24 schreef ChrisJX het volgende:
Met 1 week doen ze misschien niet moeilijk, maar officieel hoor je dan al niet meer bij de 'voor 1 april'-periode, dus is het goed mogelijk dat je je geld pas na eind juni gaat krijgen.
Daar gaat het niet om. Ik snap niet dat de belastingdienst vorig jaar wel in staat was om mijn centjes half april terug te storten, en dit jaar niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:03 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
We zitten dan ook pas op 1/3e van de termijn. Er zijn nog twee maanden over
Omdat verleden jaar jij vroeg aan de beurt was en dit jaar iemand andersquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:03 schreef Eek het volgende:
Daar gaat het niet om. Ik snap niet dat de belastingdienst vorig jaar wel in staat was om mijn centjes half april terug te storten, en dit jaar niet.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:10 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik heb nog helemaal niets aan belasting gedaan dit jaar
Nee, over het algemeen krijg je eerst je geld, en gaan ze dan pas kijken of het klopt.quote:Op maandag 9 mei 2005 07:47 schreef bbrother het volgende:
zeg, is het niet zo dat je eerst een bevstiging moet ontvangen van de belastingdienst? Zo van "Ja, we hebben het ontvangen, het klopt" en dan pas krijg je je geld? Of hoef je niet persee iets te horen.
Want ik heb ook nog niks binnen
één avondje stappen zekerquote:Op maandag 9 mei 2005 09:28 schreef Dos37 het volgende:
ik heb het al weer op
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |