Nogmaals : Voor zover mij bekend heeft de belastingdienst dit slechts als streven aangegeven, en niet gegarandeerd.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:33 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Voor 1 april de aangifte binnen, is voor 1 juli je geld binnen. Mits je iets terugkrijgt uiteraard
[offtopic]quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:20 schreef SouthernSun het volgende:
[..]
voor 1 april ingeleverd is voor 1 juli bericht. reken dus sowieso maar niet op deze maand
Een garantie zullen ze hoogstwaarschijnlijk niet gegeven hebben, omdat ze dan gezeur krijgen als ze het niet waar kunnen maken. Maar als je voor 1 april aangifte hebt gedaan, hoor je voor 1 juli bericht te krijgen en daar mag je ook van uitgaan.quote:Op woensdag 18 mei 2005 09:42 schreef Alicey het volgende:
Nogmaals : Voor zover mij bekend heeft de belastingdienst dit slechts als streven aangegeven, en niet gegarandeerd.
Jawel, voor 1 april inleveren, voor 1 juli bericht, das gegarandeerd.quote:Op woensdag 18 mei 2005 10:00 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Een garantie zullen ze hoogstwaarschijnlijk niet gegeven hebben, omdat ze dan gezeur krijgen als ze het niet waar kunnen maken. Maar als je voor 1 april aangifte hebt gedaan, hoor je voor 1 juli bericht te krijgen en daar mag je ook van uitgaan.
Ook een keiharde garantie, zwart op wit? Ik zou dat persoonlijk niet doen, voordat je weer gezever krijgt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 13:34 schreef DeWaasheid het volgende:
Jawel, voor 1 april inleveren, voor 1 juli bericht, das gegarandeerd.
en dat gaat ook wel lukken..
ze hebben nog maar 1,5 maandquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:31 schreef DaMart het volgende:
1 juli is alweer een week dichterbij, en ze hebben het geld nog niet gestort
Hooguit een week of twee, drie laterquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:56 schreef DeWaasheid het volgende:
overigens, voor 1 juli bericht, dat wil niet zeggen dat je dan je geld ook al hebt, hoewel dat niet lang daarop zal zijn.
Wanneer je bericht krijgt en je krijgt terug van de belasting is 't in principe al overgemaakt op je rekening.. Mits je 't goeie nr doorgegeven hebt natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:56 schreef DeWaasheid het volgende:
overigens, voor 1 juli bericht, dat wil niet zeggen dat je dan je geld ook al hebt, hoewel dat niet lang daarop zal zijn.
Er kan vertraging inzitten. Het is dus niet zo dat je gelijk in de stress moet schieten als je een brief hebt, maar nog geen geld. Gewoon een weekje of twee, drie aankijken en dan pas eens gaan vragen of je rekeningnummer wel goed wasquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:02 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wanneer je bericht krijgt en je krijgt terug van de belasting is 't in principe al overgemaakt op je rekening.. Mits je 't goeie nr doorgegeven hebt natuurlijk.
Daarom zeg ik in principe.. De bankopdracht wordt met dezelfde dagtekening (dus 'n paar dagen voor de datum dat je post ontvangt) verstuurd naar de desbetreffende bank. Sommige banken (bijv. Postbank) zijn wat trager in 't verwerken van die opdrachten. Binnen 'n paar dagen zou 't op de rekening moeten staan. Is 't na 'n week nog niet overgemaakt, dan bellen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:16 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Er kan vertraging inzitten. Het is dus niet zo dat je gelijk in de stress moet schieten als je een brief hebt, maar nog geen geld. Gewoon een weekje of twee, drie aankijken en dan pas eens gaan vragen of je rekeningnummer wel goed was
Misschien moet je gewoon 't hele topic es lezen?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:22 schreef Francis66 het volgende:
Normaal krijg je nog een bevestiging van de belasting van hoeveel je terug krijg...ook dat heb ik zelfs nog niet gehad , en wel voor 1 april ingevuld!!
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
Eric kan dat dan dat ik nog steeds geen bevestingsbrief heb ontvangen...die je eerst krijg voordat er geld gestort wordt.....alvast bedankt Francis
[..]
Daarom zeg ik in principe.. De bankopdracht wordt met dezelfde dagtekening (dus 'n paar dagen voor de datum dat je post ontvangt) verstuurd naar de desbetreffende bank. Sommige banken (bijv. Postbank) zijn wat trager in 't verwerken van die opdrachten. Binnen 'n paar dagen zou 't op de rekening moeten staan. Is 't na 'n week nog niet overgemaakt, dan bellen.
En ja, ik werk bij de belastingdienst
collega!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
En ja, ik werk bij de belastingdienst
Wat doe jij?quote:
Dat je voor 1 juli bericht krijgt dat weten we nu wel inderdaad, daar gaat t ook niet om. Ze zijn normaal gesproken wat sneller, en een hoop mensen hebben hun geld ook nu al. Maar sommigen ook nog niet, en die willen het gewoon zo snel mogelijk hebben, net als ik. Ook al weet ik dat ik het wel voor 1 juli krijg.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:27 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon 't hele topic es lezen?
Voor 1 april ingeleverd, is voor 1 juli bericht... Volgens kun je 't hier blijven herhalen
Precies dat zei ik óók al, normaal zie ik 't wel komen en nu sta ik elke dag me weer te ergeren dat 't er nog niet isquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:20 schreef Mikkie het volgende:
Godverju. Maar eigenlijk ben ik door dit topic gaan zeiken, ik verwachtte het eigenlijk pas half juni
Ik zou een week of twee wachtenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:19 schreef Eric_Cantona het volgende:
Daarom zeg ik in principe.. De bankopdracht wordt met dezelfde dagtekening (dus 'n paar dagen voor de datum dat je post ontvangt) verstuurd naar de desbetreffende bank. Sommige banken (bijv. Postbank) zijn wat trager in 't verwerken van die opdrachten. Binnen 'n paar dagen zou 't op de rekening moeten staan. Is 't na 'n week nog niet overgemaakt, dan bellen.
[offtopic]Bij de C1000 is aktie: 2 kratten voor 8,80 (dommelsch) [/offtopic]quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:22 schreef o-fiel het volgende:
Krijg ik m'n belastingteruggaaf gestort, is het godverdomme maar 18 euro. Daar kan ik nog niet eens 2 kratten bier van kopen...
[offtopic]Ik had het over echt bier...what reminds me...Hertog Jan 9 euro per krat bij AH[/offtopic]quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:33 schreef CaMeRooN het volgende:
[..]
[offtopic]Bij de C1000 is aktie: 2 kratten voor 8,80 (dommelsch) [/offtopic]
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:34 schreef o-fiel het volgende:
[..]
[offtopic]Ik had het over echt bier...what reminds me...Hertog Jan 9 euro per krat bij AH[/offtopic]
Belastingblauw past bij jouquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:06 schreef deedeetee het volgende:
Haal ik net de post uit de brievenbus en ik zie er een blauwe enveloppe bij zitten. Ikke :![]()
Is 't de wegenbelasting en die is nog omhoog gegaan óók![]()
Ja, mijn ouders hebben hem ook afgelopen zaterdag gehad...de brief, maar voor mij nog steeds nix. Godverdegodver...kan het zo goed gebruiken nu. Komend weekend koelkast, wasmachine, droger, vaatwasser en gasfornuis aanschaffen dus alle euro's zijn welkom op het momentquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:18 schreef OMG het volgende:
Mijn vader kreeg vandaag een brief.
Nu ik nog.
Lol ik ook menquote:Op zaterdag 21 mei 2005 03:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Wat doe jij?
Ik zit in 't callcenter wat 'n tijd terug is geopend in Eindhoven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |