Ik wist wel wat, maar dan krijg je dat blauwjong weer in je nek.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:45 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een saaie TT!
Die smurf?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik wist wel wat, maar dan krijg je dat blauwjong weer in je nek.
Die met de toeter.quote:
Nou maak je me nieuwsgierig...quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten.quote:
Toch knap van je..quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oooh daar hoef je niet bang voor te zijn. Die staan erbij en kijken ernaar!quote:
quote:Zondebokken
Laag legerpersoneel in gevangenissen in Irak zelf de grenzen laten bepalen, is vragen om misbruik
Abe de Vries
Nu ook Groot-Brittannië z’n gevangenisschandaal heeft, is het moeilijk vol te houden dat misbruik van gedetineerden in Irak berust op individuele ontsporingen.
Vorig jaar kwamen beelden in omloop uit Abu Ghraib, waar Amerikaanse reservisten ontoelaatbare fysieke en psychologische druk uitoefenden op vermeende terroristen.
Gisteren gingen foto’s de wereld rond van vernederingen op een Britse legerbasis bij Basra. De slachtoffers werden niet eens van terrorisme verdacht. Het waren ‘gewone’ plunderaars.
In Amerika en Groot-Brittannië wordt een aantal betrokken militairen – allemaal laag in rang – voor de krijgsraad gesleept en hard gestraft.
Zo kreeg de Amerikaanse onderofficier Charles Graner tien jaar cel. Soldaat Lynndie England wacht nog op haar proces. De beschuldigde Britten zijn drie korporaals.
Het heeft er alle schijn van dat deze militairen de zondebokken zijn van een militair systeem dat in de praktijk de mores verruimt die gelden bij de behandeling van gevangenen.
De verdachten, soms reservisten, hebben nauwelijks tot geen opleiding genoten. Gewoonlijk varen ze blind op het oordeel van meerderen. Zulk personeel zelf de grenzen laten bepalen, is vragen om misbruik. Bovendien is het nog maar de vraag of er voor bepaald gedrag geen opdracht van hogerhand lag.
Graner en consorten beroepen zich op bevelen. In Basra had de kampcommandant gezegd dat de Iraakse gevangenen ‘hard aangepakt’ moesten worden.
Wie als bevrijder wil worden gezien, moet beseffen dat het bewaken van gevangenen te belangrijk is om over te laten aan ongekwalificeerd personeel.
Wie pretendeert beschaving te brengen, stelt bovendien heldere regels. Zolang dat niet gebeurt, zal er misbruik zijn en zullen krijgsraden moeten oordelen over zondebokken.
Of ze beschermen de moordenaars ve genocide.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oooh daar hoef je niet bang voor te zijn. Die staan erbij en kijken ernaar!
quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:48 schreef sizzler het volgende:
http://www.triumphtheinsultcomicdog.com/
dus
haat.. komt voort uit haat...quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:49 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Toch knap van je..
Gigantisch zuigen en met weinig woorden de schuld leggen bij je 'vijanden' .
Heb je een cursus voor schijnheilig klieren gevolgd?
Of ze gaan erbij etenquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:49 schreef Mutant01 het volgende:
Oooh daar hoef je niet bang voor te zijn. Die staan erbij en kijken ernaar!
quote:bron : http://www.dewereldvandevn.nl/cgi-bin/cginews.pl?record=184
VN-SOLDATEN AANGEKLAAGD VOOR KANNIBALISME
De VN-soldaten die werden aangeklaagd na misdragingen in Congo worden onder andere kannibalisme ten laste gelegd.
Volgens VN-rapporten van de hand van de Nederlandse VN-generaalmajoor Cammaert hebben de VN-soldaten twee kinderen levend gekookt en andere lichamen boven een spit geroosterd.
Het conflict in Congo wordt gezien als het meest dodelijke conflict ter wereld nu. De VN-vredesmacht is zelf ook regelmatig onder vuur komen te liggen. Enkele weken geleden stierven negen blauwhelmen onder vijandelijk vuur. Een dag erna doodden de VN-troepen 50 Congolezen nadat ze werden aangevallen.
Uit welk land kwamen die VN-soldaten?quote:
Het roosteren : Waren Belgische VN soldaten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Uit welk land kwamen die VN-soldaten?
Er zitten daar tig landenquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Uit welk land kwamen die VN-soldaten?
en het koken?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het roosteren : Waren Belgische VN soldaten.![]()
dat is geen antwoord op de vraag.quote:
Nee, en hoe moeten wij weten uit welk land ze komenquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
dat is geen antwoord op de vraag.
Ze kwamen uit Togo.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
dat is geen antwoord op de vraag.
Geweldig dit vermogen tot zelfkritiek van je..quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
zuigen... om te zuigen... maar niets bijdragen...
Wat wil je nu zeggen over Sjun en Lucida ?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
alleen vrolijkheid en kijkje om de hoek... als sjun en lucida zijn verbannen...
walging...
Ik vroeg het dan ook niet aan jou, dombo.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, en hoe moeten wij weten uit welk land ze komen![]()
Ik had het over wij, domboquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:05 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik vroeg het dan ook niet aan jou, dombo.
Iets dat jij ook eens zou moeten leren...quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:05 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Geweldig dit vermogen tot zelfkritiek van je..
Je kunt het wel, als je maar wilt.
dat het twee zeer gewaardeerde personen zijn die door aasgieren en zuurdrinkers als jij van stickers en etiketten worden voorzien....quote:Wat wil je nu zeggen over Sjun en Lucida ?
Zeg, zou je eens uit mijn posts willen blijven, achterlijke malloot????quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik had het over wij, domboEn je geeft geen antwoord op mn vraag!
Twee?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Iets dat jij ook eens zou moeten leren...
[..]
dat het twee zeer gewaardeerde personen zijn die door aasgieren en zuurdrinkers als jij van stickers en etiketten worden voorzien....
Nee, censuurquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg, zou je eens uit mijn posts willen blijven, achterlijke malloot????![]()
Niks censuur, je wilde er iets bij zetten, een doodzonde qua modereren.quote:
Helemaal niet! Ik editte de verkeerde post, wilde mijn eigen post edittenquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Niks censuur, je wilde er iets bij zetten, een doodzonde qua modereren.![]()
En welk etiketje krijgt Sjun dan van mij ?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
dat het twee zeer gewaardeerde personen zijn die door aasgieren en zuurdrinkers als jij van stickers en etiketten worden voorzien....
Gewoon met je poten vanaf blijven als er geen reden voor is of gewoon geen mod worden/zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Helemaal niet! Ik editte de verkeerde post, wilde mijn eigen post editten![]()
Vraag het hem!quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:09 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
En welk etiketje krijgt Sjun dan van mij ?
Nee.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Gewoon met je poten vanaf blijven als er geen reden voor is of gewoon geen mod worden/zijn.
Je doet een stellige bewering en dan weiger je het te beargumenteren.quote:
Ja, je denkt heel wat te zijn met dat blauwe kleurtje, maar je moet je werk gewoon goed doen of zwart worden.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:16 schreef Bluesdude het volgende:
Kom nu eens met een inhoudelijke verhaal ipv dat dwangmatige holle etiket-cliché.
Jij hebt niets te zeggen over mijn blauwe kleur jongeman, terug naar je hokquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:16 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, je denkt heel wat te zijn met dat blauwe kleurtje, maar je moet je werk gewoon goed doen of zwart worden.![]()
Ik kan je iedere kleur geven, dankzij het noeste werk van Monidique!quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:17 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij hebt niets te zeggen over mijn blauwe kleur jongeman, terug naar je hok![]()
Dan moet je dat vooral doenquote:Op donderdag 5 mei 2005 14:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik kan je iedere kleur geven, dankzij het noeste werk van Monidique!![]()
![]()
Kom dan maar eens met een argumentatie ipv als een dreinend klein kind het vingertje te wijzen.quote:
Werkelijk iedere post van jou is zuigend. Ik heb je allang afgeschreven, entiteit.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:22 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Kom dan maar eens met een argumentatie ipv als een dreinend klein kind het vingertje te wijzen.
Wat is volgens jou mijn mening over Sjun?
Ik ben bereid daar over te praten.
Of blijf je maar bezig met bashen?
Kom dan met je verwijt naar mij over Sjun.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Werkelijk iedere post van jou is zuigend. Ik heb je allang afgeschreven, entiteit.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:27 schreef sizzler het volgende:
Als jullie het toch niet over Politiek gaan houden, kunnen jullie dan verder gaan in #pol ?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:30 schreef pberends het volgende:
tvp
poop on that shit!quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:48 schreef sizzler het volgende:
http://www.triumphtheinsultcomicdog.com/
dus
"dat blauwjong.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik nog meer kanalen wens te openen voor dat blauwjong?
Helaas, vrijheid van meningsuiting enzo.quote:Haal 'm liever uit mijn nek.![]()
Nee, ik vraag niets lief aan zuigers. Goed, vrijheid van meningsuiting he?quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:35 schreef sizzler het volgende:
[..]
"dat blauwjong.Wat ben jij dan? Een zwartjong?
[..]
Helaas, vrijheid van meningsuiting enzo.
je zou het hem lief kunnen vragen
quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:27 schreef sizzler het volgende:
Als jullie het toch niet over Politiek gaan houden, kunnen jullie dan verder gaan in #pol ?
Kom dan met die quotes waar ik Sjun een ban aannaai.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:37 schreef Aaahikwordgek het volgende:
. Meneer aast gewoon op het aannaaien van bans aan mensen die juist hun onderbouwde mening geven.![]()
quote:
Ze kwamen hier, zagen en overwonnen niet.quote:Op donderdag 5 mei 2005 14:58 schreef pberends het volgende:
[..].
Die moslims hebben het hier 100 keer beter dan in het fucking Rifgebergte. En als ze het hier zo slecht hebben moeten ze maar terug gaan.
Wat als Wouter Bos onder een tram komt?
quote:Lichaamsdelen in kanalen bij Brussel
Uitgegeven: 5 mei 2005 15:09
BRUSSEL - In kanalen bij Brussel is een serie lichaamsdelen gevonden. Voorbijgangers hebben de voorbije dagen een hand, romp, dijbeen, kuit en hoofd ontdekt. Vrijwel zeker heeft iemand een lijk aan stukken gezaagd, maakte de politie bekend.
De moordbrigade van de Belgische politie speurt met een bootje naar resterende lichaamsdelen. Onderzoek aan het hoofd toonde dat het slachtoffer een jongeman moet zijn geweest.
De nog onbekende persoon zou enkele weken geleden met messteken en zware slagen zijn vermoord, aldus de politie donderdag op tv-zender VTM.
Inderdaad, belachelijk, nu het om een moslim gaat is er ongelovelijk veel publiciteit en spreekt iedereen schande hoe dit in het land kan gebeuren, maar als een moslim iets fout doet dan hoor je er op een knuffel na niets meer van.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat die een snor en/of baard had.
Denk aan je hart. Het was overigens in Belgie.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Inderdaad, belachelijk, nu het om een moslim gaat is er ongelovelijk veel publiciteit en spreekt iedereen schande hoe dit in het land kan gebeuren, maar als een moslim iets fout doet dan hoor je er op een knuffel na niets meer van.
En dan nog heb je schijnheil Bos die het opneemt voor de moslims.
Gewoon eruitknikkeren zeg ik je!
Dolle komediant.quote:
Want?quote:
Want?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat hoef ik toch zeker niet uit te leggen?
Leg uit.quote:
dankzij jou zijn deze picca's tegenwoordige done in SC in POL.quote:
Bron?quote:
Want?quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:30 schreef Johan_de_With het volgende:
En als ik het goed begrijp, ben ik vandaag jarig.
Dusquote:
quote:Hirsi Ali op Italiaanse bestsellerlijst
Op de bestsellerlijst van de Italiaanse krant La Stampa staat wijlen Paus Johannes Paulus II op plaats één, twee en drie met zijn boeken. De Nederlandse politica Ayaan Hirsi Ali zit de paus echter op de hielen. Zij bezet plek vier met het boek 'Non Sottomessa'. Dat is een bundel vertalingen van essays uit haar boeken 'De zoontjesfabriek' en 'De maagdenkooi' en bevat ook het scenario van de film 'Submission' die ze samen met Theo van Gogh maakte.
Volgens de Italiaanse uitgeverij Augustus zijn de vertaalrechten van de essays inmiddels ook verkocht aan de Amerikaanse collega Free Press. Van de VVD-politica verschijnt binnenkort ook werk in Frankrijk en Duitsland.
Rechts is totaal uitgemoord.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:36 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ben jij nu twee reeksen lang het enige Wiegelgewicht in de discussie geweest?
want?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |