Ha Opa! Ouwe reller, je leeft nog!quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:24 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Het Moet! Het Zal. Het Kan!
Samen op voor Het Plan!
Dat, plus een iq van zo'n 80.. Heej, we hebben een slachtoffer dat zich wil verdedigen, Big Brother is al vol, laten we deze achtergrond gebruikenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.nieuws.nl/bericht/5/57723
Ja, zo gaat het toch altijd in dat verrotte land?!
Twan Huys over de zaak: de man van Lynndie heeft gezegd tegen de advocaat van Lynndie dat hij haar opdracht heeft gegeven voor die mishandelingen, dat strookt echter niet met de schuldbekentenis van Lynndie, de rechter heeft dat ook vernomen en heeft daarom de zaak uitgesteld en misschien zal Lynndie een lagere straf krijgen of mogelijk vrijspraak wegens procedurefoutenquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
http://www.nieuws.nl/bericht/5/57723
Ja, zo gaat het toch altijd in dat verrotte land?!
Ik heb niet lang meer. Tot 25.000 en dan schluss met de idioterie hier. Ik wil niet als Harrie Nak eindigen.quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:11 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Eeen Aaahh die voor tyrannen ......................
..................................................
.................................... licht.
Nee! Nou wordt ie mooiquote:Op woensdag 4 mei 2005 23:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dat waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas de kofffieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Geef mij maar een neut!!!!!
Op een gegeven moment houdt je plasser ermee op en dan word je mod. Is dat wat je wilt?quote:Op woensdag 4 mei 2005 23:57 schreef George-Butters het volgende:
ik ga bij 8000 stoppen. Mijn leven gaat aan me voorbij.
Dan ben je prostatueequote:Op donderdag 5 mei 2005 00:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Op een gegeven moment houdt je plasser ermee op en dan word je mod. Is dat wat je wilt?
quote:
Wat zeg ik net?!?quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Op een gegeven moment houdt je plasser ermee op en dan word je mod. Is dat wat je wilt?
Ik bevestigde jouw scherpe analyse, goed lezen sjiebie!quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wat zeg ik net?!?
Wel goed lezen aaaah
quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:32 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik bevestigde jouw scherpe analyse, goed lezen sjiebie!
Nou en.... dan geef je het meiske toch een elektrische staafmixer kado.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
D'r zit toch wel rum in he?quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hoera, mijn verjaardag is afgelopen. Christus, 26 jaar, loop tegen de 30 aan![]()
Gefeli nogquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hoera, mijn verjaardag is afgelopen. Christus, 26 jaar, loop tegen de 30 aan![]()
Gedingest, 26 is een stoere leeftijdquote:Op donderdag 5 mei 2005 00:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
gefeliciflapstaard! Back to normal again.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:42 schreef ExtraWaskracht het volgende:
PSV verdient het meer dan Liverpool.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:51 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Jah, dank, dank.Nu weer de belangrijkere dingen. Spijtig dat PSV niet doorgaat
![]()
hier erg onrechtvaardig.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Die dubbeltelling bij een uitwedstrijd is zo debiel.
Absoluut.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:56 schreef George-Butters het volgende:
[..]
PSV verdient het meer dan Liverpool.
quote:Betere tijden voor het midden- en kleinbedrijf
ZOETERMEER - Voor het midden- en kleinbedrijf lijken betere tijden aan te breken. De afzet neemt dit jaar toe met 1,25 procent en de verkopen zullen in 2006 verder oplopen met 2,25 procent. Bovendien wordt voor 2005 een winststijging van 5 procent verwacht, die een jaar later nog 1 procentpunt hoger kan zijn. Ook neemt de werkgelegenheid in 2006 toe. Dat blijkt uit een onderzoek, dat economisch onderzoeksbureau EIM woensdag heeft gepubliceerd.
Aan de stijgende afzetgroei ligt volgens het onderzoek vooral de stijgende export van dit en volgend jaar ten grondslag. EIM verwacht dat de uitvoer van het midden- en kleinbedrijf dit jaar toeneemt met 2,5 procent en in 2006 verder oploopt met 4 procent.
Tot uw dienst en nadere order!quote:
Je hebt toch wormen en maden om mee te spelen?quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:37 schreef RichardQuest het volgende:
Eén hele goede morgen met Richard Quest!
Ik verveel me wel hoor.
Scherp!quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je hebt toch wormen en maden om mee te spelen?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:37 schreef RichardQuest het volgende:
Eén hele goede morgen met Richard Quest!
Ik verveel me wel hoor.
quote:
Dat is vandaag dus?quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:52 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Het leven is wel mooi.
Ik heb gisteren weer geinvesteerd in een (leuk) vrouwtje.
donderdag gaat dat verzilverd worden![]()
Maar vandaag gaat ze naar bevrijdingspop en dan ontmoet ze een loverboy!quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:54 schreef George-Butters het volgende:
[..]
neeeee 7 nachtjes slapen. spanning opbouwen, dat maakt de ontlading leuker....
Dan is het opeens niet gratiz meerquote:Op donderdag 5 mei 2005 10:54 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Maar vandaag gaat ze naar bevrijdingspop en dan ontmoet ze een loverboy!![]()
quote:Op donderdag 5 mei 2005 10:56 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dan is het opeens niet gratiz meer
Vlug even een kettingzaag halen. Afbakenen dat territorium!
Die zie ik zondag en volgende week eens. De afstand.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:08 schreef George-Butters het volgende:
Hoe is het met jouw vliedinnetje aaah?
Komt ze uit een ander land?quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die zie ik zondag en volgende week eens. De afstand.![]()
Nope, maar ze werkt voor een aantal maanden in de UK.quote:
Bevrijden die hap! Ben je nou geallieerd of niet?quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nope, maar ze werkt voor een aantal maanden in de UK.
Ze heeft een leuke baan, dus nee, dat niet.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:21 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Bevrijden die hap! Ben je nou geallieerd of niet?
Ik ken het idee.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Die zie ik zondag en volgende week eens. De afstand.![]()
Daar hebben ze zulke lange werkweken dat de gedachte aan vreemdgaan niet in haar op zal komen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nope, maar ze werkt voor een aantal maanden in de UK.
Ja, ach, ik weet ook niet of het voor 10 jaar is hoor.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ken het idee.2 jaar een vliendinnetje op 200 km afstand gehad.
De hoer!
Zij is jonger en verder geen mededelingen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:25 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Daar hebben ze zulke lange werkweken dat de gedachte aan vreemdgaan niet in haar op zal komen.
Niet dat jij je daar zorgen over hoeft te maken uiteraard.
Hoeveel jaar verschillen julie?
Ook goeie morgen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:28 schreef Mutant01 het volgende:
Zo, goeiemorgen!
quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Zij is jonger en verder geen mededelingen.![]()
In marokko!!!!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:33 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ook goeie morgen.
En waar woont JOUW vriendinnetje?
Oooooooooooooooooooooohquote:
Beide, ik mag er 4 hebben remember.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:41 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooh
Tis dus je nichtje.
Of een fijnbesnorde tante.
vieze relnicht.quote:Op donderdag 5 mei 2005 11:41 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooh
Tis dus je nichtje.
Of een fijnbesnorde tante.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |