fokplus4uquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:23 schreef Monidique het volgende:
Ik ga éérst de code van FokBlock verbeteren. Dan users kunnen (un?)blocken met rechtermuisknop.
Eigenlijk is het al meer dan blocken, wat is een goede naam voor mijn extensie?
gadverdamme butenlanders! en ze ruiken ook zo raar.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, want het zijn en bijven Marokkanen, die zijn achterlijk. Het zijn zelfs arabieren! Nog erger!
Het is ook te triest.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gelukkig weten we dat dit niet serieus is, anders was het te triest om om te lachen.
Die extensie download ik pas weer als je de user volledig wegtovert, anders heeft het geen zin.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:23 schreef Monidique het volgende:
Ik ga éérst de code van FokBlock verbeteren. Dan users kunnen (un?)blocken met rechtermuisknop.
Buitelanders verrot schelden... vanwaar die haat...quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:25 schreef George-Butters het volgende:
[..]
gadverdamme butenlanders! en ze ruiken ook zo raar.
Vieze knoflookvreters. Achterlijke gladiolen!
Zeg Pieter, wat voor hardware heb jij in je pckast zitten?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die extensie download ik pas weer als je de user volledig wegtovert, anders heeft het geen zin.
Begin er aan, nerd!![]()
is alweer spul van 2002, een pentium 4 2ghz, 512 mb, lekker toch?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Zeg Pieter, wat voor hardware heb jij in je pckast zitten?
Je loopt achter HIHIHII! JE BENT NU OFFICIEEL ACHTERLIJK!!!!!!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:30 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
is alweer spul van 2002, een pentium 4 2ghz, 512 mb, lekker toch?
Ja, maar ik stenig de pc niet.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je loopt achter HIHIHII! JE BENT NU OFFICIEEL ACHTERLIJK!!!!!!!
Fok!Buddy.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:23 schreef Monidique het volgende:
vergeet Fok!plus4u niet!quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:33 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Fok!Buddy.
Fok!Assistant
Fok!King Pro.
Fok!Let
Dat zijn smoesjes om je achterlijkheid te rechtvaardigen, typisch rechts trekjequote:
Nee, geef maar toe dat jij jouw pc en dvd-writer met een hoofddoekje hebt gesluierd.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat zijn smoesjes om je achterlijkheid te rechtvaardigen, typisch rechts trekje![]()
Mijn PC heeft inderdaad wel klepjes voor, die de DVD writer en speler bedekkenquote:Op donderdag 5 mei 2005 13:38 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, geef maar toe dat jij jouw pc en dvd-writer met een hoofddoekje hebt gesluierd.
Ga je pc nog uithuwelijken met een extra koeler?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn PC heeft inderdaad wel klepjes voor, die de DVD writer en speler bedekken![]()
Mijn PC heeft al 4 koelers in totaal! Dat is het maximum wat ie mag hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:40 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ga je pc nog uithuwelijken met een extra koeler?
Sinds wanneer hou jij je aan de regels?quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn PC heeft al 4 koelers in totaal! Dat is het maximum wat ie mag hebben.
Ik ben er al over aan het praten, met Aaah.quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:42 schreef sizzler het volgende:
Wil je er over praten, Mutant01?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 13:44 schreef Sidekick het volgende:
Mijn PC zag laatste een ongesluierde vrouwelijke PC, en nu heeft ie constant een harde schijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |