Mutant doet aan incest... iets dat niet kan...quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:44 schreef George-Butters het volgende:
[..]
vieze relnicht.
Ga jij je maar weer rukken op je moeder of in jouw geval je papa.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mutant doet aan incest... iets dat niet kan...
wel op fok... fok... laat pedofielen en incestuezen vrij gang gaan...
Daarom heet het ook fok, du'h. Fok as in "fokken".quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Mutant doet aan incest... iets dat niet kan...
wel op fok... fok... laat pedofielen en incestuezen vrij gang gaan...
We hebben hier ook schapen hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:46 schreef Mutant01 het volgende:
* Hap hap
Denken jullie werkelijk dat ik iemand uit Marokko neem? Die zou ik dan 1 keer in het jaar zien....nee dank je. Afgezien daarvan zal zij hier niet aan een baan komen, en ik eis dat mijn toekomstige vrouw ook gaat werken
quote:Prins: 5 mei moet gevierd blijven worden
ANP
DEN BOSCH - Prins Willem-Alexander vindt dat 5 mei over zestig jaar nog steeds moet worden gevierd als bevrijdingsdag. Dat zei hij donderdag in Den Bosch tijdens het begin van de viering van de bevrijdingsdag. Het thema van Bevrijdingsdag is dit jaar 'Vrijheid delen is de kunst'. 'Het zal nog altijd gaan om vrede en vrijheid. Maar de invulling van het feest zal anders zijn', aldus de prins.
Ja, das wel zo...quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:49 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Daarom heet het ook fok, du'h. Fok as in "fokken".
Het zijn wel verzamelobjecten. Wie weet wordt het geld waard later.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:51 schreef George-Butters het volgende:
hockeysletten. gevaarlijk spul.
verhip!quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:51 schreef Harry_Sack het volgende:
Wat een draaikont, hij heeft zeker nu wel goede sex gehad. Een paar jaar geleden wilde hij het nog afschaffen
[..]
orgie in de douche...quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:51 schreef George-Butters het volgende:
hockeysletten. gevaarlijk spul.
Verrek! Ook ghijquote:
Jij moet echt nodig een sexpartner vinden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:52 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
orgie in de douche...
rondspetterend vocht...
Heb ik, Turk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jij moet echt nodig een sexpartner vinden.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:55 schreef George-Butters het volgende:
goddomme, ik ben pas 2 maanden vrijgezel en ik heb al weer 3 harten gebroken![]()
Sportiviteit is iets wat vrouwen vreemd is![]()
![]()
Altijd maar die verwachtingen....
Zonder handjes, maar jij zult wel een machine hebben, want anders word je door allaahf geslacht.quote:
Bus, halte. Als ze maar op tijd zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:01 schreef George-Butters het volgende:
[..]
het is emotionele chantage! Dat zeg ik je CHANTAGE!
handjes schudden en mensen bedanken voor de afleiding.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Hoe geef ik nog een zinloze invulling aan mijn laatste 762 posts?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:02 schreef George-Butters het volgende:
[..]
handjes schudden en mensen bedanken voor de afleiding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |