Dan is het opeens niet gratiz meerquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar vandaag gaat ze naar bevrijdingspop en dan ontmoet ze een loverboy!![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:56 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dan is het opeens niet gratiz meer
Vlug even een kettingzaag halen. Afbakenen dat territorium!
Die zie ik zondag en volgende week eens. De afstand.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:08 schreef George-Butters het volgende:
Hoe is het met jouw vliedinnetje aaah?
Komt ze uit een ander land?quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die zie ik zondag en volgende week eens. De afstand.![]()
Nope, maar ze werkt voor een aantal maanden in de UK.quote:
Bevrijden die hap! Ben je nou geallieerd of niet?quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nope, maar ze werkt voor een aantal maanden in de UK.
Ze heeft een leuke baan, dus nee, dat niet.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:21 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Bevrijden die hap! Ben je nou geallieerd of niet?
Ik ken het idee.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die zie ik zondag en volgende week eens. De afstand.![]()
Daar hebben ze zulke lange werkweken dat de gedachte aan vreemdgaan niet in haar op zal komen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nope, maar ze werkt voor een aantal maanden in de UK.
Ja, ach, ik weet ook niet of het voor 10 jaar is hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ken het idee.2 jaar een vliendinnetje op 200 km afstand gehad.
De hoer!
Zij is jonger en verder geen mededelingen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:25 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Daar hebben ze zulke lange werkweken dat de gedachte aan vreemdgaan niet in haar op zal komen.
Niet dat jij je daar zorgen over hoeft te maken uiteraard.
Hoeveel jaar verschillen julie?
Ook goeie morgen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:28 schreef Mutant01 het volgende:
Zo, goeiemorgen!
quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zij is jonger en verder geen mededelingen.![]()
In marokko!!!!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:33 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ook goeie morgen.
En waar woont JOUW vriendinnetje?
Oooooooooooooooooooooohquote:
Beide, ik mag er 4 hebben remember.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:41 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooh
Tis dus je nichtje.
Of een fijnbesnorde tante.
vieze relnicht.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:41 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooh
Tis dus je nichtje.
Of een fijnbesnorde tante.
* Hap hapquote:
Mutant doet aan incest... iets dat niet kan...quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]
vieze relnicht.
Ga jij je maar weer rukken op je moeder of in jouw geval je papa.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mutant doet aan incest... iets dat niet kan...
wel op fok... fok... laat pedofielen en incestuezen vrij gang gaan...
Daarom heet het ook fok, du'h. Fok as in "fokken".quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mutant doet aan incest... iets dat niet kan...
wel op fok... fok... laat pedofielen en incestuezen vrij gang gaan...
We hebben hier ook schapen hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:46 schreef Mutant01 het volgende:
* Hap hap
Denken jullie werkelijk dat ik iemand uit Marokko neem? Die zou ik dan 1 keer in het jaar zien....nee dank je. Afgezien daarvan zal zij hier niet aan een baan komen, en ik eis dat mijn toekomstige vrouw ook gaat werken
quote:Prins: 5 mei moet gevierd blijven worden
ANP
DEN BOSCH - Prins Willem-Alexander vindt dat 5 mei over zestig jaar nog steeds moet worden gevierd als bevrijdingsdag. Dat zei hij donderdag in Den Bosch tijdens het begin van de viering van de bevrijdingsdag. Het thema van Bevrijdingsdag is dit jaar 'Vrijheid delen is de kunst'. 'Het zal nog altijd gaan om vrede en vrijheid. Maar de invulling van het feest zal anders zijn', aldus de prins.
Ja, das wel zo...quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daarom heet het ook fok, du'h. Fok as in "fokken".
Het zijn wel verzamelobjecten. Wie weet wordt het geld waard later.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:51 schreef George-Butters het volgende:
hockeysletten. gevaarlijk spul.
verhip!quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:51 schreef Harry_Sack het volgende:
Wat een draaikont, hij heeft zeker nu wel goede sex gehad. Een paar jaar geleden wilde hij het nog afschaffen
[..]
orgie in de douche...quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:51 schreef George-Butters het volgende:
hockeysletten. gevaarlijk spul.
Verrek! Ook ghijquote:
Jij moet echt nodig een sexpartner vinden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
orgie in de douche...
rondspetterend vocht...
Heb ik, Turk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij moet echt nodig een sexpartner vinden.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:55 schreef George-Butters het volgende:
goddomme, ik ben pas 2 maanden vrijgezel en ik heb al weer 3 harten gebroken![]()
Sportiviteit is iets wat vrouwen vreemd is![]()
![]()
Altijd maar die verwachtingen....
Zonder handjes, maar jij zult wel een machine hebben, want anders word je door allaahf geslacht.quote:
Bus, halte. Als ze maar op tijd zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:01 schreef George-Butters het volgende:
[..]
het is emotionele chantage! Dat zeg ik je CHANTAGE!
handjes schudden en mensen bedanken voor de afleiding.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hoe geef ik nog een zinloze invulling aan mijn laatste 762 posts?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:02 schreef George-Butters het volgende:
[..]
handjes schudden en mensen bedanken voor de afleiding.
Slopen is mijn lust en mijn leven. Naast het knuffelen van bomen is het kritisch belichten van de samenleving mijn andere kant.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
George, jij bedankt voor de sloopfeesten!
Zondag ga ik pas vissen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je hebt toch wormen en maden om mee te spelen?
Maar jij bent ook de stoerstequote:Op donderdag 5 mei 2005 11:55 schreef George-Butters het volgende:
goddomme, ik ben pas 2 maanden vrijgezel en ik heb al weer 3 harten gebroken![]()
![]()
sletquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:20 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Maar jij bent ook de stoerste
[afbeelding]
Post nog eens wat in het 'estetisch verantwoordde slettenbakjestopic'quote:
Kijk ze belde net op om haar excuses aan te bierenquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:55 schreef George-Butters het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:38 schreef Sidekick het volgende:
Goeiemorgen.
Bevrijdingsdag en hemelvaartsdag vallen op 1 dag, en nog hoor je niets over Pim Fortuyn.
Hirsi Ali heeft gelijk gekregen.
Hee, G-B. Ben je nog aan het daten met dat roodharige mokkeltje?quote:
Precies, niks verontwaardiging. Op de knieen en om vergeving smekenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:39 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Kijk ze belde net op om haar excuses aan te bieren
Zo hoort het.
Die komt donderdag aan de beurt. Niet allemaal tegelijk he, anders is het zo verwarrendquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:41 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hee, G-B. Ben je nog aan het daten met dat roodharige mokkeltje?
En hoe ziet ze er nu uit? Zoiets?
Een vriend van me heeft vorig jaar een meisje uit Marokko gehaald. Ze zijn getrouwd en hebben sinds kort een kindje. Leuk meisje. Ze spreekt al aardig Nederlands (noemt me "meneer" enzo) en ze werkt in een call-centre. Baan vinden was geen probleem hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
* Hap hap
Denken jullie werkelijk dat ik iemand uit Marokko neem? Die zou ik dan 1 keer in het jaar zien....nee dank je. Afgezien daarvan zal zij hier niet aan een baan komen, en ik eis dat mijn toekomstige vrouw ook gaat werken
Onmogelijk, Marokkanen zijn achterlijk en hun cultuur ook! Dit is een linkse leugen!quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:45 schreef sizzler het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft vorig jaar een meisje uit Marokko gehaald. Ze zijn getrouwd en hebben sinds kort een kindje. Leuk meisje. Ze spreekt al aardig Nederlands (noemt me "meneer" enzo) en ze werkt in een call-centre. Baan vinden was geen probleem hoor.
De leugen komt van links!quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onmogelijk, Marokkanen zijn achterlijk en hun cultuur ook! Dit is een linkse leugen!
Die vriend is Marokkaan he? Dat moet je wel even vermelden... Racisme... geen blik waardig gunnen aan dame in Nederland... alleen ter verkrachting en vermaak... en dan hoer noemen...quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:45 schreef sizzler het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft vorig jaar een meisje uit Marokko gehaald. Ze zijn getrouwd en hebben sinds kort een kindje. Leuk meisje. Ze spreekt al aardig Nederlands (noemt me "meneer" enzo) en ze werkt in een call-centre. Baan vinden was geen probleem hoor.
Gelukkig weten we dat dit niet serieus is, anders was het te triest om om te lachen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die vriend is Marokkaan he? Dat moet je wel even vermelden... Racisme... geen blik waardig gunnen aan dame in Nederland... alleen ter verkrachting en vermaak... en dan hoer noemen...
.....maar dan heb je het wel over een goede wijk in Casablanca hè. Da's wat anders dan uit het Rifgebergte.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onmogelijk, Marokkanen zijn achterlijk en hun cultuur ook! Dit is een linkse leugen!
Het is sowieso al te triest om om te lachen, ook al is het niet serieusquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gelukkig weten we dat dit niet serieus is, anders was het te triest om om te lachen.
Nee, dat kan niet, want het zijn en bijven Marokkanen, die zijn achterlijk. Het zijn zelfs arabieren! Nog erger!quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:23 schreef sizzler het volgende:
[..]
.....maar dan heb je het wel over een goede wijk in Casablanca hè. Da's wat anders dan uit het Rifgebergte.
fokplus4uquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:23 schreef Monidique het volgende:
Ik ga éérst de code van FokBlock verbeteren. Dan users kunnen (un?)blocken met rechtermuisknop.
Eigenlijk is het al meer dan blocken, wat is een goede naam voor mijn extensie?
gadverdamme butenlanders! en ze ruiken ook zo raar.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, want het zijn en bijven Marokkanen, die zijn achterlijk. Het zijn zelfs arabieren! Nog erger!
Het is ook te triest.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gelukkig weten we dat dit niet serieus is, anders was het te triest om om te lachen.
Die extensie download ik pas weer als je de user volledig wegtovert, anders heeft het geen zin.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:23 schreef Monidique het volgende:
Ik ga éérst de code van FokBlock verbeteren. Dan users kunnen (un?)blocken met rechtermuisknop.
Buitelanders verrot schelden... vanwaar die haat...quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:25 schreef George-Butters het volgende:
[..]
gadverdamme butenlanders! en ze ruiken ook zo raar.
Vieze knoflookvreters. Achterlijke gladiolen!
Zeg Pieter, wat voor hardware heb jij in je pckast zitten?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die extensie download ik pas weer als je de user volledig wegtovert, anders heeft het geen zin.
Begin er aan, nerd!![]()
is alweer spul van 2002, een pentium 4 2ghz, 512 mb, lekker toch?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zeg Pieter, wat voor hardware heb jij in je pckast zitten?
Je loopt achter HIHIHII! JE BENT NU OFFICIEEL ACHTERLIJK!!!!!!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
is alweer spul van 2002, een pentium 4 2ghz, 512 mb, lekker toch?
Ja, maar ik stenig de pc niet.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je loopt achter HIHIHII! JE BENT NU OFFICIEEL ACHTERLIJK!!!!!!!
Fok!Buddy.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:23 schreef Monidique het volgende:
vergeet Fok!plus4u niet!quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Fok!Buddy.
Fok!Assistant
Fok!King Pro.
Fok!Let
Nee, geef maar toe dat jij jouw pc en dvd-writer met een hoofddoekje hebt gesluierd.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zijn smoesjes om je achterlijkheid te rechtvaardigen, typisch rechts trekje![]()
Mijn PC heeft inderdaad wel klepjes voor, die de DVD writer en speler bedekkenquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, geef maar toe dat jij jouw pc en dvd-writer met een hoofddoekje hebt gesluierd.
Ga je pc nog uithuwelijken met een extra koeler?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn PC heeft inderdaad wel klepjes voor, die de DVD writer en speler bedekken![]()
Mijn PC heeft al 4 koelers in totaal! Dat is het maximum wat ie mag hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ga je pc nog uithuwelijken met een extra koeler?
Sinds wanneer hou jij je aan de regels?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn PC heeft al 4 koelers in totaal! Dat is het maximum wat ie mag hebben.
Ik ben er al over aan het praten, met Aaah.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:42 schreef sizzler het volgende:
Wil je er over praten, Mutant01?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:44 schreef Sidekick het volgende:
Mijn PC zag laatste een ongesluierde vrouwelijke PC, en nu heeft ie constant een harde schijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |