Slopen is mijn lust en mijn leven. Naast het knuffelen van bomen is het kritisch belichten van de samenleving mijn andere kant.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:03 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
George, jij bedankt voor de sloopfeesten!
Zondag ga ik pas vissen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je hebt toch wormen en maden om mee te spelen?
Maar jij bent ook de stoerstequote:Op donderdag 5 mei 2005 11:55 schreef George-Butters het volgende:
goddomme, ik ben pas 2 maanden vrijgezel en ik heb al weer 3 harten gebroken![]()
Sportiviteit is iets wat vrouwen vreemd is![]()
![]()
Altijd maar die verwachtingen....
sletquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:20 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Maar jij bent ook de stoerste
[afbeelding]
Post nog eens wat in het 'estetisch verantwoordde slettenbakjestopic'quote:
Kijk ze belde net op om haar excuses aan te bierenquote:Op donderdag 5 mei 2005 11:55 schreef George-Butters het volgende:
goddomme, ik ben pas 2 maanden vrijgezel en ik heb al weer 3 harten gebroken![]()
Sportiviteit is iets wat vrouwen vreemd is![]()
![]()
Altijd maar die verwachtingen....
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:38 schreef Sidekick het volgende:
Goeiemorgen.
Bevrijdingsdag en hemelvaartsdag vallen op 1 dag, en nog hoor je niets over Pim Fortuyn.
Hirsi Ali heeft gelijk gekregen.
Hee, G-B. Ben je nog aan het daten met dat roodharige mokkeltje?quote:
Precies, niks verontwaardiging. Op de knieen en om vergeving smekenquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:39 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Kijk ze belde net op om haar excuses aan te bieren
Zo hoort het.
Die komt donderdag aan de beurt. Niet allemaal tegelijk he, anders is het zo verwarrendquote:Op donderdag 5 mei 2005 12:41 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hee, G-B. Ben je nog aan het daten met dat roodharige mokkeltje?
En hoe ziet ze er nu uit? Zoiets?
Een vriend van me heeft vorig jaar een meisje uit Marokko gehaald. Ze zijn getrouwd en hebben sinds kort een kindje. Leuk meisje. Ze spreekt al aardig Nederlands (noemt me "meneer" enzo) en ze werkt in een call-centre. Baan vinden was geen probleem hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
* Hap hap
Denken jullie werkelijk dat ik iemand uit Marokko neem? Die zou ik dan 1 keer in het jaar zien....nee dank je. Afgezien daarvan zal zij hier niet aan een baan komen, en ik eis dat mijn toekomstige vrouw ook gaat werken
Onmogelijk, Marokkanen zijn achterlijk en hun cultuur ook! Dit is een linkse leugen!quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:45 schreef sizzler het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft vorig jaar een meisje uit Marokko gehaald. Ze zijn getrouwd en hebben sinds kort een kindje. Leuk meisje. Ze spreekt al aardig Nederlands (noemt me "meneer" enzo) en ze werkt in een call-centre. Baan vinden was geen probleem hoor.
De leugen komt van links!quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onmogelijk, Marokkanen zijn achterlijk en hun cultuur ook! Dit is een linkse leugen!
Die vriend is Marokkaan he? Dat moet je wel even vermelden... Racisme... geen blik waardig gunnen aan dame in Nederland... alleen ter verkrachting en vermaak... en dan hoer noemen...quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:45 schreef sizzler het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft vorig jaar een meisje uit Marokko gehaald. Ze zijn getrouwd en hebben sinds kort een kindje. Leuk meisje. Ze spreekt al aardig Nederlands (noemt me "meneer" enzo) en ze werkt in een call-centre. Baan vinden was geen probleem hoor.
Gelukkig weten we dat dit niet serieus is, anders was het te triest om om te lachen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die vriend is Marokkaan he? Dat moet je wel even vermelden... Racisme... geen blik waardig gunnen aan dame in Nederland... alleen ter verkrachting en vermaak... en dan hoer noemen...
.....maar dan heb je het wel over een goede wijk in Casablanca hè. Da's wat anders dan uit het Rifgebergte.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Onmogelijk, Marokkanen zijn achterlijk en hun cultuur ook! Dit is een linkse leugen!
Het is sowieso al te triest om om te lachen, ook al is het niet serieusquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gelukkig weten we dat dit niet serieus is, anders was het te triest om om te lachen.
Nee, dat kan niet, want het zijn en bijven Marokkanen, die zijn achterlijk. Het zijn zelfs arabieren! Nog erger!quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:23 schreef sizzler het volgende:
[..]
.....maar dan heb je het wel over een goede wijk in Casablanca hè. Da's wat anders dan uit het Rifgebergte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |