Je zou in 2004 9847,22 netto bij mogen verdienen.. vreemd zeg...quote:Op maandag 9 mei 2005 11:57 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet. Ik heb vorig jaar ¤8600 verdient ofzo dat lijkt me toch niet teveel. Ik dacht dat ik wel in aanmerking zou komen voor belastingteruggave![]()
Ik hoop stiekem dat ik toch geld terug krijg en zo niet dan niet. Volgend jaar weer een kansquote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:36 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... da's wel raar. Maar laat maar niks horen, je krijgt vanzelf wel post van de belastingdienst... misschien valt het allemaal nog wel mee
Hier ookquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:24 schreef kikoooooo het volgende:
ik kan t ook wel gebruiken zo langzamerhand idd
ff mn roodstaan gat opvullen, want dat is niet mis
Voor een verjaardag van a.s. zaterdag naar ik aanneem?quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:32 schreef OMG het volgende:
[..]
Maar dat geld kan ik best gebruiken eigenlijk.
Heeft geen invloed op de aangifte, als die voor 1 april binnen is krijg je voor 1 juli 'n bevestiging met resultaat van je aangifte..quote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:32 schreef OMG het volgende:
[..]
Hier ook.
Ik heb mijn aangifte rond dezelfde tijd, begin/half februari, verstuurd en vorig jaar had ik het geld op 27 april. Nu nog niets.
Eind februari/begin maart kreeg ik bericht dat mijn elektronische handtekening niet klopte en heb toen een nieuwe opgegeven... ik weet niet of dat nog invloed heeft op het later krijgen of iets dergelijks.
Maar dat geld kan ik best gebruiken eigenlijk.
O ja, dat moet ik dus nog even bevestigen per e-mail. Helemaal vergetenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:40 schreef Coenebaas het volgende:
[..]
Voor een verjaardag van a.s. zaterdag naar ik aanneem?![]()
Ik kreeg de brief vandaagquote:Op dinsdag 10 mei 2005 14:24 schreef kikoooooo het volgende:
ik kan t ook wel gebruiken zo langzamerhand idd
ff mn roodstaan gat opvullen, want dat is niet mis
Dat zijn goede berichten! Ik verwacht ook nog het een en ander over 2003 en ik vroeg me af of je dan onderop de stapel zou komen of zo. Maar misschien dus nietquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:26 schreef Dirkh het volgende:
Wat me trouwens wel opviel, ik heb dit jaar ook een aangifte gedaan voor 2003 voor iemand en die had het binnen een maand rond. Definitieve aanslag en het geld op de rekening.
Verschillende kantoren hebben ook verschillende taken. Papieren aangiftes worden bijv. in Heerlen gescand (Kwam ik achter om dat daar mijn aangifte al een half jaar bleek te liggen zonder dat men er iets mee van plan was). Vervolgens gaat het naar het regiokantoor voor beoordeling. In geval van teruggave gaat het daarna nog een keer naar Apeldoorn.quote:Op donderdag 12 mei 2005 01:51 schreef ElisaB het volgende:
Kan me overigens niet voorstellen dat het op Sofinummer gaat. We hebben toch allemaal verschillende belastingkantoren?
Vorig jaar kreeg ik t geld, en de brief een week laterquote:Op donderdag 12 mei 2005 10:22 schreef PeRi het volgende:
Je krijgt toch altijd eerst een brief voor het geld op je rekening staat? Ik heb nog geen enkel bericht iig.
En ik had het meteen in het begin, half januari geloof ik, ingevuld.
Zullen wij vriendjes worden?quote:Op donderdag 12 mei 2005 10:57 schreef ElisaB het volgende:
Oi, spannend hoor. Ik verwacht zo ongeveer een derde jaarsalaris terug en dat kunnen we ont-zet-tend goed gebruiken
Ik ga eerst vriendjes worden met iedereen die nog geld van me tegoed heeft. En als er dan nog over is, dan koop ik nog een nieuwe auto. En als er dan nog over is, dan trek ik wel even aan je hempjequote:Op donderdag 12 mei 2005 11:04 schreef Dirkh het volgende:
Zullen wij vriendjes worden?
Gister dus ook de brief gehad...quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:16 schreef nossio het volgende:
Heb helaas ook nog niks mogen ontvangen
Krijg toch een leuke vakantie en zakgeld terug...dus is zeker welkom![]()
zelfde hier... die 2400 euro kan ik goed gebruiken! show me the money!quote:Op zaterdag 14 mei 2005 16:58 schreef MissX het volgende:
brief binnen, alleen geld nog niet op rekening, hopen dat het er maandag opstaat
Drachme?quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:26 schreef FlyingFox het volgende:
Ik heb nog geen cent gezien, en ik krijg er toch een kleine 91.000.!
Haha. Ik krijg al 3 jaar niets van de belasting. Haha. 3 jaar. Haha.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 19:26 schreef FlyingFox het volgende:
Ik heb nog geen cent gezien, en ik krijg er toch een kleine 91.000.!
eerst envelop, nog niet gekeken of geld al binnen is...quote:Op maandag 16 mei 2005 21:08 schreef minkuukel het volgende:
Hallo, hebben jullie eerst een blauwe vlop gehad, of isset meteen gestort?![]()
ach je krijgt toch rentequote:Op maandag 16 mei 2005 23:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dat gaat dan lang duren... lamballen worden gestraft
Dat van die electronische handtekening, die ook bij mij niet bleek te kloppen terwijl ik toch vrij zeker was dat ik de juiste cijfers had ingetoetst, heb ik nu al van meerdere mensen gehoord; zowel op dit forum als in mijn omgeving. Typisch.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:27 schreef Kiezel het volgende:
Ik had keurig op tijd mijn aangifte gedaan (krijg bijna 3.000,- terug) maar kreeg vorige week een brief dat mijn electronische handtekening niet klopt. What the f***. Die gebruik ik al jaren!
Nieuwe opgestuurd maar ik vrees dat ik nu nog wel even op mijn geld kan wachten![]()
Volgens mij zijn er best veel mensen die dat te horen hebben gekregen, zal wel een computerfoutje zijn ofzo. Gewoon nieuwe handtekening verzinnen en het blaadje opsturenquote:Op dinsdag 17 mei 2005 02:13 schreef OMG het volgende:
Dat van die electronische handtekening, die ook bij mij niet bleek te kloppen terwijl ik toch vrij zeker was dat ik de juiste cijfers had ingetoetst, heb ik nu al van meerdere mensen gehoord; zowel op dit forum als in mijn omgeving. Typisch.
Het enige wat je hoeft te doen is werkgever vier en vijf bij elkaar optellen en die als één werkgever in het laatste vakje te zetten.quote:Op maandag 16 mei 2005 23:06 schreef inasras het volgende:
Ik heb het nog steeds niet aangevraagd :S Kheb 5 verschillende werkgevers en er pasten er maar 4 op de brief en kheb steeds maar geen zin om te bellen enzo.. Zal ik toch maar even moeten doen want ik kan nu wel geld gebruiken..
Als je te laat bent met inleveren, moet je er op rekenen dat je je geld ook later binnenkrijgt.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik was te laat met inleveren..
Zal ik vast ook wel te laat terug krijgen, of ben ik ook gewoon ergens op de hoop belandt?
Weet je hoeveel mensen per jaar aangifte doen?quote:Op dinsdag 17 mei 2005 12:36 schreef Meeh het volgende:
Net weer een brief terug gehad dat ze m'n sofi nr niet hadden. Bullshit. Gewoon meegestuurd en al hadden ze em echt niet hadden ze em wel kunnen vinden via m'n vorige aangiftes. Achterlijke bureaucratische apen daar
Als er geld te halen bij je valt zijn ze er als de kippen bij maar andersom duurt 't eeuwen
voor 1 april ingeleverd is voor 1 juli bericht. reken dus sowieso maar niet op deze maandquote:Op dinsdag 17 mei 2005 19:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat had ik ook wel verwacht ja...
Maar zo ergens rond deze tijd had ik toch wel berekend...
ik ook nog niet, ook feb. opgestuurd.quote:Op dinsdag 17 mei 2005 23:00 schreef JoPiDo het volgende:
wow ik heb het nog steeds niet
februari ingeleverd; maar/april/mei WTF
Het gaat erom dat de aangifte voor 1 april binnen is. Of dat nu op 1 februari of 28 maart is geweest, maakt niet uit. Als je geld terugkrijgt, is dat gewoon voor 1 juli.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:28 schreef Funksoldier het volgende:
ik ook nog niet, ook feb. opgestuurd.
De belastingdienst heeft toch slechts gezegd dat dat hun target is, er is toch geen garantie gegeven?quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:30 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de aangifte voor 1 april binnen is. Of dat nu op 1 februari of 28 maart is geweest, maakt niet uit. Als je geld terugkrijgt, is dat gewoon voor 1 juli.
Voor 1 april de aangifte binnen, is voor 1 juli je geld binnen. Mits je iets terugkrijgt uiteraardquote:Op woensdag 18 mei 2005 09:31 schreef Alicey het volgende:
De belastingdienst heeft toch slechts gezegd dat dat hun target is, er is toch geen garantie gegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |