Gister dus ook de brief gehad...quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:16 schreef nossio het volgende:
Heb helaas ook nog niks mogen ontvangen
Krijg toch een leuke vakantie en zakgeld terug...dus is zeker welkom![]()
zelfde hier... die 2400 euro kan ik goed gebruiken! show me the money!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:58 schreef MissX het volgende:
brief binnen, alleen geld nog niet op rekening, hopen dat het er maandag opstaat
Drachme?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:26 schreef FlyingFox het volgende:
Ik heb nog geen cent gezien, en ik krijg er toch een kleine 91.000.!
Haha. Ik krijg al 3 jaar niets van de belasting. Haha. 3 jaar. Haha.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:26 schreef FlyingFox het volgende:
Ik heb nog geen cent gezien, en ik krijg er toch een kleine 91.000.!
eerst envelop, nog niet gekeken of geld al binnen is...quote:Op maandag 16 mei 2005 21:08 schreef minkuukel het volgende:
Hallo, hebben jullie eerst een blauwe vlop gehad, of isset meteen gestort?![]()
ach je krijgt toch rentequote:Op maandag 16 mei 2005 23:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dat gaat dan lang duren... lamballen worden gestraft
Dat van die electronische handtekening, die ook bij mij niet bleek te kloppen terwijl ik toch vrij zeker was dat ik de juiste cijfers had ingetoetst, heb ik nu al van meerdere mensen gehoord; zowel op dit forum als in mijn omgeving. Typisch.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:27 schreef Kiezel het volgende:
Ik had keurig op tijd mijn aangifte gedaan (krijg bijna 3.000,- terug) maar kreeg vorige week een brief dat mijn electronische handtekening niet klopt. What the f***. Die gebruik ik al jaren!
Nieuwe opgestuurd maar ik vrees dat ik nu nog wel even op mijn geld kan wachten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |