Aleid Wolfsen vind ik zo'n publiciteitsgeil mannetje. Bij elke fout van justitie of het kabinet zit hij weer bij Nova te vertellen hoe slecht het wel niet is. Daarnaast vind ik Diederik Samson wil goed, hoewel ik hem iets te links vind.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:11 schreef Sidekick het volgende:
Bos noemt naast Sharon Dijksma en bert Koenders ook Ahmed Aboutaleb, Diederik Samson, Staf Depla en Ferd Crone. Ik weet niet of die mensen nu wel geschikt zijn als partijleider, maar dat dacht men ook van Wouter Bos een paar jaar geleden.
Aleid Wolfsen is volgens mij ook wel iemand die de kar kan trekken.
Depla en Crone iig niet.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:11 schreef Sidekick het volgende:
Bos noemt naast Sharon Dijksma en bert Koenders ook Ahmed Aboutaleb, Diederik Samson, Staf Depla en Ferd Crone. Ik weet niet of die mensen nu wel geschikt zijn als partijleider, maar dat dacht men ook van Wouter Bos een paar jaar geleden.
Aleid Wolfsen is volgens mij ook wel iemand die de kar kan trekken.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:15 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Aleid Wolfsen vind ik zo'n publiciteitsgeil mannetje. Bij elke fout van justitie of het kabinet zit hij weer bij Nova te vertellen hoe slecht het wel niet is.
Diederick Samson Diederik Samsom dus... wel geinige knaap.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:23 schreef kingmob het volgende:
Die 'jonge' gozer met die krullen, geen idee hoe hij heet. Niet dat ik ook maar enig idee heb hoe goed hij als leider zou zijn, maar in de publiciteit komt hij iniedergeval (vind ik) erg goed over.
Ach daarom hebben we er nu 1 die steeds zijn pasje moet laten zien.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wouter Bos wordt zelf nooit premier, dat kan en wil die niet.
En vervolgens de herkenning met dat Potter figuur geeft de doorslag.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:29 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ach daarom hebben we er nu 1 die steeds zijn pasje moet laten zien.![]()
jij maakt er wel een hele chique jongen vanquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:28 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Diederick Samson dus... wel geinige knaap.
Diederik Samsom?quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:23 schreef kingmob het volgende:
Die 'jonge' gozer met die krullen, geen idee hoe hij heet. Niet dat ik ook maar enig idee heb hoe goed hij als leider zou zijn, maar in de publiciteit komt hij iniedergeval (vind ik) erg goed over.
samsonquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |