abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26754681
Heb al ruim 4 jaar wat met m'n vriendin en gaat over het geheel genomen prima, alleen nu kent m'n vriendin sinds een maandje iemand die ze via internet kent en waar ze ook wel af en toe wat mee chat, hij heeft al een vriendin en daar zit ik ook niet echt over in. Ze gaat binnenkort op bezoek bij 'm om wat DVD's/muziek e.d. uit te wisselen, ook geen punt. Alleen het is relatief dichtbij waar ie woont en ze blijft bij 'm slapen (op een apart logeerkamertje). Ik vertrouw haar prima en er zijn geen aanwijzingen dat ze op meer uit is dan puur en bezoekje. Ik mocht zelf ook mee als ik wilde, maar ik heb ook genoeg andere dingen te doen en ze bood zelf aan om niet te gaan als ik het niet wilde. Maar omdat ik niet zo moeilijk ben en haar ten volste vertouw laat ik haar haar gang gaan.

Maar toch vroeg ik me af of er hier mensen zijn die hun vriendin 'hetzelfde' toelaten bij hun vriendin of andersom aan hun vriend?
pi_26754733
nou ik zou hem daar denk niet laten slapen, ze kent die jongen niet (alleen via internet dan) en om dan gelijk te blijven logeren zou ik wel een eng idee vinden.
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
pi_26754751
Hoezo toelaten??? Is dit niet haar eigen keus?
stupidity has become as common as common sense was before
pi_26754819
Ja, tuurlijk is het haar eigen keus. Maar in deze situatie vroeg ik me af of andere mensen hun vriendin ook zomaar laten slapen bij iemand die ze nog maar een maandje via alleen internet kent en die op zich nog redelijk dichtbij woont.
pi_26754820
En waarom mag jij niet mee?
pi_26754835
Ik mag wel mee, maar ik heb andere dingen genoeg te doen

Het gaat me puur om deze situatie of het raar is als je vriendin zomaar bij iemand blijt slapen die dichtbijwoont en die je nog maar een maandje kent. Of dat er hier ook mensen zijn die ook een vriendin hebben die dat ook wel eens doet , dat is de vraag
pi_26754840
Ik zou het niet zo'n probleem vinden als hij ( in mijn geval dan) even langs zou gaan, maar waarom dat blijven slapen?
Het is dan wel op een logeerkamer maar je kan savonds toch gewoon naar huis komen als je toch alleen maar muziek en dvds gaat uitwisslen..
pi_26754883
Waarom blijft ze in godsnaam bij hem slapen als het dichtbij is?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_26754905
Dat ze blijft slapen is voor 't gemak, omdat ze geen zin heeft om 's avonds terug te rijden ('t is toch nog een half uur rijden). Ik weet gewoon dat er niets aan de hand kan/hoeft te zijn en ze zegt ook dat ik nergens over in hoef te zitten, maar toch geeft het een beetje onrustig gevoel. En ze we hebben vandaag nog kaartjes besteld voor optreden over een maand of twee, dus ik zie eigenlijk totaal geen reden waarom ik het niet zou moeten vertrouwen.
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:24:09 #10
16976 Fling
Fan o' man
pi_26754927
Misschien ligt het aan mij maar ik zou dit voor geen meter vertrouwen. Het klinkt me allemaal iets te "redelijk".
Heads I win, tails you lose
Out of my way, I'm coming through
  Official ESF Kreviewer donderdag 5 mei 2005 @ 15:26:03 #11
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_26754961
Ik zou een zendertje in een knoopje van haar blouse doen.
pi_26754986
Gewoon zeggen dat jij ook bezoek krijgt van een internetvriendin
En nee, ik zou zoiets niet toestaan, geeft gegarandeerd problemen.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_26754991
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:23 schreef komediant het volgende:
Dat ze blijft slapen is voor 't gemak, omdat ze geen zin heeft om 's avonds terug te rijden. Ik weet gewoon dat er niets aan de hand kan/hoeft te zijn en ze zegt ook dat ik nergens over in hoef te zitten, maar toch geeft het een beetje onrustig gevoel. En ze we hebben vandaag nog kaartjes besteld voor optreden over een maand of twee, dus ik zie eigenlijk totaal geen reden waarom ik het niet zou moeten vertrouwen.
edit.

Een half uur rijden en geen zin?

Wat een smoesje...
pi_26754994
Er hoeft inderdaad niets aan de hand te zijn, maar voor hetzelfde geld word ze 's avonds even keihard geneukt door die internet kennis..

Maar aan de andere kant, die mogelijkheid is er natuurlijk nog steeds, zelfs als ze maar een uurtje gaat. Verstandige keuze gemaakt dus, vertrouwen is wél ff de basis van je relatie!
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_26755017
blijven slapen? Nah, dat zou ik zelf (als man) niet eens doen bij iemand die ik niet eerder ontmoet heb. Een aantal van mijn kennissen - via mijn eigen forum - heb ik ontmoet op diverse lokaties, bij mensen thuis, bij mij thuis, neutraal terrein, en zelfs op vakantie! Het kan dus wel.
pi_26755038
Goed, ik zou zeggen: "Dat je gaat moet je zelf weten, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt dat jij bij die kerel blijft slapen"
pi_26755044
Een half uur rijden 's avonds is een reden om te blijven slapen?
pi_26755052
Het is toch juist makkelijk om savonds even terug te rijden.
In plaats dat je in een vreemd bed moet pitten en daar sochtends bij die dude wakker wordt.
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:30:29 #19
92627 Scat-man
Ski-Ba-Bop-Ba-Dop-Bop
pi_26755061
Als het zo dicht bij haar huis is zou ik aanbieden haar te komen halen en haar naar huis te brengen en dan lekker te blijven slapen (wink wink nutch nutch).
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:30:45 #20
55086 Phenomenom
Met spelvout :{
pi_26755070
Een half uurtje rijden? Pfff dan had ik haar zelfs terug laten lopen.
  Official ESF Kreviewer donderdag 5 mei 2005 @ 15:30:59 #21
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_26755072
Ik zou haar msn-logs ook even doorkijken als ik jou was. Misschien kun je ze hier even posten.
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:31:38 #22
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_26755090
Ik vind het zelf een beetje vreemd dat ze daar blijft slapen. Ik bedoel, het is alleen het uitwisselen van dvd's etc. Al is het nou een of ander feest, waar ze dus ook een drankje drinkt, dan snap ik het enigszins. Maar ik vind dit zelf vreemd.
Ik wil zelf ook een internetvriend opzoeken, die ik al bijna vier jaar "ken". Hij komt uit Zweden en gaat een week op vakantie bij een andere jongen die ik ook ken. Hij woont vlak over de grens bij Venlo in Duitsland, dat is voor mij 2,5 uur rijden, maar ik ga daar niet blijven slapen. (ik weet zelf overigens nog niet hoe ik dat mijn vriend moet vertellen, dat ik plannen heb om daar naartoe te gaan, hij kan nogal vreemd erop reageren, iemand suggesties?)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_26755103
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 15:30 schreef Kreator het volgende:
Ik zou haar msn-logs ook even doorkijken als ik jou was. Misschien kun je ze hier even posten.
MSN-logs
pi_26755124
Ik denk dat ik te veel vertrouwen in haar heb? Want als ik de reacties zie dan zouden veel mensen zoiets niet zo gauw toelaten. Ben ik naief, of moet ik dat soort dingen verbieden? Ik ga er namelijk vanuit dat we een goed vertrouwen hebben in elkaar en daarom laat ik haar dat ook gewoon doen. Mocht ik er achter komen dat er andere dingen aan de hand zijn, dan weten we allebei waar we aan toe zijn lijkt me...
pi_26755128
Dude, dit stinkt echt aan alle kanten . Als je vriendin het al goed bedoelt kan ik je wel bijna verzekeren dat die kerel waarschijnlijk heel andere gedachten heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')